SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is een watje
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
* -Apebeer- hoopt dat jij echt lekker bent...quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
* -strawberry- hoopt dat dit niet echt is..
* Ericjuh kan vertellen dat het in sommige landen veel erger is.quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
* -strawberry- hoopt dat dit niet echt is..
* -strawberry- denkt lang niet zo lekker te zijn als Boxxy..quote:Op maandag 14 december 2009 19:58 schreef Apebeer het volgende:
[..]
* -Apebeer- hoopt dat jij echt lekker bent...
Maar boxxy is veel te onbereikbaar voor mijquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
* -strawberry- denkt lang niet zo lekker te zijn als Boxxy..![]()
aahhw...jij bent jonger dan ik!quote:Op maandag 14 december 2009 20:04 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Maar boxxy is veel te onbereikbaar voor mij
quote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef John_Q het volgende:
Heb niks met honden maar dit vind ik ook erg zielig.
Goed gehandeld TS.
Wauwie dat scheelt veelquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
aahhw...jij bent jonger dan ik!
iig meer bereikbaar voor sommigenquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
* -strawberry- denkt lang niet zo lekker te zijn als Boxxy..![]()
Ik verbruik hoogstens 2 euro in de maand, dus geen kutabbo nodigquote:Op maandag 14 december 2009 20:12 schreef Opzet__ het volgende:
TS heeft niet voldoende beltegoed.![]()
dat is vanzelf een klacht waard.
vraag dan je werkgever om een bonus, je hebt het zwaar nodigquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef JX het volgende:
[..]
Ik verbruik hoogstens 2 euro in de maand, dus geen kutabbo nodig
Ik hoop dat ze hem kunnen vinden en helpen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:18 schreef Lundegaard het volgende:
Blijkt maar weer dat ik ooit mijn sig niet voor niets heb neergezet!![]()
Ik voel dat aan, jwtz!
quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef wise het volgende:
had dan beide ogen gedaan, nu kan die nog zielig kijken
Gekke mongoolquote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef wise het volgende:
had dan beide ogen gedaan, nu kan die nog zielig kijken
quote:Op maandag 14 december 2009 19:54 schreef JX het volgende:
Wie een illustratie wil mag hiernaar kijken
Die hond is niet zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet terugplaatsen @admin
Sickquote:Op maandag 14 december 2009 21:16 schreef JX het volgende:
Ja hoor, hoax, dit ga ik ook echt verzinnen![]()
Heb er nog even over nagedacht en ik denk dat het beestje met een mes bewerkt moet zijn, aangezien zijn oogbal doormidden gesneden leek en een helft er dus uit hing, en die open wond ook op een snijwond leek. Het kan gewoon geen ongeluk zijnZoals bekend houd de Britse jeugd nogal van messen
Ik heb toevallig vandaag (echt waar) twee fietsen gestolen bij de McDonalds. Leuke verassing voor de mensen die naar buiten zijn gegaan en een teringeind moeten lopen ghehequote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Chuck.Norris het volgende:
ja goed hoor en dan heeft de politie geen tijd om naar mijn gestolen fiets te zoeken
kk mensen die de politie lastigvallen met dit soort kutzaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |