Ik wens je succesquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
mcp, mcsa, mcsa+messaging, mcse nt4,mcse 2000, mcse 2003, mcitp server administrator, mcts vista, mcts server 2008, ccna, ecsa, lpt, c|eh
mijn cv wordt te lang om op 1 A4tje te passen
A3tje pakkenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
mcp, mcsa, mcsa+messaging, mcse nt4,mcse 2000, mcse 2003, mcitp server administrator, mcts vista, mcts server 2008, ccna, ecsa, lpt, c|eh
de mijne hangen gewoon hier aan de muurquote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mijn cv is al om te beginnen meer dan 1 A4-tje
maak van dat A3tje dan maar een A2quote:Op woensdag 16 december 2009 13:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil mcitp enterprise administrator op mijn cv kunnen zetten.
hier ook, en thuis ookquote:Op woensdag 16 december 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de mijne hangen gewoon hier aan de muur
nietquote:
o god, ik bedenk me ineens wat dit met Ll moet doen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
gelukkig dacht al dat ik iets apart hadquote:
wees maar blij dat je nou niet in d'r buurt bentquote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o god, ik bedenk me ineens wat dit met Ll moet doen.
ik praat nerdy, dan weet je het wel.
hier niet, thuis wel, onder mijn diploma's, tof behangquote:
*proestquote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier niet, thuis wel, onder mijn diploma's, tof behang
Ik sta op handdoeken om het vocht op te vangenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o god, ik bedenk me ineens wat dit met Ll moet doen.
ik praat nerdy, dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta op handdoeken om het vocht op te vangen
kloptquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta op handdoeken om het vocht op te vangen
dat is nou te laatquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik besef opeens dat ik heel vaak aan GF's vrouw moet denken.
Geeft niet, dat hebben er wel meer, vooral op donderdagquote:Op woensdag 16 december 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik besef opeens dat ik heel vaak aan GF's vrouw moet denken.
wat is dmz?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga eens kijken of ik 2 servers in het dmz aan de gang krijg (o, nu praat ik weer nerdy, sorry)
quote:
quote:
ze werkt in snackbar attackquote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, dat hebben er wel meer, vooral op donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
niet alleen op de donderdagquote:Op woensdag 16 december 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geeft niet, dat hebben er wel meer, vooral op donderdag
had ik toen net ookquote:
demilitarized zonequote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze werkt in snackbar attack
zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze werkt in snackbar attack
Dan zou flash aan haar denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
okquote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
demilitarized zone
gedeelte van het interne netwerk dat vanaf internet bereikbaar is.
als je nou gepost had ipv gekletst, waren we op drie-kwartquote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
kijk even een kwartiertje met mn baas praten en we zijn al bijna halverwegegoed werk!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:34 schreef MaleDuck het volgende:
kijk even een kwartiertje met mn baas praten en we zijn al bijna halverwegegoed werk!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zou flash aan haar denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk het ook
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zou flash aan haar denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij heeft zelf zijn haar eraf geschoren (heel kort dan)
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat bedoel ikquote:Op woensdag 16 december 2009 13:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als je nou gepost had ipv gekletst, waren we op drie-kwart
verzaakeendquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
verzaker is het
dat zijn er wel meer en die zijn ook niet uniekquote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ben er heel soms... maakt m'n aanwezigheid weer uniek
breng ze nou niet op een ideequote:
nog niet zo kort als het van mijnquote:Op woensdag 16 december 2009 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij heeft zelf zijn haar eraf geschoren (heel kort dan)
bijnaquote:
denk jij ook aan haar?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet zo kort als het van mijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |