Ja goffer.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Zeggen dat je ook een ticket hebt gekocht en meegaat naar haar ouders....
Nee, bij haar thuis... waar je alleen op het bed fatsoenlijk kunt zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Bob-B het volgende:
Midden-Europa, is dat nieuw?
Tevens, meteen eruit schoppen als het waar is, wou ze soms met die vent bij jou thuis op de bank gaan hangen ofzo
Verstop je onder het bed.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Nee, bij haar thuis... waar je alleen op het bed fatsoenlijk kunt zitten
...en dan maakt ze het uit, en geeft ze hem heel schijnheilig de schuld, omdat hij te 'opdringerig' is, om vervolgens na de feestdagen weer terug te komen...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Koop een ticket en ga met haar mee!
En blijf erop drammen dat je mee gaat met haar!
Ik zou mijn beslissing af laten hangen van de cadeautjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:57 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Morgenavond komt ze langs en aardig dat ze is neemt ze kerstcadeautjes voor me mee. Ik heb geen idee wat ik tegen haar moet zeggen of doen. Aan de ene kant ze liegt, en dat is normaal voor mij einde verhaal. Aan de andere kant denk ik dat ze onzeker is of ze de juiste keuze maakt door voor mij te kiezen en wil ze die dagen gebruiken om daar over na te denken.
Ik verwacht een muts, sjaal en handschoenenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zou mijn beslissing af laten hangen van de cadeautjes.
Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik verwacht een muts, sjaal en handschoenen
Doe die muts op (trek 'm door tot je kin), doe je handschoenen om (geen vingerafdrukken) en stik haar met het sjaaltje. Gesmoorde liefde,quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
...en dat denken doet ze voor, na of tijdens dat ze bij die jongen op zijn leuter op en neer zit te boinken!?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:57 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Morgenavond komt ze langs en aardig dat ze is neemt ze kerstcadeautjes voor me mee. Ik heb geen idee wat ik tegen haar moet zeggen of doen. Aan de ene kant ze liegt, en dat is normaal voor mij einde verhaal. Aan de andere kant denk ik dat ze onzeker is of ze de juiste keuze maakt door voor mij te kiezen en wil ze die dagen gebruiken om daar over na te denken.
ik zou haar gezellig wegbrengen naar Schiphol bij vertrek, en gedecideerd meelopen tot ze voorbij de douane is.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb sinds een maandje of twee een leuke vriendin. Ze komt oorspronkelijk uit Midden-Europa, woont in de randstad en studeert aan een HBO. Ik heb haar via een datingsite leren kennen en het klikte vanaf dag één.
Ik ken haar nu zo'n twee maanden en in de weekenden ben ik bij haar of zij is bij mij. Ik ben stapelgek op haar en zij is dat op mij. Althans, dat gevoel krijg ik.
Ze is van plan om Kerst en Oud-en-Nieuw met haar ouders te gaan vieren. Het ticket heeft ze al.
Maar...
Toen ik van de week achter mijn computer zat en ik een gewiste foto wilde terughalen uit mijn prullenbak, zag ik daar een gewist msnlog en zonder er echt bij na te denken heb ik die ook teruggezet en gelezen.
Voordat ik haar kende had zij iemand leren kennen en die was met haar meegeweest naar het huwelijk van een nicht van haar. Ik geloof dat hij Koerd is. Zij woont in NL en hij niet en omdat zij niet gelooft in lange afstandsrelaties is het tussen hun verder niets geworden.
Af ten toe spreken ze elkaar via msn en het msnlog was van een gesprek van afgelopen maandag.
Daaruit blijkt dat ze helemaal niet naar haar ouders gaat om Kerst en Nieuwjaar te vieren, maar dat ze hem heeft uitgenodigd om met haar die dagen door te brengen in NL.
Mijn lieve schatje blijkt dus een leugenachtige klotehoer te zijn.
Maar...
Ondanks dat hou ik nog steeds veel van haar.
Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik haar hiermee confronteren? Verbieden? Dumpen? Fuckbuddy?
Advies nodig!
Die is wel hard. Doen TS!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
Koop ook een ticket en verkondig gezellig met haar mee te gaan naar haar ouders.
Ik kan het wel voorstellen... maar dat loopt alleen maar op nieuwe leugens uit, ben ik bang.quote:
JUIST!quote:
Bij deze een tvp voor morgen. Verder is het een stom wijf als het echt waar blijkt. Dumpen keer duizend.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik zal haar er morgen mee confronteren
Sterkte...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik zal haar er morgen mee confronteren en dat zal vast uitlopen op veel verdriet aan beide kanten
Zou ik tegen jou liegenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij deze een tvp voor morgen. Verder is het een stom wijf als het echt waar blijkt. Dumpen keer duizend.
Veel succes...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik kan het wel voorstellen... maar dat loopt alleen maar op nieuwe leugens uit, ben ik bang.
Ik zal haar er morgen mee confronteren en dat zal vast uitlopen op veel verdriet aan beide kanten
Een weekje maar en dan breng je haar lekker naar schiphol en ga 'r uitzwaaien tot ze voorbij de paspoortcontrole isquote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een week toneelspelen... no can do!
http://www.middeneuropa.nl/quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is midden-europa? Verder, datingsite en oost-europese vrouwen, die zijn alleen uit op het geld van naieve mannen.
En dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef fruityloop het volgende:
Vraag het vluchtnummer, koop een prepaid telefoon (cash) en pleeg een telefoontje naar schiphol?
gewone normale vlotte meid my god?! iemand die zoiets flikt is gewoon cheap ben ook wel benieuwd wat ze flikt in die buitenlandse stage van een half jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
http://www.middeneuropa.nl/
Ze is geen golddigger, gewoon een normale vlotte meid, bijna klaar met haar studie... alleen nog een buitenlandse stage van een half jaar
Zeggen dat je om haar te verrassen een flesje bubbels op haar plek wou laten afgeven,quote:
@ TS, heeft ze serieus een ticket gekocht om jou te flashen, die ze vervolgens niet gebruikt??quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ze zo'n duur ticket koopt om de schijn hoog te houden word jij nu met een muts, sjaal en handschoenen afgescheept?
Bommelding!quote:
Door wat akkefietjes waar ik nu ook zo mijn vraagtekens bij zet, zat ze krap bij kas, maar haar ticket was al betaald, dus dat was geen probleem.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
@ TS, heeft ze serieus een ticket gekocht om jou te flashen, die ze vervolgens niet gebruikt??
hahahaahaha dit moet je doen!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef MargrietjeO het volgende:
Print die chatlog uit, stop hem in een lieve schattige kaart met zo'n aap erop die zijn middelvinger opsteekt , dan mooi shiny envelopje gebruiken en zeg morgen dat je ook wat leuks voor haar hebt, een romantische kerstkaart:)
Eens zien wat de reactie is.
Oh en tickets print je tegenwoordig vaak online uit, ze kan best een oud mailtje van iemand uitgeprint hebben...
Die is wel epic jaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef MargrietjeO het volgende:
Print die chatlog uit, stop hem in een lieve schattige kaart met zo'n aap erop die zijn middelvinger opsteekt , dan mooi shiny envelopje gebruiken en zeg morgen dat je ook wat leuks voor haar hebt, een romantische kerstkaart:)
Eens zien wat de reactie is.
Oh en tickets print je tegenwoordig vaak online uit, ze kan best een oud mailtje van iemand uitgeprint hebben...
Rara waar die stage heen zal gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze is geen golddigger, gewoon een normale vlotte meid, bijna klaar met haar studie... alleen nog een buitenlandse stage van een half jaar
dit vind ik mooiste oplossingquote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
Als ze nog wat spullen van haar bij jou heeft liggen, allemaal in een tas doen en die op die dagen bij haar afleveren
Gewoon Oost-Europa dus. Maar zoals we probleemjongeren tegenwoordig kansenjongeren noemen, zo heet Oost-Europa tegenwoordig Midden-Europa.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Hoe naief.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
maar dan weet je wel vrijwel 100% zeker dat ze je alles heeft verteld en je niet achteraf nog andere verrassingen krijgt...
Tuurlijk wel, juist wel zelfs. Dat versterkt de band namelijk. En er is blijkbaar behoefte aan en wie ben ik om daar niet aan toe te geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Iedereen die nu enorm stoere oplossingen bedenkt (hoe tof ik ze vaak ook vind) moet zich wel bedenken dat TS waarschijnlijk nog flink emotioneel betrokken is bij de 'relatie' en waarschijnlijk ondanks alles toch nog van haar houdt... Dan doe je dat soort dingen toch niet.
Eerst nog ff goed plat neuken..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Ik denk niet dat dat naïef is.quote:
Hans Teeuwen had gelijkquote:mijn lieve schatje blijkt dus een leugenachtige klotehoer te zijn.
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat naïef is.
Ik denk dat iemand die zijn relatie wil redden op zo'n moment eieren voor z'n geld kiest en alles vertelt omdat ze bang zal zijn dat ze iets verzwijgt dat TS wel weet en dan de relatie over is. (Dat dat wellicht ook het geval is wanneer ze wel eerlijk is kun je er beter niet bij zeggen...)
Wil ze haar relatie niet redden of niet graag genoeg redden, dan zal ze dus niets vertellen (TS maakt het uit) of ze zal een halve waarheid vertellen en ze neemt de gok dat TS erachter komt en het uitmaakt.
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.
Dan kan ze weer een hoop recht liegen.
Daarnaast zal ze over meer zaken liegen als ze hier ook over liegt. Kwestie van statistiek.
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit geconfronteerd met zo'n situatie, maar ik zou het als volgt doen:
"Een tijdje geleden ben ik ergens achter gekomen en ik denk dat je me iets op te biechten hebt. Je hebt één kans om me alles te vertellen..."
Dan weet TS wel waar hij aan toe is...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.
Verder: goed topic
Ze zal vrijwel direct weten dat het over de reis gaat die niet gaat plaatsvinden door plannen met de Koert.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.
Tevens kan TS zo zijn kennis als leugendetector gebruiken.
Er zijn enkele mogelijkheden:
A. Ze vertelt helemaal niets
B. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS wel al weet
C. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS niet weet
D. Ze vertelt daadwerkelijk alles
In het geval van A of B is het duidelijk dat ze weer zit te liegen, dat weet hij omdat hij al bepaalde informatie heeft. In het geval van D is ze daadwerkelijk eerlijk dus dan is er ook niets aan de hand. Het enige probleem doet zich voor in het geval van C, wanneer ze de gok neemt om toch te liegen (en dus de relatie op het spel te zetten) en TS haar er niet op kan betrappen en denkt dat ze alles eerlijk vertelt.
De vraag is maar net of zij het daarop wil gokken of niet... Ik denk dat iemand die zijn relatie daadwerkelijk wil redden het daar niet op gokt en alles opbiecht, al was het maar om de kans dat ze niet bij C uitkomt, maar bij B.
Ach, bottomline heeft ze toch al tegen TS gelogen, dus de vraag is of TS met zo'n vriendin wil leven, want hij zal zich waarschijnlijk altijd afvragen of ze niet toch weer liegt en bedriegt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:![]()
Je mag niet iemand zijn prive logs lezen
Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzakPrivélogs die ze op mijn computer achterlaat. Voor de tweede keer en met dezelfde gast. Dat kon ze nog uitleggen als een vriendschappelijke chat, maar gecombineerd met deze chat wordt me nu ineens duidelijk waar dat over ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil haar echt niet kwijt, maar als dit soort dingen gebeuren stuur je bewust of onbewust op een breuk aan.
Chatlogs is sowieso al een issue bij ons. Toen ik haar net kende had ik via msn een vriend verteld dat ik
verliefd was op mijn danspartner en dat las ze in mijn toen nog niet versleutelde chatlog.![]()
Inmiddels zijn we verder en ben ik gewoon helemaal weg van haar.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:![]()
Je mag niet iemand zijn prive logs lezen
Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzakDit gaat dat stinkwijf waarschijnlijk nog tegen TS gebruiken ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want zo zijn die wijven.
"Ja, dus!? Ik lig al een week met het hele hockeyteam te bukkake'en? Wat geeft jou het recht om daarover te lezen in MIJN privé weblogs, klootzak! Waarom vertrouw je me niet!? Zo kan ik niet langer bij je blijven!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijven![]()
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logerenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Xennia het volgende:
Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logeren
Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij wil doorgaan dan laat ik dit achter me.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?
Geen probleem toch? Zij hoeft niet bij mij te zijn en ik niet bij haar. Wij kiezen voor elkaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:30 schreef warrel het volgende:
TS, jij kan haar nu nog wel leuk vinden, maar zij vindt jou gewoon niet leuk genoeg![]()
Ik ben voor Joe-Momma's suggestie.
Inderdaad! Ik snap ook niet zo goed waarom TS dit topic dan heeft geopend....quote:Op woensdag 16 december 2009 19:39 schreef Fortitudo het volgende:
sjonge jonge dat is echt een vrijbrief voor haar
dan denkt ze: hij slikt het toch wel als zoete koek
Jij vraagt er gewoon om dat ze je een mes in de rug steekt.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij wil doorgaan dan laat ik dit achter me.
Omdat ik nog geen idee heb wat ik haar morgen zal zeggen, mijn verstand zegt... opbokken, mijn gevoel is vergevensgezinderquote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik snap ook niet zo goed waarom TS dit topic dan heeft geopend....
Jij vind het dus niet erg dat wanneer jij volgende week gezellig kerst zit te vieren met je familie, zij een beetje op en neer aan het bonken is op een of andere gozer zijn lul!? En daarna gaan jullie gezellig oud-en-nieuw samen vieren?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:38 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Geen probleem toch? Zij hoeft niet bij mij te zijn en ik niet bij haar. Wij kiezen voor elkaar.
Wat niet weet, wat niet deert. Maar nu ik het weet zal dat feestje voor haar niet doorgaan. Kan ik haar nu mooi aan de rest van de familie voorstellenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jij vind het dus niet erg dat wanneer jij volgende week gezellig kerst zit te vieren met je familie, zij een beetje op en neer aan het bonken is op een of andere gozer zijn lul!? En daarna gaan jullie gezellig oud-en-nieuw samen vieren?
Nonchalant 100 euro op haar nachtkastje leggen, weglopen en nooit meer omkijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:51 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen idee heb wat ik haar morgen zal zeggen
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij een NL paspoort wil doorgaan dan laat ik dit achter me.
Zo heel erg vind je het dus allemaal niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Maar nu ik het weet zal dat feestje voor haar niet doorgaan. Kan ik haar nu mooi aan de rest van de familie voorstellen
Ik vind het erg dat ze er over liegt. Ze heeft me over hem verteld, dat ze een klik hadden maar dat ze geen trek had in een lange-afstand relatie. Hij denkt dat ze een relatie hebben of dat ze onderweg naar een relatie zijn, en dat staat ook op zijn Facebookquote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Zo heel erg vind je het dus allemaal niet?
Dus als ze eerlijk zou zijn over hem zou je er niet mee zitten?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat ze er over liegt. Ze heeft me over hem verteld, dat ze een klik hadden maar dat ze geen trek had in een lange-afstand relatie. Hij denkt dat ze een relatie hebben of dat ze onderweg naar een relatie zijn, en dat staat ook op zijn Facebook
We hebben een vaste relatie dus dat speelt niet. In een open relatie heb ik er geen moeite mee.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:11 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Dus als ze eerlijk zou zijn over hem zou je er niet mee zitten?
Dit verhaal word smeuiger en smeuiger!!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik vind het erg dat ze er over liegt. Ze heeft me over hem verteld, dat ze een klik hadden maar dat ze geen trek had in een lange-afstand relatie. Hij denkt dat ze een relatie hebben of dat ze onderweg naar een relatie zijn, en dat staat ook op zijn Facebook
"Pap, mam, dit is mijn vriendin. Ik weet het, ze zou eigenlijk niet komen, maar ik ben erachter gekomen dat ze eigenlijk met een andere vent had afgesproken voor Kerst, dus dat gaat mooi niet door! Vandaar dat ze nu hier aan de tafel zit!"quote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Bartaz het volgende:
Je kunt toch moeilijk zeggen dat je haar mooi aan de rest van de familie kan voorstellen als ze je zonder meer had bedrogen als je er niet achter was gekomen?
Dus je wist het eigenlijk al langer dan de msn-logs? Althans: je had een vermoeden.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Sure, dat zou knap zijn als ik haar twee maanden kenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Apebeer het volgende:
En dan komt TS erachter dat de chatlog van een jaar geleden is
Maar waarom gaat jouw vriendin chatten met haar buitendlandse lover op jouw PC?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Sure, dat zou knap zijn als ik haar twee maanden ken
Wonen jullie in dezelfde stad? En hoever wonen jullie van elkaar vandaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Sure, dat zou knap zijn als ik haar twee maanden ken
Voelt een beetje als naar de hoeren gaan met het geld uit de huishoud pot...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar waarom gaat jouw vriendin chatten met haar buitendlandse lover op jouw PC?
Omdat het kan??quote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar waarom gaat jouw vriendin chatten met haar buitendlandse lover op jouw PC?
Het is op zich allemaal best sneu voor TS maar na het lezen van deze reactie en alle andere suggesties om die chick te dumpen ligt er nu een plas cola over de grondquote:Op woensdag 16 december 2009 20:21 schreef Bartaz het volgende:
Je kunt toch moeilijk zeggen dat je haar mooi aan de rest van de familie kan voorstellen als ze je zonder meer had bedrogen als je er niet achter was gekomen?
"Kijk pap en mam, dit is nu Agnietzjka. Eigenlijk wilde ze hier vandaag niet zijn, want ze was liever bij haar andere vriendje geweest, maar ik heb gewonnen, want ik was er op tijd achter!"![]()
Zonde van je nieuwe huisjequote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is op zich allemaal best sneu voor TS maar na het lezen van deze reactie en alle andere suggesties om die chick te dumpen ligt er nu een plas cola over de grond![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef mirved het volgende:
Als ik zie hoe jij het allemaal maar pikt dan begin ik ook wel mijn vermoedens te krijgen hoe het zit. Ze weet dat ze vrijwel alles bij jou kan flikken. Volgens mij toen ze je vertelde over die koerd heb je ook nog gezegd "oh ja dat begrijp ik wel hoor, ik vind het vooral geen probleem als jullie geile gesprekjes met elkaar voeren". Je zou bijna uit je woorden kunnen halen dat jij second choice bent. Ze wou wel wat met die gast maar had geen zin in een LAT relatie. Dus ben jij maar goed.
Zijn 'vriendin' is uit het oostblok, dus waarschijnlijk spreekt zij Engels met die knakker...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef mspoez het volgende:
Lees jij Koerds?
Dat las ik hier van de week ergens, maar dan met 10 euro. Dan kan hij er, na haar vraag om uitleg, nog het woordje goedkope aan toevoegen. Hoer alleen is zo afgezaagd.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nonchalant 100 euro op haar nachtkastje leggen, weglopen en nooit meer omkijken.
Omroepen dat er blaadjes op de startbaan liggenquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:41 schreef Bob-B het volgende:
Mijn deurmat zou nog minder snel over zich heen laten lopen...
Hoe duur?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb sinds een maandje of twee een leuke vriendin. Ze komt oorspronkelijk uit Midden-Europa, woont in de randstad en studeert aan een HBO. Ik heb haar via een datingsite leren kennen en het klikte vanaf dag één.
hahahquote:Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef TiMPiN het volgende:
VanderMeulen, wat heeft dit te betekenen?! Zo laat nog op FOK! En dat onder werktijd?
Ze is wel een echt pornosletjequote:Op donderdag 17 december 2009 00:59 schreef brotherlouie98 het volgende:
Maar misschien geeft die oostblok hoer hem wel de lekkerste sex die ie ooit gehad heeft?
Daar hebben jullie niet aan gedacht he?
Mocht dit het geval zijn: Dump r niet, maar ga zelf ook lekker je eigen gang en straf haar geregeld anaal cq vaginaal icm veel kabaal door de holle zaal.
Dat is wettelijk verplicht!quote:Op donderdag 17 december 2009 00:23 schreef TiMPiN het volgende:
VanderMeulen, wat heeft dit te betekenen?! Zo laat nog op FOK! En dat onder werktijd?
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze is wel een echt pornosletje
Dat denkt/weet Koerd ookquote:Op donderdag 17 december 2009 07:59 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze is wel een echt pornosletje
Wat een foute hintquote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Daar zijn de kerstdagen inderdaad uitermate geschikt voor.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten?
Verhip! Nu je het zegt lijkt me dat de meest plausibele verklaring. Heus!quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status)
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status) Het is misschien niet netjes om hem daarvoor naar Nederland te laten reizen, maar zij heeft geen geld en wellicht dat als het geen feestdagen zijn hij gewoon niet komt?
Zou niet meteen conclusies ergens uittrekken en eerst uitgaan van het goede in mensen, als anders blijkt is het weer een ander verhaal.
Maar op dit moment heb je niks behalve en verloren gegaan msn gesprek, waar jij haar motivatie achter niet weet.
Wellicht dat ze dit voor je heeft verscholen uit belang voor jou? Gekke koerd wellicht en is ze bang dat als ze jou verteld dat hij overvliegt zodat zij het uit kan maken dat jij je ermee gaat bemoeien?
Ik zou verhaal vragen en het haar uit laten leggen, op voorhand conclusies trekken is iets voor George W Bush.
Lees de rest van de uitleg. Niet alles is altijd zwart en wit.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Daar zijn de kerstdagen inderdaad uitermate geschikt voor.
Ik neem aan dat TS uit dat MSN-gesprek ook een bepaalde manier van communiceren kan herkennen: is dat heel afstandelijk en 'kil' van haar kant, dan ZOU het kunnen wat je zegt, maar ik betwijfel dat...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status) Het is misschien niet netjes om hem daarvoor naar Nederland te laten reizen, maar zij heeft geen geld en wellicht dat als het geen feestdagen zijn hij gewoon niet komt?
Zou niet meteen conclusies ergens uittrekken en eerst uitgaan van het goede in mensen, als anders blijkt is het weer een ander verhaal.
Maar op dit moment heb je niks behalve en verloren gegaan msn gesprek, waar jij haar motivatie achter niet weet.
Wellicht dat ze dit voor je heeft verscholen uit belang voor jou? Gekke koerd wellicht en is ze bang dat als ze jou verteld dat hij overvliegt zodat zij het uit kan maken dat jij je ermee gaat bemoeien?
Ik zou verhaal vragen en het haar uit laten leggen, op voorhand conclusies trekken is iets voor George W Bush.
Over nagedacht ja, dan nog liegt ze hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef BorusBulldog het volgende:
Neemt niet weg dat ze ook echt een smerig spelletje aan het spelen is,
Schrijf ook nergens dat ze niet liegt, ik schrijf alleen wel dat iedereen hier conclusies trekt gebaseerd op eenrichtingsverkeer van gegevens. En zoals hierboven is gepost je weet niks van het msn gesprek behalve de inhoud.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Over nagedacht ja, dan nog liegt ze hoor.
Ze liegt tegen TS. Dat op zich is al genoeg om de relatie te beeindigen.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:59 schreef BorusBulldog het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen hier al zijn mening klaar heeft zonder haar verhaal te kennen.
TS heeft nog niet eens uitleg aan haar gevraagd en jullie maken iemand al voor hoer e.d. uit![]()
Wellicht is die dame wel een naief en lief persoon en denkt zij echt dat dit de beste oplossing is.
Neemt niet weg dat ze ook echt een smerig spelletje aan het spelen is, maarja dat is iets wat wij alleen weten als TS verhaal gaat halen bij haar.
Maar goed ga vooral door met conclusies trekken
Woord vergeten in die zinquote:
Ik zeg ook niet dat haar liegen goed is, maar hoe TS daar tegenaan kijkt is zijn keuze.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze liegt tegen TS. Dat op zich is al genoeg om de relatie te beeindigen.
Ze liegt tegen TS om de feestdagen met haar ex-vriendje door te brengen. Tja...(!) Ik denk niet dat die Koerd alleen komt om te scrabbelen en warme chocolademelk te drinken.
Dan nog ga je daar niet tegen je vriend over liegen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:09 schreef BorusBulldog het volgende:
En ja het klinkt raar, maar ik was een keer met een dame die studeerde hier (ze was niet nederlands) en ze had een vriend thuis zitten. Die heeft ze toen een weekend over laten komen en het mee uitgemaakt. Het is nou niet echt netjes maar je weet de geschiedenis niet, als ze elkaar al heel lang kennen wil je het misschien toch echt face to face doen.
En ja met kerst is raar, maar misschien komt hij anders gewoon niet over?
Dat liegen is al vastgesteld en is omonstotelijk bewezen. Haar motivatie daarachter is door ons niet te bepalen, en toch heeft iedereen zijn / haar conclusie hier al klaar.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:14 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dan nog ga je daar niet tegen je vriend over liegen.
Het ligt ook redelijk voor de hand dat ze van plan is om vreemd te gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef BorusBulldog het volgende:
Dat liegen is al vastgesteld en is omonstotelijk bewezen. Haar motivatie daarachter is door ons niet te bepalen, en toch heeft iedereen zijn / haar conclusie hier al klaar.
Of TS ermee kan leven dat iemand tegen hem liegt is aan hem.
De vraag is of TS haar kant van het verhaal zou willen horen, wat mijn advies is i.p.v. de 100 euro achterlaten en haar als hoer beschouwen, haar als hoer beschouwen kan later altijd nog.
dude serieus?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:59 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Maar nu ik het weet zal dat feestje voor haar niet doorgaan. Kan ik haar nu mooi aan de rest van de familie voorstellen
Dit is dus precies wat ik bedoelde, misschien ben ik niet zo goed in het verwoorden van dit soort dingen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Het ligt ook redelijk voor de hand dat ze van plan is om vreemd te gaan.
Afgaande op de posts van de TS denk ik dat hij er toch niet tegen kan dat ze tegen hem loog. Los daarvan denk ik dat het niet verstandig is om haar nog te accepteren omdat het zo niet vroeg, dan laat wel toch aan je gaat knagen. Ik zou voorstellen dat hij haar eerst de kans geeft om haar verhaal te doen en dan het uitmaakt.
Mijn voorstel voor TS: stel haar voor haar naar Schiphol te brengen of samen naar haar ouders te gaan. Gaat ze tegenstribbelen, geef haar dan die kerstkaart met de uitgeprinte chatlog. Luister naar haar verhaal en maak dan dat je weg komt.
Als je dood wil is dat wel 1 van de meer omslachtige manieren.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Heb jij er al over nagedacht dat het meisje een relatie heeft met TS en dus al eerder een punt achter haar relatie met de Koerd heeft gezet? Ze heeft nu - volgens eigen zeggen - niets met die Koerd. Tenminste, niets dat niet door de beugel kan. Dan hoeft er ook nergens een punt achter gezet te worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:43 schreef BorusBulldog het volgende:
Iemand er al over nagedacht dat ze wellicht die kerel hierheen laat komen om er voor eens en altijd een punt achter te zetten? (lees zijn facebook status)
*SBS6 voiceover stem* Heel Nederland zit aan zijn pc gekluisterd, in afwachting van de ontknoping in dit mysterieuze drama. Kijk vanavond om half 8, bij SBS6quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
*SBS6 voiceover stem* Heel Nederland zit aan zijn pc gekluisterd, in afwachting van de ontknoping in dit mysterieuze drama. Kijk vanavond om half 8, bij SBS6
Dat laatste is idd het grote probleem: als jij er niet toevallig achter was gekomen, dan had je het wellicht nooit geweten. En zoals ik al aangaf: stel dat je dan over 9 maanden 'papa' was geworden ofzo...quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Niets nieuws te melden. Vanmiddag via mail gevraagd wat haar plannen voor vandaag waren. Haar plannen waren gewijzigd en nu komt ze morgen naar me toe. Ik heb haar gezegd dat ik haar wilde spreken, face to face. Blijkbaar is daar geschrokken want ze heeft me daarna een aantal keer gebeld zag ik.
Het zal een kort gesprek worden. Ik kan moeilijk met de gedachte omgaan dat als ik er niet achter was gekomen dat zij dan anderhalve week met die gast aan het rotzooien was geweest om vervolgens weer mijn lieve vriendinnetje te spelen
Je hebt helemaal gelijk, vooral dat laatste. Sterkte.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:58 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Niets nieuws te melden. Vanmiddag via mail gevraagd wat haar plannen voor vandaag waren. Haar plannen waren gewijzigd en nu komt ze morgen naar me toe. Ik heb haar gezegd dat ik haar wilde spreken, face to face. Blijkbaar is daar geschrokken want ze heeft me daarna een aantal keer gebeld zag ik.
Het zal een kort gesprek worden. Ik kan moeilijk met de gedachte omgaan dat als ik er niet achter was gekomen dat zij dan anderhalve week met die gast aan het rotzooien was geweest om vervolgens weer mijn lieve vriendinnetje te spelen
Waard-vertrouwen-gasten-gevalletje????quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:12 schreef TheFrankey het volgende:
dumpen en dat verhaal van dat log in de prullenbak is crap. Log heb je gewoon opgesnord
Ze komt juist heel goed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:07 schreef mirved het volgende:
Ze had vanavond een afspraak met een andere vriend dus kon niet komen?
Laat die hoer maar ff lekker zwetenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Misschien is dat wel helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:07 schreef brunette82 het volgende:
Ik snap niet dat de topic starter niet bedenkt dat hij tig keer beter verdient dan deze zogenaamde vriendin..
Eerst de afloop afwachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef VatosLoco het volgende:
Wil de afloop ook wel eens weten, maar voor TS dumpen die zeug
Dat ontkennen is echt ranzig irritant. Hoop voor TS dat het niet zo'n soort meisje is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef Olle. het volgende:
Die van mij was ook vreemd gegaan!
Zij ontkende het ook netzo lang tot ik zei dat ik die jonge zelf heb gesproken toen werd alles anders!
dus beetje ruggegraat tonen TS!
Succes!!
Maar je vraagt wel om advies?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:20 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Morgen of zo, vanavond komt ze hier en ik ga geen realtime verslag doen van de gebeurtenissen
En dus niet met die Koerd op te gaan trekken de komende we(e)k(en)?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb gisteravond via msn nog even met haar gesproken. Ze had al vlot door waar het mij om ging. Ze weet niet goed wat ze wil, maar dat was al duidelijk. Vanavond wil ik van haar weten hoe ze denkt over ons. Ik denk dat we verder kunnen gaan, maar alleen als zij duidelijk aangeeft daar ook voor te gaan.
dat snap ik jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weho, sorry baas. Ik heb gewoon niet heel erg het idee dat dit een geloofwaardig topic is.
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde manquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb gisteravond via msn nog even met haar gesproken. Ze had al vlot door waar het mij om ging. Ze weet niet goed wat ze wil, maar dat was al duidelijk. Vanavond wil ik van haar weten hoe ze denkt over ons. Ik denk dat we verder kunnen gaan, maar alleen als zij duidelijk aangeeft daar ook voor te gaan.
Hij heeft haar 'verrast' met zijn Kerst- en Nieuwjaarsbezoek. Ze moet 'm in ieder geval duidelijk maken dat ze bezet is, en als hij zelf niet zo slim is om de trip uit z'n hoofd te zetten dan moet zij dat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En dus niet met die Koerd op te gaan trekken de komende we(e)k(en)?
Bedriegt, ja. Klein, maar lullig tikfoutje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde man
Heeft ze zelf toegegeven dat ze inderdaad niet op reis gaat? Dan kun je toch alsnog met haar die Koerd op gaan zoeken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Hij heeft haar 'verrast' met zijn Kerst- en Nieuwjaarsbezoek. Ze moet 'm in ieder geval duidelijk maken dat ze bezet is, en als hij zelf niet zo slim is om de trip uit z'n hoofd te zetten dan moet zij dat doen.
Lullig, want hij weet van niets... misschien wil ie haar wel ten huwelijk vragen
Ze heeft me gisteren het één en ander verteld en ik begrijp haar wel. Toen ik haar leerde kennen was ik ook niet helemaal los van mijn scharrel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde man
Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heeft ze zelf toegegeven dat ze inderdaad niet op reis gaat? Dan kun je toch alsnog met haar die Koerd op gaan zoeken?
Dat weet ik niet. Was maar een voorstel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:46 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?
hahaha ja iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Bedriegt, ja. Klein, maar lullig tikfoutje.
Kan zijn, maar om die na 2 maanden nog bewust op te gaan zoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze heeft me gisteren het één en ander verteld en ik begrijp haar wel. Toen ik haar leerde kennen was ik ook niet helemaal los van mijn scharrel.
HEYquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb denk ik geen zin meer om terug te komen voor de uitslag.
TS is een pussy en TS gelooft de smoesjes van zijn vriendin
Ja praat het maar goed. Als je die log niet had gevonden had ze deze kerst die Koerd lopen batsen. Waar zijn je ballen man, slampamper.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze heeft me gisteren het één en ander verteld en ik begrijp haar wel. Toen ik haar leerde kennen was ik ook niet helemaal los van mijn scharrel.
uch.. beter dood jij :/quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Hij heeft haar 'verrast' met zijn Kerst- en Nieuwjaarsbezoek. Ze moet 'm in ieder geval duidelijk maken dat ze bezet is, en als hij zelf niet zo slim is om de trip uit z'n hoofd te zetten dan moet zij dat doen.
Lullig, want hij weet van niets... misschien wil ie haar wel ten huwelijk vragen
Dit denk ik dus ook. TS, besef dit! En dat na twee maand.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja praat het maar goed. Als je die log niet had gevonden had ze deze kerst die Koerd lopen batsen. Waar zijn je ballen man, slampamper.
Lastig te bepalen, het bepalen van de determinant lijkt me alleen al lastig in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:10 schreef Bob-B het volgende:
Nog steeds niets?
Maar je weet dus dat de vrouw met wie jij je leven (gaat) delen, liegt. Fijne basis om mee te beginnen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Gisteravond was ze er dan eindelijk. We hadden de dag er voor al even via msn gesproken en na dat msn gesprek had ik er wel een goed gevoel over.
Gisteren hebben we er nog even kort over gesproken en we blijven gewoon de rest van ons leven bij elkaar![]()
Komt er op neer dat ze niet meer wist wat ze moest doen. Ze kent die jongen al iets van vier jaar en vanwege de afstand is het nooit tot een relatie gekomen. Hij heeft zich uitgenodigd en zij wilde hem niet kwetsen en ze wilde mij niet kwetsen en ook zichzelf niet door een foute keuze te maken. Naarmate de tijd begon te dringen gingen de stresslevels omhoog en ze liet dat log min of meer met opzet achter in de prullenbak, dan wist ze zeker dat er iets ging gebeuren.
We hebben het met elkaar besproken en zij gaat 100% voor mij en daarmee is het voor mij af.
Prima dat je samen verder wil, eigen keus, eigen leven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Gisteravond was ze er dan eindelijk. We hadden de dag er voor al even via msn gesproken en na dat msn gesprek had ik er wel een goed gevoel over.
Gisteren hebben we er nog even kort over gesproken en we blijven gewoon de rest van ons leven bij elkaar![]()
Komt er op neer dat ze niet meer wist wat ze moest doen. Ze kent die jongen al iets van vier jaar en vanwege de afstand is het nooit tot een relatie gekomen. Hij heeft zich uitgenodigd en zij wilde hem niet kwetsen en ze wilde mij niet kwetsen en ook zichzelf niet door een foute keuze te maken. Naarmate de tijd begon te dringen gingen de stresslevels omhoog en ze liet dat log min of meer met opzet achter in de prullenbak, dan wist ze zeker dat er iets ging gebeuren.
We hebben het met elkaar besproken en zij gaat 100% voor mij en daarmee is het voor mij af.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
......................... en ze liet dat log min of meer met opzet achter in de prullenbak, dan wist ze zeker dat er iets ging gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |