Bewijs ze het ongelijk. Mijn standpunt is duidelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 16:21 schreef SamStar het volgende:
[..]
mijn klacht ging onder andere over dat topic....
eens mit der ludoquote:Op maandag 21 december 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat mij betreft past dat prima in nu hoor je ze niet he, met hun global warming gelul
Tenzij mijn medemods er anders over denken blijft hij dicht.
beetje wazige conclusie (aangezien alle vermoeiende sneeuwtopics... had ook wel centraal gekund)quote:Op maandag 21 december 2009 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
eens mit der ludo
discussie kan prima centraal in een topic, en n klaagtopic over n topic doen we sowieso niet aan
Sinds een tijdje. Lees voor de grap ook eens de OP van dit topic.quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef DABAMaster het volgende:
sinds wanneer mogen anti-klachten niet meer?
Die hebben nooit gemogen, er is zelfs een tijd geweest dat je topic direct op slot ging bij zo'n wanding.quote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef DABAMaster het volgende:
sinds wanneer mogen anti-klachten niet meer?
Nee.quote:Op maandag 21 december 2009 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
mag mijn winterbanden topic weer open? Was serieus!
Wij hebben geloof ik 1 centraal topic en dat is de SC, die staat daar bewustquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:32 schreef 9611Niels het volgende:
Waarom staan de centrale topics altijd onderaan? Daar kijk ik nooit, aangezien alle nieuwe topic bovenaan staan.
Ohjah, dat vreugde topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:35 schreef 9611Niels het volgende:
Het vreugdetopic () is ook centraal. Maar wat is er mis met de SC bovenaan?
R.I.P. SCquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ohjah, dat vreugde topicLoopt dat nog een beetje onderin?
SC staat Centraal omdat users er anders vaak niet mee om konden gaan en het veel bashers aantrok die daar ineens mee gingen doen met nutteloze posts. Sinds ie Centraal staat is er minder gezeik omtrent de SC, dus houden we het maar zo.
Ik zou het maar gewoon laten, jullie kunnen er blijkbaar niet mee omgaan. Er blijven Hyvesadressen gepost worden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
Waar mogen we wel over lekkere wijven in de sneeuw en Hyves praten? ONZ? SC?
We gaan geen personen achtervolgen over FOK!, wij nemen maatregelen met wat wij tegenkomen en wanneer je zelf zoiets ziet staan raad ik je dan ook aan een TR te plaatsen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:19 schreef ynuhh het volgende:
Nederlandse Vrouwen: geef hier je mening #2
Hier gaat het verder met de sneeuwmeisjes.
Owja, waarom heb ik hier geen reactie op gekregen?
[KLB FB] Waar swarmahoer geen inspiratie had
Oki, zal ik de volgende keer doen. Thanks anyway.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We gaan geen personen achtervolgen over FOK!, wij nemen maatregelen met wat wij tegenkomen en wanneer je zelf zoiets ziet staan raad ik je dan ook aan een TR te plaatsen.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oki, zal ik de volgende keer doen. Thanks anyway.
Aantal nieuwe users die te nadrukkelijk aanwezig zijn in KLBquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:13 schreef Apebeer het volgende:
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
Je hebt 9 notes gekregen van onze moderators.
4 notes erbij krijgen in een hele korte tijd? Uitleg graag
Je postgedrag. Let er op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:13 schreef Apebeer het volgende:
Je hebt 5 notes gekregen van onze moderators.
Je hebt 9 notes gekregen van onze moderators.
4 notes erbij krijgen in een hele korte tijd? Uitleg graag
ik meld iedere note en edit, dus dan kijk je je posts maar terugquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
En dan moet ik zeker weer gaan betalen om te zien wat ik fout doe![]()
[ afbeelding ]
STEM OP DE TOFSTE FOK! KERST AVATARquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik meld iedere note en edit, dus dan kijk je je posts maar terug
Mijn posts zijn kwalitatief beterquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Klopt, er is er geen een van mij bij. Maar het feit dat ik je 'ken', geeft wel aan dat je postgedrag afwijkt.
Ken je mij ook ??quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Klopt, er is er geen een van mij bij. Maar het feit dat ik je 'ken', geeft wel aan dat je postgedrag afwijkt.
Wat is dit nu weer voor rare, rigide regel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
voor topics geldt:
Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP.
Hier komen we op terugquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare, rigide regel?De zin of onzin van zulke topicafsluiters hangt toch helemaal af van TS' creativiteit?
(Ik zag toevallig dat er in een OP van mij gemodereerd was. Kon geen kwaad in dit geval, maar evengoed volstrekt onnodig.)
De regel zelf komt op mij iig over als een manier om ook de modjes op MBO-niveau fanatiek aan het werk te houden.
Die users in het blauw wijken afquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ik ben geschokt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
TS luistert 538.
Maar je hebt weer meer dan genoeg kuttopics geopend vandaag.
Kon je geen mooier plaatje van een boom vinden?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil bij deze alle mods van KLB een mooi uiteinde toewensen.
Bedankt voor alle hulp en zorgen.
Ook alle ex-collega's van KLB.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BoWa
Dit is juist de mooiste die er is.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:44 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kon je geen mooier plaatje van een boom vinden?
uiteindequote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Zero17 het volgende:
Wat is het hele idee van betalen om te zien wat je fout hebt gedaan en waarom zijn antiklachten eigenlijk verboden?
Vroeg me dat gewoon af.
M.a.w.: het heeft niets met de klacht te maken en is dus irrelevant.quote:Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
voor jou ook een fijn uiteinde bowaquote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor alle hulp en zorgen.
Ook alle ex-collega's van KLB.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BoWa
Ah, oké, vandaar, helder enzovoort.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
wat betreft de OP: n aantal maanden geleden was het een trend en stond er ongeveer in elk topic een sub anti bonus extra super klacht die totaal irrelevant was aan het topic, dat zorgde voor n boel gebagger in de topics zelf
vandaar dat die dus telkens weggehaald zijn (en evt genote als het vaak voorkwam) laatste tijd gebeurt dat gelukkig niet meer zoveel en halen we ze alleen maar weg als ze irrelevant zijn (soms zit er ook n leuke tussen, die kan blijven natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |