abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75726285
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!

Ik was dus van de week op de kerstmarkt. Alles goed en wel, aan de gezellige kerstfeest heb ik mijn hart verkocht. Dus ik zat naar de kraampjes te kijken (had sowieso nog een paar kerstcadeautjes nodig),
totdat ik opeens een flinke duw kreeg van achter(tijdens het kijken naar wat spulletjes). Toen ik me omdraaide, keek ik recht in het gezicht van een oude bekende. "Nu ben je maar in je eentje he
sukkel", zo grijnsde Ramazan. Ik was als een kat in het nauw gedreven en zag vanuit mijn ooghoeken dat Ramazan het dit keer goed voorbereid had. Er waren een stuk of 10 mannetjes achter hem (de een zag er nog wiggerachtiger uit dan de ander).

Toen gebeurde alles in een flits. En flitsen zijn mij niet onbekend. Op vechtkampen heb ik geleerd om binnen 1 seconde van 0 tot 100 te gaan. Dit draait op automatismen, beste vrienden. Automatismen
die je enkel leert door hard te trainen, je omgeving te gebruiken en het vechtspelletje slim en innovatief te spelen.

Ramazan haalde uit en ik liet me vallen. Ramazan raakte helaas de kraamverkoper die meteen K.O. was. Tijdens het zakken gaf ik hem een gerichte vuisstoot tussen zijn ballen. Hij krimpte van de pijn.

Het gevecht was nu "on" en ik zat op "the point of no return". Ik wreef een gast een kerstbal in iemand zijn gezicht (ter vergelijking, dit heeft hetzelfde effect als je kop door glas rossen.. de gast in kwestie
wenste dat hij nooit geboren was), terwijl ik een uppercut aan een ander gaf. Net toen het moment het hoogst was , klonk er een schreeuw. Vanuit een kraam sprong mijn mattie, Tanker-T, mij te hulp!!
Aan de andere kant kwam Rinus aanrennen... Serieus.. ik hou van mijn vrienden! Dit geeft aan dat kracht niet enkel komt in numbers, in kracht maar ook in unity.

Terwijl mijn 2 matties ook bezig waren met knokken, verstopte ik me in de kerstboom rechts naast het kraampje. Die andere gasten begonnen me op een gegeven moment te missen en gingen zoeken. de laatste in de stoet joelende wiggers die voorbij kwam , greep ik (beetje als in het zwembad verhaal) maar dit keer legde ik hand op zijn mond terwijl ik hoofd naar achter trok en gaf m elleboog op zijn adamsappel.
Hij dwaalde af in een langdurige vergetelheid.

Het gevecht verplaatste zich hierna (we moesten expanden, we verloren grond en ze kwamen akelig agressief dichtbij met veel mensen) naar het poffertjeskraampje en de strijd begon hier pas echt. Het werd een waar poffertjesspektakel die zijn weerga niet kent. "Hier Ramazan, eet je buikje maar rond" siste ik Ramazan toe, terwijl ik 4 poffertjes in zijn gezicht uitwreef. Tanker-T en R. Waren niet van plan te capituleren of er een food fight van te maken en met vreugde zag ik dat ze BJJ en Biu Tze op een goede manier toepasten (evenals diverse Krav Maga technieken).

echt veel weet ik er ook niet meer van af. Ja, het was koud en het gebeurde in een flits.
Herinner me wel nog en dit is grappig:

Ik was dus aan het knokken met zo jongen en liep tijdens blokken en stoten naar achter. Opeens lag daar zo een ander slachtoffer en trapte er vol met mijn voet op. Mijn voet plantte zich keihard op zijn kruis en hij schreeuwde het uit. ik kan me enkel herinneren dat het klonk als het gegil van een varken en ik er gek van werd. Ik weet nog dat ik hem hierna een trap tegen het hoofd gaf, enkel om van zijn gegil af te zijn

Dat er verder nog een klein sneeuwballengevecht was, staat buiten kijf. Ik wist dat Ramazan dat smerig speelde (met stenen tussen nepsneeuwballen)

Natuurlijk was de politie bij deze allang gebeld en we werden weer opgepakt. "een oude bekende", zo zei oom agent terwijl ie me in de boeien sloeg.. Ramazan is natuurlijk op vrije voeten. Tevens heb ik het gevoel dat ik nog vele encounters ga krijgen met deze debiel... ik heb wellicht de strijd gewonnen.. maar de oorlog nog lang niet..

De klacht moge duidelijk zijn. Rest mij niet meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!

Klacht: ruzie op de kerstmarkt
Klacht 2: Mensen die niet snappen dat kerstmis voor vrede op aarde staat
Klacht 3: Opgepakt worden
Voordeel: Vrienden die er voor je staan!

[ Bericht 9% gewijzigd door Michielos op 17-12-2009 13:23:12 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_75726310
Michielostopic; niet gelezen
pi_75726311
Michielos
Of niet?
pi_75726317
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef Michielos het volgende:
Michielos
hier stopte ik met lezen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:14:17 #5
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_75726327
quote:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
Hier stopte ik met lezen.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_75726339
kuttopic, lees hem niet eens door
*Hosselcopter*
  donderdag 17 december 2009 @ 13:14:37 #7
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_75726341
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

hier stopte ik met lezen.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
pi_75726361
Koop een dagboek.

En schiet jezelf door je kop.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75726366
Een verhaal over kracht, vriendschap en doorzettingsvermogen. Wat mij betreft de nieuwe versie van het aloude kerstverhaal.
pi_75726377
Eigenlijk zou ik elke dag wel een Michielos topic willen lezen, wat een kerel
pi_75726393
PleurisjongT
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
  donderdag 17 december 2009 @ 13:15:48 #12
137556 L.no
Midlife crisis
pi_75726405
Wel handig, die eerste zin wat zo uitgemolken is. Goede waarschuwing om het niet te lezen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_75726423
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:15 schreef zovty het volgende:
Een verhaal over kracht, vriendschap en doorzettingsvermogen. Wat mij betreft de nieuwe versie van het aloude kerstverhaal.
exact. Dit symboliseert vriendschap, heldendaad en moed. Ik vond het enkel toepasselijk dat me dit overkwam op een kerstmarkt.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:16:29 #14
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_75726438
Wow, ik ben benieuwd naar het boek!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_75726469
quote:
M
Hier stopte ik.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:18:15 #16
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_75726505
Vriend van me heet Wiggers van de achternaam

Oja, goed vechttopic verder
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 17 december 2009 @ 13:18:41 #17
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75726525
quote:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
Hier stopte ik met lezen en begon te huilen.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  donderdag 17 december 2009 @ 13:19:29 #18
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_75726561
Ik wil meer details over 't gevecht.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_75726644
Ruzie op d....

Hier stopte ik met lezen
pi_75726656
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:19 schreef Runselpink het volgende:
Ik wil meer details over 't gevecht.
echt veel weet ik er ook niet meer van af. Ja, het was koud en het gebeurde in een flits.
Herinner me wel nog en dit is grappig:

Ik was dus aan het knokken met zo jongen en liep tijdens blokken en stoten naar achter. Opeens lag daar zo een ander slachtoffer en trapte er vol met mijn voet op. Mijn voet plantte zich keihard op zijn kruis en hij schreeuwde het uit. ik kan me enkel herinneren dat het klonk als het gegil van een varken en ik er gek van werd. Ik weet nog dat ik hem hierna een trap tegen het hoofd gaf, enkel om van zijn gegil af te zijn

Dat er verder nog een klein sneeuwballengevecht was, staat buiten kijf.
  donderdag 17 december 2009 @ 13:21:35 #21
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_75726659
"Met vuisten door het leven!" door Michielos.
20 spannende anekdotes waarbij je iedereen van het boek wegslaat! De hit in meer dan 20 landen, vertaald in meer dan 40 versies (van Swahili tot Esperanto en het Klingon)

Haal het boek, of wordt genadeloos in elkaar geslagen door Michielos, maar.....ho! Stop! Blijven lezen!

"Rambo heeft een tweelingbroer"- Volkskrant
"Literair geweld in zijn hoogste vorm"- Trouw
"Michielos is wat Nederland nodig heeft!"- Geert Wilders
" We wachten op het vervolg!" KO Magazine
"Ik vind mezelf bij Michielos vergeleken een softie!" Hulk Hogan
"Chuck Norris heeft een nieuwe naam"- Chuck Norris
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_75726786
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_75726799
Wat een avontuur!
Ik geloof dat ik die Ramazan niet zo mag.
pi_75726816
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef Sigmund666 het volgende:
20 spannende anekdotes waarbij je iedereen van het boek wegslaat! De hit in meer dan 20 landen, vertaald in meer dan 40 versies (van Swahili tot Esperanto en het Klingon)

Haal het boek, of wordt genadeloos in elkaar geslagen door Michielos, maar.....ho! Stop! Blijven lezen!
Steven Seagal mag wel oppassen voor Michielos

donderdag 17 december 2009 @ 13:27:35 #25
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_75726926
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:21 schreef Sigmund666 het volgende:

"Rambo heeft een tweelingbroer"- Volkskrant
"Literair geweld in zijn hoogste vorm"- Trouw
"Michielos is wat Nederland nodig heeft!"- Geert Wilders
" We wachten op het vervolg!" KO Magazine
"Ik vind mezelf bij Michielos vergeleken een softie!" Hulk Hogan
"Chuck Norris heeft een nieuwe naam"- Chuck Norris
Je moeder is een hamster
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')