omdat ik m je gundequote:
wat.. jij hebt geen levenquote:
mams wou mijn laptop overkopen samen met mn zus, maar mn zus wou nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
Oef, ik deel je smart.
Ik heb kriebels om een netbook aan te schaffen.
Koop iets met een dak.quote:
goodnight kloonquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren had ik een TT. En gisteravond heb je me niet gezien nee. Knuffelmeisje was hier. Truste!
Heujquote:
9.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige singles hebben een leven
koukleumquote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is iets mis met mij en m'n doorbloeding denk ik.. want ik heb het zowat altijd koud
Op het werk bevries ik altijd, terwijl de rest het gewoon warm heeft
en jij ook maar een klein beetjequote:
Trustequote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gisteren had ik een TT. En gisteravond heb je me niet gezien nee. Knuffelmeisje was hier. Truste!
Haiquote:
Heb steeds meer problemen met dezequote:
een ding is zeker, het word een cabrioquote:
Wat liefquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik m je gunde![]()
![]()
[..]
wat.. jij hebt geen leven![]()
[..]
mams wou mijn laptop overkopen samen met mn zus, maar mn zus wou niet
Ik ben de laatste tijd erg stabielquote:Op woensdag 16 december 2009 21:00 schreef Murmeli het volgende:
en Cue: ben je teveel aan de lijn? als je te dun bent krijg je het ook koud
nah maar koud hebben is kut. ik heb er de laatste tijd weinig last meer van, handige bijwerking van mn medicijnenben benieuwd of ik in de zomer spijt ga krijgen
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg stabiel
hehe.. hoop dat je geen spijt krijg
Je kende mij vanaf februariquote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jammer! maar je had het eerst nooit koud toch? of toen ook al? of kende ik jou vooral in de zomer?
Dat klopt dat ik geen leven heb. Daarom zit ik ook hierquote:Op woensdag 16 december 2009 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik m je gunde![]()
![]()
[..]
wat.. jij hebt geen leven![]()
[..]
mams wou mijn laptop overkopen samen met mn zus, maar mn zus wou niet
Koop dan ook een echte auto. En niet dat ding dat je nu hebtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb steeds meer problemen met deze
het lag niet aan de prijs ze mogen hem juist voor vrij weinig hebben, en ze denkt dat er wat mis mee is.. terwijl het gewoon een goede is, maar ik meer ruimte zou willen... Maakt niet uit verder.. ik redt me nog wel met deze, maar ik dacht hun een plezier te doen, omdat ik toch wel weet wat ze wel en niet nodig hebben .. maar ze wou perse een Dell, met KLEURTJEquote:Op woensdag 16 december 2009 20:58 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wat lief![]()
De volgende keren ook?![]()
Dan trek je toch wat af van de prijs, het is immers familie.
Ja, dat is de bedoeling! maar ik heb nogal wat eisenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koop dan ook een echte auto. En niet dat ding dat je nu hebt
Het loopt wel over van het vertrouwen zeg.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het lag niet aan de prijs ze mogen hem juist voor vrij weinig hebben, en ze denkt dat er wat mis mee is.. terwijl het gewoon een goede is, maar ik meer ruimte zou willen... Maakt niet uit verder.. ik redt me nog wel met deze, maar ik dacht hun een plezier te doen, omdat ik toch wel weet wat ze wel en niet nodig hebben .. maar ze wou perse een Dell, met KLEURTJE![]()
mijn moeder zegt nu dat ze niet meer met mn zus samen een laptop gaat kopen, wat ik dan wel weer prachtig vind
En heb je hem al verkocht? -edit- zat een pagina of tig achterquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij niet![]()
[..]
I know.. heb mama net op mn laptop gelaten
Dus geen renault meer. Maar iets degenlijks als een volkswagen of opel ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, dat is de bedoeling! maar ik heb nogal wat eisen
Nja, ze moeten het helemaal zelf weten, voorlopig kan ik op deze nog wel vooruit, en als ik een nieuwe wil, komt ie er toch welquote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef RaXz het volgende:
[..]
Het loopt wel over van het vertrouwen zeg.Ik neem aan dat jij nog het meeste verstand ervan hebt gezien je werk. En Dell, de naam al.
Kleurtjes zijn wel leuk, als ik een MSI koop dan word het uiteraard de rode.
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |