quote:Op maandag 14 december 2009 20:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het voor jou eens hoog tijd daarvoor...
quote:De laatste tijd zeg je wel vaker van die rare dingen.
t voelt ook redelijk goed de laatste dagenquote:Niks mis mee overigens hoor, fijn om te zien dat je weer war vrolijker lijkt te worden.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, ze beginnen los te komen en racen elkaar achter na om de kerstboom heen![]()
NB: deze post was speciaal voor Eliesje
Dat hondjequote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
Ik zag laatst dit plaatje en toen dacht ik aan oh-oh + fiets + mandje + rugzak
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ineens allerlei bezwaren zeker?
Whoehoehoeeeeeeequote:Op maandag 14 december 2009 20:51 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG, ze beginnen los te komen en racen elkaar achter na om de kerstboom heen![]()
NB: deze post was speciaal voor Eliesje
tuurlijk zij probeert mij belachelijk te maken met haar echte ventenrelaas in capsletters.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Ynske het volgende:
t voelt ook redelijk goed de laatste dagenen dat voor in de winter
Ik moest lachen, maar toch kan dat toch nooit lekker hangen voor dat beestquote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest ook lachenquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen, maar toch kan dat toch nooit lekker hangen voor dat beest![]()
Je logica is verre van logischquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk zij probeert mij belachelijk te maken met haar echte ventenrelaas in capsletters.
Zie het vast te houden meis... zou fijn zijn als je eens uit die cirkel raakt en weer energie vindt.quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]lekker
![]()
[..]
[..]
t voelt ook redelijk goed de laatste dagenen dat voor in de winter
He joh, doe eens gezelligquote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef kitao het volgende:
[..]
tuurlijk zij probeert mij belachelijk te maken met haar echte ventenrelaas in capsletters.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
nou sorry , maar als je t niet ken volgen : jij zei dat ik geen echte vent was door mijn vriendin naar Nigeria te laten vertrekken en dat jij thuis de broek aan hebt.quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef kitao het volgende:
[..]
nou sorry , maar als je t niet ken volgen : jij zei dat ik geen echte vent was door mijn vriendin naar Nigeria te laten vertrekken en dat jij thuis de broek aan hebt.
Toen vroeg ik wat voor partner jij hebt en of dat dan wel een echte vent was .
Daarop reageerde ene dombofan met een ECHTE VENTENALERT.
kijk maar na en zie dat ik ontegenzeggelijk absoluut gelijk heb.
zo niet dan gaat regel 1 in werking , kitao heeft altijd gelijk.
ok , dat probeer ik ook om het gezellig te houden , ik begon niet over rimboebosjesapen in Nigeria.quote:Op maandag 14 december 2009 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
He joh, doe eens gezellig![]()
Je zei BimboBamba tegen Tombola, niet tegen Bamba, dat bedoelde ik.
Nee dat probeer je niet, want je begint over Dombofan en BimboBambaquote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , dat probeer ik ook om het gezellig te houden , ik begon niet over rimboebosjesapen in Nigeria.
nou slotje dan en kunnen we nu misschien opnieuw beginnen ?quote:Op maandag 14 december 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat probeer je niet, want je begint over Dombofan en BimboBamba
Maar whatever makes you happy hoor!
Sure!quote:Op maandag 14 december 2009 21:11 schreef kitao het volgende:
[..]
nou slotje dan en kunnen we nu misschien opnieuw beginnen ?
please.
auwquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net in glas gaan staan. M'n kat had iets kapotgegooid blijkbaar, maar dat had ik niet gezien op het kleed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |