STEM OP DE TOFSTE FOK! KERST AVATARquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik meld iedere note en edit, dus dan kijk je je posts maar terug
Mijn posts zijn kwalitatief beterquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Klopt, er is er geen een van mij bij. Maar het feit dat ik je 'ken', geeft wel aan dat je postgedrag afwijkt.
Ken je mij ook ??quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Klopt, er is er geen een van mij bij. Maar het feit dat ik je 'ken', geeft wel aan dat je postgedrag afwijkt.
Wat is dit nu weer voor rare, rigide regel?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
voor topics geldt:
Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
Die kan je teruglezen in je notes voortaan, en als t een toch al niet al te best topic is gaat ie gewoon dicht als die eerder genoemde onzin deel uitmaakt van je OP.
Hier komen we op terugquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor rare, rigide regel?De zin of onzin van zulke topicafsluiters hangt toch helemaal af van TS' creativiteit?
(Ik zag toevallig dat er in een OP van mij gemodereerd was. Kon geen kwaad in dit geval, maar evengoed volstrekt onnodig.)
De regel zelf komt op mij iig over als een manier om ook de modjes op MBO-niveau fanatiek aan het werk te houden.
Die users in het blauw wijken afquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:39 schreef Adelante het volgende:
Ik ben geschokt!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
TS luistert 538.
Maar je hebt weer meer dan genoeg kuttopics geopend vandaag.
Kon je geen mooier plaatje van een boom vinden?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil bij deze alle mods van KLB een mooi uiteinde toewensen.
Bedankt voor alle hulp en zorgen.
Ook alle ex-collega's van KLB.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BoWa
Dit is juist de mooiste die er is.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:44 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Kon je geen mooier plaatje van een boom vinden?
uiteindequote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:54 schreef Zero17 het volgende:
Wat is het hele idee van betalen om te zien wat je fout hebt gedaan en waarom zijn antiklachten eigenlijk verboden?
Vroeg me dat gewoon af.
M.a.w.: het heeft niets met de klacht te maken en is dus irrelevant.quote:Mocht je een topic maken: zorg dat je geen achterlijke rotzooi die niet in klb thuishoort -zoals subklachten, antiklachten, verwachte reacties en dingen die niks met de klacht te maken hebben- in je OP zet.
voor jou ook een fijn uiteinde bowaquote:Op woensdag 23 december 2009 08:40 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor alle hulp en zorgen.
Ook alle ex-collega's van KLB.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BoWa
Ah, oké, vandaar, helder enzovoort.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef swarmahoer het volgende:
wat betreft de OP: n aantal maanden geleden was het een trend en stond er ongeveer in elk topic een sub anti bonus extra super klacht die totaal irrelevant was aan het topic, dat zorgde voor n boel gebagger in de topics zelf
vandaar dat die dus telkens weggehaald zijn (en evt genote als het vaak voorkwam) laatste tijd gebeurt dat gelukkig niet meer zoveel en halen we ze alleen maar weg als ze irrelevant zijn (soms zit er ook n leuke tussen, die kan blijven natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |