Schattig. Een kleine (vanwege de tje)?quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Als je van gedichten houdt moet je cyrano eens kijken!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn naam klinkt als een gedicht, zo mooi...
Dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schattig. Een kleine (vanwege de tje)?
Dat zeg ik lekker niet.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:09 schreef BasEnAad het volgende:
Zijn naam klinkt als een gedicht, zo mooi...
Denk je dat het zo is? Dat dat de afleiding is?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:11 schreef Vandergeld het volgende:
Goede naam, en doe mij nu maar een portie shoarma hoer
Maar ik denk eigenlijk dat onderhandelen wel een goede beurt zou maken op FOK. Ik bedoel, er zitten hier goede intellectuele mensen, die bijvoorbeeld makkelijk naar de universiteit kunnen met hun iq van 150. En met die mensen kun je echt wel onderhandelen, dat is een feit die al veel getoond is in de grote mensen wereld.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:12 schreef Nikmans het volgende:
Swarmaboer
Gewoon op slot gooien die handel, niks onderhandelen
Dat is zó irritant. Daarom doe ik altijd haa!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:13 schreef Drinky het volgende:
Hij sluit meestal voor ik kan reageren
IK heb m ontmoet dus IK kan het wetenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet!
[..]
Dat zeg ik lekker niet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer niet!
[..]
Dat zeg ik lekker niet.
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoel, er zitten hier goede intellectuele mensen
jij weet niks over mijn piemelquote:Op woensdag 16 december 2009 17:15 schreef appelsjap het volgende:
[..]
IK heb m ontmoet dus IK kan het weten
Welke kwaliteitquote:Op woensdag 16 december 2009 17:19 schreef AdvancedPower het volgende:
Hij sluit al mijn kwaliteittopics!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |