abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75690340
Omdat ik net Pulp Fiction heb gekeken

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat. Verder is het leuk om te melden dat de beste man geen geduld heeft en er vanuit gaat dat niemand een nieuw topic opent en dus zelf maar faalt door het dubbel te doen waarna Nebo boos op hem moet worden en het topic weer moet sluiten terwijl hij veel betere dingen te doen heeft en dus Misan een potje zal moeten squashen met Nebo om de furie van hem te mogen ervaren.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zijn voor veel geld te koop bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Inmiddels al meerdere topics op zijn naam staan, ondanks dat Misan probeert te snipen. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen...
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten. Is beroemd om zijn kwaliteiten in SingStar.
Skychat: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP!
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet, maar probeert in te burgeren. Heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet (Vincent), maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126 Doet niet meer mee
Nick-GizMo: Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Is het groentje van de club!

In memoriam:

SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
larry_flynt: De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan.
CraniuM: Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss.

DE OP IS HIER TE VINDEN

[ Bericht 98% gewijzigd door Nebo op 16-12-2009 16:36:28 ]
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_75690522
pi_75690834
The boat that rocked aan 't kijken
pi_75691416
pi_75692304
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:36 schreef lkb9000 het volgende:
The boat that rocked aan 't kijken
GoW 1 aan het spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75692408
Heerlijk, thuis komen en vier plakaten kattenkots aantreffen Volgens mij was er eentje niet helemaal lekker Gelukkig bijna allemaal op het zeil in de keuken dus de schade valt mee!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_75692839
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:12 schreef koei het volgende:
Heerlijk, thuis komen en vier plakaten kattenkots aantreffen Volgens mij was er eentje niet helemaal lekker Gelukkig bijna allemaal op het zeil in de keuken dus de schade valt mee!
Katten zijn toch vaak aardig met dat soort dingen. Onze oude kat was een keer perongeluk de hele nacht opgesloten in de huiskamer, waar de kattenbak niet stond, en toen had ie heel netjes op een plastic zak gepist

Keihard Hollywood Undead knallen
pi_75693019
quote:
Op woensdag 16 december 2009 15:43 schreef Misan het volgende:
oh ja heb je nog een foto van de sneeuw gemaakt lenniej?

In het centrum is het witter!
pi_75693077
Gewoon dot topic helemaal niet gezien
pi_75693410
Ik heb de OP even aangepast bij jou en mij Misan!
pi_75693428
Lennie, je moet wel gratis kadootjes doorsturen in Farmville! Anders groeit mijn kerstboom nooit
pi_75693514
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:37 schreef koei het volgende:
Lennie, je moet wel gratis kadootjes doorsturen in Farmville! Anders groeit mijn kerstboom nooit
Ik ben een beetje klaar met farmville, al dat geklik Maar ik zal wel kadootjes sturen
pi_75693530
sorry jongens dat ik dood ben, maar jullie gaan me veel te snel, ich halte das nicht mehr bei und so!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_75693869
hihi, mn kat ligt op schoot, voor mn laptop, schrikt hij van mn Farmville-geit die opeens gaat mekkeren

En Lani mag trouwens wel weer van het in memoriamlijstje af, die heeft zich gisteren weer gemeld!
pi_75693924
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef koei het volgende:
hihi, mn kat ligt op schoot, voor mn laptop, schrikt hij van mn Farmville-geit die opeens gaat mekkeren
pi_75694354
Ikb!
Alweer foto's van sneeuw? Of zijn deze nieuwer?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_75694657
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ikb!
Alweer foto's van sneeuw? Of zijn deze nieuwer?
Misan vroeg in zijn dubbele nieuwe topic om de fotos dus ik dacht ik post ze nog een keer
pi_75695895
Kutner is dood
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_75695925
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
Kutner is dood
Wie?
pi_75695980
Kutner

[ Bericht 37% gewijzigd door AQuila360 op 16-12-2009 17:54:18 ]
pi_75696224
Lenny ik heb trouwens Mini Ninjas met 75 % winst verkocht
pi_75696303
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny ik heb trouwens Mini Ninjas met 75 % winst verkocht
pi_75696314
En wat zeg je over Kutner ??
pi_75696334
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
En wat zeg je over Kutner ??
pi_75696423
Hoi ik ben nieuw hier
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_75696438
quote:
Op woensdag 16 december 2009 17:57 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Heb je nog meer er over te zeggen misschien?
pi_75696509
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:00 schreef Roi het volgende:
Hoi ik ben nieuw hier
Nietus!
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75696650
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je nog meer er over te zeggen misschien?
Ik kijk geen houzzze
pi_75696692
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef Tain het volgende:

[..]

Nietus!
pi_75696719
pi_75696723
Maar jongens, mannen is pak/smoking zijn cool! En er is niets mis met metromannen

Morgen moet ik helemaal naar eindhoven Vrijdag en zaterdag feestjes bouwen en dan twee weken uitslapen
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_75696775
Doe mij maar sweatpants en bereklauw-sloffen
  woensdag 16 december 2009 @ 18:12:48 #33
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_75696840
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, mannen is pak/smoking zijn cool! En er is niets mis met metromannen

Morgen moet ik helemaal naar eindhoven Vrijdag en zaterdag feestjes bouwen en dan twee weken uitslapen
Zal best, maar mij staat het in IIG niet. En bij de apotheek zullen ze me alleen maar raar aankijken.

Over 2 weken voer ik daar ook de betalingen uit Ik krijg er steeds meer taken bij Als het zo door gaat run ik de zaak nog
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_75696876
Mij staat een pak super goed

En terecht
pi_75696910
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef AQuila360 het volgende:

En terecht
PICS
pi_75696976
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Zal best, maar mij staat het in IIG niet. En bij de apotheek zullen ze me alleen maar raar aankijken.

Over 2 weken voer ik daar ook de betalingen uit Ik krijg er steeds meer taken bij Als het zo door gaat run ik de zaak nog
Daar geloof ik niet zo in, als je een kleur pak en een model pak hebt die goed bij je past moet het wel staan!
Of zie ik dan iets over het hoofd?

Goed bezig op je werk, maak je maar onmisbaar
pi_75696993
quote:

Eens met GameBabe! Mannen in pak Sowieso zijn overhemden ook al goed want die hebben knoopjes!
pi_75697022
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef AQuila360 het volgende:

En terecht
Mij ook wel Mantelpakjes daarentegen Korte rokjes op het strand dan weer wel, en nee daar krijgen jullie geen pics van.
pi_75697052
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef koei het volgende:

[..]

Eens met GameBabe! Mannen in pak Sowieso zijn overhemden ook al goed want die hebben knoopjes!
Die knoopjesfetish heb ik dan wat minder. Ik vind dat pakken de mannelijke vorm mooier accentueren dan de standaard truien/shirts
pi_75697177
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Die knoopjesfetish heb ik dan wat minder. Ik vind dat pakken de mannelijke vorm mooier accentueren dan de standaard truien/shirts
Ja, dat sowieso, maar knoopjes zijn leuk om open te maken
pi_75697237
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso, maar knoopjes zijn leuk om open te maken
Ik ken alleen maar mannen in overhemden die in mijn buurt hun kleren aan behoren te houden (collega's enzo)
pi_75697265
Zonet een magnetron lasagna van euroshopper voor 1euro gegeten was best te doen
pi_75697284
quote:

wtf wist niet eens dat er zoveel mensen hier in de buurt komen

eindhoven is sowieso al tijd geleden!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_75697297
Ik heb ook mooie truien hoor (_@)@
pi_75697321
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ken alleen maar mannen in overhemden die in mijn buurt hun kleren aan behoren te houden (collega's enzo)
bij collega's is het idd wel zo prettig als de knoopjes dicht blijven
pi_75697326
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
Lasagne is lekker , magnetron lasagne zou ik geen lasagne willen noemen... Eerder een mix van deeg en tussenspul wat er lichtelijk uitziet als lasagne.
pi_75697377
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Lasagne is lekker , magnetron lasagne zou ik geen lasagne willen noemen... Eerder een mix van deeg en tussenspul wat er lichtelijk uitziet als lasagne.
Heb je gelijk in ja, maar kan alsnog best lekker zijn
pi_75697492
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:27 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in ja, maar kan alsnog best lekker zijn
zolang je het niet interpreteert als lasagne wel Ik ga weer eens uit te trein stappen en wat te eten regelen, ik twijfel tussen pizza, wokspul of roerbak aardappelen en groente...

Lastig allemaal.
pi_75697614
Pizza
pi_75697637
pi_75697642
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef koei het volgende:
Pizza
pi_75697688
The Boat that Rocked is zo'n fucking vette film
  woensdag 16 december 2009 @ 19:45:15 #53
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75700552
Heb hem nog niet gezien. Daarom TVP
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  woensdag 16 december 2009 @ 20:41:10 #54
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75703285
Ik wil ook weer eens een film gaan kijken... misschien ga ik wel naar Avatar..
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_75703478
quote:
Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Heb hem nog niet gezien. Daarom TVP
Echt kijken, erg toffe film!
Of heb je het over Pulp Fiction ipv The Boat that Rocked?
In dat geval:
Echt kijken, erg toffe film!
pi_75703565
Ik ga de 30e naar avatar 3D met mn (schoon)zussen. Ben benieuwd, vond de voorstukjes niet echt geweldig eigenlijk
pi_75703616
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef koei het volgende:
Ik ga de 30e naar avatar 3D met mn (schoon)zussen. Ben benieuwd, vond de voorstukjes niet echt geweldig eigenlijk
Het lijkt me ook geen film voor je schoonzussen

Mij lijkt die film ook niet tof omdat het verhaal volgens mij achterlijk is en die blauwe wezens zijn niet tof genoeg op de een of andere manier
pi_75703945
pi_75704211
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Het lijkt me ook geen film voor je schoonzussen

Mij lijkt die film ook niet tof omdat het verhaal volgens mij achterlijk is en die blauwe wezens zijn niet tof genoeg op de een of andere manier
Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)

Volgens mij wordt het gewoon een standaard verhaaltje. Soldaat moet de arme mensen wegwerken. Soldaat krijgt medelijden en gaat stiekem de arme mensen helpen. Arme mensen overwinnen. Alleen zijn de arme mensen in dit geval blauwe aliëns.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:04:49 #60
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75704355
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef koei het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ze kunnen over het algemeen fantasy films wel waarderen (en het was hun eigen idee ipv de ladiesnight)

Volgens mij wordt het gewoon een standaard verhaaltje. Soldaat moet de arme mensen wegwerken. Soldaat krijgt medelijden en gaat stiekem de arme mensen helpen. Arme mensen overwinnen. Alleen zijn de arme mensen in dit geval blauwe aliëns.
mja, volgens mij is dat het wel.... niet heel boeiend, maar kan nog altijd wel vermakelijk zijn. Zeker in 3D.
  woensdag 16 december 2009 @ 21:05:57 #61
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75704399
quote:
Op woensdag 16 december 2009 20:47 schreef koei het volgende:
Ik heb hem vanochtend gezien! zien zien zien zien
(nog voordat ie om 14.00 voor iedereen ging draaien )

Ik heb connecties jeweet!

Kan je verzekeren dat de film geweldig is. Hoewel de hoofdrolspeler ruk acteerde in Terminator Salvation was ie hier best te pruimen. Prachtfilm met prachteffecten en mooie betoverende grafische 3D achtige shit

(zo kut dat er maar 2 IMAX theaters zijn in Nederland )
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75705433
Sowieso het zijn smurfen dus dat moet wel tof zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75705441
Ik ben één keer naar een Imax film geweest maar vond het niks bijzonders eigenlijk. 3D vind ik wel leuk, maar Imax is echt het extra geld niet waard
pi_75707854
pi_75708231
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je gaat terug naar Gouda?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  woensdag 16 december 2009 @ 22:55:22 #66
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_75709496
Hoi, doei
Do androids dream of electric sheep?
pi_75709738
pi_75709812
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef koei het volgende:

[..]

dat is idd een standaard!
Maar goed, ik wil hem nog wel zien, alleen al om te zien of dit echt weer een baanbrekende film is, net zoals volgens vele the matrix was! ( al heb ik die nooit gezien )
  woensdag 16 december 2009 @ 23:49:04 #69
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75711609
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:

Dat kun je niet menen!

Moet ik anders Lasagne maken voor het feestje bij Poit thuis?
PSN User Name: Rodyzor Last.fm: Kashmar
pi_75711816
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Dat kun je niet menen!

Dan krijgen we straks lasagne met worstjes
pi_75711861
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:54 schreef koei het volgende:

[..]

Dan krijgen we straks lasagne met worstjes
  woensdag 16 december 2009 @ 23:57:47 #72
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75711929
Ik snap het al koei, voor jou moet ik gewoon een diepvries pizza halen
pi_75712011
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef De_Kok het volgende:
met een dressing van knakworsten en kaas.
pi_75712057
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:57 schreef De_Kok het volgende:
Ach, die smaakte prima vorige keer
  donderdag 17 december 2009 @ 00:04:36 #75
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75712129
Ja uiteraard, ligt er ook aan wie hem in de oven stopt etc
pi_75712196
Ja, daar zijn duidelijk goede kookskills voor nodig!
  donderdag 17 december 2009 @ 00:12:52 #77
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75712327
Maar je houd niet van worstjes begrijp ik?
pi_75712431
Jawel hoor Alleen de combinatie van pasta met worstjes is een beetje raar
  donderdag 17 december 2009 @ 00:18:00 #79
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75712480
Ja dat zei je toen ook al! Nog steeds niet geprobeerd? Het is gewoon vlees hoor, en pasta met vlees is niet raar.
pi_75712514
Nee, ik kook alleen maar uit pakjes thuis, en ze verkopen geen mix voor pasta met worstjes
pi_75712573
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Dat kun je niet menen!

Onder andere, ja
pi_75712583
Ik suck echt in flipperen Binnen 1 minuut 4 ballen weg. En die minuut is inclusief het wegschieten van de bal
pi_75712607
Uitpakfeestje was leuk
pi_75712812
hoe kan dat nou, met alleen een Wii...
pi_75712933
slaaptijd..
pi_75712965
Trusten Poitje
  donderdag 17 december 2009 @ 00:37:34 #87
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75712983
Trustre Poit
pi_75713014
trusten
Geej je je zusje een dikke nachtzoen van me meneer de kok??
  donderdag 17 december 2009 @ 00:44:07 #89
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713122
Is ze niet bij jou thuis dan?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:48:47 #90
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75713199
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef De_Kok het volgende:
Is ze niet bij jou thuis dan?
sorry
pi_75713214
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Fallen het volgende:

[..]

sorry
Geef niet broeder, delen mag binnen familie toch?
  donderdag 17 december 2009 @ 00:51:42 #92
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713243
Jahoor. Ik vind dit niet kunnen.
  donderdag 17 december 2009 @ 00:51:46 #93
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75713244
Ja, maar we gaan nu slapen.
Morgen weer een dag-deel.

pi_75713263
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:51 schreef De_Kok het volgende:
Jahoor. Ik vind dit niet kunnen.
sinds wanneer heb jij daar een mening over??
Ik ga nu ook echt m'n nest in. Latertje!
pi_75713341
quote:
Op donderdag 17 december 2009 00:52 schreef Poit het volgende:

[..]

sinds wanneer heb jij daar een mening over??
Ik ga nu ook echt m'n nest in. Latertje!
Ik ga met je mee! Morgenochtend weer werken

Trusten allemaal!
  donderdag 17 december 2009 @ 01:00:03 #96
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713408
Jahoor iedereen naar bed. Ik ga dan ook maar zo
  donderdag 17 december 2009 @ 01:00:17 #97
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713411
Weltrusten Koei :
pi_75713529
homos
  donderdag 17 december 2009 @ 01:10:55 #99
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713584
ik ben er nog, wachten tot me rijst groeit
  donderdag 17 december 2009 @ 01:11:55 #100
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713599
zijn er nog meer sites als threadless.com? Ben beetje aant kijken maar kan geen keuze maken ze hebben zoveel
pi_75713670
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:11 schreef De_Kok het volgende:
zijn er nog meer sites als threadless.com? Ben beetje aant kijken maar kan geen keuze maken ze hebben zoveel
Dus wil je meer sites zodat de keuze nog moeillijker wordt?
  donderdag 17 december 2009 @ 01:17:25 #102
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713693
ja
  donderdag 17 december 2009 @ 01:27:05 #103
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75713894
die ik leuk vind zijn allemaal sold out
pi_75714199
pi_75714223
Deze is tof Kok: http://www.threadless.com/product/950/A_Birth_Day

Die heb ik in het grijs en veel complimentjes over gehad

en ja, ik lig in bed
  donderdag 17 december 2009 @ 01:57:31 #106
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714262
Ja ik zag em staan! Foto van jou met tshirt aan in mijn Pmbox?
pi_75714278
Die heb ik nog wel zelfs Even kijken of die ook op mn laptop staat
pi_75714302
  donderdag 17 december 2009 @ 02:07:20 #109
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714339
pi_75714346
Ik heb ook nog een foto waarop hij half staat en ik heel stoer ben:

pi_75714362
Hoi ik ben nieuw hier
  donderdag 17 december 2009 @ 02:10:54 #112
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714363
alweer?
pi_75714378
Ja, je kent Roi toch wel Kok? Die heeft een korte termijn geheugen van een halve minuut....
  donderdag 17 december 2009 @ 02:13:46 #114
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714388
Spambot?
pi_75714408
Haal die sticker eens van je zonnebril af koei
  donderdag 17 december 2009 @ 02:17:58 #116
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714424
Ik heb er nu 2 maar ik wil meer aangezien ze in de aanbieding zijn.
pi_75714425
Nee, die sticker is juist stoer! Kun je zien dat het een Oakley is! (een echte namaak!)
pi_75714440
Moet ik je nog meer foto's door gaan sturen Kok?
  donderdag 17 december 2009 @ 02:24:24 #119
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714450
Stuur maar
  donderdag 17 december 2009 @ 02:32:54 #120
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714483
ARghhghh terwijl ik aan het uitzoeken is de koe + ei tshirt uitverkocht geraakt. Daar gaat onze date
pi_75714492

Nou kunnen we niet meer net doen alsof we tweeling zijn

Moeten we een ander zelfde shirt bestellen
  donderdag 17 december 2009 @ 02:37:29 #122
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714509
Wat jammer, ik vond dat een van de leukste
pi_75714520
Deze is ook tof: http://www.threadless.com/product/167/Nuts

Die hadden ze eerst in het rood, maar niet in mijn maat, en daarna is hij lelijk grijs geworden, dus ik wacht op een volgende print ervan die wel een leuke kleur shirt heeft...
pi_75714537
Damn t is hier nu absurd wit buiten, ligt wel 10cm sneeuw minstens
pi_75714542
Hier nog helemaal niks. Komt vast morgen ochtend op het moment dat ik naar mn werk moet fietsen

Het is hier nu ook wit, maar een heel dun laagje. Dat wordt leuk naar mn werk fietsen morgen ochtend
  donderdag 17 december 2009 @ 02:44:50 #126
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714545
Die heb ik ook besteld

Deze vond ik ook leuk, maar helaas uitverkocht
http://select.threadless.com/product/1565/Mr_Scruff/Ninja_Tuna
  donderdag 17 december 2009 @ 02:46:12 #127
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75714553
Ik ga naar bed nu, weltrusten
pi_75714565
Die is ook leuk idd!

http://www.threadless.com/product/606/We_re_on_the_same_level

Ze hadden overigens ook altijd een lichtblauwe met een soort van wereldbol erop. Die was ook erg tof, maar ik kende iemand die dat shirt ook had dus dan koop ik hem niet Kan hem nu alleen even niet terug vinden.
pi_75714575
Trusten Kok!
pi_75714634
moi
pi_75714657
oui!
pi_75715753
Mogge! Alles is mooi wit buiten
pi_75716422
quote:
Op donderdag 17 december 2009 07:40 schreef Misan het volgende:
Mogge! Alles is mooi wit buiten
en hier ook !
Leuk vertraging !
pi_75716441

Kijk dit ff allemaal!

Emar wou een band beginnen voordat hij aan DGVF begon en aangezien jullie van die muziek tjappies zijn is dat tof voor jullie.... toch?

En hier GEEN sneeuw YES

-UPDATE-

Hij gaat een kookprogramma beginnen

Gebakken ei met kipkruiden
pi_75716883
Mogguh

Spam
quote:
Een mooie dag verder! lieve vriend

Tijd vliegt, is de kerst nadert, Wij willen graag met u samenwerken. Wij zijn een toonaangevende producent van elektronica. Dus als u producten bestellen, sturen wij een andere gratis.
[knip]
Gelieve vangst de beste kans om uw bedrijf te verbeteren verdienen ook meer winst.

Verwijder de beugel wanneer u onze website bezoekt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75717675
Het is echt stil hier. alle bejaarden blijven thuis volgens mij. ik ben wel zonder vallen op mn werk gekomen dus dat valt weer mee! maar het is wel spekglad overal, zeker met de fiets
pi_75717916
freaky chineze dora the explorer kloon op tv zonet
pi_75717996
Tering wat een gala zeg!
pi_75718018
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef koei het volgende:
Het is echt stil hier. alle bejaarden blijven thuis volgens mij. ik ben wel zonder vallen op mn werk gekomen dus dat valt weer mee! maar het is wel spekglad overal, zeker met de fiets
Hadden ze bij jou in de buurt ook al niet gestrooid?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75718056
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75718422
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:28 schreef Nebo het volgende:
Tering wat een gala zeg!
om half tien wakker zijn na een gala

hoe was het?
pi_75718440
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

en hier ook !
Leuk vertraging !
ik had om half 8 de trein van 7 uur, geen vertraging voor mij dus
pi_75719085
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Misan het volgende:

[..]

om half tien wakker zijn na een gala

hoe was het?
Ja man, ik heb zo weer een afspraak. Het was echt heerlijk, na een uur kon je al een buikslide over de vloer maken, zo veel drank lag er al
pi_75719210
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ja man, ik heb zo weer een afspraak. Het was echt heerlijk, na een uur kon je al een buikslide over de vloer maken, zo veel drank lag er al
ik bedoelde meer dat ik meestal rond half tien thuis kwam
had iedereen zich aan de dresscode gehouden? of waren er veel met das om?
pi_75720484
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef Misan het volgende:

[..]

ik bedoelde meer dat ik meestal rond half tien thuis kwam
had iedereen zich aan de dresscode gehouden? of waren er veel met das om?
5 uur vond iedereen laat genoeg, was zelf ook wel kapot

dresscode werd niet bijzonder goed nagestreefd. Er kwan op een gegeven moment iemand op mijn das zeuren om te kijken of hij een leuke dame bij me weg kon trekken. De dame in kwestie verdedigde mij helaas, dus keiharde burn voor hem
pi_75720675
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef Nebo het volgende:

[..]

5 uur vond iedereen laat genoeg, was zelf ook wel kapot

dresscode werd niet bijzonder goed nagestreefd. Er kwan op een gegeven moment iemand op mijn das zeuren om te kijken of hij een leuke dame bij me weg kon trekken. De dame in kwestie verdedigde mij helaas, dus keiharde burn voor hem
ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, je moet ook niet met een das naar een gala gaan
oh en chicks afpakken doe je alleen als ze of erg lekker zijn of erg makkelijk/dronken zijn
pi_75722228
Ze is lekker en ze was aardig dronken, alleen het was echt een knulletje die al eerder op de avond wat probeerde, en ze was er klaar mee

Ik zit inmiddels in de bibliotheek op de Uithof omdat de fucking treinen belabberd rijden en ik hier om 14.00 een afspraak had, dus heen en weer rijden was ook de moeite niet. Zo maar even wat koffie naar binnen pompen en dan wat Two and a Half Men kijken hier Vervolgens van 14.30 tot 16.00 hetzelfde verhaal omdat ik wel wacht op de directe bus (als die wel goed rijden)
pi_75722678
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Tain het volgende:

[..]

Hadden ze bij jou in de buurt ook al niet gestrooid?
in woonwijken niet, grote wegen wel. maar helaas vallen fietspaden daar niet onder
pi_75725497
wit hier
pi_75725574
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:08 schreef koei het volgende:
Ik heb ook nog een foto waarop hij half staat en ik heel stoer ben:

[ afbeelding ]
Wel in de camera kijken!
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Misan het volgende:

[..]

ik had om half 8 de trein van 7 uur, geen vertraging voor mij dus
haha tja de NS, echte vrienden
mijn trein komt standaard elke dag te laat
  donderdag 17 december 2009 @ 13:16:02 #151
182714 RitseB
pi_75726418
Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
pi_75726629
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:16 schreef RitseB het volgende:
Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
  donderdag 17 december 2009 @ 13:21:23 #153
182714 RitseB
pi_75726651
Perfecte weer om verder te gaan met dragon age en pizza
pi_75727286
*burp* net kerstlunch gehad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75727581
quote:
Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Zal ik even doen

Hoe groot was de abel tasman toren toen jij voor het laatst in Groningen was trouwens?
Nais, mijn broertje had het over 5cm... Hmmm

De tasmantoren was iig nog niet dicht aan de bovenkant.
pi_75728335

pi_75728672
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:01 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SCHNEEEIUWWWW!!!!
pi_75728850
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef RitseB het volgende:
Perfecte weer om verder te gaan met dragon age en pizza
Dragon Age lijkt me vet
pi_75728866
SCHNEI SCHNEI SCHNEI
pi_75729108
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dragon Age lijkt me vet
is ie ook!!
pi_75729563
Lenny maak een sneeuwhoedje en zet die op je kop
  donderdag 17 december 2009 @ 14:40:24 #162
182714 RitseB
pi_75729636
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

is ie ook!!
Klopt gaan alleen godgruwlijk veel tijd in zitten
pi_75729793
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
Lenny maak een sneeuwhoedje en zet die op je kop
Nee
  donderdag 17 december 2009 @ 14:54:12 #164
182714 RitseB
pi_75730138
Groot gelijk, veel te koud buiten
pi_75730192
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef RitseB het volgende:
Groot gelijk, veel te koud buiten
pi_75730971
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Nee
pi_75731016
pi_75731065
pi_75731212
Treinverkeer in hele land ontregeld: http://bit.ly/4tqPLb
amateurs
  donderdag 17 december 2009 @ 15:26:33 #170
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75731386
Leuk en ik morgenvroeg weer naar Nijmegen!

Heb er nu al zin in met alle vertragingen, omleidingen en ellende!
pi_75731390
Als het sneeuwt dan gaat alles mis MIsan dat weet je jong daar is NIETS aan te doen..
pi_75732357
ik ga misschien voor de NBA werken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75732411
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Tain het volgende:
ik ga misschien voor de NBA werken
Hinkelend basketballen?
pi_75732424
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hinkelend basketballen?
Nee: Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75732577
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Oh
  donderdag 17 december 2009 @ 16:11:55 #176
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75733196
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Dat klinkt bijna net zo spannend!
pi_75733496
Lekkere warme koffie
pi_75733727
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef Misan het volgende:
Treinverkeer in hele land ontregeld: http://bit.ly/4tqPLb
amateurs
Stelletje paupers inderdaad, ik ben maar met de bus naar huis vertrokken...
pi_75733993
Let's get this party started, let's keep them 40's poppin, so just get buzzed and stay fucked up we'll keep them pennies droppin!
pi_75734055
Scarlett Johansson ziet er weer lekker uit in de Iron Man 2 trailer
pi_75734125
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:32 schreef Nebo het volgende:
Scarlett Johansson ziet er weer lekker uit in de Iron Man 2 trailer

Poit hoe is de army of 2 demo?
pi_75734629
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:34 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Poit hoe is de army of 2 demo?
Zier er wel nice uit.
pi_75734734
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef Poit het volgende:

[..]

Zier er wel nice uit.
Aaaaaaight
pi_75735261
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:40 schreef RitseB het volgende:

[..]

Klopt gaan alleen godgruwlijk veel tijd in zitten
ja idd! En dat heb ik nog niet gehad!

Trein is hier gewoon op tijd zelfs :/!
  donderdag 17 december 2009 @ 17:16:49 #185
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75735721
Dragon Age
  donderdag 17 december 2009 @ 17:17:10 #186
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75735730
0 reserveringen vanavond wat raar.
pi_75735870
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:17 schreef De_Kok het volgende:
0 reserveringen vanavond wat raar.
bier zuipen dus!
  donderdag 17 december 2009 @ 17:23:33 #188
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75735969
Ik wil ook sneeuw! En dan met bakken/mega vlokken uit de hemel..!
Maar er gebeurt helemaal niks....
pi_75736134
Leuke kiekjes Lenny
pi_75736175
Geloof me, het is nu behoorlijk irritant.
Zonet naar de winkel gegaan, loop op sommige stukken tot halverwege mn knieen in de sneeuw. Wat natuurlijk zijn weg in mn schoenen vindt

Wel veel auto's gezien die niet weg konden rijden

Ik wou een game op de post doen, hebben ze ingangen van de postbussen (hoe noem je die dingen ookalweer? ) verkleind om vuurwerkschade te voorkomen, past mn pakketje er niet in
pi_75736188
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:27 schreef Reintji het volgende:
Leuke kiekjes Lenny
het is echt niet normaal meer hier
  donderdag 17 december 2009 @ 17:32:11 #192
182714 RitseB
pi_75736268
Ik wil ook hier ligt een miezerig laag je van 5 centimeter
pi_75736333
Tijd voor warme chocolademelk
pi_75736708
270 hit combo in GoW
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75736909
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:28 schreef lkb9000 het volgende:
Geloof me, het is nu behoorlijk irritant.
Zonet naar de winkel gegaan, loop op sommige stukken tot halverwege mn knieen in de sneeuw. Wat natuurlijk zijn weg in mn schoenen vindt

Wel veel auto's gezien die niet weg konden rijden

Ik wou een game op de post doen, hebben ze ingangen van de postbussen (hoe noem je die dingen ookalweer? ) verkleind om vuurwerkschade te voorkomen, past mn pakketje er niet in
je bent dus niet groot ?
pi_75737218
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:47 schreef Tain het volgende:
270 hit combo in GoW
Had in de GoW3 demo lekker meer dan 400
pi_75737227
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

je bent dus niet groot ?
Ik ben 1,20
pi_75737306
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:04 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Had in de GoW3 demo lekker meer dan 400
Hee ik heb nog nooit een GoW gespeeld hiervoor
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_75737358
quote:

[..]

Ik ben 1,20
dus je mag wel de Python in?
pi_75737447
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:07 schreef Tain het volgende:

[..]

Hee ik heb nog nooit een GoW gespeeld hiervoor
Ik ook niet, ik deed maar wat
pi_75737830
quote:

[..]

Ik ben 1,20
haha !

Iig blij dat ik weer thuis ben!
In me woonplaats ligt veel minder dan de plaats waar ik werk !
pi_75738154
Sneeuwoverlast is hier alweer vrijwel verdwenen. De meeste wegen zijn schoon en een deel van de fietspaden ook al. Alleen in woonwijken zijn de straten nog wit en spekglad.

Bij mn werk om de hoek zitten drie middelbare scholen, dus er werd een enorm sneeuwballen gevecht gehouden op het plein voor mijn werk Ook een aantal sneeuwballen die zo de winkel in vlogen! En mn baas heeft vanmorgen gewoon zelf heel de stoep schoongeveegd en zout gestrooid Dat zou mn oude baas echt nooit gedaan hebben... Hij is bijna een uur bezig geweest
pi_75738318
Mn internet ligt er ook uit dan maar met mn telefoon.

Vorig jaar is het plafond van een bioscoopzaal van de pathe ingestort door hevige sneeuwval volgens mij
pi_75738472
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef koei het volgende:
Sneeuwoverlast is hier alweer vrijwel verdwenen. De meeste wegen zijn schoon en een deel van de fietspaden ook al. Alleen in woonwijken zijn de straten nog wit en spekglad.

Bij mn werk om de hoek zitten drie middelbare scholen, dus er werd een enorm sneeuwballen gevecht gehouden op het plein voor mijn werk Ook een aantal sneeuwballen die zo de winkel in vlogen! En mn baas heeft vanmorgen gewoon zelf heel de stoep schoongeveegd en zout gestrooid Dat zou mn oude baas echt nooit gedaan hebben... Hij is bijna een uur bezig geweest
ja maar anders heb je hopen gevallen bejaarden voor de deur liggen die de andere consumenten tot last zijn
pi_75738595
In oisterwijk waren ze echt veel te laat met strooien !
Wel geinig, bedrijf tegenover ons.

Daar werkt een man, die in de zomer alles staat te snoeien, nu stond ie alles schoon te maken!
pi_75738710
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Misan het volgende:

[..]

ja maar anders heb je hopen gevallen bejaarden voor de deur liggen die de andere consumenten tot last zijn
Ik moet wel zeggen dat we sowieso een hele lading bejaarden en gehandicapte vaste klanten 'gemist' hebben. Heerlijk zo'n dagje!
pi_75739007
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef koei het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat we sowieso een hele lading bejaarden en gehandicapte vaste klanten 'gemist' hebben. Heerlijk zo'n dagje!
wat voor winkel werk jij dan??
pi_75739041
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

wat voor winkel werk jij dan??
supermarkt
pi_75739156
Mn oude bedrijfsleider kwam trouwens ook nog even langs vanmiddag. Hij ging weg op het moment dat ik begon met mn master, en in de tussentijd heb ik al twee andere bedrijfsleiders versleten en ben ik nog steeds niet afgestudeerd Is wel even confronterend dat ik al ruim 2 jaar verspild heb
  donderdag 17 december 2009 @ 18:56:59 #210
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75739191
Maar je bent nu toch heel serieus bezig met je studie?
pi_75739340
Wou dat ik ook nog op school zat!
Meer tijd on dingen te doen, en minder druk maken!
pi_75739416
Tentamen gehaald

Wel heeeeel erg op het nippertje maar het was ook kut
pi_75739455
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had toen ik werkte meer tijd

Voor school heb je soms wel rustige periode's maar ook vaak dat je heel veel moet doen en dat had ik bij werk niet
pi_75739600
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Tentamen gehaald

Wel heeeeel erg op het nippertje maar het was ook kut
pi_75739844
quote:
je kunt toch nog een studie naast je werk doen?
pi_75739944
pi_75740274
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Fallen het volgende:
Maar je bent nu toch heel serieus bezig met je studie?
Huh?

Dat voornemen heb ik wel steeds Morgen ga ik beginnen!
pi_75740665
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Misan het volgende:

[..]

je kunt toch nog een studie naast je werk doen?
nah, niet echt!
Savonds heb ik nergens zin in hoor, beetje bankhangen en tv kijken.
Of xboxen !
  donderdag 17 december 2009 @ 19:31:19 #219
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75740675
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef koei het volgende:

[..]

Huh?

Dat voornemen heb ik wel steeds Morgen ga ik beginnen!
Mja.... die beloftes ken ik!
quote:
Ik werk 4 dagen in de week en doe er een studie naast, het is maar wat je "meer tijd om dingen te doen, en minder druk maken" noemt...
pi_75741453
Nja ik werk er sowieso 5, en moet elke zaterdag gewoon paraat staan!

Het zijn sowieso minimaal 46 uur!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:13:08 #221
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75742546
Dankzij de sneeuw ben ik al thuis

Geen reserveringen en we verwachten ook niemand meer dus restaurant maar dicht gedaan. Ik heb vanmiddag leuk een sneeuwpop gemaakt en voor de rest vooral kutklusjes.. vriezer weer eens schoongemaakt en opgeruimd.

Wat zal ik eens gaan doen ben niet gewend vroeg thuis te zijn
pi_75742581
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef De_Kok het volgende:
Dankzij de sneeuw ben ik al thuis

Geen reserveringen en we verwachten ook niemand meer dus restaurant maar dicht gedaan. Ik heb vanmiddag leuk een sneeuwpop gemaakt en voor de rest vooral kutklusjes.. vriezer weer eens schoongemaakt en opgeruimd.

Wat zal ik eens gaan doen ben niet gewend vroeg thuis te zijn
Bier drinken
pi_75742606
farmville natuurlijk
  donderdag 17 december 2009 @ 20:14:56 #224
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75742645
Ohja, ik m'n rijstvelden al geoogst op werk nu ff nieuw planten
  donderdag 17 december 2009 @ 20:15:23 #225
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75742667
Poit kom je hier bier drinken? Ik heb ook the Snow Grouse meegenomen naar huis (heel toepasselijk voor nu)
pi_75742741
Ben heel erg benieuwd naar snow grouse! Is dat wat?
pi_75742820
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:15 schreef De_Kok het volgende:
Poit kom je hier bier drinken? Ik heb ook the Snow Grouse meegenomen naar huis (heel toepasselijk voor nu)
kerel, weet je hoe koud het is!!!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:19:07 #228
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75742862
Het is wel leuk en drinkt wel lekker weg zeker als het uit de vriezer komt. Verwacht niets speciaals alleen, het is geen single malt.
  donderdag 17 december 2009 @ 20:19:28 #229
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75742879
Ja daarom hier is het lekker warm
pi_75742960
Hup Hup doe de Flup
pi_75742966
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef De_Kok het volgende:
Ja daarom hier is het lekker warm
hier ook!
pi_75742974
Toch eens kopen binnenkort
  donderdag 17 december 2009 @ 20:24:16 #233
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75743117
Wel in de vriezer leggen
pi_75743169
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef De_Kok het volgende:
Wel in de vriezer leggen
Die zit vol met ledematen
pi_75743170
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:24 schreef De_Kok het volgende:
Wel in de vriezer leggen
of buiten
pi_75743181

Party Hard!
pi_75743207
  donderdag 17 december 2009 @ 20:26:19 #238
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75743215
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Poit het volgende:

[..]

of buiten
Ik heb een biertje voor je open gemaakt, waar blijf je nou?
pi_75743232
pi_75743258
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef De_Kok het volgende:

[..]

trek er net 1 hier voor je open!
pi_75743268
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Zal wel ergens vastgevroren zijn
pi_75743362
Poit is een luie Tjap dus die gaat niet komen!
  donderdag 17 december 2009 @ 20:30:16 #243
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75743405
Maar ik wil niet naar buiten
pi_75743489
quote:
Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef De_Kok het volgende:
Maar ik wil niet naar buiten
ik ook niet
pi_75743522
ik ook niet
  donderdag 17 december 2009 @ 20:39:42 #246
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75743881
Heb je pixeljunk shooters al uitgespeeld?
  donderdag 17 december 2009 @ 20:52:37 #247
182714 RitseB
pi_75744564
Kok hoe ver ben jij bij dragon age ?
  donderdag 17 december 2009 @ 20:54:28 #248
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75744657
Ik weet niet hoever ik in het spel ben maar ik ben level 12 en net bij de dalish elves geweest (met de weerwolven).
  donderdag 17 december 2009 @ 20:58:10 #249
182714 RitseB
pi_75744835
Daarom moet ik nog komen, ben nu bezig met de dwarfes quest, heb redcliff en mage's net gehad ben zelf lvl11
pi_75744846
  donderdag 17 december 2009 @ 20:59:11 #251
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75744890
Dwarves ben ik nog niet tegen gekomen en met redcliff ben ik nog bezig moet een of andere urn vinden om die gast te redden .
  donderdag 17 december 2009 @ 20:59:59 #252
182714 RitseB
pi_75744926
Is opzich een leuke quest, ook best wel leuke loot
  donderdag 17 december 2009 @ 21:00:01 #253
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75744928
Wat v oor class ben je? Ik ben een mage maar ik gebruik vooral healing spells, ik vraag me af hoe dat is zonder dat
  donderdag 17 december 2009 @ 21:00:23 #254
182714 RitseB
pi_75744944
Ik ben ook een mage met heul veul damage spells
  donderdag 17 december 2009 @ 21:00:59 #255
182714 RitseB
pi_75744975
Met de mage quest kan je trouwens een spirithealer krijgen, sjek handig
  donderdag 17 december 2009 @ 21:01:44 #256
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745005
Waar is dat?
  donderdag 17 december 2009 @ 21:02:03 #257
182714 RitseB
pi_75745024
De tower waar je begon als mage
  donderdag 17 december 2009 @ 21:02:07 #258
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745028
of hoe word ik zelf spirit healer probeer ik eigenlijk uit te vinden
  donderdag 17 december 2009 @ 21:02:23 #259
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745049
Heb geen spirit healer gezien daar...
  donderdag 17 december 2009 @ 21:03:11 #260
182714 RitseB
pi_75745090
Als je er terug gaat voor de quest voor hun support.
  donderdag 17 december 2009 @ 21:04:20 #261
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745136
Ja maar het was helemaal vol met demonen daarzo...?
  donderdag 17 december 2009 @ 21:04:46 #262
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745154
Ik heb alles afgeslacht
  donderdag 17 december 2009 @ 21:05:52 #263
182714 RitseB
pi_75745203
Voor dat je naar alle demonen ging kwam je toch bij zo'n vrouwtje die die barierre had gemaakt ?
pi_75745220
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:04 schreef De_Kok het volgende:
Ik heb alles afgeslacht
Jij monster!
  donderdag 17 december 2009 @ 21:07:09 #265
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745260
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:05 schreef RitseB het volgende:
Voor dat je naar alle demonen ging kwam je toch bij zo'n vrouwtje die die barierre had gemaakt ?
Ja maar die viel me aan dus die is dood

Hopelijk kan ik nog op een andere manier spirithealer worden...
  donderdag 17 december 2009 @ 21:08:03 #266
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745288
Ik vond dat stuk als je bij die Sloth demon komt bovenin erg vet trouwens
  donderdag 17 december 2009 @ 21:08:16 #267
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745297
Krijg meteen weer zin om te spelen
  donderdag 17 december 2009 @ 21:08:30 #268
182714 RitseB
pi_75745305
quote:
Unlocking

* You can buy this tome in Denerim, from the Tranquil Proprietor in Wonders of Thedas for 15Gold. You can also buy the manual from the vendor in the Warden's Keep after you complete that quest.
  donderdag 17 december 2009 @ 21:09:02 #269
182714 RitseB
pi_75745324
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:08 schreef De_Kok het volgende:
Krijg meteen weer zin om te spelen
Ik heb vandaag denk ik een uur of zeven gespeeld, ik heb maar ff pauze genomen
  donderdag 17 december 2009 @ 21:09:10 #270
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745330
Binnenkort maar eens die kant op gaan dan
  donderdag 17 december 2009 @ 21:10:13 #271
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745374
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:09 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik heb vandaag denk ik een uur of zeven gespeeld, ik heb maar ff pauze genomen
Tijd vliegt inderdaad voor bij... soms heb ik het ook niet door dan kom ik thuis van werk en dan nog ff een questje doen denk ik dan en is het ineens 6 uur 's ochtends!
pi_75745432
Zit er iemand ook aan de wow?
  donderdag 17 december 2009 @ 21:12:40 #273
182714 RitseB
pi_75745480
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Tijd vliegt inderdaad voor bij... soms heb ik het ook niet door dan kom ik thuis van werk en dan nog ff een questje doen denk ik dan en is het ineens 6 uur 's ochtends!
Op zich handig dat ik nog ouders heb die er iets van zeggen als je 7 uur aan het spelen bent
  donderdag 17 december 2009 @ 21:13:01 #274
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745497
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jij?
pi_75745508
quote:
Ooit 2 weken gespeeld vroeger, vond het niks. Wel jaren aan Lineage gezeten
pi_75745639
Bekijk deze YouTube-video

Lennart kijk aub ff de eerste 35 seconden en zeg wat je er van vind als die gast binnen komt
  donderdag 17 december 2009 @ 21:18:20 #277
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745723
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef RitseB het volgende:

[..]

Op zich handig dat ik nog ouders heb die er iets van zeggen als je 7 uur aan het spelen bent
Ik moet alleen EA nog bellen omdat mijn download code niet werkt die ik er bij kreeg
pi_75745864
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

Lennart kijk aub ff de eerste 35 seconden en zeg wat je er van vind als die gast binnen komt
Geen zin in
Ander keertje als mn normale internet het weer doet
pi_75745976
Ik heb zon gaar lcd fotolijstje gehad ofzoiets.

Daar kun je geen reet mee ofwel
  donderdag 17 december 2009 @ 21:23:45 #280
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75745982
Wat is jouw psn account Ritse of heb je een xbox?
pi_75746076
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:23 schreef De_Kok het volgende:
Wat is jouw psn account Ritse of heb je een xbox?
Hij is een XboT
  donderdag 17 december 2009 @ 21:26:04 #282
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75746098
pi_75746117
Lenny geef je wel een seintje als je je je je internet het weer doet?
  donderdag 17 december 2009 @ 21:29:31 #284
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75746290
quote:
4 jaar gespeeld maar nu geen tijd meer voor omdat ik 's avonds werk.
pi_75746510
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef De_Kok het volgende:

[..]

Jij?
haha eerst wachten tot dat er iemand anders antwoord geeft en dan zeggen dat je het zelf ook hebt gedaan !

Nah, heb het wel gedaan, zit alleen te twijfelen om het weer te gaan doen!
  donderdag 17 december 2009 @ 21:39:16 #286
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75746731
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

haha eerst wachten tot dat er iemand anders antwoord geeft en dan zeggen dat je het zelf ook hebt gedaan !

Nah, heb het wel gedaan, zit alleen te twijfelen om het weer te gaan doen!
maar niemand gaf antwoord

Speelde het waarschijnlijk nog steeds als ik niet als kok fulltime was begonnen
pi_75746995
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef De_Kok het volgende:

[..]

fulltime COCK!
  donderdag 17 december 2009 @ 21:51:09 #288
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75747264
Poit loves the cock
pi_75747706
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

welke van de twee ben jij?
pi_75747800
bier drinken en met een wii tegelijk spelen is lastig
  donderdag 17 december 2009 @ 22:05:26 #291
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75747927
Met de Wii spelen, altijd lastig...
pi_75748027
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef Misan het volgende:
bier drinken en met een wii tegelijk spelen is lastig
Dead space extraction is goed te doen als je met zn 2en bent, 1iemand wiimote, de ander nunchuck, beiden een bierhand vrij
  donderdag 17 december 2009 @ 22:30:07 #293
182714 RitseB
pi_75748930
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dead space extraction is goed te doen als je met zn 2en bent, 1iemand wiimote, de ander nunchuck, beiden een bierhand vrij
Held

Mijn xbox live geval is rotse kok, niet dat ik vaak op dat ding zit, ben meer een pc gamer
pi_75749114
quote:
Op donderdag 17 december 2009 21:39 schreef De_Kok het volgende:

[..]

mr 9000 wel!
pi_75749130
Zo, ik ben ook weer thuis! Goede vergadering gehad, inclusief kadobon van de Ici paris a 25 euro!

En ondertussen sneeuwt het nog steeds dus ik heb mn katten toen ik thuis kwam even naar buiten geschopt en ze hun eerste stapjes laten zetten in de sneeuw Vonden ze toch niet echt heel tof Tobi liep op hoge poten en met dikke staart zijn eerste stapjes en Axel bleef netjes op de niet besneeuwde stukjes zoals onder de auto's. Toen ik te ver van hem vandaan liep rende hij heel hard door de sneeuw om op een ander niet besneeuwd stukje weer te blijven zitten. En nu heb ik ze beide maar op de verwarming gezet om op te drogen Katten
  donderdag 17 december 2009 @ 22:37:00 #296
182714 RitseB
pi_75749183
Die katten van jou beleven wel flink wat avonturen koei
  donderdag 17 december 2009 @ 22:40:19 #297
182714 RitseB
pi_75749313
Wolverine begint lekker cliché
  donderdag 17 december 2009 @ 22:52:27 #298
258907 De_Kok
Koning van de Keuken
pi_75749751
Blijft ook lekker cliché
pi_75750148
Ik heb een feestrendier in de aanbieding voor de liefhebber! Kwam zomaar aanlopen op mijn farm!
  donderdag 17 december 2009 @ 23:05:09 #300
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_75750201
Ik zoek nog een roze of groene koe!
pi_75750226
Heb ik al veeeels te veel van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')