Wel als je het pauper kerstverlichting had genoemd waarschijnlijkquote:
/care!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik het dan noemen?Iedereen is tegen mij, zit hier gewoon in mijn eentje te janken ervan opeens.
In Amerika heeft iedereen dat toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:23 schreef wonderer het volgende:
De buurman heeft zo'n ding met kermislampjes erin, blauw en geel en rood enzo
Nou.... Bartjebart.... Ik kán oe zegg'n... Eh sorry, pardon, nou, Bartjebart, ik kán nu op de fiets stappen en een paar foto's maken van appartementen waar mensen hun héle balkon hebben volgehangen met lichtjes in honderden kleuren en flikkerend en "aanwezig"...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je met verlichte driehoekjes kerstbomen bedoelde
Maar misschien heeft Nederland eindelijk een beetje smaak gekregen?
Ah.. ik wist dat ik moest gaan slapenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Koppeltje in mijn huis zijn weer naar elkaar aan het schreeuwen en ik hoor gestomp en gescheld. Lekker daar
Nou dankje, nu zit ik ook nog te hyperventileren. En behoorlijk. Ik pak even een boterhamzakje.quote:
Heel hard vrolijke kerstliedjes aanzetten!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Koppeltje in mijn huis zijn weer naar elkaar aan het schreeuwen en ik hoor gestomp en gescheld. Lekker daar
Zijn die nog steeds bij elkaar?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Schommelt de boot dan ook?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
Nja en toch gaat de kerstbomenverkoop dit jaar onwijs hard!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... Bartjebart.... Ik kán oe zegg'n... Eh sorry, pardon, nou, Bartjebart, ik kán nu op de fiets stappen en een paar foto's maken van appartementen waar mensen hun héle balkon hebben volgehangen met lichtjes in honderden kleuren en flikkerend en "aanwezig"...Maar weinig verlichte boompjes en alles, volgens mij. De mensen geven het dit jaar eerder uit aan een gourmetpakket volgens mij. Ga jij trouwens gourmetten dit jaar of wat heb je op de planning staan?
Ja hoor, hij sloeg haar laatst het ziekenhuis in zelfs.quote:
Nou als dat geen teken van immense affectie is...quote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, hij sloeg haar laatst het ziekenhuis in zelfs.
Ja. maar hij is mijn hoofdhuurder, en ik wil me er dus niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Klinkt als mishandeling in mijn ongetrainde oren.
Ik krijg alles mee jaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:50 schreef Steve het volgende:
Ze zullen wel geweldige goedmaakseks hebben...Waar MisterO van kan meegenieten.
Buiten mijn huis. Niet buitenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is wel koud nu Mr.O.
Oh ja, alle 300 miljoen mensen hebben dat, even vergetenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Amerika heeft iedereen dat toch?
Ik dacht héél even dat je het echt meendequote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, alle 300 miljoen mensen hebben dat, even vergeten
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht héél even dat je het echt meende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |