Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
whehehehequote:Op woensdag 16 december 2009 12:02 schreef MaleDuck het volgende:
kwartet?
Faalhaasquote:
FAILquote:
maar je hebt wel de FIPOquote:
waarschijnlijk om dezelfde reden als ik... ik kan m niet bewerken...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
waarom heeft Fha de wiki niet bijgewerkt?
ja die had ikquote:
goede vraagquote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
waarom heeft Fha de wiki niet bijgewerkt?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
De OP was eerst ook heel goed![]()
"gf"
Maar toen moest de echte OP er nog in natuurlijk
moet je even een wikiaccount aanmaken dan kan je het welquote:Op woensdag 16 december 2009 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarschijnlijk om dezelfde reden als ik... ik kan m niet bewerken...
zal ik er ook nog maar wat over zeggen...quote:
vandaar mijn eerste post in dit topicquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zal ik er ook nog maar wat over zeggen...
volgens mij was je niet de eerste...
quote:
dat dacht ik al...quote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaar mijn eerste post in dit topic
zit ik ook net aanquote:
geniet van je bakkie OA!quote:
goed gedaanquote:Op woensdag 16 december 2009 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat dacht ik al...
maar wiki is aangepast!
moet ookquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme wat gaat het snel hier.
thnx!quote:
ja, het is middag he... dan begint iedereen op stoom te komenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
goftedomme wat gaat het snel hier.
Dat doet het al dagen in je usericonquote:
hier gelukkig nietquote:
zachtjes, maar het sneeuwtquote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat doet het al dagen in je usericon
Hier niet hoor... helemaal niks...
Maar in de UI kan het wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:25 schreef Symphonic het volgende:
Hier af en toe een paar vlokjes van die hele fijne sneeuw. Ik hoop dat het daarbij blijft.
Ik haat die rommel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
niet eens een verjaardags-TT voor GF
Lunch
whehehequote:Op woensdag 16 december 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier ook niet gelukkig, dat zou voor serieuze problemen zorgen vermoed ik.
bij mij ookquote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat doet het al dagen in je usericon
Hier niet hoor... helemaal niks...
smakelijk LLquote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef Ladylike het volgende:
niet eens een verjaardags-TT voor GF
Lunch
jij ookquote:
jij was lunchenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop op veel sneeuw, voor mn kleine
maakt niet uitquote:Op woensdag 16 december 2009 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]helemaal vergeten...
sorry GF... dan moeten we deze maar snel vol posten... ik help wel mee...
Als ik mijn scherm uitdoe is het wegquote:Op woensdag 16 december 2009 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar in de UI kan het wel.
Gefeliciteerd!quote:
bier en tietenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef Symphonic het volgende:
Gefeliciiteerd GF
voor de jarige:
[ afbeelding ]
proficiat WOKquote:
Dat is ook niet geluktquote:Op woensdag 16 december 2009 12:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
doorposten tijdens lunch anders komt ie niet vol
quote:Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/743321/8c59ac7b/berlusconi.html
die is helemaal waar
eetse, gefeliciteerd! en MPGsequote:
vergeet de ninjazaag niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, we kopen dus niets bij onze werkgevers en dit tipoc moet vol.
zoietsquote:Op woensdag 16 december 2009 13:04 schreef wel.o.k het volgende:
zo, we kopen dus niets bij onze werkgevers en dit tipoc moet vol.
whehehequote:Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef john-frusciante het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/743321/8c59ac7b/berlusconi.html
die is helemaal waar
ik doe me bestquote:Op woensdag 16 december 2009 13:07 schreef MaleDuck het volgende:
zo, weer een post dichterbij een gf felicitatie topic!
goedzo... ik ookquote:
maar om het helemaal zelf te doen, dat vind ik ook weer wat aso...quote:
nou succes ermee... doe het maar snel, dan kan je daarna helpen dit topic te vullen...!quote:
boek ze lieverdquote:
primaquote:
Kort: Nerdjequote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik mag me nu Microsoft Certified Information Technologie Professional Windows Server 2008 Administrator noemen.
en dat is een bek vol
misschien moet je nu maar eerst even hier blijven posten... maar je doet het goed met je tripoquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
dan ga ik weer wat anders doen denk ik.
tja dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar om het helemaal zelf te doen, dat vind ik ook weer wat aso...
prima ideequote:Op woensdag 16 december 2009 13:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nou succes ermee... doe het maar snel, dan kan je daarna helpen dit topic te vullen...!
Staat interessant op je CV...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
ik mag me nu Microsoft Certified Information Technologie Professional Windows Server 2008 Administrator noemen.
en dat is een bek vol
ik wou geen kwartet doenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet je nu maar eerst even hier blijven posten... maar je doet het goed met je tripo
quote:
Gelukkig is wok ook weer terug, dus dan zijn we zowieso met zn 3-en!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tja dat vind ik dus ook
[..]
prima idee
dat is een mond volquote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
en dat is een bek vol
En terecht.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is echt een hype aan het worden nerds worden haast aanbeden soms
wat moet/wil je nog gaan halen?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
nog 2 examens en dan ben ik weer even klaar.
Er is ooit gezegd dat ik ze aantrek (door c0nd0r, ook een nerdquote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je weet alleen nog niet watquote:Op woensdag 16 december 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
dan ga ik weer wat anders doen denk ik.
ik ben geen nerdquote:Op woensdag 16 december 2009 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
whehehequote:
ik probeer het ook te voorkomenquote:
quote:
en CGM niet vergetenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig is wok ook weer terug, dus dan zijn we zowieso met zn 3-en!
je doet ze toch ook wel weer uitquote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er is ooit gezegd dat ik ze aantrek (door c0nd0r, ook een nerd)
mijn cv is al om te beginnen meer dan 1 A4-tjequote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
mcp, mcsa, mcsa+messaging, mcse nt4,mcse 2000, mcse 2003, mcitp server administrator, mcts vista, mcts server 2008, ccna, ecsa, lpt, c|eh
mijn cv wordt te lang om op 1 A4tje te passen
ik wil mcitp enterprise administrator op mijn cv kunnen zetten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat moet/wil je nog gaan halen?
Ik wens je succesquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
mcp, mcsa, mcsa+messaging, mcse nt4,mcse 2000, mcse 2003, mcitp server administrator, mcts vista, mcts server 2008, ccna, ecsa, lpt, c|eh
A3tje pakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
de mijne hangen gewoon hier aan de muurquote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn cv is al om te beginnen meer dan 1 A4-tje
maak van dat A3tje dan maar een A2quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil mcitp enterprise administrator op mijn cv kunnen zetten.
hier ook, en thuis ookquote:Op woensdag 16 december 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne hangen gewoon hier aan de muur
nietquote:
o god, ik bedenk me ineens wat dit met Ll moet doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig dacht al dat ik iets apart hadquote:
wees maar blij dat je nou niet in d'r buurt bentquote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o god, ik bedenk me ineens wat dit met Ll moet doen.
ik praat nerdy, dan weet je het wel.
hier niet, thuis wel, onder mijn diploma's, tof behangquote:
*proestquote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier niet, thuis wel, onder mijn diploma's, tof behang
Ik sta op handdoeken om het vocht op te vangenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o god, ik bedenk me ineens wat dit met Ll moet doen.
ik praat nerdy, dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta op handdoeken om het vocht op te vangen
kloptquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta op handdoeken om het vocht op te vangen
dat is nou te laatquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik besef opeens dat ik heel vaak aan GF's vrouw moet denken.
Geeft niet, dat hebben er wel meer, vooral op donderdagquote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik besef opeens dat ik heel vaak aan GF's vrouw moet denken.
wat is dmz?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga eens kijken of ik 2 servers in het dmz aan de gang krijg (o, nu praat ik weer nerdy, sorry)
quote:
quote:
ze werkt in snackbar attackquote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, dat hebben er wel meer, vooral op donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
niet alleen op de donderdagquote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, dat hebben er wel meer, vooral op donderdag
had ik toen net ookquote:
demilitarized zonequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze werkt in snackbar attack
zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze werkt in snackbar attack
Dan zou flash aan haar denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
okquote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
demilitarized zone
gedeelte van het interne netwerk dat vanaf internet bereikbaar is.
als je nou gepost had ipv gekletst, waren we op drie-kwartquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
kijk even een kwartiertje met mn baas praten en we zijn al bijna halverwegegoed werk!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
kijk even een kwartiertje met mn baas praten en we zijn al bijna halverwegegoed werk!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zou flash aan haar denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk het ook
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zou flash aan haar denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij heeft zelf zijn haar eraf geschoren (heel kort dan)
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je nou gepost had ipv gekletst, waren we op drie-kwart
verzaakeendquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
verzaker is het
dat zijn er wel meer en die zijn ook niet uniekquote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben er heel soms... maakt m'n aanwezigheid weer uniek
breng ze nou niet op een ideequote:
nog niet zo kort als het van mijnquote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft zelf zijn haar eraf geschoren (heel kort dan)
bijnaquote:
denk jij ook aan haar?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet zo kort als het van mijn
die moet bij mij nog beginnenquote:
als jij naar de kapper gaat is het uitdeuken en oppoetsenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet zo kort als het van mijn
dat is dus ook echt niet zomaar te doenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
het snelst gevulde topic halen we al niet meer
elke dagquote:
zo erg is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als jij naar de kapper gaat is het uitdeuken en oppoetsen
waar blijft duckie nouquote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 16 december 2009 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
en dat is een bek vol
jij bent het ookquote:
sorry... het is weer druk aan mn bureau...quote:
LLquote:Op woensdag 16 december 2009 13:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er is ooit gezegd dat ik ze aantrek (door c0nd0r, ook een nerd)
goed werkquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... het is weer druk aan mn bureau...
ik moet eigenlijk zo'n nummertjes automaat zoals bij de slager hebben...
MPG maar goed dat je mee post. anders was je veel te lang aan het MPG-enquote:
ja,quote:Op woensdag 16 december 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dan is het echt druk aan je buro
ja netjes hequote:
WOK mag nu bij iedereen in zijn omgeving de pc komen fixenquote:
welke dame kwam er langs op je beeldscherm?quote:
merkte het nou heb ik een kwartet gemaakt daardoorquote:
super!quote:
En past dat zomaar?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
wordt gewoon een bureau de kamer ingedragen en neer gezet
heb je zo'n groot buroquote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja,
ik zeg altijd... opstellen in rijen van 3
neee... dat kan toch niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
en nu moet ik ook nog naar het datacenter.
nee, zo druk is het altijd...quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
WOK mag nu bij iedereen in zijn omgeving de pc komen fixen.
"Ja, want jij bent gediplomeerd micro$oft dinges enzo"
en daar moet jij aan gaan zitten werkenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef wel.o.k het volgende:
wordt gewoon een bureau de kamer ingedragen en neer gezet
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar moet jij aan gaan zitten werken
dat vragen ze zeker ook altijd aan jouwquote:Op woensdag 16 december 2009 13:48 schreef MPG het volgende:
[..]
WOK mag nu bij iedereen in zijn omgeving de pc komen fixen.
"Ja, want jij bent gediplomeerd micro$oft dinges enzo"
er komt iemand bij op onze kamerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar moet jij aan gaan zitten werken
en met hoeveel man zit je daar dan?quote:
laptop gebruik ik thuis, maar die is nu leegquote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]hoef je niet meer met je laptop op schoot te zitten
hopelijk een gezellig iemand...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er komt iemand bij op onze kamer
whehehequote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ben ik al 9 jaar
9 jaar![]()
daarvoor had ik een leven
nu nog 2quote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en met hoeveel man zit je daar dan?
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat ben ik al 9 jaar
9 jaar![]()
daarvoor had ik een leven
ow, dus je krijgt er thuis een bureau bij?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laptop gebruik ik thuis, maar die is nu leeg
een lekker wijfquote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er komt iemand bij op onze kamer
Dan straks met 3? Dat mag nog net volgens de arbo, je moet 6m2 per persoon hebben...quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ow, dus je krijgt er thuis een bureau bij?
die hangt al aan de opladerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
laptop gebruik ik thuis, maar die is nu leeg
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vragen ze zeker ook altijd aan jouw
Dat is bij jou altijd het geval ja...quote:
Wowie eindelijk een foto van MPG!quote:
richtlijn is 8m2 daarom zitten we met 2.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan straks met 3? Dat mag nog net volgens de arbo, je moet 6m2 per persoon hebben...
voor de brandweer in belgie mag ik 1 1/2 persoon per vierkante meter tellen voor de brandveiligheidquote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan straks met 3? Dat mag nog net volgens de arbo, je moet 6m2 per persoon hebben...
Jaaaah Fansquote:
je ziet er wel anders uitquote:
bijna altijdquote:Op woensdag 16 december 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is bij jou altijd het geval ja...
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de brandweer in belgie mag ik 1 1/2 persoon per vierkante meter tellen voor de brandveiligheid
ow ja, dat zal best ja. Hier zitten we met teveel man op een kantoor... maar gelukkig heb ik gewoon mn eigen hoekje!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
richtlijn is 8m2 daarom zitten we met 2.
maar als je allen instemmend mag 6 ook.
overheid he, daar weten ze het wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de brandweer in belgie mag ik 1 1/2 persoon per vierkante meter tellen voor de brandveiligheid
ik wist wel dat je ze inelkaar schoofquote:
hou LL dan maar bij jullie uit de buurtquote:
Hopelijk doet ie een keer mee met de beauty en de nerd en moeten ze een opdracht op het werk doenquote:
zoietsquote:
dat is het belangrijkste voor jou... dat mag duidelijk wezen...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
Hij heeft wat meer gegeten
en lenzen
waarom viel mij nou meteen op dat die gozer op de pic mooie dikke zoenlippen heeft?![]()
iets met dirty mindquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
en lenzen
waarom viel mij nou meteen op dat die gozer op de pic mooie dikke zoenlippen heeft?![]()
Daarom is het ook een parenclub...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik wist wel dat je ze inelkaar schoof
als dat kanquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hopelijk doet ie een keer mee met de beauty en de nerd en moeten ze een opdracht op het werk doen
dat doen ze zelf wel hebben ze mijn hulp niet voor nodigquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik wist wel dat je ze inelkaar schoof
of opgeleid om bij jou in de zaak te werkenquote:
Nee dat zijn de ogenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat is het belangrijkste voor jou... dat mag duidelijk wezen...
alleen je pandquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doen ze zelf wel hebben ze mijn hulp niet voor nodig
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat doen ze zelf wel hebben ze mijn hulp niet voor nodig
auto is ook genoeg, maar het is warmer bij GF binnen jaquote:
Johquote:
sorry Llquote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
100VG ANYLAN 100 Voice Grade AnyLan
2PC Two Phase Commit
3D DrieDimensionaal
3GL 3th Generation Language
4GL 4th Generation Language
AA Auto Answer
AAA Authentication Authorization Accounting
AAAI American Association Of Artificial Intelligence
AAL ATM Adapter Layer
AARP AppleTalk Address Resolution Protocol
AAT Average Access Time
AAO Advanced Antivirus Option
A/D Analoog/Digitaal
zijn daar ook al opleidingen voorquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
of opgeleid om bij jou in de zaak te werken
Dat kan toch zomaar niet...quote:
nu al klaar met boeken trouwens?quote:
Ik ga maar masturberen, want zo kan ik natuurlijk niet werkenquote:
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu al klaar met boeken trouwens?
jij ookquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee dat zijn de ogen
gek genoeg
ja, die geef je toch persoonlijk of niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn daar ook al opleidingen voor
quote:
Dat is altijd lekker... bij mij is het vaak andersom... dan heb ik minder gedaan dan ik dacht...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
had meer gedaan dan ik dacht
een heel stuk warmerquote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
auto is ook genoeg, maar het is warmer bij GF binnen ja
Dat klinkt wel heel eng...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ogen zijn de poorten van de ziel.. voor mij is dat ook zo
dat is alleen maar goedquote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
had meer gedaan dan ik dacht
zeker nu ja...quote:
Nope, het verklapt mij of iemand aardig is of nietquote:
ja dat is beter!quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, die geef je toch persoonlijk of niet?
Nou dan moet je me maar eens diep in de ogen kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope, het verklapt mij of iemand aardig is of niet
ogen liegen nooit
klopt helemaalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ik toch weer gelijkquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef Ladylike het volgende:
en lenzen
dan ben ik niet aardigquote:Op woensdag 16 december 2009 14:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nope, het verklapt mij of iemand aardig is of niet
ogen liegen nooit
lach je me uit of toe?quote:
dan weet je dat ook gelijk weer... en dat op je verjaardag...quote:
ik zeg niks maar de brochure is bijna klaarquote:
Dan heb ik vast een hele donkere zielquote:Op woensdag 16 december 2009 14:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want ik kijk jou nooit aan?quote:
die is naar het datacenterquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
laatste pagina van dit topic alweer...
waar blijf wok... hij blijft wat achter...
Toequote:
die willen we hier wel zien denk ik!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zeg niks maar de brochure is bijna klaar
Oeps, daar kwam ineens een klein beetje kots naar bovenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
dit tempo doet me denken aan de drukke tijden van GRTDOJW
das waar ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is naar het datacenter
och dat kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan weet je dat ook gelijk weer... en dat op je verjaardag...
daar was het toen toch wel gezellig... nu niet meer maar toch...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oeps, daar kwam ineens een klein beetje kots naar boven
maar je naamtopic zit er bijna aan te komen denk ik!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och dat kan er ook nog wel bij
je kijkt me juist wel aan en dan zie je dat ik niet aardig benquote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want ik kijk jou nooit aan?
waar lees je dat ik dat gezegd heb?![]()
Ik ook, een zwartequote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb ik vast een hele donkere ziel![]()
.
Dan is het goedquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef MaleDuck het volgende:
dit tempo doet me denken aan de drukke tijden van GRTDOJW
geen ruzie makenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
want ik kijk jou nooit aan?
waar lees je dat ik dat gezegd heb?![]()
ik snap nog steeds niet waarom er mensen weggepest wordenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar was het toen toch wel gezellig... nu niet meer maar toch...
ik hou mn mond wel...quote:
tegen mij schat, de rest van de wereld boeit me nietquote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je kijkt me juist wel aan en dan zie je dat ik niet aardig ben
daarom zitten we nu in de KSCquote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom er mensen weggepest worden
kleine kindjes doen alleen maar pesten
quote:
dat dusquote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
duurt idd niet meer lang .quote:Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar je naamtopic zit er bijna aan te komen denk ik!
Ik ben echt niet te bescheten om te discussiëren en indien vereist, mijn ongelijk toe te gevenquote:
tegen jouw ben ik wel aardigquote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tegen mij schat, de rest van de wereld boeit me niet
preciesquote:
Dan moet jij maar anti ninja-en...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duurt idd niet meer lang .
ligt er wel aan wie de lapo heeft anders krijgen we dadelijk nog een andere TT
wow wat een zinquote:Op woensdag 16 december 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben echt niet te bescheten om te discussiëren en indien vereist, mijn ongelijk toe te geven
en hier hebben we tenminste stats!quote:
is in meerdere forum's het gevalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
laatste pagina van dit topic alweer...
waar blijf wok... hij blijft wat achter...
Heb niet voor niets op een advocatenkantoor gewerktquote:
weer niet...quote:
Nope dusquote:
dat zal wel niet lukken met MPG en OA op de loerquote:Op woensdag 16 december 2009 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan moet jij maar anti ninja-en...
dat dacht ik al...quote:Op woensdag 16 december 2009 14:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb niet voor niets op een advocatenkantoor gewerkt
daar is iequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |