Oh jee, chocolade nodig?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ik het maak? Goede vraag, zullen we maar 'goed' zeggen?
Ik houd van een stoere ventquote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Een stoere vent heeft dat niet nodig.
in tegenstelling tot de familie beckers mag jij het geheim wel verklappen ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ik het maak? Goede vraag, zullen we maar 'goed' zeggen?
Dat kan ik u niet vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in tegenstelling tot de familie beckers mag jij het geheim wel verklappen ?
En dan kies je Steve?quote:
Dat vraagt iedereen zich afquote:Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef Baltar het volgende:
Maar waarom staan we nu Centraal?
Moest echt even zoeken, voor ik het door had
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zeg maar vast sorry, want dat was niet aardig.
Voor jou een vraag...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef wonderer het volgende:
Hebben Steve en Vlarp nou wat of zijn ze gewoon goede vriendjes?
We zijn verheven boven het voetvolkquote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af
We hebben maanden Centraal gestaan, toen kreeg Yvonne last van haar maandelijkse periode en stonden we ineens tussen de rest van het uitschot... en nu staan we weer Centraal
en voor mij een antwoordquote:
Ja, inderdaad... nu zijn we beter dan de restquote:Op woensdag 16 december 2009 19:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
We zijn verheven boven het voetvolk![]()
![]()
Eindelijk respect en aanzien verworven
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey, what's the deal dat [HOMO] opeens centraal gezet wordt? Is dat een nieuwe trend? (En moet het?)
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alle slowchats staan nu centraal, is op zich wel overzichtelijker
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Alle SC'ertjes bij elkaar in hun eigen reservaat.
Dat maakt het een beetje spannend. Zoek de SC.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen zich af
We hebben maanden Centraal gestaan, toen kreeg Yvonne last van haar maandelijkse periode en stonden we ineens tussen de rest van het uitschot... en nu staan we weer Centraal
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, inderdaad... nu zijn we beter dan de rest
*stuurt wat op* WIj hebben meer dan zatquote:
Homo!quote:
Misschien even een AIDStestje voor de zekerheid, ik bedoel, met internet zijn die virusjes zo overgesprongen.quote:
Toch wel met de snelste koerier die er bestaat he?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
*stuurt wat op* WIj hebben meer dan zat
Ik bedoel dus dat je me antwoord moet gevenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor... dat antwoord is nietszeggend
Zelfs als ik het persoonlijk breng, lukt dat nog nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Toch wel met de snelste koerier die er bestaat he?![]()
Dan kan ik morgenochtend, na mijn tandartsbezoek, met de camera in de weer voorsneeuw
foto's
Nou, als ik die profielfoto zie, knijp ik liever ergens anders inquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jongens, met z'n allen, om de beurt in z'n kontje knijpen
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon hetero
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs als ik het persoonlijk breng, lukt dat nog niet
M'n voeten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, als ik die profielfoto zie, knijp ik liever ergens anders in
Nou, wat wil je weten?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je me antwoord moet geven
Ik ga er heus geen boek over schrijven.
Ik zal zo'n fotoboek eens bekijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Jongens, met z'n allen, om de beurt in z'n kontje knijpen
Da's een betje moeilijk inschatten, aan de hand van die fotoquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat ik dus al vroegquote:
Moet je het maar met mijn foto's doen, ben ik bang.quote:
Ik vind 'm erg suggestief jaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, klikt site weer dichtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je het maar met mijn foto's doen, ben ik bang.
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, klikt site weer dicht![]()
Daar wordt ik niet gelukkig van, ik wil hier sneeuw!
quote:
Dan wil ik eerst z'n kontje zienquote:Op woensdag 16 december 2009 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Arme SuperwormJim. Die heeft morgen moeite met lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |