Ik was net bijna thuis toen er een bibberende zwarte hond met halsband om ziels alleen langs mij liep. Da's aardig vreemd natuurlijk en al hou ik niet van honden, ik haalde hem een beetje aan en hij deed een paar stappen mijn kant op..
Blijkt zijn halve linkeroog uit zijn kop te hangen met een aardig grote open wond en veel bloed er omheen
Heb hem zeker 20 minuten een paar huizenblokken om gevolgd en geprobeerd aan te halen zodat ik hem kom vasthouden en de politie kon bellen ofzo, maar hij bleef (op een paar keer twijfelachtige stappen mijn kant op na) angstig weglopen en mijn beltegoed bleek op

Ik dus als een razende ondertussen mijn beltegoed opwaarderen (klotemenu's) en proberen een vriend te bellen voor het nummer van de dierenbescherming, maar ik raakte het arme ding kwijt op een donker paadje
Snel terug naar huis gelopen en net politie gebeld; ze gaan naar hem uitkijken

Relaxte politie, ze nemen het serieus op en ze hebben net nog teruggebeld voor meer details

Had eerst de dierenbescherming (SPCA hier) gebeld, maar die konden niets doen en verwezen door
Arm dier

Het leek erop alsof iemand dit expres gedaan heeft want het leek niet op een ongeluk

En het was dus geen zwerver, want hij had een nette bruine halsband om met penning
Wie een illustratie wil mag hiernaar kijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is een watje
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!