Sinds wanneer ben jij zo teer?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Steve het volgende:
Wat een trap op mijn tere zieltje zeg. Ben er helemaal kapot van.
Niet hier, er waren wat zaken die meer aandacht nodig haddenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waar ben jij de laatste dagen geweest?
Ieuwh!! gatver, nog zo'n nadeel van het OVquote:Op woensdag 16 december 2009 17:44 schreef Vlarp het volgende:
Jakkes! Er zit tegenover me iemand keihard te smakken tijdens het eten van een mandarijn
Maar die niet op Fok! hoeven te staan?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet hier, er waren wat zaken die meer aandacht nodig hadden
Ach, je kunt wel leuk mensen kijken. Maar nu heb ik vertraging, dus nu haat ik iedereen omdat ze een potentieel obstakel zijn als ik straks wil gaan haasten voor m'n aansluiting in Rotterdamquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ieuwh!! gatver, nog zo'n nadeel van het OV
Nee, check je PM maar evenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar die niet op Fok! hoeven te staan?
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Is het Grote Verantwoordingsdag ofzo?!
Zat gister naast iemand waarvan ik nou niet kon zien of het een man of vrouw wasquote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, je kunt wel leuk mensen kijken. Maar nu heb ik vertraging, dus nu haat ik iedereen omdat ze een potentieel obstakel zijn als ik straks wil gaan haasten voor m'n aansluiting in Rotterdam
Nee, hoezo?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Waxxer het volgende:
Is het Grote Verantwoordingsdag ofzo?!
Nou ja, Baltasar moet bijna vertellen wanneer hij vandaag geplast heeft en welke kleur geel het was!quote:
Ik ben vooral gefacineerd door de zakenlui die duidelijk een kut huwelijk hebbenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zat gister naast iemand waarvan ik nou niet kon zien of het een man of vrouw was
20 meter, en koudquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, Baltasar moet bijna vertellen wanneer hij vandaag geplast heeft en welke kleur geel het was!
Maar als we dan toch bezig zijn: hoeveel meter was jouw rondje over de binnenplaats en hoe heb je dat rondje ervaren?En wat heb jij vandaag met de
-smiley?
Vlarp: De Nieuwe Baas Vquote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, Baltasar moet bijna vertellen wanneer hij vandaag geplast heeft en welke kleur geel het was!
Maar als we dan toch bezig zijn: hoeveel meter was jouw rondje over de binnenplaats en hoe heb je dat rondje ervaren?En wat heb jij vandaag met de
-smiley?
hey, meneer.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben vooral gefacineerd door de zakenlui die duidelijk een kut huwelijk hebben
Ik moest hardop lachen in de metroquote:Op woensdag 16 december 2009 18:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
hey, meneer.
Ja Vlarp??
U heeft een kuthuwelijk, he?
Hoezo dan Vlarp?
Nou ik zie het aan uw neus. Wilt u erover praten?
O ja, note to self: steve is stoerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben een stoere bent, ik heb geen reserves nodig.
Show, don't tellquote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, note to self: steve is stoer
*mompelt iets over leer*quote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe hij dat zou moeten doen, daar ben ik nog niet uit
Echt dat je zegt een flinke bulder?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen in de metro
Héél stóér!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, note to self: steve is stoer
Nee, dat ook weer niet, maar wel duidelijk hoorbaar.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt dat je zegt een flinke bulder?Pas maar op dan, daar!
Ik maak graag mensen aan het huilen.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, kijk nu. Nu moet Steve huilen.......
vlarp wil hem vast wel troostenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, kijk nu. Nu moet Steve huilen.......
Jij, jij, jijquote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik maak graag mensen aan het huilen.
Jij mag dat wel hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Een stoere vent heeft dat niet nodig.quote:
ironi in plaats van macaroni gegeten ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Why do I have trouble believing that?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ik het maak? Goede vraag, zullen we maar 'goed' zeggen?
fan van jacques herp ?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij mag dat wel hoor.
[..]
Een stoere vent heeft dat niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |