Ja goffer.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Zeggen dat je ook een ticket hebt gekocht en meegaat naar haar ouders....
Nee, bij haar thuis... waar je alleen op het bed fatsoenlijk kunt zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Bob-B het volgende:
Midden-Europa, is dat nieuw?
Tevens, meteen eruit schoppen als het waar is, wou ze soms met die vent bij jou thuis op de bank gaan hangen ofzo
Verstop je onder het bed.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Nee, bij haar thuis... waar je alleen op het bed fatsoenlijk kunt zitten
...en dan maakt ze het uit, en geeft ze hem heel schijnheilig de schuld, omdat hij te 'opdringerig' is, om vervolgens na de feestdagen weer terug te komen...quote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Koop een ticket en ga met haar mee!
En blijf erop drammen dat je mee gaat met haar!
Ik zou mijn beslissing af laten hangen van de cadeautjes.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:57 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Morgenavond komt ze langs en aardig dat ze is neemt ze kerstcadeautjes voor me mee. Ik heb geen idee wat ik tegen haar moet zeggen of doen. Aan de ene kant ze liegt, en dat is normaal voor mij einde verhaal. Aan de andere kant denk ik dat ze onzeker is of ze de juiste keuze maakt door voor mij te kiezen en wil ze die dagen gebruiken om daar over na te denken.
Ik verwacht een muts, sjaal en handschoenenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zou mijn beslissing af laten hangen van de cadeautjes.
Dan kan het alleen maar meevallenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik verwacht een muts, sjaal en handschoenen
Doe die muts op (trek 'm door tot je kin), doe je handschoenen om (geen vingerafdrukken) en stik haar met het sjaaltje. Gesmoorde liefde,quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik verwacht een muts, sjaal en handschoenen
...en dat denken doet ze voor, na of tijdens dat ze bij die jongen op zijn leuter op en neer zit te boinken!?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:57 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Morgenavond komt ze langs en aardig dat ze is neemt ze kerstcadeautjes voor me mee. Ik heb geen idee wat ik tegen haar moet zeggen of doen. Aan de ene kant ze liegt, en dat is normaal voor mij einde verhaal. Aan de andere kant denk ik dat ze onzeker is of ze de juiste keuze maakt door voor mij te kiezen en wil ze die dagen gebruiken om daar over na te denken.
ik zou haar gezellig wegbrengen naar Schiphol bij vertrek, en gedecideerd meelopen tot ze voorbij de douane is.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb sinds een maandje of twee een leuke vriendin. Ze komt oorspronkelijk uit Midden-Europa, woont in de randstad en studeert aan een HBO. Ik heb haar via een datingsite leren kennen en het klikte vanaf dag één.
Ik ken haar nu zo'n twee maanden en in de weekenden ben ik bij haar of zij is bij mij. Ik ben stapelgek op haar en zij is dat op mij. Althans, dat gevoel krijg ik.
Ze is van plan om Kerst en Oud-en-Nieuw met haar ouders te gaan vieren. Het ticket heeft ze al.
Maar...
Toen ik van de week achter mijn computer zat en ik een gewiste foto wilde terughalen uit mijn prullenbak, zag ik daar een gewist msnlog en zonder er echt bij na te denken heb ik die ook teruggezet en gelezen.
Voordat ik haar kende had zij iemand leren kennen en die was met haar meegeweest naar het huwelijk van een nicht van haar. Ik geloof dat hij Koerd is. Zij woont in NL en hij niet en omdat zij niet gelooft in lange afstandsrelaties is het tussen hun verder niets geworden.
Af ten toe spreken ze elkaar via msn en het msnlog was van een gesprek van afgelopen maandag.
Daaruit blijkt dat ze helemaal niet naar haar ouders gaat om Kerst en Nieuwjaar te vieren, maar dat ze hem heeft uitgenodigd om met haar die dagen door te brengen in NL.
Mijn lieve schatje blijkt dus een leugenachtige klotehoer te zijn.
Maar...
Ondanks dat hou ik nog steeds veel van haar.
Ik weet niet wat ik moet doen. Moet ik haar hiermee confronteren? Verbieden? Dumpen? Fuckbuddy?
Advies nodig!
Die is wel hard. Doen TS!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
Koop ook een ticket en verkondig gezellig met haar mee te gaan naar haar ouders.
Ik kan het wel voorstellen... maar dat loopt alleen maar op nieuwe leugens uit, ben ik bang.quote:
JUIST!quote:
Bij deze een tvp voor morgen. Verder is het een stom wijf als het echt waar blijkt. Dumpen keer duizend.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik zal haar er morgen mee confronteren
Sterkte...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik zal haar er morgen mee confronteren en dat zal vast uitlopen op veel verdriet aan beide kanten
Zou ik tegen jou liegenquote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Bij deze een tvp voor morgen. Verder is het een stom wijf als het echt waar blijkt. Dumpen keer duizend.
Veel succes...quote:Op woensdag 16 december 2009 16:10 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik kan het wel voorstellen... maar dat loopt alleen maar op nieuwe leugens uit, ben ik bang.
Ik zal haar er morgen mee confronteren en dat zal vast uitlopen op veel verdriet aan beide kanten
Een weekje maar en dan breng je haar lekker naar schiphol en ga 'r uitzwaaien tot ze voorbij de paspoortcontrole isquote:Op woensdag 16 december 2009 16:13 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Dan moet ik nog een week toneelspelen... no can do!
http://www.middeneuropa.nl/quote:Op woensdag 16 december 2009 16:20 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is midden-europa? Verder, datingsite en oost-europese vrouwen, die zijn alleen uit op het geld van naieve mannen.
En dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef fruityloop het volgende:
Vraag het vluchtnummer, koop een prepaid telefoon (cash) en pleeg een telefoontje naar schiphol?
gewone normale vlotte meid my god?! iemand die zoiets flikt is gewoon cheap ben ook wel benieuwd wat ze flikt in die buitenlandse stage van een half jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
http://www.middeneuropa.nl/
Ze is geen golddigger, gewoon een normale vlotte meid, bijna klaar met haar studie... alleen nog een buitenlandse stage van een half jaar
Zeggen dat je om haar te verrassen een flesje bubbels op haar plek wou laten afgeven,quote:
@ TS, heeft ze serieus een ticket gekocht om jou te flashen, die ze vervolgens niet gebruikt??quote:Op woensdag 16 december 2009 16:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Omdat ze zo'n duur ticket koopt om de schijn hoog te houden word jij nu met een muts, sjaal en handschoenen afgescheept?
Bommelding!quote:
Door wat akkefietjes waar ik nu ook zo mijn vraagtekens bij zet, zat ze krap bij kas, maar haar ticket was al betaald, dus dat was geen probleem.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef alwaysedo het volgende:
[..]
@ TS, heeft ze serieus een ticket gekocht om jou te flashen, die ze vervolgens niet gebruikt??
hahahaahaha dit moet je doen!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef MargrietjeO het volgende:
Print die chatlog uit, stop hem in een lieve schattige kaart met zo'n aap erop die zijn middelvinger opsteekt , dan mooi shiny envelopje gebruiken en zeg morgen dat je ook wat leuks voor haar hebt, een romantische kerstkaart:)
Eens zien wat de reactie is.
Oh en tickets print je tegenwoordig vaak online uit, ze kan best een oud mailtje van iemand uitgeprint hebben...
Die is wel epic jaquote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef MargrietjeO het volgende:
Print die chatlog uit, stop hem in een lieve schattige kaart met zo'n aap erop die zijn middelvinger opsteekt , dan mooi shiny envelopje gebruiken en zeg morgen dat je ook wat leuks voor haar hebt, een romantische kerstkaart:)
Eens zien wat de reactie is.
Oh en tickets print je tegenwoordig vaak online uit, ze kan best een oud mailtje van iemand uitgeprint hebben...
Rara waar die stage heen zal gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze is geen golddigger, gewoon een normale vlotte meid, bijna klaar met haar studie... alleen nog een buitenlandse stage van een half jaar
dit vind ik mooiste oplossingquote:Op woensdag 16 december 2009 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
Als ze nog wat spullen van haar bij jou heeft liggen, allemaal in een tas doen en die op die dagen bij haar afleveren
Gewoon Oost-Europa dus. Maar zoals we probleemjongeren tegenwoordig kansenjongeren noemen, zo heet Oost-Europa tegenwoordig Midden-Europa.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:24 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Hoe naief.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
maar dan weet je wel vrijwel 100% zeker dat ze je alles heeft verteld en je niet achteraf nog andere verrassingen krijgt...
Tuurlijk wel, juist wel zelfs. Dat versterkt de band namelijk. En er is blijkbaar behoefte aan en wie ben ik om daar niet aan toe te geven.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Iedereen die nu enorm stoere oplossingen bedenkt (hoe tof ik ze vaak ook vind) moet zich wel bedenken dat TS waarschijnlijk nog flink emotioneel betrokken is bij de 'relatie' en waarschijnlijk ondanks alles toch nog van haar houdt... Dan doe je dat soort dingen toch niet.
Eerst nog ff goed plat neuken..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Feeeeble het volgende:
Zeggen dat je ook een ticket hebt gekocht en meegaat naar haar ouders....
Ik denk niet dat dat naïef is.quote:
Hans Teeuwen had gelijkquote:mijn lieve schatje blijkt dus een leugenachtige klotehoer te zijn.
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat naïef is.
Ik denk dat iemand die zijn relatie wil redden op zo'n moment eieren voor z'n geld kiest en alles vertelt omdat ze bang zal zijn dat ze iets verzwijgt dat TS wel weet en dan de relatie over is. (Dat dat wellicht ook het geval is wanneer ze wel eerlijk is kun je er beter niet bij zeggen...)
Wil ze haar relatie niet redden of niet graag genoeg redden, dan zal ze dus niets vertellen (TS maakt het uit) of ze zal een halve waarheid vertellen en ze neemt de gok dat TS erachter komt en het uitmaakt.
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hou toch op. Een leugenachtige hoer (die ze is) zal doormiddel van zijn argumenten weten wat hij weet en hoe het komt dat hij het weet.
Dan kan ze weer een hoop recht liegen.
Daarnaast zal ze over meer zaken liegen als ze hier ook over liegt. Kwestie van statistiek.
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:28 schreef Bartaz het volgende:
Ik ben gelukkig nog nooit geconfronteerd met zo'n situatie, maar ik zou het als volgt doen:
"Een tijdje geleden ben ik ergens achter gekomen en ik denk dat je me iets op te biechten hebt. Je hebt één kans om me alles te vertellen..."
Dan weet TS wel waar hij aan toe is...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kans dat ze alles ontkent is vrij reëel. En dan kan ze hem als zondebok aanduiden. Volgens mij zal ze hoe dan ook proberen als de overwinnaar uit de bus te komen. Kwestie van goed over te komen naar de buitenwereld.
Verder: goed topic
Ze zal vrijwel direct weten dat het over de reis gaat die niet gaat plaatsvinden door plannen met de Koert.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:34 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Daarom moet hij ook niet vertellen hoeveel hij weet. Als hij gewoon zegt "Ik weet iets, begin maar met vertellen", heeft zij geen idee wat hij wel en wat hij niet weet.
Tevens kan TS zo zijn kennis als leugendetector gebruiken.
Er zijn enkele mogelijkheden:
A. Ze vertelt helemaal niets
B. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS wel al weet
C. Ze vertelt 'alles', maar houdt dingen achter die TS niet weet
D. Ze vertelt daadwerkelijk alles
In het geval van A of B is het duidelijk dat ze weer zit te liegen, dat weet hij omdat hij al bepaalde informatie heeft. In het geval van D is ze daadwerkelijk eerlijk dus dan is er ook niets aan de hand. Het enige probleem doet zich voor in het geval van C, wanneer ze de gok neemt om toch te liegen (en dus de relatie op het spel te zetten) en TS haar er niet op kan betrappen en denkt dat ze alles eerlijk vertelt.
De vraag is maar net of zij het daarop wil gokken of niet... Ik denk dat iemand die zijn relatie daadwerkelijk wil redden het daar niet op gokt en alles opbiecht, al was het maar om de kans dat ze niet bij C uitkomt, maar bij B.
Ach, bottomline heeft ze toch al tegen TS gelogen, dus de vraag is of TS met zo'n vriendin wil leven, want hij zal zich waarschijnlijk altijd afvragen of ze niet toch weer liegt en bedriegt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:![]()
Je mag niet iemand zijn prive logs lezen
Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzakPrivélogs die ze op mijn computer achterlaat. Voor de tweede keer en met dezelfde gast. Dat kon ze nog uitleggen als een vriendschappelijke chat, maar gecombineerd met deze chat wordt me nu ineens duidelijk waar dat over ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil haar echt niet kwijt, maar als dit soort dingen gebeuren stuur je bewust of onbewust op een breuk aan.
Chatlogs is sowieso al een issue bij ons. Toen ik haar net kende had ik via msn een vriend verteld dat ik
verliefd was op mijn danspartner en dat las ze in mijn toen nog niet versleutelde chatlog.![]()
Inmiddels zijn we verder en ben ik gewoon helemaal weg van haar.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:53 schreef lichtekooi het volgende:![]()
Je mag niet iemand zijn prive logs lezen
Stoute TS, dat is provacy schending en je bent een waardeloze wantrouwende rotzakDit gaat dat stinkwijf waarschijnlijk nog tegen TS gebruiken ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want zo zijn die wijven.
"Ja, dus!? Ik lig al een week met het hele hockeyteam te bukkake'en? Wat geeft jou het recht om daarover te lezen in MIJN privé weblogs, klootzak! Waarom vertrouw je me niet!? Zo kan ik niet langer bij je blijven!"
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijven![]()
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logerenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Xennia het volgende:
Wat denk je zelf dat je zou moeten doen?
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:27 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ik wil weten wat zij er over te zeggen heeft. Ik wil met haar doorgaan, maar dat hangt van haar verhaal af of dat mogelijk is. Het is uitgesloten dat hij bij haar blijft logeren
Elk verhaal waarvan ik de overtuiging krijg dat ze met mij wil doorgaan. Als zij duidelijk aangeeft dat zij met mij wil doorgaan dan laat ik dit achter me.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welk verhaal zou aanvaardbaar voor je kunnen zijn? Welk verhaal is goed genoeg om dit verraad en beschadigde vertrouwen goed te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |