quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
Morgen weer om 3:30 u. eruit.![]()
Tot morgen.
Een dramaquote:Op maandag 14 december 2009 21:38 schreef Bamba het volgende:
MrSubtle. Hoe was je vergadering dinges vanmiddag?
quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
![]()
Tot morgen.
omgquote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een dramade presenator had het niet voorbereid en na 70 (!) minuten prutsen werd het maar geannuleerd
Geezquote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
Tot morgen.
mijn god, je zal maar 70 minuten voor lul staanquote:Op maandag 14 december 2009 21:45 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een dramade presenator had het niet voorbereid en na 70 (!) minuten prutsen werd het maar geannuleerd
over gezellig gesproken , jij verdient wel de hoofdprijs kenau vd maand.quote:Op maandag 14 december 2009 21:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Hou gewoon je smoelMisschien staat ze wel iedere dag om 04.00 op. Zeikerd
droom lekker.quote:Op maandag 14 december 2009 21:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
Welterusten all.
Tot morgen.
En het ene 'vrouwtje' weet dat ook, dat zodra zij haar hielen heeft gelicht dat de ander dan aan de beurt is?quote:Op maandag 14 december 2009 21:37 schreef kitao het volgende:
[..]
geen grapje , ik zorg voor mijn vrouwtjes , als de éen weg gaat is de ander aan de beurt , zo werkt dat , ik ben polygaam zeg maar.
of zie jij dat als vrouwonvriendelijk en waarom ?
Ik vind de term "vrouwtjes" al zoooo... *shudder*quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En het ene 'vrouwtje' weet dat ook, dat zodra zij haar hielen heeft gelicht dat de ander dan aan de beurt is?
Tis wat klein allemaal he?quote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Ynske het volgende:
subtle wat is je ava mooi
tis nu pas dat ik m goed kon bekijken
Dat heb ik hem al twee keer gevraagd en steeds belooft ie beterschap, maar langer dan 2 posts houdt ie het niet vol om normaal te doen. Helaasch.quote:Op maandag 14 december 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hee joh, hou je eens een beetje in anders?
Hij is cute he!! Vertederend konijntjequote:Op maandag 14 december 2009 21:54 schreef Ynske het volgende:
subtle wat is je ava mooi
tis nu pas dat ik m goed kon bekijken
Ik wist het welquote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik hem al twee keer gevraagd en steeds belooft ie beterschap, maar langer dan 2 posts houdt ie het niet vol om normaal te doen. Helaasch.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is cute he!! Vertederend konijntje
Heb je er wel wat aan gedaan dan vanavond?quote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef P.F het volgende:
Zzzz.. Heb geen zin meer in het project!!!
Omg! Hoe duur? Die MOET ik aan mijn boyfriend geven als grapquote:Op maandag 14 december 2009 21:57 schreef Ynske het volgende:
k heb trouwens een leuk boekje nu hier, te leen
maar o zo sjattig
[ afbeelding ]
zitten ook sleutelhangers bij
Ja hoor! Ben al sinds 09.00 bezigquote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er wel wat aan gedaan dan vanavond?
Of heb je nog zitten blozen over Het Verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |