Hij heeft een leuk koppie, maar van dat lichaam krijg ik het niet echt warm. Tenminste, niet op die foto's.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Pamplemousse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epke Zonderland
Een turnhunk die geneeskunde studeert, dus hij is nog slim ook
Ja ik ben het wel met je eens. Maar als ie nou op me af zou komen en me zou aanbidden zou ik geen nee zeggenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk koppie, maar van dat lichaam krijg ik het niet echt warm. Tenminste, niet op die foto's.
Ik wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik ben het wel met je eens. Maar als ie nou op me af zou komen en me zou aanbidden zou ik geen nee zeggen.
Koppie is leuker dan het lichaam inderdaadquote:Op woensdag 16 december 2009 12:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk koppie, maar van dat lichaam krijg ik het niet echt warm. Tenminste, niet op die foto's.
Het klinkt wel ranzig inderdaad als je het zo zegtquote:
Yoppiesausquote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het klinkt wel ranzig inderdaad als je het zo zegt
Nee, ik moet bij Yoppie altijd denken aan Joppiesaus
Das schrikken he, meestal ben ik niet zo snelquote:Op woensdag 16 december 2009 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heuj!
Wat een snelle reactie! Het is hier zó stil de laatste tijd!
Ik verveel me op m'n werkquote:Op woensdag 16 december 2009 14:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heuj!
Wat een snelle reactie! Het is hier zó stil de laatste tijd!
Sinds wanneer róók jij?!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sort of.. ik ga zo even buiten staan.. ben ik gelijk weer wakker
je weet toch dat er daar op fok een reeks over loopt met als titel Geen Reet Te Doen Op Je Werk ?quote:
Nee ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je weet toch dat er daar op fok een reeks over loopt met als titel Geen Reet Te Doen Op Je Werk ?
Ga je dan daar een dansje maken ofzo?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Naar buiten gaan is niet exclusief voor rokers
Misschien staan er wel hele leuke rokende mannen buitenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je dan daar een dansje maken ofzo?
Nou, maar hij heeft toch al een Stieve?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Misschien staan er wel hele leuke rokende mannen buiten
Nee, gewoon een klein rondje over de binnenplaats lopenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je dan daar een dansje maken ofzo?
Mag ik dan niet meer kijken?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, maar hij heeft toch al een Stieve?
Oooooooohhh oke, oke... Ja sorry ik dacht al weet je....quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, gewoon een klein rondje over de binnenplaats lopen
Ah! Je werkt in een gevangenis? Even luchten noemen ze dat toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, gewoon een klein rondje over de binnenplaats lopen
Nee. En trek die boerka ook maar meteen aan, inclusief gaat voor het kijkspleetje.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:49 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ah! Je werkt in een gevangenis? Even luchten noemen ze dat toch?
Daar heb ik niks mee te makenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, hier op de Bible-belt.........
Die krijgt Steve dan welquote:Op woensdag 16 december 2009 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En trek die boerka ook maar meteen aan, inclusief gaat voor het kijkspleetje.
Sinds wanneer ben jij zo teer?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Steve het volgende:
Wat een trap op mijn tere zieltje zeg. Ben er helemaal kapot van.
Niet hier, er waren wat zaken die meer aandacht nodig haddenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar ben jij de laatste dagen geweest?
Ieuwh!! gatver, nog zo'n nadeel van het OVquote:Op woensdag 16 december 2009 17:44 schreef Vlarp het volgende:
Jakkes! Er zit tegenover me iemand keihard te smakken tijdens het eten van een mandarijn
Maar die niet op Fok! hoeven te staan?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet hier, er waren wat zaken die meer aandacht nodig hadden
Ach, je kunt wel leuk mensen kijken. Maar nu heb ik vertraging, dus nu haat ik iedereen omdat ze een potentieel obstakel zijn als ik straks wil gaan haasten voor m'n aansluiting in Rotterdamquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ieuwh!! gatver, nog zo'n nadeel van het OV
Nee, check je PM maar evenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar die niet op Fok! hoeven te staan?
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Is het Grote Verantwoordingsdag ofzo?!
Zat gister naast iemand waarvan ik nou niet kon zien of het een man of vrouw wasquote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, je kunt wel leuk mensen kijken. Maar nu heb ik vertraging, dus nu haat ik iedereen omdat ze een potentieel obstakel zijn als ik straks wil gaan haasten voor m'n aansluiting in Rotterdam
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Is het Grote Verantwoordingsdag ofzo?!
Nou ja, Baltasar moet bijna vertellen wanneer hij vandaag geplast heeft en welke kleur geel het was!quote:
Ik ben vooral gefacineerd door de zakenlui die duidelijk een kut huwelijk hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat gister naast iemand waarvan ik nou niet kon zien of het een man of vrouw was
20 meter, en koudquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, Baltasar moet bijna vertellen wanneer hij vandaag geplast heeft en welke kleur geel het was!
Maar als we dan toch bezig zijn: hoeveel meter was jouw rondje over de binnenplaats en hoe heb je dat rondje ervaren?En wat heb jij vandaag met de
-smiley?
Vlarp: De Nieuwe Baas Vquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, Baltasar moet bijna vertellen wanneer hij vandaag geplast heeft en welke kleur geel het was!
Maar als we dan toch bezig zijn: hoeveel meter was jouw rondje over de binnenplaats en hoe heb je dat rondje ervaren?En wat heb jij vandaag met de
-smiley?
hey, meneer.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben vooral gefacineerd door de zakenlui die duidelijk een kut huwelijk hebben
Ik moest hardop lachen in de metroquote:Op woensdag 16 december 2009 18:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
hey, meneer.
Ja Vlarp??
U heeft een kuthuwelijk, he?
Hoezo dan Vlarp?
Nou ik zie het aan uw neus. Wilt u erover praten?
O ja, note to self: steve is stoerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben een stoere bent, ik heb geen reserves nodig.
Show, don't tellquote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, note to self: steve is stoer
*mompelt iets over leer*quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe hij dat zou moeten doen, daar ben ik nog niet uit
Echt dat je zegt een flinke bulder?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen in de metro
Héél stóér!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, note to self: steve is stoer
Nee, dat ook weer niet, maar wel duidelijk hoorbaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt dat je zegt een flinke bulder?Pas maar op dan, daar!
Ik maak graag mensen aan het huilen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, kijk nu. Nu moet Steve huilen.......
vlarp wil hem vast wel troostenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, kijk nu. Nu moet Steve huilen.......
Jij, jij, jijquote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak graag mensen aan het huilen.
Jij mag dat wel hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een stoere vent heeft dat niet nodig.quote:
ironi in plaats van macaroni gegeten ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Why do I have trouble believing that?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ik het maak? Goede vraag, zullen we maar 'goed' zeggen?
fan van jacques herp ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij mag dat wel hoor.
[..]
Een stoere vent heeft dat niet nodig.
Oh jee, chocolade nodig?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd van een stoere ventquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Een stoere vent heeft dat niet nodig.
in tegenstelling tot de familie beckers mag jij het geheim wel verklappen ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat kan ik u niet vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de familie beckers mag jij het geheim wel verklappen ?
En dan kies je Steve?quote:
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef Baltar het volgende:
Maar waarom staan we nu Centraal?
Moest echt even zoeken, voor ik het door had
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg maar vast sorry, want dat was niet aardig.
Voor jou een vraag...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef wonderer het volgende:
Hebben Steve en Vlarp nou wat of zijn ze gewoon goede vriendjes?
We zijn verheven boven het voetvolkquote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af
We hebben maanden Centraal gestaan, toen kreeg Yvonne last van haar maandelijkse periode en stonden we ineens tussen de rest van het uitschot... en nu staan we weer Centraal
en voor mij een antwoordquote:
Ja, inderdaad... nu zijn we beter dan de restquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
We zijn verheven boven het voetvolk![]()
![]()
Eindelijk respect en aanzien verworven
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, what's the deal dat [HOMO] opeens centraal gezet wordt? Is dat een nieuwe trend? (En moet het?)
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijker
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Alle SC'ertjes bij elkaar in hun eigen reservaat.
Dat maakt het een beetje spannend. Zoek de SC.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af
We hebben maanden Centraal gestaan, toen kreeg Yvonne last van haar maandelijkse periode en stonden we ineens tussen de rest van het uitschot... en nu staan we weer Centraal
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... nu zijn we beter dan de rest
*stuurt wat op* WIj hebben meer dan zatquote:
Homo!quote:
Misschien even een AIDStestje voor de zekerheid, ik bedoel, met internet zijn die virusjes zo overgesprongen.quote:
Toch wel met de snelste koerier die er bestaat he?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
*stuurt wat op* WIj hebben meer dan zat
Ik bedoel dus dat je me antwoord moet gevenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor... dat antwoord is nietszeggend
Zelfs als ik het persoonlijk breng, lukt dat nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Toch wel met de snelste koerier die er bestaat he?![]()
Dan kan ik morgenochtend, na mijn tandartsbezoek, met de camera in de weer voorsneeuw
foto's
Nou, als ik die profielfoto zie, knijp ik liever ergens anders inquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jongens, met z'n allen, om de beurt in z'n kontje knijpen
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon hetero
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als ik het persoonlijk breng, lukt dat nog niet
M'n voeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, als ik die profielfoto zie, knijp ik liever ergens anders in
Nou, wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je me antwoord moet geven
Ik ga er heus geen boek over schrijven.
Ik zal zo'n fotoboek eens bekijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jongens, met z'n allen, om de beurt in z'n kontje knijpen
Da's een betje moeilijk inschatten, aan de hand van die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ik dus al vroegquote:
Moet je het maar met mijn foto's doen, ben ik bang.quote:
Ik vind 'm erg suggestief jaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, klikt site weer dichtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je het maar met mijn foto's doen, ben ik bang.
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, klikt site weer dicht![]()
Daar wordt ik niet gelukkig van, ik wil hier sneeuw!
quote:
Dan wil ik eerst z'n kontje zienquote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme SuperwormJim. Die heeft morgen moeite met lopen.
Je hebt aandelen in de poedersuikerfabriekquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?
Of met iets anders witsquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?
Gij moogt nie kaiken!quote:
Da's wel erg natte sneeuwquote:
Oke, wil iedere man zich even melden bij mij thuis, in de tuin?quote:
Sneeuw is ook de natte droom van de fotograaf, toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's wel erg natte sneeuw. Meer een natte droom.
Neuh, fotografen willen gewoon een lange lens met dop.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sneeuw is ook de natte droom van de fotograaf, toch?
Geeft voor de fantasie nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dames, dames.
Het kan ook gewoon een sok zijn, hoor
doet het goed in zwart/wit fotografie, maar ook met goeie strakke blauwe luchtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sneeuw is ook de natte droom van de fotograaf, toch?
En een zonnekap en UV-filter, want een lange lens is nogal duurquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neuh, fotografen willen gewoon een lange lens met dop.
Zo is hetquote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes
Tenzij je blind bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes
Ja en liefde maakt blind he! Dus Vlarp mag niet kijkenquote:
En wel voelenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en liefde maakt blind he! Dus Vlarp mag niet kijken.
Dat bepaal jij?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fluistert in Erik z'n oor, dat wordt door den mensch anders bedoeltquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat stond in de kleine lettertjes.quote:
Oeh!!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Baltar het volgende:
Oja, Vlarp.
Caprica wordt vanaf 22 januari uitgezonden
Gezellig he?quote:
zojuist begonnen met een terugblik. Philip is nog niet aan het voorlezenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
Oh, is dat vandaag? Hoe laat?
gerrit komrij heeft er een leuke actuele tekst van gemaaktquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik zag het, maar je kunt niet online kijken dat doe ik straks wel met uitzending gemist.
Dat doen ze ook niet.. herken je het patroon niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook niks mis met je hoofd op het toetsenbord rammen, maar dat doen we hier ook niet allemaal he.
Nou ja, dat is natuurlijk wel van de zotte als je zoiets doet, je in het algemeen hč bedoel ik, maar als je dat dan dus doet. Overigens sneeuwt het hier nog niet. Af en toe gluur ik wat, dan schuif ik het gordijn iets opzij, maar nee, ik kan nog geen sneeuw waarnemen, omdat het er nog niet is. Maar ik ben benieuwd, als ik al die berichten in de media zo lees...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook niks mis met je hoofd op het toetsenbord rammen, maar dat doen we hier ook niet allemaal he.
"Don't get your hopes up" zeggen ze in het Engelsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens dan wel een garden, itoch heb ik in de drie jaren dat ik hier nu woon, wat zeg ik, het zijn er alweer vier, dus ik heb in de kleine vier jaren dat ik hier nu woon, nog nooit een fatsoenlijke sneeuwpop kunnen bouwen. Misschien dat daar nu verandering in zou kunnen gaan komen.
Wil je niet zo eng praten? Een bepaald iemand die ik ken en die in dezelfde plaats woonachtig is als jij, en die moet er nog doorheen. En ik ben nu hier en dan sta ik gewoon volkomen machteloos en kan ik niks doen. Dat is gewoon de keiharde waarheid waarmee ik nu weer geconfronteerd wordt en dan kun je wel zo uit de hoek komen, maar toch is het zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zal niet verbaasd zijn als ik de deur niet meer open krijg door de metershoge sneeuw.
Ja maar ik moet ook nog naar de kapper en de fietsenmaker dus ik weet niet of dat allemaal binnen mijn kunnen qua tijd die ik heb op een dag past dus ook dat is nog een heel vraagstuk waar ik me hele avonden mee bezig kan houden.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Don't get your hopes up" zeggen ze in het Engels
Dat was al heel snel weg want er lopen veel katten in de buurt die in mijn tuin hun behoefte doen en dan zijn er ook nog veel mannen met honden, ééntje heeft zelfs twee jack russels, nou, dat is een kwestie van poot omhoog en gįįn, en toen smolt ook alle sneeuw heel snel weg. Dat was best wel jammer inderdaad, maar dientengevolge kan ik nu niets méér doen dan afwachten en zien wat er komt en wat er binnen mijn kunnen past.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Vorig jaar zou het je echt wel gelukt zijn hoor, toen lag er voor Nederlandse maatstaven een goed pak.
Is dit een strikvraag?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is er woonachtig in dezelfde woonplaats als ik en waarom doe je zo geheimzinnig daarover?
Nee joh, die trappetjes!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Verlichte driehoekjes? Gevarendriehoeken?
Verlichte driehoekjes?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:07 schreef Waxxer het volgende:
Ik zie dit jaar trouwens heel weinig van die verlichte driehoekjes achter de ramen staan. Heeft dat ook iets met de crisis te maken?Best wel vaag allemaal?
Oh je bedoelt die (nep)kaarsjes. Die soort menora's!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee joh, die trappetjes!Die kerstdingetjes!
Nee, die zijn vervangen door ijspegels en ijskristallen met witte LED's erinquote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee joh, die trappetjes!Die kerstdingetjes!
Ja hoe moet ik het dan noemen?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Excuseer als ik niet direct aan die lelijke trapjes denk als je 'verlichte driekhoekjes' zegt. Sowieso als het trapjes zijn dan is het niet echt een driehoek, en de onderkant van de 'driehoek' is niet verlicht dus het klopt van geen kanten wat je zegt!
Ik dacht dat je met verlichte driehoekjes kerstbomen bedoeldequote:
Wel als je het pauper kerstverlichting had genoemd waarschijnlijkquote:
/care!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het dan noemen?Iedereen is tegen mij, zit hier gewoon in mijn eentje te janken ervan opeens.
In Amerika heeft iedereen dat toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef wonderer het volgende:
De buurman heeft zo'n ding met kermislampjes erin, blauw en geel en rood enzo
Nou.... Bartjebart.... Ik kįn oe zegg'n... Eh sorry, pardon, nou, Bartjebart, ik kįn nu op de fiets stappen en een paar foto's maken van appartementen waar mensen hun héle balkon hebben volgehangen met lichtjes in honderden kleuren en flikkerend en "aanwezig"...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met verlichte driehoekjes kerstbomen bedoelde
Maar misschien heeft Nederland eindelijk een beetje smaak gekregen?
Ah.. ik wist dat ik moest gaan slapenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Koppeltje in mijn huis zijn weer naar elkaar aan het schreeuwen en ik hoor gestomp en gescheld. Lekker daar
Nou dankje, nu zit ik ook nog te hyperventileren. En behoorlijk. Ik pak even een boterhamzakje.quote:
Heel hard vrolijke kerstliedjes aanzetten!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Koppeltje in mijn huis zijn weer naar elkaar aan het schreeuwen en ik hoor gestomp en gescheld. Lekker daar
Zijn die nog steeds bij elkaar?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Schommelt de boot dan ook?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Nja en toch gaat de kerstbomenverkoop dit jaar onwijs hard!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... Bartjebart.... Ik kįn oe zegg'n... Eh sorry, pardon, nou, Bartjebart, ik kįn nu op de fiets stappen en een paar foto's maken van appartementen waar mensen hun héle balkon hebben volgehangen met lichtjes in honderden kleuren en flikkerend en "aanwezig"...Maar weinig verlichte boompjes en alles, volgens mij. De mensen geven het dit jaar eerder uit aan een gourmetpakket volgens mij. Ga jij trouwens gourmetten dit jaar of wat heb je op de planning staan?
Ja hoor, hij sloeg haar laatst het ziekenhuis in zelfs.quote:
Nou als dat geen teken van immense affectie is...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, hij sloeg haar laatst het ziekenhuis in zelfs.
Ja. maar hij is mijn hoofdhuurder, en ik wil me er dus niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als mishandeling in mijn ongetrainde oren.
Ik krijg alles mee jaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef Steve het volgende:
Ze zullen wel geweldige goedmaakseks hebben...Waar MisterO van kan meegenieten.
Buiten mijn huis. Niet buitenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is wel koud nu Mr.O.
Oh ja, alle 300 miljoen mensen hebben dat, even vergetenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Amerika heeft iedereen dat toch?
Ik dacht héél even dat je het echt meendequote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, alle 300 miljoen mensen hebben dat, even vergeten
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je het echt meende!
Zodat iemands anders buren kunnen mee genieten?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik krijg alles mee jaDan doe ik het liever buitenhuis
tis maar wat je onder genieten verstaatquote:Op donderdag 17 december 2009 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zodat iemands anders buren kunnen mee genieten?
Dat hangt van de buren af gok ikquote:Op donderdag 17 december 2009 00:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tis maar wat je onder genieten verstaat
en wel of geen tussendeurquote:Op donderdag 17 december 2009 00:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat hangt van de buren af gok ik![]()
Hier welquote:
bij mij dus so far so good, houdt vingers gekruisdquote:Op donderdag 17 december 2009 07:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hier wel, dus NS rijdt chaos dienstregeling. Voorlopig loop ik nog voor op schema door een vertraagde sneltrein.
ja hoorde op het nieuws dat zuid holland verkeerschaos isquote:Op donderdag 17 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
En inmiddels loop ik achter, maar ach, er schijnen ook vanaf leiden weer geen treinen naar Utrecht te rijden
Ben je ook op tijd in Utrecht, dat is natuurlijk de vraag?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Utrecht niet sneeuwvrij en ik ben maar drie keer heel gracieus zoals iedereen van me gewend is bijna onderuit gegaan. En in de trein tegenover echt een hele knappe kerel gezeten dus van dat artikel lezen kwam ook weinig terecht.
Heb jij even mazzelquote:Op donderdag 17 december 2009 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor, ik had namelijk geen vertraging.
Flikker op, ik heb alleen vandaag geen vertraging.quote:
Hey Yoppiequote:Op donderdag 17 december 2009 10:23 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Goeiemorgen!
Drivin' home for christmas....lalala
1 cm, echt vet man, ik kwam de deur bijna niet uit!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:43 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Mogge!
Lag er bij jullie ook zoveel sneeuw ineens vanmorgen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
1 cm, echt vet man, ik kwam de deur bijna niet uit!
Big Boyfriend is watching you!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar toch buien overdrijven bij jullie?
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik zie op buienradar toch buien overdrijven bij jullie?
Als water verdampt dan komt het in de lucht en vormt het wolken en als het dus kouder word dan word het weer water en komt het terug naar beneden als regen, en als het dus echt koud word vormt het sneeuw.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Waxxer het volgende:
Hier is het al helemaaal wit en het sneeuwt nog en ik moet fietsen.![]()
Waar dat allemaal vandaan komt?Best wel vaag allemaal?
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Als water verdampt dan komt het in de lucht en vormt het wolken en als het dus kouder word dan word het weer water en komt het terug naar beneden als regen, en als het dus echt koud word vormt het sneeuw.
Wįt?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als water verdampt dan komt het in de lucht en vormt het wolken en als het dus kouder word dan word het weer water en komt het terug naar beneden als regen, en als het dus echt koud word vormt het sneeuw.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Vlarp het volgende:
Is er een masseur in tha house... m'n nek zit echt keivast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |