quote:
Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef tliciouz het volgende:[..]
Ja maar je geeft een beetje op een vreemde manier je mening. Kom dan met goede argumenten waarom je hiphop een ziekte vind.
Juist....
Ten eerste heb ik niet geschreven dat hiphop een ziekte is maar dat, als een ziekte muziek zou maken, dat hiphop zou zijn.
Argumentatie:
Stel, je gaat naar een hiphop concert. Wat zie je dan op het podium?
1 artiest of 1 clupje artiesten. Verderz een een of andere gare DJ. De 'muziek' die je hoort bestaat al langer, dus gecovered of gebruik gemaakt van een klein stukje bestaand en daar iets nieuws omheen gebakken, òf de 'muziek' is gemaakt op een computer.
Geen enkel daadwerkelijk instrument
Enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijkVerder is het geluid wat de artiesten produceren in de verste verte geen zingen te noemen. En al helemaal niet knap nl, bijna iedereen kan praten. Dat er toevallig een beat onder staat is dan mooi meegenomen.
Tekstueel gezien is een hiphop artiest ook daadwerkelijk een artiest (vaak, dan).
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef IkBenOzan het volgende:[..]
Hij is vroeger gepest door allochtoontjes waarna hij zich opsloot in zijn kamer en keihard metal opzette

Hahahaahahahahah!!!.... Nee
Metal is leuk. Niet meer dan dat.
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef tliciouz het volgende:[..]
Dat dus

En dan ook nog zeggen ik luister muziek hiphop hoort daar niet bij. Als je er niet naar luistert weet je ook niet of het wat is. Hij heeft waarschijnlijk zo'n verknipt beeld over hiphop door alleen naar dit soort nummers te luisteren op tv :
50ct en al die andere dollars interesseren mij niets.
Ik heb al vaak hiphop beluisterd en iedere keer kwam ik tot de conclusie dat dat niets voor mij is. Jammer dan.
En toch zijn er bepaalde hiphop nummers die wel weer leuk zijn. Ook een aantal van de hier geposte nummers.
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:20 schreef SonyTRV420E het volgende:[..]
Niemand boeit jouw mening
Maar de klacht is wel terecht
Kent hier iemand Dabeatbreak van youtube? Hij had veel mooie beats (jaren 80/90 hiphop/rap) maar uiteindelijk is zijn account wegens copyright gesloten
Eens.
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:22 schreef J.Herrer het volgende:[..]
Hiphop is juist meer muziek dan dat gare metal

De goede artiesten (dus geen 50 cent, lil' wayne en dat soort rommel) gebruiken originele innovatieve beats en zijn ook getalenteerde lyricisten
Wat is metal? Je hoort alleen BWAAAHHHHHHH WAAAHHHHHHHHH

Da's lekker kortzichtig. Er bestaat wel degelijk goede metal. En zoals ik al zei... metal is niet m'n favo. Het is wel leuk.
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef jongegast het volgende:zowel hiphop als metal ten dode opgeschreven
de beste muziek wordt gemaakt door boybands en popzangers
britney spears en take that for LIFE!!!

Wil jij wel heel snel weer onder je steen kruipen?