sloffen krijg ik zweetvoeten vanquote:Op maandag 14 december 2009 21:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Schoenen ook altijd uit in huis en dan een paar lekkere warme sloffen aan...oh ja morgen even naar de Blokker toe...sloffen in de aanbieding die je eerst kunt opwarmen in de magnetron
meid t is 2130.quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Trusten iedereenIk ga lekker slapen
![]()
Je vrouw is weg en je hebt een surrogaatvriendinnendelletje?quote:Op maandag 14 december 2009 21:29 schreef kitao het volgende:
[..]
valt mee ik heb nog een surrogaatvriendinnendelletje.
je moet toch wat he .
![]()
en we wonen samen , het is mijn vrouw eerljk gezegd.
Je hebt vreemde voetenquote:
das niet gek, dat heet zweetvoetenquote:
Jij hebt wel lekker veel commentaar op iedereen, hè?quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef kitao het volgende:
[..]
meid t is 2130.
veels te vroeg of ben je nog in ontwikkeling ?
neh die voeten passen bij mij, ik ben gewoon vreemdquote:
heerlijk tijdstip. tis dat ik nog eventjes moet wachten anders lag ik er ook al inquote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef kitao het volgende:
[..]
meid t is 2130.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt wel lekker veel commentaar op iedereen, hè?
Ik ben vanochtend half 9 opgestaan omdat ik naar de fysio moest. Daarna gelijk door naar school tot vanavond half 8. Reken daarbij dat ik al 2 maanden loop met een schouderblessure wat gelijk staat aan bijna continue een zeer irritante pijn en weinig slapen 's nachts. Ik slaap sinds 2 dagen weer beter en aangezien ik mn ogen nu haast niet meer open kan houden lijkt me achter de laptop blijven zitten ook geen goede optie.quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef kitao het volgende:
[..]
meid t is 2130.
geen grapje , ik zorg voor mijn vrouwtjes , als de éen weg gaat is de ander aan de beurt , zo werkt dat , ik ben polygaam zeg maar.quote:Op maandag 14 december 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vrouw is weg en je hebt een surrogaatvriendinnendelletje?
Gut, je bent wel vrouwvriendelijk he? Of was dat een grapje?
Jij zegt hetquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh die voeten passen bij mij, ik ben gewoon vreemd
je hoeft je toch niet te gaan verantwoordenquote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend half 9 opgestaan omdat ik naar de fysio moest. Daarna gelijk door naar school tot vanavond half 8. Reken daarbij dat ik al 2 maanden loop met een schouderblessure wat gelijk staat aan bijna continue een zeer irritante pijn en weinig slapen 's nachts. Ik slaap sinds 2 dagen weer beter en aangezien ik mn ogen nu haast niet meer open kan houden lijkt me achter de laptop blijven zitten ook geen goede optie.
quote:
quote:
ok truste dan en een kusje op je schouder.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend half 9 opgestaan omdat ik naar de fysio moest. Daarna gelijk door naar school tot vanavond half 8. Reken daarbij dat ik al 2 maanden loop met een schouderblessure wat gelijk staat aan bijna continue een zeer irritante pijn en weinig slapen 's nachts. Ik slaap sinds 2 dagen weer beter en aangezien ik mn ogen nu haast niet meer open kan houden lijkt me achter de laptop blijven zitten ook geen goede optie.
Iddquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga hier m'n tijd niet aan verspillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |