Katten zijn toch vaak aardig met dat soort dingen. Onze oude kat was een keer perongeluk de hele nacht opgesloten in de huiskamer, waar de kattenbak niet stond, en toen had ie heel netjes op een plastic zak gepistquote:Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef koei het volgende:
Heerlijk, thuis komen en vier plakaten kattenkots aantreffenVolgens mij was er eentje niet helemaal lekker
Gelukkig bijna allemaal op het zeil in de keuken dus de schade valt mee!
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Misan het volgende:
oh ja heb je nog een foto van de sneeuw gemaakt lenniej?
Ik ben een beetje klaar met farmville, al dat geklikquote:Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef koei het volgende:
Lennie, je moet wel gratis kadootjes doorsturen in Farmville! Anders groeit mijn kerstboom nooit
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef koei het volgende:
hihi, mn kat ligt op schoot, voor mn laptop, schrikt hij van mn Farmville-geit die opeens gaat mekkeren
Misan vroeg in zijn dubbele nieuwe topic om de fotos dus ik dacht ik post ze nog een keerquote:Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ikb!
Alweer foto's van sneeuw? Of zijn deze nieuwer?
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny ik heb trouwens Mini Ninjas met 75 % winst verkocht
Heb je nog meer er over te zeggen misschien?quote:
Ik kijk geen houzzzequote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je nog meer er over te zeggen misschien?
Zal best, maar mij staat het in IIG niet. En bij de apotheek zullen ze me alleen maar raar aankijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, mannen is pak/smoking zijn cool! En er is niets mis met metromannen
Morgen moet ik helemaal naar eindhovenVrijdag en zaterdag feestjes bouwen en dan twee weken uitslapen
PICSquote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Mij staat een pak super goed
En terecht
Daar geloof ik niet zo in, als je een kleur pak en een model pak hebt die goed bij je past moet het wel staan!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zal best, maar mij staat het in IIG niet. En bij de apotheek zullen ze me alleen maar raar aankijken.
Over 2 weken voer ik daar ook de betalingen uitIk krijg er steeds meer taken bij
Als het zo door gaat run ik de zaak nog
Eens met GameBabe! Mannen in pakquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, mannen is pak/smoking zijn cool! En er is niets mis met metromannen
Morgen moet ik helemaal naar eindhovenVrijdag en zaterdag feestjes bouwen en dan twee weken uitslapen
Mij ook welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Mij staat een pak super goed
En terecht
Die knoopjesfetish heb ik dan wat minder. Ik vind dat pakken de mannelijke vorm mooier accentueren dan de standaard truien/shirtsquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef koei het volgende:
[..]
Eens met GameBabe! Mannen in pakSowieso zijn overhemden ook al goed want die hebben knoopjes!
Ja, dat sowieso, maar knoopjes zijn leuk om open te makenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die knoopjesfetish heb ik dan wat minder. Ik vind dat pakken de mannelijke vorm mooier accentueren dan de standaard truien/shirts
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar knoopjes zijn leuk om open te maken
wtf wist niet eens dat er zoveel mensen hier in de buurt komenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
bij collega's is het idd wel zo prettig als de knoopjes dicht blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]Ik ken alleen maar mannen in overhemden die in mijn buurt hun kleren aan behoren te houden (collega's enzo)
Lasagne is lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
Zonet een magnetron lasagna van euroshopper voor 1euro gegetenwas best te doen
Heb je gelijk in ja, maar kan alsnog best lekker zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lasagne is lekker, magnetron lasagne zou ik geen lasagne willen noemen... Eerder een mix van deeg en tussenspul wat er lichtelijk uitziet als lasagne.
zolang je het niet interpreteert als lasagne welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja, maar kan alsnog best lekker zijn
Echt kijken, erg toffe film!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb hem nog niet gezien. Daarom TVP
Het lijkt me ook geen film voor je schoonzussenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef koei het volgende:
Ik ga de 30e naar avatar 3D met mn (schoon)zussen. Ben benieuwd, vond de voorstukjes niet echt geweldig eigenlijk
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen film voor je schoonzussen![]()
Mij lijkt die film ook niet tof omdat het verhaal volgens mij achterlijk is en die blauwe wezens zijn niet tof genoeg op de een of andere manier
mja, volgens mij is dat het wel.... niet heel boeiend, maar kan nog altijd wel vermakelijk zijn. Zeker in 3D.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)
Volgens mij wordt het gewoon een standaard verhaaltje. Soldaat moet de arme mensen wegwerken. Soldaat krijgt medelijden en gaat stiekem de arme mensen helpen. Arme mensen overwinnen. Alleen zijn de arme mensen in dit geval blauwe aliëns.
Ik heb hem vanochtend gezien! zien zien zien zienquote:Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef koei het volgende:
Ik ga de 30e naar avatar 3D met mn (schoon)zussen. Ben benieuwd, vond de voorstukjes niet echt geweldig eigenlijk
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je gaat terug naar Gouda?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
dat is idd een standaard!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef koei het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)
Volgens mij wordt het gewoon een standaard verhaaltje. Soldaat moet de arme mensen wegwerken. Soldaat krijgt medelijden en gaat stiekem de arme mensen helpen. Arme mensen overwinnen. Alleen zijn de arme mensen in dit geval blauwe aliëns.
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
Zonet een magnetron lasagna van euroshopper voor 1euro gegetenwas best te doen
Dan krijgen we straks lasagne met worstjesquote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen!
Moet ik anders Lasagne maken voor het feestje bij Poit thuis?
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef koei het volgende:
[..]
Dan krijgen we straks lasagne met worstjes
met een dressing van knakworsten en kaas.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef De_Kok het volgende:
Ik snap het al koei, voor jou moet ik gewoon een diepvries pizza halen
Ach, die smaakte prima vorige keerquote:Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef De_Kok het volgende:
Ik snap het al koei, voor jou moet ik gewoon een diepvries pizza halen
Onder andere, jaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen!
Moet ik anders Lasagne maken voor het feestje bij Poit thuis?
sorryquote:
Geef niet broeder, delen mag binnen familie toch?quote:
sinds wanneer heb jij daar een mening over??quote:
Ik ga met je mee! Morgenochtend weer werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij daar een mening over??![]()
Ik ga nu ook echt m'n nest in. Latertje!
Dus wil je meer sites zodat de keuze nog moeillijker wordt?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:11 schreef De_Kok het volgende:
zijn er nog meer sites als threadless.com? Ben beetje aant kijken maar kan geen keuze maken ze hebben zoveel
en hier ookquote:
quote:Een mooie dag verder! lieve vriend
Tijd vliegt, is de kerst nadert, Wij willen graag met u samenwerken. Wij zijn een toonaangevende producent van elektronica. Dus als u producten bestellen, sturen wij een andere gratis.
[knip]
Gelieve vangst de beste kans om uw bedrijf te verbeteren verdienen ook meer winst.
Verwijder de beugel wanneer u onze website bezoekt
Hadden ze bij jou in de buurt ook al niet gestrooid?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef koei het volgende:
Het is echt stil hier. alle bejaarden blijven thuis volgens mij. ik ben wel zonder vallen op mn werk gekomen dus dat valt weer mee! maar het is wel spekglad overal, zeker met de fiets
ik had om half 8 de trein van 7 uur, geen vertraging voor mij dusquote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en hier ook!
Leuk vertraging!
Ja man, ik heb zo weer een afspraak. Het was echt heerlijk, na een uur kon je al een buikslide over de vloer maken, zo veel drank lag er alquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Misan het volgende:
[..]
om half tien wakker zijn na een gala
hoe was het?
ik bedoelde meer dat ik meestal rond half tien thuis kwamquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja man, ik heb zo weer een afspraak. Het was echt heerlijk, na een uur kon je al een buikslide over de vloer maken, zo veel drank lag er al
5 uur vond iedereen laat genoeg, was zelf ook wel kapotquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef Misan het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik meestal rond half tien thuis kwam
had iedereen zich aan de dresscode gehouden? of waren er veel met das om?
ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, je moet ook niet met een das naar een gala gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
5 uur vond iedereen laat genoeg, was zelf ook wel kapot
dresscode werd niet bijzonder goed nagestreefd. Er kwan op een gegeven moment iemand op mijn das zeuren om te kijken of hij een leuke dame bij me weg kon trekken. De dame in kwestie verdedigde mij helaas, dus keiharde burn voor hem
in woonwijken niet, grote wegen wel. maar helaas vallen fietspaden daar niet onderquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou in de buurt ook al niet gestrooid?
Wel in de camera kijken!quote:Op donderdag 17 december 2009 02:08 schreef koei het volgende:
Ik heb ook nog een foto waarop hij half staat en ik heel stoer ben:
[ afbeelding ]
haha tja de NS, echte vriendenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had om half 8 de trein van 7 uur, geen vertraging voor mij dus
quote:
Nais, mijn broertje had het over 5cm... Hmmmquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zal ik even doen
Hoe groot was de abel tasman toren toen jij voor het laatst in Groningen was trouwens?
SCHNEEEIUWWWW!!!!quote:
Dragon Age lijkt me vetquote:Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef RitseB het volgende:
Perfecte weer om verder te gaan met dragon age en pizza
is ie ook!!quote:
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny maak een sneeuwhoedje en zet die op je kop
quote:
Nee: Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountantsquote:
Ohquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee: Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants
Dat klinkt bijna net zo spannend!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee: Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants
Stelletje paupers inderdaad, ik ben maar met de bus naar huis vertrokken...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
Treinverkeer in hele land ontregeld: http://bit.ly/4tqPLbamateurs
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef Nebo het volgende:
Scarlett Johansson ziet er weer lekker uit in de Iron Man 2 trailer
Zier er wel nice uit.quote:
ja idd! En dat heb ik nog niet gehad!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Klopt gaan alleen godgruwlijk veel tijd in zitten
je bent dus niet grootquote:Op donderdag 17 december 2009 17:28 schreef lkb9000 het volgende:
Geloof me, het is nu behoorlijk irritant.
Zonet naar de winkel gegaan, loop op sommige stukken tot halverwege mn knieen in de sneeuw. Wat natuurlijk zijn weg in mn schoenen vindt
Wel veel auto's gezien die niet weg konden rijden
Ik wou een game op de post doen, hebben ze ingangen van de postbussen (hoe noem je die dingen ookalweer?) verkleind om vuurwerkschade te voorkomen, past mn pakketje er niet in
Hee ik heb nog nooit een GoW gespeeld hiervoorquote:Op donderdag 17 december 2009 18:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Had in de GoW3 demo lekker meer dan 400
Ik ook niet, ik deed maar watquote:Op donderdag 17 december 2009 18:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Hee ik heb nog nooit een GoW gespeeld hiervoor
hahaquote:
ja maar anders heb je hopen gevallen bejaarden voor de deur liggen die de andere consumenten tot last zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef koei het volgende:
Sneeuwoverlast is hier alweer vrijwel verdwenen. De meeste wegen zijn schoon en een deel van de fietspaden ook al. Alleen in woonwijken zijn de straten nog wit en spekglad.
Bij mn werk om de hoek zitten drie middelbare scholen, dus er werd een enorm sneeuwballen gevecht gehouden op het plein voor mijn werkOok een aantal sneeuwballen die zo de winkel in vlogen! En mn baas heeft vanmorgen gewoon zelf heel de stoep schoongeveegd en zout gestrooid
Dat zou mn oude baas echt nooit gedaan hebben... Hij is bijna een uur bezig geweest
Ik moet wel zeggen dat we sowieso een hele lading bejaarden en gehandicapte vaste klanten 'gemist' hebben. Heerlijk zo'n dagje!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maar anders heb je hopen gevallen bejaarden voor de deur liggen die de andere consumenten tot last zijn
wat voor winkel werk jij dan??quote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat we sowieso een hele lading bejaarden en gehandicapte vaste klanten 'gemist' hebben. Heerlijk zo'n dagje!
supermarktquote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat voor winkel werk jij dan??
Ik had toen ik werkte meer tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wou dat ik ook nog op school zat!
Meer tijd on dingen te doen, en minder druk maken!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Wel heeeeel erg op het nippertje maar het was ook kut
je kunt toch nog een studie naast je werk doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Fallen het volgende:
Maar je bent nu toch heel serieus bezig met je studie?
nah, niet echt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt toch nog een studie naast je werk doen?
Mja.... die beloftes ken ik!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef koei het volgende:
[..]
Huh?
Dat voornemen heb ik wel steedsMorgen ga ik beginnen!
Ik werk 4 dagen in de week en doe er een studie naast, het is maar wat je "meer tijd om dingen te doen, en minder druk maken" noemt...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bier drinkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef De_Kok het volgende:
Dankzij de sneeuw ben ik al thuis![]()
Geen reserveringen en we verwachten ook niemand meer dus restaurant maar dicht gedaan. Ik heb vanmiddag leuk een sneeuwpop gemaakt en voor de rest vooral kutklusjes.. vriezer weer eens schoongemaakt en opgeruimd.
Wat zal ik eens gaan doen ben niet gewend vroeg thuis te zijn
kerel, weet je hoe koud het is!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef De_Kok het volgende:
Poit kom je hier bier drinken? Ik heb ook the Snow Grouse meegenomen naar huis (heel toepasselijk voor nu)
hier ook!quote:
of buitenquote:
Ik heb een biertje voor je open gemaakt, waar blijf je nou?quote:
trek er net 1 hier voor je open!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ik heb een biertje voor je open gemaakt, waar blijf je nou?
Zal wel ergens vastgevroren zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ik heb een biertje voor je open gemaakt, waar blijf je nou?
ik ook nietquote:
Jij monster!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb alles afgeslacht
Ja maar die viel me aan dus die is doodquote:Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef RitseB het volgende:
Voor dat je naar alle demonen ging kwam je toch bij zo'n vrouwtje die die barierre had gemaakt ?
quote:Unlocking
* You can buy this tome in Denerim, from the Tranquil Proprietor in Wonders of Thedas for 15Gold. You can also buy the manual from the vendor in the Warden's Keep after you complete that quest.
Ik heb vandaag denk ik een uur of zeven gespeeld, ik heb maar ff pauze genomenquote:
Tijd vliegt inderdaad voor bij... soms heb ik het ook niet door dan kom ik thuis van werk en dan nog ff een questje doen denk ik dan en is het ineens 6 uur 's ochtends!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik heb vandaag denk ik een uur of zeven gespeeld, ik heb maar ff pauze genomen
Op zich handig dat ik nog ouders heb die er iets van zeggen als je 7 uur aan het spelen bentquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Tijd vliegt inderdaad voor bij... soms heb ik het ook niet door dan kom ik thuis van werk en dan nog ff een questje doen denk ik dan en is het ineens 6 uur 's ochtends!
Ooit 2 weken gespeeld vroeger, vond het niks. Wel jaren aan Lineage gezetenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit er iemand ook aan de wow?
Ik moet alleen EA nog bellen omdat mijn download code niet werkt die ik er bij kreegquote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef RitseB het volgende:
[..]
Op zich handig dat ik nog ouders heb die er iets van zeggen als je 7 uur aan het spelen bent
Geen zin inquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lennart kijk aub ff de eerste 35 seconden en zeg wat je er van vind als die gast binnen komt
Hij is een XboTquote:Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef De_Kok het volgende:
Wat is jouw psn account Ritse of heb je een xbox?
4 jaar gespeeld maar nu geen tijd meer voor omdat ik 's avonds werk.quote:
haha eerst wachten tot dat er iemand anders antwoord geeft en dan zeggen dat je het zelf ook hebt gedaanquote:
maar niemand gaf antwoordquote:Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha eerst wachten tot dat er iemand anders antwoord geeft en dan zeggen dat je het zelf ook hebt gedaan!
Nah, heb het wel gedaan, zit alleen te twijfelen om het weer te gaan doen!
fulltime COCK!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
maar niemand gaf antwoord![]()
Speelde het waarschijnlijk nog steeds als ik niet als kok fulltime was begonnen
welke van de twee ben jij?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lennart kijk aub ff de eerste 35 seconden en zeg wat je er van vind als die gast binnen komt
Dead space extraction is goed te doen als je met zn 2en bent, 1iemand wiimote, de ander nunchuck, beiden een bierhand vrijquote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Misan het volgende:
bier drinken en met een wii tegelijk spelen is lastig
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dead space extraction is goed te doen als je met zn 2en bent, 1iemand wiimote, de ander nunchuck, beiden een bierhand vrij
mr 9000 wel!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
maar niemand gaf antwoord![]()
Speelde het waarschijnlijk nog steeds als ik niet als kok fulltime was begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |