Want jullie weten dat sommigen er problemen mee hebben en het niet altijd zo gemakkelijk gaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat
Het is Hollanders, met een hoofdletter.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
klaag: hollanders die allochtonen verbeteren en dan zo'n stomme blik geven.
issss nietttt eerrrlijjjkkkk waat jjjeee nuu ddoooeeettttquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Want jullie weten dat sommigen er problemen mee hebben en het niet altijd zo gemakkelijk gaat
Klacht: Allochtonen die Nederlanders Hollanders noemen! Ik ben Brabander geen Hollander, maffe kebabschotel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
taalgebruik van allochtonen verbeteren en daarna kijken ze je met zo'n blik aan:![]()
Dat vind ik gewoon heel erg zwak want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat, jullie maken er keihard gebruik van en dat vind ik![]()
![]()
wacht maar als jullie in buitenland zitten, mijn wraak zal zoet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent gewoon een mongool. Als er niks zinnigs uit je muil kan komen, houd hem dan gewoon dicht.
En het is klacht, niet klaagquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is Hollanders, met een hoofdletter.
Haha, TS is allochtoon!
Hoofdletters, interpunctie, etc...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
taalgebruik van allochtonen verbeteren en daarna kijken ze je met zo'n blik aan:![]()
Dat vind ik gewoon heel erg zwak want jullie weten dat sommige problemen mee hebben en niet altijd zo gemakkelijk gaat, jullie maken er keihard gebruik van en dat vind ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutteactie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:11 schreef quatara het volgende:
[..]
![]()
![]()
kutreactiee
![]()
![]()
![]()
![]()
kuttreactie
![]()
![]()
![]()
![]()
kutteactiee
Ik verbeter niet alleen allochtonen, ik verbeter ook autochtonen, en mijn blik van superioriteit blijft even sterk aanwezig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef quatara het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verbeter je de allochtonen twee keer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik verbeter niet alleen allochtonen, ik verbeter ook allochtonen, en mijn blik van superioriteit blijft even sterk aanwezig.
In het buitenland spreek ik Engels. Foutloos. Emigreren naar het buitenland zal ik nooit doen omdat ik Nederland, net als al die allochtonen die geen Nederlands spreken kunnen, een puik land vind om in te wonen.
varken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Jouw matigheid is weerzinwekkend.
Het spijt mequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef quatara het volgende:
[..]
is mijn eerste klaagtopic, gun me wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |