quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef L.no het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Astu.Ik wil Allah bedanken voor deze prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Blaas jezelf op en doe het persoonlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil Allah bedanken voor deze prijs
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blaas jezelf op en doe het persoonlijk
quote:
Dat zei ik dus net in de pauze. Zei een collega meteen "Oh, daarom werkt je applicatie niet, je hebt ingesteld dat ie op vrijdag moet reageren ipv vandaag"quote:
Het spijt me, was niet mijn bedoeling...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Met die PI klinkt je nu enorm sarcastisch.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net in de pauze. Zei een collega meteen "Oh, daarom werkt je applicatie niet, je hebt ingesteld dat ie op vrijdag moet reageren ipv vandaag"
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net in de pauze. Zei een collega meteen "Oh, daarom werkt je applicatie niet, je hebt ingesteld dat ie op vrijdag moet reageren ipv vandaag"
Oke.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef Zephyroz het volgende:
Oh het valt nog mee hoeveel ik gemist heb. Internet lag er hier uit, en ik was al bang dat ik het niet meer bij zou kunnen benen.
Anyway:
[..]
Het spijt me, was niet mijn bedoeling...
Zelf bepalenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
Nu hoop ik dat we laat gaan lunchen want dan duurt de middag korter
Oja, ik moet nog ontbijten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
Nu hoop ik dat we laat gaan lunchen want dan duurt de middag korter
Gezamenlijk lunchenquote:
Wát een levenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Oja, ik moet nog ontbijten.
Dan ga ik ff douchen en folders uitdelen.
Collega'squote:
Ik wilde dit keer (quote:
Ik heb wel leuke collega's hoor, allemaal rond de 20/25 en altijd wel gezelligquote:
Ik houd jullie bezig. Harde werk hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg...
Luie donder.
Haha, is wel goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde dit keer () niet echt inwrijven, sorry.
quote:
Dat wil ik nou ook niet meteen zeggen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg...
Luie donder.
Dan hoef ik me iig niet druk te maken om 's avonds non-stop te blokken. Mja, dat hangt ook weer af van het werk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, is wel goed
Wacht maar tot je student-af bent
Naja, opzich wil ze zelf[standig] wonen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Google ik naar de spelling van "op zich" (wist niet of het met of zonder spatie was).
Een van de hits:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=37799
Dat is echt zo fijn. Als je thuiskomt hoef je niks meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan hoef ik me iig niet druk te maken om 's avonds non-stop te blokken. Mja, dat hangt ook weer af van het werk.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Google ik naar de spelling van "op zich" (wist niet of het met of zonder spatie was).
Een van de hits:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=37799
Dat is gaaf. Zo lekker doelloos heen en weer kaatsenquote:
Zie je, alles heeft voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is echt zo fijn. Als je thuiskomt hoef je niks meer
Alleen dingen die je zelf wil
Hele avond überlamlendig op de bank hangen en wat msn'enquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie je, alles heeft voor- en nadelen.
Ik doe wel tegelijk msn-en bij het leren, dus het lijkt net alsof ik geen flikker doe, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele avond überlamlendig op de bank hangen en wat msn'en
Of je sociale contacten onderhoudenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele avond überlamlendig op de bank hangen en wat msn'en
Je als (eind 16/begin 17)-jarige vol laten blaffen en zwanger wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, opzich wil ze zelf[standig] wonen...
Ja, dat deed ik ook altijd... trapte mijn moeder nooit inquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe wel tegelijk msn-en bij het leren, dus het lijkt net alsof ik geen flikker doe, terwijl dat niet zo is.
Oh, dacht dat je alleen de titel bedoelde. Verhaal niet echt gelezen, maar dat klinkt vrij onverantwoordelijk allemaal...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je als (eind 16/begin 17)-jarige vol laten blaffen en zwanger worden. Daarnaast is de vader volgens mij ook nergens te bekennen. School is er ook niet meer volgens mij, omdat ze een bijstandsuitkering aanvraagt..
Lekkere toekomst voor die kleine
De mijne maken zich er niet druk om. Alleen als ik iets verkeerds doe, dan ligt het aan de computer.. maakt niet uit wat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook altijd... trapte mijn moeder nooit in
Ik dacht ook dat hij de titel bedoelde.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je alleen de titel bedoelde. Verhaal niet echt gelezen, maar dat klinkt vrij onverantwoordelijk allemaal...
Enige sociale contact wat ik door de week heb is het oefenen met de band op dinsdagavondquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of je sociale contacten onderhouden
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef L.no het volgende:
[..]
De mijne maken zich er niet druk om. Alleen als ik iets verkeerds doe, dan ligt het aan de computer.. maakt niet uit wat.
Alles wat bij mij op school fout gaat, ligt aan het "gamen in de avond"..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef L.no het volgende:
[..]
De mijne maken zich er niet druk om. Alleen als ik iets verkeerds doe, dan ligt het aan de computer.. maakt niet uit wat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Of ik me ziek voel, maakt serieus niet uit.
Oh, ik game gewoon achter de computer.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Alles wat bij mij op school fout gaat, ligt aan het "gamen in de avond"..
Mwah, misschien is de oorzaak ten dele het gamen. niet volledig..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, ik game gewoon achter de computer.![]()
En? Hebben ze het mis?
quote:
Oke, ze hebben het niet volledig mis dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, misschien is de oorzaak ten dele het gamen. niet volledig..
Pimpin' is hardquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:22 schreef The_Dean het volgende:
Ja, want al dat playen gaat je ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk
'supquote:
quote:
quote:Er is geen pakket gevonden. Dit is normaal gesproken het geval wanneer uw pakket nog niet is opgehaald uit het magazijn. Probeer het later nog een keer.
Niet janken... ik heb ook 6 werkdagen moeten wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]Die eikels moeten mijn telefoon ff met mach 6 uit de schappen halen want ik wil mijn telefoon morgen op de mat hebben liggen!
Nog een lekker dier ookquote:
Fucking hell. Hij ligt eenzaam te wachten op mij.. Ik wil mijn telefoon! GRMBLquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet janken... ik heb ook 6 werkdagen moeten wachten.
Ik zou een heel boos berichtje sturen. Dat zal ze leren! het schorum!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fucking hell. Hij ligt eenzaam te wachten op mij.. Ik wil mijn telefoon! GRMBL
Preciesquote:
Vlegels!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik zou een heel boos berichtje sturen. Dat zal ze leren! het schorum!
Zo gaat dat gewoonquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fucking hell. Hij ligt eenzaam te wachten op mij.. Ik wil mijn telefoon! GRMBL
Oh, hoiquote:
Vertel je ervaringen maar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:34 schreef Zephyroz het volgende:
Ik hoorde iets over pro's. Werd ik geroepen?
Ik bel ze wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ik zou een heel boos berichtje sturen. Dat zal ze leren! het schorum!
TNT gaat hem bij mij bezorgen geloof ik..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon
Bij mij kwam een speciale Hi dude hem brengen
Had je even moeten vragen of je ook een trekje mocht...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo gaat dat gewoon
Bij mij kwam een speciale Hi dude hem brengen
Shoarmaquote:
Shoarma!quote:
Kut voor jequote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Godver, dat past niet in mijn sig.
Hoi L.no. Ik en bootje vinden je een lekker dierquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Godver, dat past niet in mijn sig.
Nee, het is:quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi L.no. Ik en bootje vinden je een lekker dier
Zo beter?
Nah, mijn huidige is cooler dan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi L.no. Ik en bootje vinden je een lekker dier
Zo beter?
quote:
Buk maarquote:
AMDB Shoarmameetquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
Volgende TT: Gratis shoarma bij AMDB
Jup, en je was net te laat met je edit.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:47 schreef Bootje84 het volgende:
Volgende TT: Gratis shoarma bij AMDB (was die het?)
quote:
Smakelijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef jna het volgende:
Over shoarma gesproken. Ik ga er maar eens 1 verorberen
Lekker!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:52 schreef jna het volgende:
Over shoarma gesproken. Ik ga er maar eens 1 verorberen
*zet videocamera stop...quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*zet videocamera stop...
Huh? Wat zei je?
Die mag filmenquote:
Dat je een statief moet kopen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
*zet videocamera stop...
Huh? Wat zei je?
Ja nee, ok. Heb ik al.quote:
Leuk shirt bij de tweede foto.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:57 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal nietquote:
Welk shirt?quote:
HUH WTF!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
Nog mensen die Avatar gaan kijken volgende week?
Jup, nog steeds.quote:
Verwijderde berichten leeggemaakt..?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
Oke, nog niet.. Dean, schaats je al? Friezen die al aan het schaatsen zijn
Heh, eindelijk. Rust..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef L.no het volgende:
Oke, nog niet.. Dean, schaats je al? Friezen die al aan het schaatsen zijn
Het gevecht was spannender dan die shit van vorige weekquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:01 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, was UFC gisteren nog wat? Ik ga vanavond kijken, maar ben ff benieuwd naar jouw mening?
Ja, ik zal er maar ff tijd voor moeten maken denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:04 schreef AMDB het volgende:
Nog mensen die Avatar gaan kijken volgende week?
Vorige week was een fucking bloedbadquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:14 schreef jna het volgende:
[..]
Het gevecht was spannender dan die shit van vorige week
Als je een usenet-link heb, bitte ein PM!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:21 schreef jna het volgende:
Ik ga trouwens dat ufc seizoen downloaden want ik heb geen geduld om steeds een week te wachten
Heerlijk zelfsquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Hallo. Ik ook net![]()
Was het lekker?
Ach gewoon. Broodje salami, broodje smeerkaas. En een blikje cola.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heerlijk zelfsEr was namelijk een erg belangrijke afspraak waardoor ze broodjes via de catering hadden geregeld, daar waren er nog een paar van over
Daar dan?
Ja een bloedbad maar verder was er geen reet aan. Die gast lag steeds na 2 seconde op de grondquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vorige week was een fucking bloedbad...
En ik wil die Kimbo weleens zien matten. Ben benieuwd tegen wie..
Zo weinig maar? Ik had 1 broodje + 5 boterhammenquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Ach gewoon. Broodje salami, broodje smeerkaas. En een blikje cola.
Twee boterhammen salami en twee boterhammen smeerkaas. En er zitten er nog twee met vlokken in mijn tas, maar daar had ik geen zin meer in.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zo weinig maar? Ik had 1 broodje + 5 boterhammen
4 keer dezelfde beweging en er elke keer intrappen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ja een bloedbad maar verder was er geen reet aan. Die gast lag steeds na 2 seconde op de grond
quote:
Shoarma kan altijd..quote:
quote:
En zo niet dan.....?quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:
Morgen stage gesprek, ik MOET AANGENOMEN worden.
Zal iig met Dior ernaartoe gaan hehe.
Niks moetquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:09 schreef Houniet het volgende:
Morgen stage gesprek, ik MOET AANGENOMEN worden.
Zal iig met Dior ernaartoe gaan hehe.
Haal ik mijn deadline niet meerquote:
Nep studentequote:
Dat dus.quote:
Boem boem gedaan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef Houniet het volgende:
Kamer opgeruimd.
DEAN MIJN AUTO IS NIET TOTAL LOSS.
Ze gaan hem makennieuwe deur erin en alles wordt gespoten. Zelfs de audio compo in de deur zetten ze over
.
Donderdag is ze klaar.
Beterrrrrquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:07 schreef Houniet het volgende:
Kamer opgeruimd.
DEAN MIJN AUTO IS NIET TOTAL LOSS.
Ze gaan hem makennieuwe deur erin en alles wordt gespoten. Zelfs de audio compo in de deur zetten ze over
.
Donderdag is ze klaar.
Nog 40 minutenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:17 schreef DjRex89 het volgende:
En dat was de middagpauze
Nog ruim 2uurtjes volhouden..
Jaquote:
Ga jij ff zoeken..?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
Zou Paula door het doucheputje gezakt zijn?
En L.noquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef DjRex89 het volgende:
Zou Paula door het doucheputje gezakt zijn?
Neequote:
quote:
Die zit bij een lekker wijf (voor zover ik begrepen heb) haar gaatje(s) te vullenquote:
Wish i couldquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij eens een dutje doen. Misschien droom je waar ze is
Iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zit bij een lekker wijf (voor zover ik begrepen heb) haar gaatje(s) te vullen
Snap alleen niet hoe een tandarts het voor elkaar krijgt om zo lang te doen over een aantal gaatjes. Bij mij is dat met een half uur gebeurd en bij haar duurt dat meerdere afspraken
Folders lopen en ondertussen dr gaatjes laten vullen. Daar zullen de buurmannen blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
Oh, ik meende dat ze folders aan het lopen was
quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:47 schreef jna het volgende:
[..]
Folders lopen en ondertussen dr gaatjes laten vullen. Daar zullen de buurmannen blij mee zijn
Oja, dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
Kan je rekenen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef jna het volgende:
Dat wordt lekker warm donderdag bij Ajax op de tribune![]()
Hopelijk zit er een lekkere chick naast me
Moet. Hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
Isdatzo, Kuno! Moet.... hebben....
[ afbeelding ]
quote:
Fck iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef jna het volgende:
Dat wordt lekker warm donderdag bij Ajax op de tribune![]()
Hopelijk zit er een lekkere chick naast me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:32 schreef DjRex89 het volgende:
De ondergang van Ajax?volgens mij staan je koeien op knappen, ga ze eens melken boertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:35 schreef jna het volgende:
[..]
volgens mij staan je koeien op knappen, ga ze eens melken boertje
Nog 45quote:
Whehe, de diehardquote:
quote:
quote:
Oh, te vroeg gejuicht; het wordt misschien tot morgen 13:00quote:
Wat lul je, ik ben gisteren bij haar geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die zit bij een lekker wijf (voor zover ik begrepen heb) haar gaatje(s) te vullen
Snap alleen niet hoe een tandarts het voor elkaar krijgt om zo lang te doen over een aantal gaatjes. Bij mij is dat met een half uur gebeurd en bij haar duurt dat meerdere afspraken
Vanavond wel, vannacht nietquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, te vroeg gejuicht; het wordt misschien tot morgen 13:00
Wie doet er mee vannacht
Bingo!quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:45 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup.
Zijn jullie nog hard aan het werk?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, ik ben net op tijd om doei te zeggen.
Gewoon aanklagen als de wel zo is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En nog geen files volgens de website van de ANWB dus hopelijk ook snel thuis
quote:
Ik normaal ook, A2 bij knooppunt Empelquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef Zephyroz het volgende:
Ik ben nu klaar. En ik zal wel gigantisch in de file staan (Rotterdam>A16>A20>A12)
Geen garage dus?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Moet morgen weer rijdenDat is wel balen want dat betekend weer krabben
![]()
Jawel alleen:quote:
De auto van je moeder eruit en die van jou erin.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jawel alleen:
1) Staat mn ma dr auto daar al in.
2) Past daar de auto die ik mee heb never in
Dus dat gaat hem niet worden
Dean.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wie heeft die geile porsche aan de bovenkant van de pagina te doen? insert *kwijlsmilie* nu onderweg naar een kerstdinner van mn werk, kerstpakketje scoren!!!
Vanavond voldoetquote:
Wees blij dat je iets krijgt.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef Puala het volgende:
Zo, kerstpakket (ahum) gehad van stage. Wat een aanfluiting
Ik zie hem hier ook al klaar staan op de gangquote:
Ja, oke. Daar heb je ergens gelijk in. Alleen het voelt nogal achtergesteld als jij 1 fles wijn krijgt terwijl anderen of een gigantisch grote doos krijgen met vanalles er in of voor 100 euro aan waardebonnen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wees blij dat je iets krijgt.
Jij "werkt" dan ook niet een heel jaar hard voor de baas.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, oke. Daar heb je ergens gelijk in. Alleen het voelt nogal achtergesteld als jij 1 fles wijn krijgt terwijl anderen of een gigantisch grote doos krijgen met vanalles er in of voor 100 euro aan waardebonnen.
Kom je later achter als iemand je steeds boze blikken geeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu veertien kerstkaarten voor mijn collega's, maar volgens mij vergeet ik iemand.Maar ik weet niet wie.
Ik doe daar niet aanquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu veertien kerstkaarten voor mijn collega's, maar volgens mij vergeet ik iemand.Maar ik weet niet wie.
Ik was er al bijna eentje vergeten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Kom je later achter als iemand je steeds boze blikken geeft.
Hier is het soort van verplicht dat je iedere collega apart een kaartje geeft.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aanHoewel ik dit jaar een enorm goeie bui heb, dus wellicht wel kaarten ga sturen
Voor het eerst in mn leven.
Ja dat moet je welquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het soort van verplicht dat je iedere collega apart een kaartje geeft.
Jajaquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Las ik het trouwens goed gisteren dat we gaan meeten in Vlissingen? [ afbeelding ]
Wat is je adres?quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ik stuur nooit kerstkaarten maar mensen blijven eigenwijs en sturen mij er toch 1.
Wel na de winter mag ik hopen.quote:
Ik heb ook nog een paar kaarten over.quote:
Stage SC meets kennende zal het nog wel ff duren ja...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel na de winter mag ik hopen.![]()
Kan ik namelijk op de fiets komen.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Stage SC meets kennende zal het nog wel ff duren ja...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ja via een torrent, maar uitzending 3 is echt een dikke tegenvallerquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:52 schreef Bootje84 het volgende:
JNA, heb je die uitzendingen gevonden?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was er al bijna eentje vergeten.Kwam daar net al achter. Maar ik ben er ook al achter dat ik nu niemand meer vergeten ben, want we zijn met z'n 15'en op kantoor en ik stuur mezelf geen kaartje, dus klopt het dat ik 14 kaartjes nodig heb.
Het is wel kut als je zo'n gevoel hebt, dat je denkt dat je iets vergeet, maar je hebt geen idee wat.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad ja.
Wie gaat m organiseren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel kut als je zo'n gevoel hebt, dat je denkt dat je iets vergeet, maar je hebt geen idee wat.
Daar heb je het eerste struikelblok al.quote:
Heb wel af en toe dat ik weet dat ik iets vergeet maar 't me eigenlijk niet zoveel kan schelen. Als 't belangrijk was onthield ik 't wel is de redenatie danquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is wel kut als je zo'n gevoel hebt, dat je denkt dat je iets vergeet, maar je hebt geen idee wat.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb wel af en toe dat ik weet dat ik iets vergeet maar 't me eigenlijk niet zoveel kan schelen. Als 't belangrijk was onthield ik 't wel is de redenatie dan.
Goed met de vingertjesquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Bij Take me out.
Een gozer heeft als kwaliteit dat hij snel kan sms'en
![]()
Heb ik niet gezien of gehoordquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die opmerkingen van Eddy
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:29 schreef jna het volgende:
hoeveel kijkers trekt dat take me out eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |