De OP is een overduidelijk voorbeeld van een kuttopic.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Het is ook nooit goed.
Uhm, sorry hoor, maar ik begrijp het niet zo goed? Waarom moet dat een dagboektopic zijn als ik een klacht heb? En een kuttopic kan je niet beoordelen na 1 post al?
wat kan het ons nou schelen dat je ex wel heeft geneukt en jij nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:53 schreef o.us het volgende:
Het is ook nooit goed.
Uhm, sorry hoor, maar ik begrijp het niet zo goed? Waarom moet dat een dagboektopic zijn als ik een klacht heb? En een kuttopic kan je niet beoordelen na 1 post al?
Met alle respect, maar dit is een forum. Geen krant oid. En de klacht was mijn ex, voor alle duidelijkheid. Staat ook onderaan in het OP.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:55 schreef yvonne het volgende:
De OP is een overduidelijk voorbeeld van een kuttopic.
Nergens een klacht, slecht geschreven, past prima in je dagboek.
Ieder zijn interesse.quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat kan het ons nou schelen dat je ex wel heeft geneukt en jij niet
ehm niets dus
Maar zie jij in de index iets over een dagboek staan dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit is een forum. Geen krant oid. En de klacht was mijn ex, voor alle duidelijkheid. Staat ook onderaan in het OP.
Oy, het is een kuttopic en dat gaat dicht,quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit is een forum. Geen krant oid. En de klacht was mijn ex, voor alle duidelijkheid. Staat ook onderaan in het OP.
Bio got me again!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar zie jij in de index iets over een dagboek staan dan?
Staat onderin ergens, zakt wel weg.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:06 schreef luckass het volgende:
family matters
Gooi maar dicht, staat ook in FTR.
je bent je er van bewust dat ze er al gepost heeftquote:Op woensdag 16 december 2009 00:47 schreef Japsnars het volgende:
Yvonne!
Geen klacht, baggertopic, reekstopic (zie: zovty ), etc, etc.
Liever een cacciatore topic waar ook nog eens een daadwerkelijke klacht in zit verwerkt dan deze flauwekul.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je bent je er van bewust dat ze er al gepost heeft? en bio ook? tzt zal er dus wel een slotje op komen, zij houden het topic voor ons in de gaten nu
lief he
dicht trouwens, t begon al de verkeerde kant op te gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Liever een cacciatore topic waar ook nog eens een daadwerkelijke klacht in zit verwerkt dan deze flauwekul.
is geregeld, beetje raar 2 topicsquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Japsnars het volgende:
TNT wat een kutbedrijf
Spin-off van:
Bax-shop.nl
En TS (van topic 2) praat gewoon in beide topics verder over hetzelfde probleem.
ik neem het mee naar achterquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Fosfolipide het volgende:
Hallo allemaal,
Gisteren opende ik een topic in KLB met daarin een klacht.
Echter, deze werd meteen verwijderd door een moderator.
Oke, het was misschien niet het beste topic maar als er een topic wordt aangemaakt genaamd "Yvonne" en daar werd niet eens een klacht vermeld en het mag gewoon blijven staan vind ik dit pure censuur.
MOD's wees een keer wat menselijker en sluit niet zo snel een topic, uiteindelijk heeft de user FOK groot gebracht.
Alvast bedankt.
Klacht: censuur op FOK!
Je topic is niet verwijderd edoch dichtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:07 schreef Fosfolipide het volgende:
Hallo allemaal,
Gisteren opende ik een topic in KLB met daarin een klacht.
Echter, deze werd meteen verwijderd door een moderator.
Oke, het was misschien niet het beste topic maar als er een topic wordt aangemaakt genaamd "Yvonne" en daar werd niet eens een klacht vermeld en het mag gewoon blijven staan vind ik dit pure censuur.
MOD's wees een keer wat menselijker en sluit niet zo snel een topic, uiteindelijk heeft de user FOK groot gebracht.
Alvast bedankt.
Klacht: censuur op FOK!
ey Yvonnequote:Op woensdag 16 december 2009 18:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je topic is niet verwijderd edoch dicht
Topic met "yvonne"is ook al dicht.
Klacht: blinde en jankende userts.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:37 schreef Burakius het volgende:
Je oma is een gehandicapt en je moeder een hoer, Burak
Van IkbenOzan
Turkje is op z'n tenen getrapt. Hij daagde uit.quote:
u heeft nog 2 wensen overquote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Dagonet het volgende:
immorele productiekosten van films
Kan die bagger msn pubergebabbel weg?
tjaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Nikmans het volgende:
Als er slechtste-topic-ooit-verkiezingen zouden worden gehouden ooit stond Ik keek net op de hyves van me ex in de ranglijst
Mijn topics zijn altijd een succes en volkomen terechtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:33 schreef swarmahoer het volgende:
kap eens met je topics
Dat je een topic niet leuk vindt; ok, zoveel KLB-ers zoveel smaken.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
moeders met kindere moet je leuk vinde
WTF
ah een storing... en dan? gaan we allemaal wachten tot het voorbij is en dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef CaptainCookie het volgende:
Hyves
Waarom werd deze gesloten? Hij had best nog wel even open mogen blijven, in ieder geval tot die storing opgelost was.
Het is toch KLB? Dan mag ik hier toch wel over klagen. Negen van de tien keer worden dit soort topics wel een tijdje opengelaten.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ah een storing... en dan? gaan we allemaal wachten tot het voorbij is en dan?
Of moet ik je handje vasthouden?
oh hyves is down....quote:Op donderdag 17 december 2009 17:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is toch KLB? Dan mag ik hier toch wel over klagen. Negen van de tien keer worden dit soort topics wel een tijdje opengelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |