Heb je nog meer er over te zeggen misschien?quote:
Ik kijk geen houzzzequote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je nog meer er over te zeggen misschien?
Zal best, maar mij staat het in IIG niet. En bij de apotheek zullen ze me alleen maar raar aankijken.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, mannen is pak/smoking zijn cool! En er is niets mis met metromannen
Morgen moet ik helemaal naar eindhovenVrijdag en zaterdag feestjes bouwen en dan twee weken uitslapen
PICSquote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Mij staat een pak super goed
En terecht
Daar geloof ik niet zo in, als je een kleur pak en een model pak hebt die goed bij je past moet het wel staan!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zal best, maar mij staat het in IIG niet. En bij de apotheek zullen ze me alleen maar raar aankijken.
Over 2 weken voer ik daar ook de betalingen uitIk krijg er steeds meer taken bij
Als het zo door gaat run ik de zaak nog
Eens met GameBabe! Mannen in pakquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Maar jongens, mannen is pak/smoking zijn cool! En er is niets mis met metromannen
Morgen moet ik helemaal naar eindhovenVrijdag en zaterdag feestjes bouwen en dan twee weken uitslapen
Mij ook welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef AQuila360 het volgende:
Mij staat een pak super goed
En terecht
Die knoopjesfetish heb ik dan wat minder. Ik vind dat pakken de mannelijke vorm mooier accentueren dan de standaard truien/shirtsquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef koei het volgende:
[..]
Eens met GameBabe! Mannen in pakSowieso zijn overhemden ook al goed want die hebben knoopjes!
Ja, dat sowieso, maar knoopjes zijn leuk om open te makenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die knoopjesfetish heb ik dan wat minder. Ik vind dat pakken de mannelijke vorm mooier accentueren dan de standaard truien/shirts
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, maar knoopjes zijn leuk om open te maken
wtf wist niet eens dat er zoveel mensen hier in de buurt komenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef GameBabe het volgende:
bij collega's is het idd wel zo prettig als de knoopjes dicht blijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef GameBabe het volgende:
[..]Ik ken alleen maar mannen in overhemden die in mijn buurt hun kleren aan behoren te houden (collega's enzo)
Lasagne is lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
Zonet een magnetron lasagna van euroshopper voor 1euro gegetenwas best te doen
Heb je gelijk in ja, maar kan alsnog best lekker zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lasagne is lekker, magnetron lasagne zou ik geen lasagne willen noemen... Eerder een mix van deeg en tussenspul wat er lichtelijk uitziet als lasagne.
zolang je het niet interpreteert als lasagne welquote:Op woensdag 16 december 2009 18:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja, maar kan alsnog best lekker zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |