Heb je op de terugweg nog gekeken of je ergens harige pate op de weg zag liggen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:06 schreef Waxxer het volgende:
Ik liep trouwens vandaag naar de plek waar ik altijd boodschappen doe, en toen liep er eenpoes
mee. Helemaal de hele straat af. En hij ging mij opeens kopjes geven en om mijn been kronkelen.
Ik heb hem echt af moeten schudden!Als hij maar uitkijkt met auto's en alles.
Ik meende het serieus hoor!quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is nog goed dat wij humor hebben
en zelfspot.
Dan snap je mijn sarcastische opmerkingen nietquote:
Dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan snap je mijn sarcastische opmerkingen nietDat ligt dan aan jouw intelligentie
Hahaha, tja, dan zeg ik: geen gezeik en de wereld zou een stuk leuker zijn (en dit topic ook)quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha, tja, dan zeg ik: geen gezeik en de wereld zou een stuk leuker zijn (en dit topic ook)
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg; enorme koppijn, kuthumeur en niet te genieten.
Kom dan eens op msn en scheld even tegen mequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hetzelfde gezeik als altijd. Het is hetzelfde waar ik al maanden mee loop, het is allemaal gewoon weer hetzelfde. En vanavond komt het keihard terug.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is hetzelfde gezeik als altijd. Het is hetzelfde waar ik al maanden mee loop, het is allemaal gewoon weer hetzelfde. En vanavond komt het keihard terug.
"My penis makes you nervous"?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef samjustme het volgende:
Ally McBealwat was het toch een geweldige show
Ze speelde een transseksueel in Ally McBealquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"My penis makes you nervous"?Pardón?
Dat zijn de hit teksten van tegenwoordig, Wax... kun je het je voorstellen dat ze dat 20 jaar geleden zongen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"My penis makes you nervous"?Pardón?
Ooohh oke, ik denk al, een piemel met een vlotte babbel die de hele tijd zegt: "Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom je al? Kom dan! Kom dan! Kom dan! Kom dan! Kom dan! Kom dan!" (en dan op de repeat)quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze speelde een transseksueel in Ally McBeal
Nou.... eh.... Nee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zijn de hit teksten van tegenwoordig, Wax... kun je het je voorstellen dat ze dat 20 jaar geleden zongen?
Zeg! Ga jij je mond eens spoelen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:57 schreef Waxxer het volgende:
My penis makes you nervous
but your tits they make me scared
Ja nou, ik dacht ik doe eens stoer mee!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg! Ga jij je mond eens spoelen!
IK mis nu ff heel hard zo'nquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, ik dacht ik doe eens stoer mee!![]()
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moetenquote:Op woensdag 16 december 2009 00:37 schreef Pamplemousse het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Epke Zonderland
Een turnhunk die geneeskunde studeert, dus hij is nog slim ook
Jij ziet er naakt beter uit danquote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moeten
Weetje, weetje!!quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Jij ziet er naakt beter uit dan![]()
Epke?
![]()
Nee, dat beweer ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
Jij ziet er naakt beter uit dan![]()
Epke?
![]()
Hij heeft een lekker lijf. Is het dan raar om daarmee op de foto te willen?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, dat beweer ik toch helemaal niet?
Wat zou je denken van geld?quote:Op woensdag 16 december 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me dan toch weer af waarom hij denkt naakt op de foto te moeten
Geld is vaak wel een hele goed motivatiequote:Op woensdag 16 december 2009 07:03 schreef Pugg het volgende:
[..]
Wat zou je denken van geld?
En.........een beetje narcisme.
Wel een beetje lang kunnen slapen?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Hoofdpijn is weg, dat is iets, maar ik ben zo moe.
Nou ja, is in ieder geval een nachtje van 8,5 uur, is toch wel goed hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Van toen ik zei dat ik ging slapen (half 11 ofzo?) tot 7. Niet bijzonder lang.
Ga ik jou komende vrijdag nog in de Effenaar zien Erik ?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wakker. Hoofdpijn is weg, dat is iets, maar ik ben zo moe.
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga ik jou komende vrijdag nog in de Effenaar zien Erik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |