quote:
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:45 schreef L.no het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Astu.Ik wil Allah bedanken voor deze prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Blaas jezelf op en doe het persoonlijkquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wil Allah bedanken voor deze prijs
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Blaas jezelf op en doe het persoonlijk
quote:
Dat zei ik dus net in de pauze. Zei een collega meteen "Oh, daarom werkt je applicatie niet, je hebt ingesteld dat ie op vrijdag moet reageren ipv vandaag"quote:
Het spijt me, was niet mijn bedoeling...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Met die PI klinkt je nu enorm sarcastisch.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net in de pauze. Zei een collega meteen "Oh, daarom werkt je applicatie niet, je hebt ingesteld dat ie op vrijdag moet reageren ipv vandaag"
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zei ik dus net in de pauze. Zei een collega meteen "Oh, daarom werkt je applicatie niet, je hebt ingesteld dat ie op vrijdag moet reageren ipv vandaag"
Oke.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:57 schreef Zephyroz het volgende:
Oh het valt nog mee hoeveel ik gemist heb. Internet lag er hier uit, en ik was al bang dat ik het niet meer bij zou kunnen benen.
Anyway:
[..]
Het spijt me, was niet mijn bedoeling...
Zelf bepalenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
Nu hoop ik dat we laat gaan lunchen want dan duurt de middag korter
Oja, ik moet nog ontbijten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:03 schreef DjRex89 het volgende:
Nu hoop ik dat we laat gaan lunchen want dan duurt de middag korter
Gezamenlijk lunchenquote:
Wát een levenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Oja, ik moet nog ontbijten.
Dan ga ik ff douchen en folders uitdelen.
Collega'squote:
Ik wilde dit keer (quote:
Ik heb wel leuke collega's hoor, allemaal rond de 20/25 en altijd wel gezelligquote:
Ik houd jullie bezig. Harde werk hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg...
Luie donder.
Haha, is wel goedquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde dit keer () niet echt inwrijven, sorry.
quote:
Dat wil ik nou ook niet meteen zeggen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:06 schreef Zephyroz het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg...
Luie donder.
Dan hoef ik me iig niet druk te maken om 's avonds non-stop te blokken. Mja, dat hangt ook weer af van het werk.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, is wel goed
Wacht maar tot je student-af bent
Naja, opzich wil ze zelf[standig] wonen...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Google ik naar de spelling van "op zich" (wist niet of het met of zonder spatie was).
Een van de hits:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=37799
Dat is echt zo fijn. Als je thuiskomt hoef je niks meerquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan hoef ik me iig niet druk te maken om 's avonds non-stop te blokken. Mja, dat hangt ook weer af van het werk.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:08 schreef Bootje84 het volgende:
Google ik naar de spelling van "op zich" (wist niet of het met of zonder spatie was).
Een van de hits:
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=37799
Dat is gaaf. Zo lekker doelloos heen en weer kaatsenquote:
Zie je, alles heeft voor- en nadelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is echt zo fijn. Als je thuiskomt hoef je niks meer
Alleen dingen die je zelf wil
Hele avond überlamlendig op de bank hangen en wat msn'enquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Zie je, alles heeft voor- en nadelen.
Ik doe wel tegelijk msn-en bij het leren, dus het lijkt net alsof ik geen flikker doe, terwijl dat niet zo is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele avond überlamlendig op de bank hangen en wat msn'en
Of je sociale contacten onderhoudenquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hele avond überlamlendig op de bank hangen en wat msn'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |