Maar dat topic gaat daar helemaal niet overquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt het er maar over in dat topic.
De laatste 50 reacties gezien wel anders. Dus je gaat daar maar in verder, die andere gaat niet meer open.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:26 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar dat topic gaat daar helemaal niet over
Mag ik dan wel een #2 openen als hij vol is?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De laatste 50 reacties gezien wel anders. Dus je gaat daar maar in verder, die andere gaat niet meer open.
Nee.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Mag ik dan wel een #2 openen als hij vol is?
En bans worden niet besproken op het forum dus vier het maar in stilte.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef sinadO het volgende:
Zie ik het nu goed, in de mededelingen... Cacciatore prullenbak?
Faith in humanity +1 !!
![]()
Waar slaat dat nou op, sneu figuur.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Maar je had maar chips gepakt voor de tijd van één reguliere aflevering, moest je toch nog opstaan.
Schei eens uit met je non-klachten, jong!
Waarom blijf je zulke topics openen? Je weet namelijk dondergoed dat dat soort bagger niet in KLB thuishoort.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op, sneu figuur.
Dan kun je nog wel normaal doen, of ben je zo debiel dat het gewoon niet gaat?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom blijf je zulke topics openen? Je weet namelijk dondergoed dat dat soort bagger niet in KLB thuishoort.
Dat zou ik jou ook willen verzoeken, je bent crew tenslotte.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel normaal doen
Hoi.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik jou ook willen verzoeken, je bent crew tenslotte.
Maar ik ga niet andere crew/users bashen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik jou ook willen verzoeken, je bent crew tenslotte.
Misschien komt het vanwege het feit dat jij deze kuttopics blijft openen. Je weet dat ze hier niet thuishoren en vragen of je er aub mee wilt ophouden heeft tot op heden 0 resultaat opgeleverd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel normaal doen, of ben je zo debiel dat het gewoon niet gaat?
Dus ga je maar wat irrelevante en volstrekt belachelijke uitspraken doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien komt het vanwege het feit dat jij deze kuttopics blijft openen. Je weet dat ze hier niet thuishoren en vragen of je er aub mee wilt ophouden heeft tot op heden 0 resultaat opgeleverd.
Met jou en duizenden andere die met een bak chips tv kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus ga je maar wat irrelevante en volstrekt belachelijke uitspraken doen.
Ik begrijp namelijk niet wat je laatste post in het laatste topic in KLB te maken had met dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |