Je hebt aandelen in de poedersuikerfabriekquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?
Of met iets anders witsquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je iets met poedersuiker proberen na te bootsen?
Gij moogt nie kaiken!quote:
Da's wel erg natte sneeuwquote:
Oke, wil iedere man zich even melden bij mij thuis, in de tuin?quote:
Sneeuw is ook de natte droom van de fotograaf, toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's wel erg natte sneeuw. Meer een natte droom.
Neuh, fotografen willen gewoon een lange lens met dop.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sneeuw is ook de natte droom van de fotograaf, toch?
Geeft voor de fantasie nietquote:Op woensdag 16 december 2009 19:43 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dames, dames.
Het kan ook gewoon een sok zijn, hoor
doet het goed in zwart/wit fotografie, maar ook met goeie strakke blauwe luchtquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sneeuw is ook de natte droom van de fotograaf, toch?
En een zonnekap en UV-filter, want een lange lens is nogal duurquote:Op woensdag 16 december 2009 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neuh, fotografen willen gewoon een lange lens met dop.
Zo is hetquote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes
Tenzij je blind bent.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
precies!
Kijken doe je met je oogjes, niet met je handjes
Ja en liefde maakt blind he! Dus Vlarp mag niet kijkenquote:
En wel voelenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en liefde maakt blind he! Dus Vlarp mag niet kijken.
Dat bepaal jij?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fluistert in Erik z'n oor, dat wordt door den mensch anders bedoeltquote:Op woensdag 16 december 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat stond in de kleine lettertjes.quote:
Oeh!!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:54 schreef Baltar het volgende:
Oja, Vlarp.
Caprica wordt vanaf 22 januari uitgezonden
Gezellig he?quote:
zojuist begonnen met een terugblik. Philip is nog niet aan het voorlezenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef wonderer het volgende:
Oh, is dat vandaag? Hoe laat?
gerrit komrij heeft er een leuke actuele tekst van gemaaktquote:Op woensdag 16 december 2009 20:49 schreef wonderer het volgende:
Ja, ik zag het, maar je kunt niet online kijken dat doe ik straks wel met uitzending gemist.
Dat doen ze ook niet.. herken je het patroon niet?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook niks mis met je hoofd op het toetsenbord rammen, maar dat doen we hier ook niet allemaal he.
Nou ja, dat is natuurlijk wel van de zotte als je zoiets doet, je in het algemeen hè bedoel ik, maar als je dat dan dus doet. Overigens sneeuwt het hier nog niet. Af en toe gluur ik wat, dan schuif ik het gordijn iets opzij, maar nee, ik kan nog geen sneeuw waarnemen, omdat het er nog niet is. Maar ik ben benieuwd, als ik al die berichten in de media zo lees...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is ook niks mis met je hoofd op het toetsenbord rammen, maar dat doen we hier ook niet allemaal he.
"Don't get your hopes up" zeggen ze in het Engelsquote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb trouwens dan wel een garden, itoch heb ik in de drie jaren dat ik hier nu woon, wat zeg ik, het zijn er alweer vier, dus ik heb in de kleine vier jaren dat ik hier nu woon, nog nooit een fatsoenlijke sneeuwpop kunnen bouwen. Misschien dat daar nu verandering in zou kunnen gaan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |