Misschien is dat wel helemaal niet zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:07 schreef brunette82 het volgende:
Ik snap niet dat de topic starter niet bedenkt dat hij tig keer beter verdient dan deze zogenaamde vriendin..
Eerst de afloop afwachtenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef VatosLoco het volgende:
Wil de afloop ook wel eens weten, maar voor TS dumpen die zeug
Dat ontkennen is echt ranzig irritant. Hoop voor TS dat het niet zo'n soort meisje is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef Olle. het volgende:
Die van mij was ook vreemd gegaan!
Zij ontkende het ook netzo lang tot ik zei dat ik die jonge zelf heb gesproken toen werd alles anders!
dus beetje ruggegraat tonen TS!
Succes!!
Maar je vraagt wel om advies?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:20 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Morgen of zo, vanavond komt ze hier en ik ga geen realtime verslag doen van de gebeurtenissen
En dus niet met die Koerd op te gaan trekken de komende we(e)k(en)?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb gisteravond via msn nog even met haar gesproken. Ze had al vlot door waar het mij om ging. Ze weet niet goed wat ze wil, maar dat was al duidelijk. Vanavond wil ik van haar weten hoe ze denkt over ons. Ik denk dat we verder kunnen gaan, maar alleen als zij duidelijk aangeeft daar ook voor te gaan.
dat snap ik jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weho, sorry baas. Ik heb gewoon niet heel erg het idee dat dit een geloofwaardig topic is.
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde manquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ik heb gisteravond via msn nog even met haar gesproken. Ze had al vlot door waar het mij om ging. Ze weet niet goed wat ze wil, maar dat was al duidelijk. Vanavond wil ik van haar weten hoe ze denkt over ons. Ik denk dat we verder kunnen gaan, maar alleen als zij duidelijk aangeeft daar ook voor te gaan.
Hij heeft haar 'verrast' met zijn Kerst- en Nieuwjaarsbezoek. Ze moet 'm in ieder geval duidelijk maken dat ze bezet is, en als hij zelf niet zo slim is om de trip uit z'n hoofd te zetten dan moet zij dat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En dus niet met die Koerd op te gaan trekken de komende we(e)k(en)?
Bedriegt, ja. Klein, maar lullig tikfoutje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde man
Heeft ze zelf toegegeven dat ze inderdaad niet op reis gaat? Dan kun je toch alsnog met haar die Koerd op gaan zoeken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:42 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
[..]
Hij heeft haar 'verrast' met zijn Kerst- en Nieuwjaarsbezoek. Ze moet 'm in ieder geval duidelijk maken dat ze bezet is, en als hij zelf niet zo slim is om de trip uit z'n hoofd te zetten dan moet zij dat doen.
Lullig, want hij weet van niets... misschien wil ie haar wel ten huwelijk vragen
Ze heeft me gisteren het één en ander verteld en ik begrijp haar wel. Toen ik haar leerde kennen was ik ook niet helemaal los van mijn scharrel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Gast, een meid die je 2 maanden kent bedreigt je keihard en je gaat vrolijk verder? Waar is je eigenwaarde man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |