Agreed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef o.us het volgende:
Die Vierkantblokje irriteert mij mateloos met zijn blokje telkens aan het einde. Voegt niks toe aan geen enkel topic.
Ik heb het maar 2x gedaan, denk dat het bericht nu wel duidelijk is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Agreed.![]()
Ik hoop nu niet dat je je steeds gaat herhalen in die topics waar hij dat doet met "flikker op met je plaatje"-reacties.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2x gedaan, denk dat het bericht nu wel duidelijk is.
nope, heb t aangekaart, zie http://forum.fok.nl/topic/1374290/1/999#75660209 + reactiequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof dat swarma er met hem over praat?!
doe eens een gokquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef marcodej het volgende:
Wat is de reden waarom mijn Croqs-topic gesloten werd? Komt een beetje arbitrair over...
die sneeuwtopics is niet tegenop te strooien, iedereen heeft weer een andere klacht, dat hebben we maar even zo gelatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef marcodej het volgende:
Het trollgehalte zie ik niet echt (was althans niet de bedoeling, het was echt iets waar ik mij aan stoorde) en het dagboek-verhaal vind ik nogal nattevingerwerk. Ik zie meerdere topics van mensen die weer eens op hun bek zijn gegaan in de sneeuw etc. etc. Mn vraag is waarom de ene wel mag, en de andere weer niet. Ik zie hier niets over in de FAQ (wist niet eens dat het niet mocht) en komt daardoor wat arbitrair over.
Nah ja, het zal wel.
in S&S is een speciaal topic voor de ov goocheltruucquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Kutkaart!
Kan je die ff verplaatsen? Thx
wat nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
kees kankerkachel tegenkomen Wat is er mis met mijn topic?
ik zou er geen kuttopic over openenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef denthemen het volgende:
Jij zou ook balen als jouw hetzelfde overkomt
quote:
En zo is hij constant bezig tegen elke vrouw op het forum, het wordt onderhand stront vervelend. Het is ook niet zo dat het uitgelokt wordt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, wat jij waardeert is niet belangrijk. Kssst, ophoepelen
Nee, ik deed dat echt expres!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef RickoKun het volgende:
BNW en TRU -> IlluminatIE
Eeeeeh BIO!!!!! Volgens mij heb je per ongeluk op het slotje knopje gedrukt toen je een TerugVindPost maakte!!!!
valt mee toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |