quote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het voor jou eens hoog tijd daarvoor...
quote:De laatste tijd zeg je wel vaker van die rare dingen.
t voelt ook redelijk goed de laatste dagenquote:Niks mis mee overigens hoor, fijn om te zien dat je weer war vrolijker lijkt te worden.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, ze beginnen los te komen en racen elkaar achter na om de kerstboom heen![]()
NB: deze post was speciaal voor Eliesje
Dat hondjequote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Ik zag laatst dit plaatje en toen dacht ik aan oh-oh + fiets + mandje + rugzak
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ineens allerlei bezwaren zeker?
Whoehoehoeeeeeeequote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, ze beginnen los te komen en racen elkaar achter na om de kerstboom heen![]()
NB: deze post was speciaal voor Eliesje
tuurlijk zij probeert mij belachelijk te maken met haar echte ventenrelaas in capsletters.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Ynske het volgende:
t voelt ook redelijk goed de laatste dagenen dat voor in de winter
Ik moest lachen, maar toch kan dat toch nooit lekker hangen voor dat beestquote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar toch kan dat toch nooit lekker hangen voor dat beest![]()
Je logica is verre van logischquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk zij probeert mij belachelijk te maken met haar echte ventenrelaas in capsletters.
Zie het vast te houden meis... zou fijn zijn als je eens uit die cirkel raakt en weer energie vindt.quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]lekker
![]()
[..]
[..]
t voelt ook redelijk goed de laatste dagenen dat voor in de winter
He joh, doe eens gezelligquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk zij probeert mij belachelijk te maken met haar echte ventenrelaas in capsletters.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
nou sorry , maar als je t niet ken volgen : jij zei dat ik geen echte vent was door mijn vriendin naar Nigeria te laten vertrekken en dat jij thuis de broek aan hebt.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nou sorry , maar als je t niet ken volgen : jij zei dat ik geen echte vent was door mijn vriendin naar Nigeria te laten vertrekken en dat jij thuis de broek aan hebt.
Toen vroeg ik wat voor partner jij hebt en of dat dan wel een echte vent was .
Daarop reageerde ene dombofan met een ECHTE VENTENALERT.
kijk maar na en zie dat ik ontegenzeggelijk absoluut gelijk heb.
zo niet dan gaat regel 1 in werking , kitao heeft altijd gelijk.
ok , dat probeer ik ook om het gezellig te houden , ik begon niet over rimboebosjesapen in Nigeria.quote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
He joh, doe eens gezellig![]()
Je zei BimboBamba tegen Tombola, niet tegen Bamba, dat bedoelde ik.
Nee dat probeer je niet, want je begint over Dombofan en BimboBambaquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , dat probeer ik ook om het gezellig te houden , ik begon niet over rimboebosjesapen in Nigeria.
nou slotje dan en kunnen we nu misschien opnieuw beginnen ?quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat probeer je niet, want je begint over Dombofan en BimboBamba
Maar whatever makes you happy hoor!
Sure!quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
nou slotje dan en kunnen we nu misschien opnieuw beginnen ?
please.
auwquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net in glas gaan staan. M'n kat had iets kapotgegooid blijkbaar, maar dat had ik niet gezien op het kleed.
Auw!! Bloed je heel erg?quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net in glas gaan staan. M'n kat had iets kapotgegooid blijkbaar, maar dat had ik niet gezien op het kleed.
Je loopt och niet alleen op de sokken of zoquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Een kerstbal?quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
blote voeten hier zelfsquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Je loopt och niet alleen op de sokken of zo......
quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Je loopt och niet alleen op de sokken of zo......
quote:
Je begint wat in de war te raken...quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Je begint wat in de war te raken...Je zit niet, ik herhaal niet op het zuidelijk halfrond
Herhaling...je zit niet, ik herhaal niet op het Zuidelijk halfrond....het is hier winter, koud,,,,erg koud zelfs!quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik liep op blote voeten zelfs, lijkt me verder niks raars aan!
Glas is er wel uit, het was één groot stuk. Even schoon gemaakt en een pleistertje, maar het klopt nu wel. Zo'n naar gevoel is dat altijd!
ik wil net zeggen, ik loop hier ook altijd met blote voeten, en soms sokken (en lang niet altijd dezelfdequote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik liep op blote voeten zelfs, lijkt me verder niks raars aan!
Glas is er wel uit, het was één groot stuk. Even schoon gemaakt en een pleistertje, maar het klopt nu wel. Zo'n naar gevoel is dat altijd!
Zuidelijk halfrond is het nu zomer dus blote voetenweerquote:
Bibber bibber bibber slofjes aan!!!!!!quote:
Als ik het koud krijg doe ik mijn pantoffels wel aan hoor. Bij mij thuis is het niet dezelfde temperatuur als buitenquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Herhaling...je zit niet, ik herhaal niet op het Zuidelijk halfrond....het is hier winter, koud,,,,erg koud zelfs!
Aha iemand die mij begrijptquote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Bibber bibber bibber slofjes aan!!!!!!
quote:
Ah okequote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
laat ik t zo zeggen, met schoenen en sokken aan heb ik binnenshuis meer last van koude voeten dan met blote voeten
blote voeten voelt lekkerderquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Van Ynske vind ik het dan ook wel wat onlogisch klinken dat ze een kruik bij haar voeten heeft vanwege de kou, maar wel met blote voeten zitGeen veroordeling hoor, maar gewoon raar! Waarom dan niet lekkere dikke sokken aan?
Maar ik loop ook zo vaak alleen op sokken door het huis hoor
valt mee ik heb nog een surrogaatvriendinnendelletje.quote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure!
Hoe lang is je vriendin nog weg? Pas, toch?
Wonen jullie samen? Ga je wel wat gezelligs doen met Kerst enzo, je zult haar wel missen dan!
Schoenen ook altijd uit in huis en dan een paar lekkere warme sloffen aan...oh ja morgen even naar de Blokker toe...sloffen in de aanbieding die je eerst kunt opwarmen in de magnetronquote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
laat ik t zo zeggen, met schoenen en sokken aan heb ik binnenshuis meer last van koude voeten dan met blote voeten
quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Trusten iedereenIk ga lekker slapen
![]()
sloffen krijg ik zweetvoeten vanquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Schoenen ook altijd uit in huis en dan een paar lekkere warme sloffen aan...oh ja morgen even naar de Blokker toe...sloffen in de aanbieding die je eerst kunt opwarmen in de magnetron
meid t is 2130.quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Trusten iedereenIk ga lekker slapen
![]()
Je vrouw is weg en je hebt een surrogaatvriendinnendelletje?quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee ik heb nog een surrogaatvriendinnendelletje.
je moet toch wat he .
![]()
en we wonen samen , het is mijn vrouw eerljk gezegd.
Je hebt vreemde voetenquote:
das niet gek, dat heet zweetvoetenquote:
Jij hebt wel lekker veel commentaar op iedereen, hè?quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef kitao het volgende:
[..]
meid t is 2130.
veels te vroeg of ben je nog in ontwikkeling ?
neh die voeten passen bij mij, ik ben gewoon vreemdquote:
heerlijk tijdstip. tis dat ik nog eventjes moet wachten anders lag ik er ook al inquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef kitao het volgende:
[..]
meid t is 2130.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekker veel commentaar op iedereen, hè?
Ik ben vanochtend half 9 opgestaan omdat ik naar de fysio moest. Daarna gelijk door naar school tot vanavond half 8. Reken daarbij dat ik al 2 maanden loop met een schouderblessure wat gelijk staat aan bijna continue een zeer irritante pijn en weinig slapen 's nachts. Ik slaap sinds 2 dagen weer beter en aangezien ik mn ogen nu haast niet meer open kan houden lijkt me achter de laptop blijven zitten ook geen goede optie.quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef kitao het volgende:
[..]
meid t is 2130.
geen grapje , ik zorg voor mijn vrouwtjes , als de éen weg gaat is de ander aan de beurt , zo werkt dat , ik ben polygaam zeg maar.quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vrouw is weg en je hebt een surrogaatvriendinnendelletje?
Gut, je bent wel vrouwvriendelijk he? Of was dat een grapje?
Jij zegt hetquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh die voeten passen bij mij, ik ben gewoon vreemd
je hoeft je toch niet te gaan verantwoordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend half 9 opgestaan omdat ik naar de fysio moest. Daarna gelijk door naar school tot vanavond half 8. Reken daarbij dat ik al 2 maanden loop met een schouderblessure wat gelijk staat aan bijna continue een zeer irritante pijn en weinig slapen 's nachts. Ik slaap sinds 2 dagen weer beter en aangezien ik mn ogen nu haast niet meer open kan houden lijkt me achter de laptop blijven zitten ook geen goede optie.
quote:
quote:
ok truste dan en een kusje op je schouder.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend half 9 opgestaan omdat ik naar de fysio moest. Daarna gelijk door naar school tot vanavond half 8. Reken daarbij dat ik al 2 maanden loop met een schouderblessure wat gelijk staat aan bijna continue een zeer irritante pijn en weinig slapen 's nachts. Ik slaap sinds 2 dagen weer beter en aangezien ik mn ogen nu haast niet meer open kan houden lijkt me achter de laptop blijven zitten ook geen goede optie.
Iddquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga hier m'n tijd niet aan verspillen
quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
Morgen weer om 3:30 u. eruit.![]()
Tot morgen.
Een dramaquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Bamba het volgende:
MrSubtle. Hoe was je vergadering dinges vanmiddag?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
![]()
Tot morgen.
omgquote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een dramade presenator had het niet voorbereid en na 70 (!) minuten prutsen werd het maar geannuleerd
Geezquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
Tot morgen.
mijn god, je zal maar 70 minuten voor lul staanquote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een dramade presenator had het niet voorbereid en na 70 (!) minuten prutsen werd het maar geannuleerd
over gezellig gesproken , jij verdient wel de hoofdprijs kenau vd maand.quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hou gewoon je smoelMisschien staat ze wel iedere dag om 04.00 op. Zeikerd
droom lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
Tot morgen.
En het ene 'vrouwtje' weet dat ook, dat zodra zij haar hielen heeft gelicht dat de ander dan aan de beurt is?quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef kitao het volgende:
[..]
geen grapje , ik zorg voor mijn vrouwtjes , als de éen weg gaat is de ander aan de beurt , zo werkt dat , ik ben polygaam zeg maar.
of zie jij dat als vrouwonvriendelijk en waarom ?
Ik vind de term "vrouwtjes" al zoooo... *shudder*quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En het ene 'vrouwtje' weet dat ook, dat zodra zij haar hielen heeft gelicht dat de ander dan aan de beurt is?
Tis wat klein allemaal he?quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Ynske het volgende:
subtle wat is je ava mooi
tis nu pas dat ik m goed kon bekijken
Dat heb ik hem al twee keer gevraagd en steeds belooft ie beterschap, maar langer dan 2 posts houdt ie het niet vol om normaal te doen. Helaasch.quote:Op maandag 14 december 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee joh, hou je eens een beetje in anders?
Hij is cute he!! Vertederend konijntjequote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Ynske het volgende:
subtle wat is je ava mooi
tis nu pas dat ik m goed kon bekijken
Ik wist het welquote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al twee keer gevraagd en steeds belooft ie beterschap, maar langer dan 2 posts houdt ie het niet vol om normaal te doen. Helaasch.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is cute he!! Vertederend konijntje
Heb je er wel wat aan gedaan dan vanavond?quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef P.F het volgende:
Zzzz.. Heb geen zin meer in het project!!!
Omg! Hoe duur? Die MOET ik aan mijn boyfriend geven als grapquote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef Ynske het volgende:
k heb trouwens een leuk boekje nu hier, te leen
maar o zo sjattig
[ afbeelding ]
zitten ook sleutelhangers bij
Ja hoor! Ben al sinds 09.00 bezigquote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er wel wat aan gedaan dan vanavond?
Of heb je nog zitten blozen over Het Verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |