Auw!! Bloed je heel erg?quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net in glas gaan staan. M'n kat had iets kapotgegooid blijkbaar, maar dat had ik niet gezien op het kleed.
Je loopt och niet alleen op de sokken of zoquote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben net in glas gaan staan. M'n kat had iets kapotgegooid blijkbaar, maar dat had ik niet gezien op het kleed.
Een kerstbal?quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
blote voeten hier zelfsquote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Je loopt och niet alleen op de sokken of zo......
quote:Op maandag 14 december 2009 21:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Je loopt och niet alleen op de sokken of zo......
quote:
Je begint wat in de war te raken...quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 21:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Je begint wat in de war te raken...Je zit niet, ik herhaal niet op het zuidelijk halfrond
Herhaling...je zit niet, ik herhaal niet op het Zuidelijk halfrond....het is hier winter, koud,,,,erg koud zelfs!quote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik liep op blote voeten zelfs, lijkt me verder niks raars aan!
Glas is er wel uit, het was één groot stuk. Even schoon gemaakt en een pleistertje, maar het klopt nu wel. Zo'n naar gevoel is dat altijd!
ik wil net zeggen, ik loop hier ook altijd met blote voeten, en soms sokken (en lang niet altijd dezelfdequote:Op maandag 14 december 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik liep op blote voeten zelfs, lijkt me verder niks raars aan!
Glas is er wel uit, het was één groot stuk. Even schoon gemaakt en een pleistertje, maar het klopt nu wel. Zo'n naar gevoel is dat altijd!
Zuidelijk halfrond is het nu zomer dus blote voetenweerquote:
Bibber bibber bibber slofjes aan!!!!!!quote:
Als ik het koud krijg doe ik mijn pantoffels wel aan hoor. Bij mij thuis is het niet dezelfde temperatuur als buitenquote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Herhaling...je zit niet, ik herhaal niet op het Zuidelijk halfrond....het is hier winter, koud,,,,erg koud zelfs!
Aha iemand die mij begrijptquote:Op maandag 14 december 2009 21:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Bibber bibber bibber slofjes aan!!!!!!
quote:
Ah okequote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
laat ik t zo zeggen, met schoenen en sokken aan heb ik binnenshuis meer last van koude voeten dan met blote voeten
blote voeten voelt lekkerderquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Van Ynske vind ik het dan ook wel wat onlogisch klinken dat ze een kruik bij haar voeten heeft vanwege de kou, maar wel met blote voeten zitGeen veroordeling hoor, maar gewoon raar! Waarom dan niet lekkere dikke sokken aan?
Maar ik loop ook zo vaak alleen op sokken door het huis hoor
valt mee ik heb nog een surrogaatvriendinnendelletje.quote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sure!
Hoe lang is je vriendin nog weg? Pas, toch?
Wonen jullie samen? Ga je wel wat gezelligs doen met Kerst enzo, je zult haar wel missen dan!
Schoenen ook altijd uit in huis en dan een paar lekkere warme sloffen aan...oh ja morgen even naar de Blokker toe...sloffen in de aanbieding die je eerst kunt opwarmen in de magnetronquote:Op maandag 14 december 2009 21:27 schreef Ynske het volgende:
laat ik t zo zeggen, met schoenen en sokken aan heb ik binnenshuis meer last van koude voeten dan met blote voeten
quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Trusten iedereenIk ga lekker slapen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |