Waarom zou ik dat willen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Heeft ze zelf toegegeven dat ze inderdaad niet op reis gaat? Dan kun je toch alsnog met haar die Koerd op gaan zoeken?
Dat weet ik niet. Was maar een voorstel...quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:46 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?
hahaha ja iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Bedriegt, ja. Klein, maar lullig tikfoutje.
Kan zijn, maar om die na 2 maanden nog bewust op te gaan zoekenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze heeft me gisteren het één en ander verteld en ik begrijp haar wel. Toen ik haar leerde kennen was ik ook niet helemaal los van mijn scharrel.
HEYquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:55 schreef Apebeer het volgende:
Ik heb denk ik geen zin meer om terug te komen voor de uitslag.
TS is een pussy en TS gelooft de smoesjes van zijn vriendin
Ja praat het maar goed. Als je die log niet had gevonden had ze deze kerst die Koerd lopen batsen. Waar zijn je ballen man, slampamper.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:45 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Ze heeft me gisteren het één en ander verteld en ik begrijp haar wel. Toen ik haar leerde kennen was ik ook niet helemaal los van mijn scharrel.
uch.. beter dood jij :/quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Hij heeft haar 'verrast' met zijn Kerst- en Nieuwjaarsbezoek. Ze moet 'm in ieder geval duidelijk maken dat ze bezet is, en als hij zelf niet zo slim is om de trip uit z'n hoofd te zetten dan moet zij dat doen.
Lullig, want hij weet van niets... misschien wil ie haar wel ten huwelijk vragen
Dit denk ik dus ook. TS, besef dit! En dat na twee maand.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Ja praat het maar goed. Als je die log niet had gevonden had ze deze kerst die Koerd lopen batsen. Waar zijn je ballen man, slampamper.
Lastig te bepalen, het bepalen van de determinant lijkt me alleen al lastig in deze situatie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde man
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:10 schreef Bob-B het volgende:
Nog steeds niets?
Maar je weet dus dat de vrouw met wie jij je leven (gaat) delen, liegt. Fijne basis om mee te beginnen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Gisteravond was ze er dan eindelijk. We hadden de dag er voor al even via msn gesproken en na dat msn gesprek had ik er wel een goed gevoel over.
Gisteren hebben we er nog even kort over gesproken en we blijven gewoon de rest van ons leven bij elkaar![]()
Komt er op neer dat ze niet meer wist wat ze moest doen. Ze kent die jongen al iets van vier jaar en vanwege de afstand is het nooit tot een relatie gekomen. Hij heeft zich uitgenodigd en zij wilde hem niet kwetsen en ze wilde mij niet kwetsen en ook zichzelf niet door een foute keuze te maken. Naarmate de tijd begon te dringen gingen de stresslevels omhoog en ze liet dat log min of meer met opzet achter in de prullenbak, dan wist ze zeker dat er iets ging gebeuren.
We hebben het met elkaar besproken en zij gaat 100% voor mij en daarmee is het voor mij af.
Prima dat je samen verder wil, eigen keus, eigen leven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:47 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Gisteravond was ze er dan eindelijk. We hadden de dag er voor al even via msn gesproken en na dat msn gesprek had ik er wel een goed gevoel over.
Gisteren hebben we er nog even kort over gesproken en we blijven gewoon de rest van ons leven bij elkaar![]()
Komt er op neer dat ze niet meer wist wat ze moest doen. Ze kent die jongen al iets van vier jaar en vanwege de afstand is het nooit tot een relatie gekomen. Hij heeft zich uitgenodigd en zij wilde hem niet kwetsen en ze wilde mij niet kwetsen en ook zichzelf niet door een foute keuze te maken. Naarmate de tijd begon te dringen gingen de stresslevels omhoog en ze liet dat log min of meer met opzet achter in de prullenbak, dan wist ze zeker dat er iets ging gebeuren.
We hebben het met elkaar besproken en zij gaat 100% voor mij en daarmee is het voor mij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |