jij ook alquote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
Die flakyd heb ik toevallig zojuist een PM verstuurd.
Oh, mijn post daar mag verwijderd worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef sinadO het volgende:
Zeg eh...
Xbox live WTF
Kan die gast ff optiefen?
(Godverdomme ik loop weer achter de feiten aan he.)
Dit forum was te goed voor hemquote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef sinadO het volgende:
Het gat wordt razendsnel dieper:
Mensen die niet letterlijk over kunnen nemen
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:53 schreef Apebeer het volgende:
Ban aanvraag voor flaykd![]()
Ik zeg dat trouwens bijna nooit.
Dat is De_boswachter...Dat van, plas in zijn kont
Dat ben jij toch?quote:
Je hebt het er maar over in dat topic.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dat ben jij toch?![]()
En trouwens Ludo, sluit mijn topic niet![]()
99% van de topics hier interesseert me geen hol, en die blijven ook gewoon open
Maar dat topic gaat daar helemaal niet overquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt het er maar over in dat topic.
De laatste 50 reacties gezien wel anders. Dus je gaat daar maar in verder, die andere gaat niet meer open.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar dat topic gaat daar helemaal niet over
Mag ik dan wel een #2 openen als hij vol is?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De laatste 50 reacties gezien wel anders. Dus je gaat daar maar in verder, die andere gaat niet meer open.
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een #2 openen als hij vol is?
En bans worden niet besproken op het forum dus vier het maar in stilte.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef sinadO het volgende:
Zie ik het nu goed, in de mededelingen... Cacciatore prullenbak?
Faith in humanity +1 !!
![]()
Waar slaat dat nou op, sneu figuur.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Maar je had maar chips gepakt voor de tijd van één reguliere aflevering, moest je toch nog opstaan.
Schei eens uit met je non-klachten, jong!
Waarom blijf je zulke topics openen? Je weet namelijk dondergoed dat dat soort bagger niet in KLB thuishoort.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op, sneu figuur.
Dan kun je nog wel normaal doen, of ben je zo debiel dat het gewoon niet gaat?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom blijf je zulke topics openen? Je weet namelijk dondergoed dat dat soort bagger niet in KLB thuishoort.
Dat zou ik jou ook willen verzoeken, je bent crew tenslotte.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel normaal doen
Hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik jou ook willen verzoeken, je bent crew tenslotte.
Maar ik ga niet andere crew/users bashen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik jou ook willen verzoeken, je bent crew tenslotte.
Misschien komt het vanwege het feit dat jij deze kuttopics blijft openen. Je weet dat ze hier niet thuishoren en vragen of je er aub mee wilt ophouden heeft tot op heden 0 resultaat opgeleverd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel normaal doen, of ben je zo debiel dat het gewoon niet gaat?
Dus ga je maar wat irrelevante en volstrekt belachelijke uitspraken doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien komt het vanwege het feit dat jij deze kuttopics blijft openen. Je weet dat ze hier niet thuishoren en vragen of je er aub mee wilt ophouden heeft tot op heden 0 resultaat opgeleverd.
Met jou en duizenden andere die met een bak chips tv kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus ga je maar wat irrelevante en volstrekt belachelijke uitspraken doen.
Ik begrijp namelijk niet wat je laatste post in het laatste topic in KLB te maken had met dat topic.
Agreed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef o.us het volgende:
Die Vierkantblokje irriteert mij mateloos met zijn blokje telkens aan het einde. Voegt niks toe aan geen enkel topic.
Ik heb het maar 2x gedaan, denk dat het bericht nu wel duidelijk is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Agreed.![]()
Ik hoop nu niet dat je je steeds gaat herhalen in die topics waar hij dat doet met "flikker op met je plaatje"-reacties.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb het maar 2x gedaan, denk dat het bericht nu wel duidelijk is.
nope, heb t aangekaart, zie http://forum.fok.nl/topic/1374290/1/999#75660209 + reactiequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef Adelante het volgende:
Ik geloof dat swarma er met hem over praat?!
doe eens een gokquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:32 schreef marcodej het volgende:
Wat is de reden waarom mijn Croqs-topic gesloten werd? Komt een beetje arbitrair over...
die sneeuwtopics is niet tegenop te strooien, iedereen heeft weer een andere klacht, dat hebben we maar even zo gelatenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:40 schreef marcodej het volgende:
Het trollgehalte zie ik niet echt (was althans niet de bedoeling, het was echt iets waar ik mij aan stoorde) en het dagboek-verhaal vind ik nogal nattevingerwerk. Ik zie meerdere topics van mensen die weer eens op hun bek zijn gegaan in de sneeuw etc. etc. Mn vraag is waarom de ene wel mag, en de andere weer niet. Ik zie hier niets over in de FAQ (wist niet eens dat het niet mocht) en komt daardoor wat arbitrair over.
Nah ja, het zal wel.
in S&S is een speciaal topic voor de ov goocheltruucquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Kutkaart!
Kan je die ff verplaatsen? Thx
wat nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef denthemen het volgende:
kees kankerkachel tegenkomen Wat is er mis met mijn topic?
ik zou er geen kuttopic over openenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef denthemen het volgende:
Jij zou ook balen als jouw hetzelfde overkomt
quote:
En zo is hij constant bezig tegen elke vrouw op het forum, het wordt onderhand stront vervelend. Het is ook niet zo dat het uitgelokt wordt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, wat jij waardeert is niet belangrijk. Kssst, ophoepelen
Nee, ik deed dat echt expres!!!!quote:Op zondag 20 december 2009 16:18 schreef RickoKun het volgende:
BNW en TRU -> IlluminatIE
Eeeeeh BIO!!!!! Volgens mij heb je per ongeluk op het slotje knopje gedrukt toen je een TerugVindPost maakte!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |