abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 december 2009 @ 15:58:56 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_75615929
Ik mis nog een standje van afgelopen weekend in de OP
pi_75617385
nog 3 punten en een bekerwinst en we kunnen trots de winter in. Althans denk ik. Dan ff snel paar grootverdieners lozen en met de jeugd kwalificatie voor Europees voetbal over de streep treken.
pi_75618918
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
nog 3 punten en een bekerwinst en we kunnen trots de winter in. Althans denk ik. Dan ff snel paar grootverdieners lozen en met de jeugd kwalificatie voor Europees voetbal over de streep treken.
Vind ik nogal riskant. We spelen al met de meeste jeugdspelers van de eredivisie nu, je moet ook een beetje ervaring behouden.

Stel dat Bahia, Tomasson of Vlaar er straks 5 weken uitliggen en je hebt Hofland en Makaay laten vertrekken. Dan wordt het straks weer knokken in de play-offs.

Alleen De Cler (en misschien Gio) van de oudjes is denk ik echt misbaar, en Slory/Biseswar van de jongere garde. De rest is duur, maar extreem nuttig. Feyenoord moet dit seizoen gewoon 4e worden, Europees voetbal halen en daarna met jonge talenten en goed gescoutte goedkope Scandinaviers verder bouwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 17:29:54 ]
-
pi_75619123
quote:
Hofland vindt salaris niet grootste probleem Feyenoord
Uitgegeven: 14 december 2009 10:42
Laatst gewijzigd: 14 december 2009 12:22

AMSTERDAM - Kevin Hofland is het zat dat de salarissen die hij en de andere routiniers bij Feyenoord verdienen, als grote oorzaak gezien blijven worden van de slechte financiële situatie bij de club.
De verdediger is van mening dat de schulden van de Rotterdammers dusdanig hoog zijn dat er meerdere dingen aan ten grondslag liggen dan de hoge loonkosten.

"Ik vind het storend dat het steeds daarover gaat. Volgens mij heeft Feyenoord mij gehaald en mij dat contract aangeboden", zegt de oud-PSV'er.

"De financiële problemen die er zijn, liggen echt niet alleen aan de salarissen van de spelers. Als je ziet hoe groot ze zijn, moet het aan meer dingen liggen."

Intact houden

Ondanks dat een vertrek van één of meerdere spelers de club lucht zou kunnen verschaffen, hoopt trainer Mario Been zijn selectie intact te houden. "Met elke speler die weg gaat, wordt de kans dat we Europees voetbal halen kleiner."

"Al enkele keren is gebleken, dat deze jongens er staan als dat nodig is en we problemen hebben door schorsingen en blessures. Ik hoop dit seizoen af te kunnen maken met deze groep", zegt de coach.

Jaarcijfers

Feyenoord maakte vrijdag bekend dat de club het afgelopen seizoen afgesloten heeft met een verlies van 16,9 miljoen euro. Eerder was al bekend geworden dat de club 21 miljoen euro schuld had.

De leiding van de 'Stadionclub' noemt de teleurstellende prestaties van het eerste elftal en het uitblijven van grote transfers als belangrijkste oorzaken van de financiële malaise.
Hofland heeft idd gelijk, het zijn niet alleen de hoge topsalarissen, het zijn ook de kosten die gemaakt zijn voor de trainer die hij met enkele teamgenoten weg gejaagd heeft, en de inkomsten die Feyenoord misgelopen heeft door de slechte resultaten waar o.a. hij verantwoordelijk voor is.

Ik denk eigenlijk dat als Feyenoord in 2007/2008 was gaan bouwen met jeugdspelers en goedkope talenten (en dan alleen Tomasson en Gio er bij) dat die schuld voor 3 kwart minder was geweest nu. Feyenoord betaald al 3 jaar op rij 19 miljoen(!) euro aan salarissen, dat is gewoon 57 miljoen euro samen. De resultaten waren dan niet veel slechter geweest en je stond niet bekend als een club met wanbeleid en dikke schulden. Maar goed, dat is achteraf praten. Jammer dat in dat jaar Beenhakker er nog niet zat; die had misschien ook wel Makaay etc. gehaald, maar wel gezorgd voor een beter uitgebalanceerde selectie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 17:42:29 ]
-
pi_75620387
Nu op radio rijnmond live interview van een uur met Been en Gudde te volgen via rijnmond.nl
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_75620495
Bedankt voor de tip, even luisteren maar. Je kunt ze ook bellen, dit is je kans om Gudde te spreken DK.

Al verwacht ik weinig meer dan:

Been: "We hebben natuurlijk geweldige spelers, een ontzettend goede selectie en iedereen is belangrijk"
Gudde: "We moeten erg creatief zijn en van de hoge lasten af".

-edit-

Al bijna 30.000 kaarten voor Feyenoord - AZ verkocht, netjes.

[ Bericht 43% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 18:23:56 ]
-
pi_75621270
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Jammer, liever een mannetje of 15.000...
pi_75621414
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Liever niet, we hebben de opbrengsten van de kaarten hard nodig.
-
pi_75621536
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Liever niet, we hebben de opbrengsten van de kaarten hard nodig.
Wat dat betreft is het goed ja.
pi_75621655
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:42 schreef Ruud het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het goed ja.
Snap sowieso niet dat veel supporters graag een half lege Kuip zien, maar zal wel aan mij liggen. Vind zo'n volle Kuip 100 keer indrukwekkender eruit zien (geldt ook voor AZ) dan al die lege stoeltjes/vakken.
-
pi_75621732
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Pfff dat gelul over sfeer en bla bla...

Niks is mooier dan met kunstlicht een stijf uitverkochte Kuip.
#12 is not for sale!
pi_75621859
Nog even voor Krullehoofd:
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:51 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik geloof dat de halve reservebank uit A junioren bestond afgelopen zaterdag. Ga dit eens vergelijken met PSV, Twente en 020.
Bij Twente hebben ze o.a. Denneboom, Carney, Paauwe en Perez als invallers.

En als je naar Ajax kijkt, kom je bij namen als Bakircioglu, Atouba, Cvitanic en Rommedahl uit. Ook niet heel indrukwekkend.

PSV heeft idd wel de beste bank van de eredivisie met o.a. Simons, Reis Koevermans en (wisselend) Lazovic/Toivonen.

Wij hebben met o.a. Makaay Hofland en Bruins nou niet echt een slechtere bank dan Ajax en Twente vind ik. En dan missen we ook nog eens 3 basisspelers. Het verschil zit hem toch in de aanvallers naar mijn mening.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 18:56:00 ]
-
pi_75621976
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Pfff dat gelul over sfeer en bla bla...
Nee, nu is de sfeer lekker
quote:
Niks is mooier dan met kunstlicht een stijf uitverkochte Kuip.
Voor het oog wel ja.
pi_75622345
Ik heb het grootste deel van het interview op Rijnmond even opgenomen voor de belangstellenden.
-
pi_75622406
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]

En als je naar Ajax kijkt, kom je bij namen als Bakircioglu, Atouba, Cvitanic en Rommedahl uit. Ook niet heel indrukwekkend.

PSV heeft idd wel de beste bank van de eredivisie met o.a. Simons, Reis Koevermans en (wisselend) Lazovic/Toivonen.

Wij hebben met o.a. Makaay Hofland en Bruins nou niet echt een slechtere bank dan Ajax en Twente vind ik. En dan missen we ook nog eens 3 basisspelers. Het verschil zit hem toch in de aanvallers naar mijn mening.
Paauwe is toch die 3e keeper van twente en denneboom is al lang vertrokken.

Het verschil zit hem idd in de aanvallers, feyenoord heeft hele matige flankspelers al komt het met Cisse nog wel goed. Je kant zien dat hij veel talent heeft alleen maakt hij vaak de verkeerde keuzes. Verder is het jammer dat fernandez dit seizoen niet meer in actie komt.
pi_75622619
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:02 schreef M.Melandri het volgende:
Paauwe is toch die 3e keeper van twente en denneboom is al lang vertrokken.
Dat is waar ja, maar ik vind Darley, Van Dijk en Mulder niet veel minder dan Boschker, die nogal grillige 2e keeper daar, en Paauwe. En zo kun je ook andere posities vergelijken, Tiendalli staat daar in de basis en ik zou niet eens weten wie hem vervangt. Verder: Vlaar - Bahia/Hofland tegenover Douglas - Wisgerhof, scheelt allemaal niets.

Denneboom heb je gelijk in hij stond er nog bij op VI.
quote:
Het verschil zit hem idd in de aanvallers, feyenoord heeft hele matige flankspelers al komt het met Cisse nog wel goed. Je kant zien dat hij veel talent heeft alleen maakt hij vaak de verkeerde keuzes. Verder is het jammer dat fernandez dit seizoen niet meer in actie komt.
Dat dus, met iemand als Stoch of Ruiz stonden wij er ook wel beter voor denk ik.
Idd jammer van Fernandez, maar ik moet zeggen dat Leerdam zich opvallend goed staande houdt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 19:18:45 ]
-
pi_75623539
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik heb het grootste deel van het interview op Rijnmond even opgenomen voor de belangstellenden.
Thnx straks even beluisteren
pi_75624671
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Thnx straks even beluisteren
Je hebt je kans gemist om je held Gudde te spreken. Zat te wachten op "we hebben een telefoontje van een beller onder schuilnaam 'Dirk Kuijt van Fok' voor de heer Gudde".
-
pi_75625831
Hmm, moet nog een kaart kopen voor Feijenoord - AZ.

Nu maar hopen dat mijn vak niet is uitverkocht.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 14 december 2009 @ 20:19:56 #21
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75625833
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:
Thanks man! Straks even luisteren. Is Been nog komisch uit de hoek gekomen?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_75625910
Nee, hij was aardig serieus. Zeker voor zijn doen.
-
pi_75626221
Hier even een kort vergelijk tussen 2008/2007 en 2006/2005, wellicht interessant..

Winst en verliesrekening, met uitzondering van transferresultaat

Balans

[ Bericht 3% gewijzigd door Haringkop op 14-12-2009 20:43:29 ]
#12 is not for sale!
pi_75626501

Waarom staan er niet de hele bedragen? Hoe moet je die lonen b.v. zien? Met 3 nullen er nog achter ofzo?
-
pi_75626591
Maal 1.000 idd, anders wordt het onleesbaar...

Heb alleen verkeerde koppen toegevoegd, moet 2009/2008 en 2007/2006 natuurlijk zijn..
ff aanpassen
#12 is not for sale!
pi_75626616
Wilde net zeggen, want zoveel gunstiger vond ik het er namelijk niet uitzien.
Elite
Tegen TTIP
pi_75626672
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef Happel het volgende:
Wilde net zeggen, want zoveel gunstiger vond ik het er namelijk niet uitzien.
Die schulden hadden wel mogen kloppen, helaas zijn er bij de inkomsten ook 3 nullen weggehaald

In 2008/2007 waren we dus bijna 29 miljoen euro aan loonkosten kwijt? Zonder Bosz z'n geweldige plan waren we uit de schulden geweest en maakten we winst. Voor een kwart tot de helft van deze salariskosten haalde je ook wel een team dat een keer 7e en 6e werd.

[ Bericht 34% gewijzigd door Ritmo op 14-12-2009 21:09:05 ]
-
pi_75630749
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die schulden hadden wel mogen kloppen, helaas zijn er bij de inkomsten ook 3 nullen weggehaald

In 2008/2007 waren we dus bijna 29 miljoen euro aan loonkosten kwijt? Zonder Bosz z'n geweldige plan waren we uit de schulden geweest en maakten we winst. Voor een kwart tot de helft van deze salariskosten haalde je ook wel een team dat een keer 7e en 6e werd.
Wat zit je nou te ouwehoeren over die drie nullen... Elke jaarrekening in miljoenen wordt gepresenteerd in 1.000-tallen. Alsof die paar honderd euro er toe doen, is toch totaal niet relevant.

Het beleid voorBosz was ook gewoon huilen met de pet op. Neemt niet weg dat Bosz 100% gefaald heeft met zijn ' Topsport plan'. Maar ook andere mensen hebben ook zitten pitten, wie heeft Bosz de budgetten en toestemming gegeven om te mogen handelen?

En in 2006/2005 waren we ook al dik 23,5 miljoen kwijt aan salarissen..
#12 is not for sale!
pi_75630983
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Vind ik nogal riskant. We spelen al met de meeste jeugdspelers van de eredivisie nu, je moet ook een beetje ervaring behouden.

Stel dat Bahia, Tomasson of Vlaar er straks 5 weken uitliggen en je hebt Hofland en Makaay laten vertrekken. Dan wordt het straks weer knokken in de play-offs.

Alleen De Cler (en misschien Gio) van de oudjes is denk ik echt misbaar, en Slory/Biseswar van de jongere garde. De rest is duur, maar extreem nuttig. Feyenoord moet dit seizoen gewoon 4e worden, Europees voetbal halen en daarna met jonge talenten en goed gescoutte goedkope Scandinaviers verder bouwen.
De ervaring die Schenkeveld, De Vrij, Lucky Luc e.d. dit jaar op doen dan (kleinere selectie dus vaker spelen) is van grote waarde volgend jaar. Geloof me.
pi_75631068
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Wat zit je nou te ouwehoeren over die drie nullen... Elke jaarrekening in miljoenen wordt gepresenteerd in 1.000-tallen. Alsof die paar honderd euro er toe doen, is toch totaal niet relevant.[/qupte]Is verder niet relevant idd, wist het alleen niet.
[quote]
Het beleid voorBosz was ook gewoon huilen met de pet op. Neemt niet weg dat Bosz 100% gefaald heeft met zijn ' Topsport plan'. Maar ook andere mensen hebben ook zitten pitten, wie heeft Bosz de budgetten en toestemming gegeven om te mogen handelen?
Het plan opzich was niet slecht (hij heeft met die talentenpools veel geld opgehaald zonder echt schulden te maken) maar hij had het alleen moeten uitvoeren in samenwerking met iemand die het sportieve geheel bewaakte en niet alleen maar wat namen kocht.
quote:
En in 2006/2005 waren we ook al dik 23,5 miljoen kwijt aan salarissen..
En dat met spelers als Lucius en Charisteas in de basis. Je geld was veiliger op een IceSave-rekening dan bij Bosz.

Het is dat Been en Beenhakker nu de leiding hebben, maar anders had niemand ons meer een cent toevertrouwd. Misschien hebben die 2 dit jaar Feyenoord echt gered van een faillisement.
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

De ervaring die Schenkeveld, De Vrij, Lucky Luc e.d. dit jaar op doen dan (kleinere selectie dus vaker spelen) is van grote waarde volgend jaar. Geloof me.
Uiteraard, maar dat is nog niet genoeg om het zonder enkele routiniers in je elftal te doen.
-
pi_75631235
quote:
Been wil geen afscheid nemen van 'perfecte jongens'

14/12/2009 21:25

Feyenoord-trainer Mario Been wil zijn routiniers ook na de winterstop tot zijn beschikking houden. 'Ik vind het perfecte jongens met wie je heerlijk kunt werken.'

Als het aan Been ligt, neemt Feyenoord in de winterstop geen afscheid van de duurbetaalde routiniers. Het salaris dat dan wordt uitgespaard, zou bijdragen aan het verminderen van de schuldenlast. Been noemt die maatregel 'een druppel op een gloeiende plaat'.

'Een vertrek van die spelers zal ongetwijfeld iets opleveren, maar weegt volgens mij niet op tegen de waarde die ze sportief nog vertegenwoordigen voor Feyenoord', zei Been tegen Voetbal International.

'Ik heb aan het begin van het seizoen gezegd dat ik iedereen kan gebruiken en nu bewijzen die jongens dat ik gelijk heb gehad', vervolgde de Feyenoord-trainer. 'Denny Landzaat heeft een basisplaats, Roy Makaay is belangrijk geweest en tegen SC Heerenveen bewees Kevin Hofland weer zijn waarde. Ik ben daar gewoon ontzettend blij mee, al besef ik dat die gasten het liefst willen spelen.'

Been roemt de professionaliteit van zijn routiniers. 'Als de ploeg ze nodig heeft, staan ze er. Ik vind het perfecte jongens met wie je heerlijk kunt werken. Het enige wat ik heb gedaan, is dat ik duidelijk ben geweest. Ik kies voor het in mijn ogen beste elftal en leg mijn keuzes aan iedereen uit. Het teambelang staat bij Feyenoord voorop.'
Elite
Tegen TTIP
  maandag 14 december 2009 @ 22:14:30 #32
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75631323
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Idd jammer van Fernandez, maar ik moet zeggen dat Leerdam zich opvallend goed staande houdt.
Ja, Leerdam valt mij ook 100% mee. Vorig jaar leek hij soms zo'n A-junior die bang was van grote mensen voetbal, maar nu houdt hij zich prima staande.
2000 light years from home
pi_75631326
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het plan opzich was niet slecht (hij heeft met die talentenpools veel geld opgehaald zonder echt schulden te maken) maar hij had het alleen moeten uitvoeren in samenwerking met iemand die het sportieve geheel bewaakte en niet alleen maar wat namen kocht.
[..]
Idd.

Ken me nog herinneren dat Mario Been een van de eerste was die al meteen riep dat Feijenoord toen moest investeren en de tijd moest nemen om met een jonge talentvolle ploeg aan de slag te gaan.
Achteraf gezien had je dat inderdaad veel beter kennen doen, maarja dat was achteraf.

Wel blijkt gewoon voor de zoveelste keer dat je de begroting moet aanpassen aan de prestaties en niet de prestaties aan je begroting.

[/quote]
#12 is not for sale!
pi_75631404
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:53 schreef Ruud het volgende:

[..]

Nee, nu is de sfeer lekker
[..]

Voor het oog wel ja.
Tegen Den Bosch was het ook zo'n gekkenhuis..
Geef mij dan maar gewoon een volle bak.
#12 is not for sale!
pi_75631417
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef Ritmo het volgende:
Uiteraard, maar dat is nog niet genoeg om het zonder enkele routiniers in je elftal te doen.
Zonder Hofland, De Cler en Roy kunnen we prima denk ik. Maargoed de tijd zal het leren.
pi_75631420
Waar Verbeek al super positief was wanneer ie zei dat een speler het 'aardig deed' is bij Been elke selectiespeler elke week 'geweldig' en 'super-belangrijk'.
-
  maandag 14 december 2009 @ 22:17:22 #37
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75631463
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Zonder Hofland, De Cler en Roy kunnen we prima denk ik. Maargoed de tijd zal het leren.
In zo'n wedstrijd als zaterdag waren Hofland en Makaay toch beslissend, dat zie ik jonkies niet zo snel doen.
  maandag 14 december 2009 @ 22:18:37 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75631536
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Waar Verbeek al super positief was wanneer ie zei dat een speler het 'aardig deed' is bij Been elke selectiespeler elke week 'geweldig' en 'super-belangrijk'.
Dat is gewoon een kwestie van omgaan met de media en dat doet Been heel goed. Als het rommelt bij de club gaan de prestaties meteen als een speer omlaag, dat bleek vorig jaar wel.
pi_75631539
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Je hoort geen onvertogen woord van de routiniers. Leuk zullen ze het niet vinden op de bank te zitten, maar onprofessioneel gedrag kun je ze niet verwijten. Doen gewoon hun werk als het van ze gevraagd wordt.
Elite
Tegen TTIP
pi_75631560
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, Leerdam valt mij ook 100% mee. Vorig jaar leek hij soms zo'n A-junior die bang was van grote mensen voetbal, maar nu houdt hij zich prima staande.
Net als vrijwel elke jeugdspeler die bij het eerste komt zich opvallend goed aanpast. En wie dat niet kan, wordt nog even in bescherming gehouden (Luc) of toch weer terug gezet naar Excelsior of Jong Feyenoord.

Goed nieuws: Fernandez 7 januari terug naar Nederland, gaat gewoon mee op trainingskamp in de winter.
-
  maandag 14 december 2009 @ 22:19:46 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75631589
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Je hoort geen onvertogen woord van de routiniers. Leuk zullen ze het niet vinden op de bank te zitten, maar onprofessioneel gedrag kun je ze niet verwijten. Doen gewoon hun werk als het van ze gevraagd wordt.
Dat komt volgens mij ook gewoon omdat Been goed weet hoe je daarmee om moet gaan. Zulke dingen zijn echt vele malen belangrijker dan 4-4-2 of 4-3-3.
pi_75631615
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

In zo'n wedstrijd als zaterdag waren Hofland en Makaay toch beslissend, dat zie ik jonkies niet zo snel doen.
Mwah beslissend....tuurlijk leuke goal van Hofland maar die maakt Bahia ook. en Makaay is lekker bezig maar ik denk dat je na dit seizoen die twee toch kwijt bent. Ze willen echt wel veel spelen, zolang gaan ze niet meer mee op voetballend niveau.
pi_75631654
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat ook idd. Maar de echte problemen gaan pas komen als er basisspelers weg gaan vallen en je hebt Makaay etc. niet meer achter de hand.
-
pi_75631779
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Idd, maar ze zitten een beetje vast natuurlijk. Geen fatsoenlijke club wilde ze meer hebben na de afgelopen 2 seizoenen en als ze nu alweer een coupe zouden plegen en dan ook nog op de 'heilige' Been zouden ze niet meer veilig zijn in Rotterdam en 50 Km omtrek.
-
  maandag 14 december 2009 @ 22:25:10 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75631861
Sowieso zit zo'n bank voor meer dan een miljoen per jaar toch wel lekker hoor.
pi_75631942
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:19 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat komt volgens mij ook gewoon omdat Been goed weet hoe je daarmee om moet gaan. Zulke dingen zijn echt vele malen belangrijker dan 4-4-2 of 4-3-3.
Absoluut. Dat is een van de grote kwaliteiten van Been. Hij weet precies wat hij wel en niet kan doen en is g ewoon eerlijk tegen iedereen wat betreft zijn kansen om speeltijd te krijgen.
Elite
Tegen TTIP
pi_75632127
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Absoluut. Dat is een van de grote kwaliteiten van Been. Hij weet precies wat hij wel en niet kan doen en is g ewoon eerlijk tegen iedereen wat betreft zijn kansen om speeltijd te krijgen.
Zo werkt Hiddink ook een beetje ja.
-
  dinsdag 15 december 2009 @ 00:36:52 #48
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75637244
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef Happel het volgende:
Zeker, je kan hem verder niks verwijten. Ik snap alleen het krediet voor El Ahmadi en Wijnaldum niet helemaal als ik de afgelopen wedstrijden zie.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_75637479
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:36 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Zeker, je kan hem verder niks verwijten. Ik snap alleen het krediet voor El Ahmadi en Wijnaldum niet helemaal als ik de afgelopen wedstrijden zie.
Wijnaldum kan ik me opzich nog voorstellen, die moet straks een van de dragende spelers gaan worden dus die moet ervaring opdoen. El Ahmadi ook, maar daar heb ik het wel een beetje mee opgegeven. Cissé heeft extra krediet omdat Blokland graag een deel van z'n geld terug zal willen zien. Zal Been nooit toegeven, wat logisch is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ritmo op 15-12-2009 01:05:33 ]
-
pi_75637492
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Ritmo het volgende:
Bedankt voor de tip, even luisteren maar. Je kunt ze ook bellen, dit is je kans om Gudde te spreken DK.

Al verwacht ik weinig meer dan:

Been: "We hebben natuurlijk geweldige spelers, een ontzettend goede selectie en iedereen is belangrijk"
Gudde: "We moeten erg creatief zijn en van de hoge lasten af".

-edit-

eigenlijk nog tegenvallend..10 euro is geen geld voor zo een wedstrijd
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:01:01 #51
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75637752
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 00:47 schreef Ritmo het volgende:
Wijnaldum kan ik me opzich nog voorstellen, die moet straks een van de dragende spelers gaan worden dus die moet ervaring opdoen. El Ahmadi ook, maar daar heb ik het wel een beetje mee opgegeven. Cissé heeft extra krediet omdat Blokland graag een deel van z'n geld terug zal willen zien. Zal Been nooit toegeven, wat logisch is.
Ik snap de achterliggende gedachte ook wel. En ik ben er ook absoluut niet voor Wijnaldum naar de bank te verbannen. Maar deze jongen speelt te laatste weken gewoon ronduit slecht, ongeinspireerd en dat geeft opzich niet hij moet het nog veel leren. Maar dan is het echt geen schande Wijnaldum één keer voor tijd te wisselen danwel op de bank te laten beginnen, dat moet hij uiteindelijk toch ook leren?
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_75637873
Zo'n jonge speler hoeft toch ook niet elke week te spelen? Zo'n jongen kun je in sommige gevallen beter even op de bank zetten dan dat je hem maar door laat modderen.
pi_75637893
Tsja, hem laten staan levert tot zover nog geen schade op qua resultaten. Sterker nog: hij gaf de assist op Tomasson voor de 2-0.

In die boekhouding staat overigens nog 'Ov waardeverminderingen' opgenomen. Is dat inclusief of exclusief selectiespelers?
-
pi_75637930
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:07 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n jonge speler hoeft toch ook niet elke week te spelen? Zo'n jongen kun je in sommige gevallen beter even op de bank zetten dan dat je hem maar door laat modderen.
Je puur op leeftijd blind staren is ook niet goed, hij is dan nog maar 20 maar is een van de selectiespelers met de meest gemaakte speelminuten voor Feyenoord.

Pas als ie echt punten gaat kosten zou je hem misschien op de bank moeten laten beginnen.
-
  dinsdag 15 december 2009 @ 01:11:03 #55
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75637935
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:08 schreef Ritmo het volgende:
Tsja, hem laten staan levert tot zover nog geen schade op qua resultaten. Sterker nog: hij gaf de assist op Tomasson voor de 2-0.
Tuurlijk, maar daarvoor kost hij je bijna minimaal één doelpunt omdat hij wederom als een oud wijf het duel aangaat. Net zoals hij betrokken was bij de snelle tegen goal tegen Groningen.

Die goal van Tomasson was trouwens ook wederom goed voorbereidend werk van Makaay.
pi_75638042
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef H.M.Murdock het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daarvoor kost hij je bijna minimaal één doelpunt omdat hij wederom als een oud wijf het duel aangaat. Net zoals hij betrokken was bij de snelle tegen goal tegen Groningen.
En hij had de 1-0 eigenlijk wel moeten maken tegen Heerenveen blijf ik bij. Ik kan me er ook boos over maken en roepen dat ie gewisselt moet worden, maar na de wedstrijd stap je gewoon wederom met 3 punten het veld af en op den duur zal ie het vertrouwen wel weer terug betalen. Zolang dat zo doorgaat moet je hem laten staan als investering in de toekomst, hij is samen met Fer ons kapitaal en bovendien zoals ik al zei een van de toekomstige dragende spelers.

We moeten zuinig zijn op onze talenten en zorgen dat er geen nieuwe v. Persies en De Guzmans meer de deur uitlopen straks. 'Vroeger' had Wijnaldum al op de tribune gezeten in deze situatie.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:11 schreef H.M.Murdock het volgende:
Die goal van Tomasson was trouwens ook wederom goed voorbereidend werk van Makaay.
De 1-0 ook al, hij zorgde voor die hoekschop geloof ik. Misschien is ie waardevoller dan ie op het eerste gezicht lijkt. Alleen iedereen verwacht puur goals van hem, wat ook wel terecht is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 15-12-2009 01:30:49 ]
-
pi_75639305
Niet kunnen slapen na het weekend is klote.
quote:
Feyenoord kan bijna weer over Dani Fernández beschikken

Uitgegeven: 14 december 2009 22:51
Laatst gewijzigd: 14 december 2009 22:50

AMSTERDAM - Het herstel van Feyenoorder Dani Fernández verloopt voorspoedig. Dit meldde Johan Derksen maandag in het tv-programma Voetbal International.

De Spanjaard keert begin januari terug naar Nederland en vliegt dan direct met de selectie mee naar Turkije, waar Feyenoord zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft.

Fernández raakte half september in de wedstrijd tegen Willem II (2-3 winst) zwaar geblesseerd aan zijn knie. De rechtsback scheurde zijn kruisband in nadat hij verkeerd terechtkwam.

Fernández verhuisde deze zomer met trainer Mario Been mee van NEC naar Feyenoord.

Dat is toch wel een grote meevaller, terwijl gezegd werd dat z'n seizoen over was. Dit keer vind ik het niet erg dat de medische staf er weer flink naast zat.
-
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:45:56 #58
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75640352
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 04:12 schreef Ritmo het volgende:
Ik ken het
quote:
Kalou duikt in Championship op bij Crystal Palace

Crystal Palace biedt Bonaventure Kaloiu de gelegenheid zich te laten zien. De 31-jarige aanvaller is op proef bij de club uit het Championship.

'Hij traint met ons mee en speelt waarschijnlijk een paar wedstrijden met de reserves', aldus Crystal Palace-manager Neill Warnock in South London Press.

Kalou heeft zijn handen vrij sinds zijn afspraak met SC Heerenveen het contract per 1 januari te ontbinden. De Ivoriaanse aanvaller kon mede door blessures in Friesland niet aan de verwachtingen voldoen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:52:33 #59
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_75640471
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 04:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]

Dat is toch wel een grote meevaller, terwijl gezegd werd dat z'n seizoen over was. Dit keer vind ik het niet erg dat de medische staf er weer flink naast zat.
Geweldig nieuws! Stond vanaf minuut 1 als een huis en sinds hij geblesseerd is geraakt zijn we verdedigend toch kwetsbaarder. Plus dat hij meer mee naar voren komt dan bijv. Leerdam.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_75640605
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:19 schreef Happel het volgende:
Hmm, moet nog een kaart kopen voor Feijenoord - AZ.

Nu maar hopen dat mijn vak niet is uitverkocht.
Was bij mij wel het geval, de hele gele zone was uitverkocht, heb nu vak E gekocht.
pi_75640624
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Was bij mij wel het geval, de hele gele zone was uitverkocht, heb nu vak E gekocht.
Z was nog beschikbaar, gelukkig. Anders was ik lekker thuis gebleven.
Elite
Tegen TTIP
pi_75641943
Fernandez al weer mee in de Winter naar Turkije? Ik dacht dat hij er veel langer uit was.
pi_75644995
Ritmo waar speel jij dat interview mee af van Been en Gudde bij RTV? Ik heb zo goed als alle codecs geinstalleerd maar het werkt nog niet.
pi_75645634
Werkt bij mij gewoon in zowel Windows media player als VLC player. Heb verder niet eens een codec pack geinstalleerd ofzo.

Probeer de extensie eens naar WMA te veranderen?

[ Bericht 14% gewijzigd door Ritmo op 15-12-2009 12:47:50 ]
-
pi_75647439
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Ritmo het volgende:
Werkt bij mij gewoon in zowel Windows media player als VLC player. Heb verder niet eens een codec pack geinstalleerd ofzo.

Probeer de extensie eens naar WMA te veranderen?
Heb VLC ff geinstalleerd, nu doet hij het wel.
pi_75647457
Wat gaan we trouwens met El Ahmadi doen? Het liefst zou ik ook afscheid van hem nemen deze winterstop.
pi_75647497
Gebruik maken van de 'niet goed, geld terug'-garantie in het contract en retour naar Enschede.
Ow..
-
pi_75647703
Hem vooral niet afschrijven, dat is wat ik zou doen.
Elite
Tegen TTIP
pi_75647745
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat gaan we trouwens met El Ahmadi doen? Het liefst zou ik ook afscheid van hem nemen deze winterstop.
meteen op het vliegtuig naar een oord waar ze 2 miljoen neerleggen
pi_75647752
Hoe lang heb je dan nog geduld met hem? Heeft in 2 jaar geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld. Het houdt een keer op.
-
pi_75647860
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:14 schreef Happel het volgende:
Hem vooral niet afschrijven, dat is wat ik zou doen.
Maar zeg eens eerlijk. Hij heeft nog geen enkele goede wedstrijd voor Feyenoord gespeeld.
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:23:03 #72
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_75647952
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]

Bedankt Ritmo

Als je kijkt in vergelijking met ons, is dat die andere wel meer scorend vermogen op de bank hebben zitten. In ieder geval zijn we het wel eens dat wanneer de grootverdieners opstappen, dat we weinig achter de hand hebben.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_75648062
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:23 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Bedankt Ritmo

Als je kijkt in vergelijking met ons, is dat die andere wel meer scorend vermogen op de bank hebben zitten. In ieder geval zijn we het wel eens dat wanneer de grootverdieners opstappen, dat we weinig achter de hand hebben.
De anderen (op PSV na) hebben niet direct meer scorend vermogen op de bank maar uberhaupt meer scorend vermogen, in de basis ook al.
-
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:40:08 #74
97868 Krullehoofd
pi_75648499
Kijkend naar de ranglijst is die constatering helemaal juist.
  dinsdag 15 december 2009 @ 21:12:45 #75
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75666407
quote:
Clubloze Smolarek vindt nieuwe werkgever in Griekenland

Ebi Smolarek heeft een nieuwe club gevonden. De Poolse aanvaller tekende een contract tot medio 2012 bij het Griekse Kavala.

De 28-jarige oud-Feyenoorder zat zonder club nadat Racing Santander zijn contract had ontbonden. Het tweede gedeelte van het afgelopen seizoen had de Spaanse club Smolarek al verhuurd aan Bolton Wanderers. Vervolgens slaagde hij er niet in een nieuwe club te vinden. Een stage bij Hamburger SV was bevredigend maar leverde geen verbintenis op.

Kavala promoveerde vorig seizoen naar de hoogste Griekse klasse. Daar maakt het dit seizoen een uitstekende indruk en bivakkeert op de achtste positie van de ranglijst.
Heeft Feyenoord eigelijk ooit nog dat geld ontvangen van zijn transfer?
pi_75669743
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:08 schreef Ritmo het volgende:

In die boekhouding staat overigens nog 'Ov waardeverminderingen' opgenomen. Is dat inclusief of exclusief selectiespelers?
Betreft hoodzakkelijk het Ghana project. Op selectiesspelers wordt gewoon lineair afgeschreven, alleen wanneer contracten verlieslatend zijn (bij een verhuurconstructie bijvoorbeeld) wordt er een (extra) waardevermindering opgenomen. Deze kosten zijn ook niet onder het exploitatieresultaat opgenomen..
#12 is not for sale!
pi_75673461
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:32 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Betreft hoodzakkelijk het Ghana project. Op selectiesspelers wordt gewoon lineair afgeschreven, alleen wanneer contracten verlieslatend zijn (bij een verhuurconstructie bijvoorbeeld) wordt er een (extra) waardevermindering opgenomen. Deze kosten zijn ook niet onder het exploitatieresultaat opgenomen..
Dat is maar goed ook, volgens mij hadden we anders -250 % waardevermindering.

Product Makaay 2007: 20 miljoen
Product Makaay 2009: 1 miljoen
Eindbalans -19 miljoen

Ghana is overigens al geloost toch?
-
pi_75677336
quote:
5 vragen aan Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord

Onlangs werd bekend dat Feyenoord over het seizoen 2008-’09 een verlies leed van 16,9 miljoen euro. Eric Gudde - sinds 17 december 2007 algemeen directeur van Feyenoord - licht toe hoe dat kan en wat hij eraan gaat doen. Gudde heeft ruime ervaring met het doorvoeren van grondige ‘reorganisaties’. Hij was vanaf 2003 algemeen directeur van de Dienst Sport en Recreatie in de gemeente Rotterdam. Daarvoor was hij o.a. directeur van de dienst Gemeentebelastingen Rotterdam en plaatsvervangend hoofd van de Belastingdienst Grote Ondernemingen Rotterdam. Gudde studeerde fiscale economie aan de Erasmus Universiteit. In 2002 was hij namens de gemeente en de KNVB tijdelijk financieel toezichthouder bij Sparta. Tot zijn aanstelling bij Feyenoord was Gudde hoofdtrainer en later technisch manager bij amateurvoetbalclub Excelsior Maassluis.

door: Peter Hopstaken | 15 december 2009

1. Je werkte voordat je bij Feyenoord in dienst trad jarenlang voor de overheid. Hoe komt een ambtenaar pur sang in de jungle van het betaald voetbal terecht?
“Ik werkte inderdaad bij de overheid en kan dus niet ontkennen dat ik ambtenaar was. Maar om nu te zeggen dat ik bij de overheid rustige, risicoloze banen had, nou nee. Het was flink buffelen, ik werkte ook toen zeker zestig uur in de week. Als het niet meer was. Ook mijn medewerkers bij Sport & Recreatie hadden absoluut geen ‘negen tot vijf’-mentaliteit. Ik had geen veilige baan en ik was daar zeker niet naar op zoek. Gezien mijn cv vond ik het ook helemaal niet vreemd dat een headhunter mij benaderde toen Feyenoord een directeur zocht. Tja, dan sta je op een longlist en uiteindelijk word je nummer één. Dat de voetbalwereld een jungle is, vind ik wat overdreven. Het grote verschil met mijn vorige werk zijn niet de processen, maar is dat alles wat er gebeurt duizend keer wordt uitvergroot. Elke opmerking die je maakt, wordt afgewogen. Het komt in de krant en op internet, iedereen gaat af op geruchten en vindt daar dan ook direct iets van. Die mediadruk maakt deze baan volstrekt anders dan mijn vorige banen. Maar ik ervaar de voetbalwereld niet als een jungle. Ik heb op een beschaafde manier overleg met de buitenwereld: met de gemeente, de KNVB, sponsors, andere investeerders. Wat in het voetbal wel gek is: mijn werkdag kan er op maandag volstrekt anders uitzien als Feyenoord op zondag onverwachts verliest. Zo moest ik vorig seizoen toen Feyenoord thuis met 3-1 van De Graafschap verloor, de hele maandag omgooien om interviews te geven.”

2. Hoe trof je Feyenoord op organisatorisch en financieel gebied aan toen je begon?
“Ik was deels op de hoogte van de slechte financiële positie van Feyenoord. De consequenties van het loonbelastingdossier bijvoorbeeld waren toen nog niet glashelder. Keuzes van een half jaar eerder pakten bovendien financieel slecht uit doordat Feyenoord sportief minder presteerde dan gehoopt. Zo zijn met het geld dat de lancering van de Talent Pools opleverde, in de zomer van 2007 enkele dure spelers aangetrokken: Makaay, Van Bronckhorst, Hofland en De Cler. Iedereen – de criticasters van nu incluis - was daar destijds heel enthousiast over. De club leefde weer onder de toeschouwers. Bij de toenmalige clubleiding werd gehoopt op snel succes; als Feyenoord aan het eind van dat seizoen de Champions League zou hebben gehaald, zouden de salarissen van de nieuwe spelers al zijn terugverdiend. Halverwege het seizoen, ongeveer een week na mijn komst, is er nόg een dure speler gehaald: Denny Landzaat. Het idee was dat hij nét het verschil zou kunnen maken. Tijdens de winterstop stond Feyenoord nog samen met PSV op een gedeelde eerste plek. Vanaf januari 2008 is het toen sportief, en mede daardoor ook financieel, verder bergafwaarts gegaan.”

“De schuldpositie van Feyenoord nam verder toe en er kwam een liquiditeitsprobleem. Feitelijk hebben we na mijn aantreden lange tijd een ad hoc management moeten voeren. Ook omdat er oorspronkelijk op geen enkel deelgebied een (meerjaren)beleidsplan was. Er waren ‘aan de voorkant’ wel budgetten vastgesteld, maar ze maakten geen onderdeel uit van een doordacht beleid. Tegenwoordig voeren we – nog steeds noodgedwongen – ad hoc beleid én werken we tegelijkertijd aan beleid op lange termijn. Zo ligt het meerjarenbeleidsplan er bijvoorbeeld nu wél. Momenteel zijn we bezig dat om te zetten in jaarplannen op verschillende gebieden: financieel, commercieel, sportief en op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen.”

3. Anderhalf jaar na je komst – in de afgelopen zomer – werd Feyenoord door de KNVB in de zogenoemde ‘categorie 1’ geplaatst, waar clubs uit het betaald voetbal met grote financiële problemen terechtkomen. Hoe is het om onder curatele te worden geplaatst?
“De KNVB maakt de clubs die in ‘categorie 1’ worden geplaatst niet openbaar. Wij hebben er voor gekozen het zelf naar buiten te brengen en binnen vierentwintig uur een persbericht verzonden. Op die manier wilden we duidelijk maken aan het publiek hoe onze financiële positie was en dat de fans bijvoorbeeld niet hoefden te rekenen op nieuwe aankopen. Op 31 augustus jl. – ruim een maand nadat we te horen kregen dat we in categorie 1 waren geplaatst – hebben we bij de KNVB een plan van aanpak ingediend waarin staat hoe wij de financiële problemen op orde gaan brengen. Dat plan heeft de bond goedgekeurd.”

“Je kunt nog zo’n strakke financiële planning hebben, maar voetbal blijft toch onvoorspelbare elementen houden met alle gevolgen van dien. Dat hebben we vooral vorig seizoen gemerkt. Halverwege het jaar kwam het ontslag van trainer Gert-Jan Verbeek. Dat contract moest worden afgekocht. Om daarna vervolgens Mario Been als nieuwe trainer te kunnen aantrekken, moesten we ook zijn contract afkopen. Daarnaast daalden de televisie-inkomsten, kwamen de gevolgen van de financiële crisis er nog eens bij en haalde Feyenoord geen Europees voetbal. Daar is van geleerd. Tegenwoordig begroten we heel conservatief. We gaan niet uit van het halen van Europees voetbal, dus als we wel Europa in mogen, is dat een meevaller. In het verleden verkochten we jaarlijks voor tien miljoen euro aan spelers. De laatste twee jaar hebben we bijna niets verkocht. Dit soort tegenvallers calculeren we nu veel beter in.”

4. Wat wil je bereiken bij Feyenoord?
“Mijn doel is om een organisatorisch en financieel fundament onder deze club te leggen om vandaar uit sportief door te kunnen groeien. Daar heb ik ervaring mee, dus ik ben niet bang dat het niet gaat lukken. Zo lagen er bij de gemeentebelastingen 100.000 bezwaarschriften plus een reorganisatie te wachten toen ik begon. En bij Sport & Recreatie was het ook mijn opdracht om een reorganisatie door te voeren. Daarnaast wil ik ook werken aan de ontwikkeling van het nieuwe stadion en het gebied erom heen, samen met de gemeente. We hebben begin november een eerste businesscase neergelegd bij het College van B&W van Rotterdam. Daarin staat in globale termen de richting waar we aan denken plus de vraag wat de gemeente verder belicht wil zien. Het antwoord daarop zal onderdeel uitmaken van de tweede businesscase die we in het vroege najaar van 2010 hopen in te dienen. Daarna moet er een ‘go’ of ‘no go’ volgen. Die planning is heel strak, want in december 2010 moet er worden besloten of Nederland samen met België het WK voetbal van 2018 mag organiseren. Het nieuwe Feyenoord-stadion is een belangrijk element in het bid. We vragen de gemeente overigens niet om een financiële bijdrage, maar verzoeken hen om een achtergestelde lening. Die lening maakt volgens onze huidige inzichten een derde deel uit van de financiering van het nieuwe stadion. Daarnaast zou een derde deel bestaan uit vreemd vermogen afkomstig van banken. En een derde deel moet komen van uitgifte van aandelen en van founders.”

5. Jij hebt bij Feyenoord overwegend zware tijden meegemaakt. Wat beschouw je niettemin – in wat voor opzicht dan ook – als een absoluut hoogtepunt tot nu toe? En wat als het grootste dieptepunt?
“Eigenlijk kan ik geen hoogtepunt bedenken. Ik ben pas tevreden als we de boel organisatorisch en financieel op orde hebben én als we jaarlijks om de prijzen mee doen. In 2008 won Feyenoord weliswaar de KNVB-beker, maar dat noem ik een prijs en geen hoogtepunt. Dieptepunten zijn makkelijker te noemen. Daar is, vind ik, per definitie sprake van als er mensen noodgedwongen moeten vertrekken. Of het nu iemand van de commercie, van de klantenservice of de hoofdtrainer is, ik vind het allemaal even vervelend.”
Krijg altijd wel een goed gevoel als ik Gudde zo zie praten.
Elite
Tegen TTIP
pi_75677890
Wat mij trouwens wel een strak plan lijkt is om Arnautovic voor een half seizoen te huren van Twente. Hij komt namelijk terug maar ik denk niet dat ze daar in Twente direct wat gaan veranderen in de basisopstelling.
  woensdag 16 december 2009 @ 10:21:25 #80
97868 Krullehoofd
pi_75679269
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat mij trouwens wel een strak plan lijkt is om Arnautovic voor een half seizoen te huren van Twente. Hij komt namelijk terug maar ik denk niet dat ze daar in Twente direct wat gaan veranderen in de basisopstelling.
McLaren is niet op z'n achterhoofd gevallen hoor. Die gaat hem gewoon gebruiken voor Twente.
  woensdag 16 december 2009 @ 11:44:13 #81
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_75681741
Van Lunaticnews:
quote:
Feyenoord Supportersvereniging:

Aan ons is de vraag gesteld of wij, op welke manier dan ook, iets willen organiseren als steunbetuiging aan Kevin Hofland. Nadat Hofland zaterdag had gescoord en zijn emoties de vrije loop liet, rees de vraag waarom hij zo geëmotioneerd was. Zonder uit te wijden verklaarde hij na afloop aan de pers dat zijn reactie te maken had met zijn thuissituatie, meer in het bijzonder de gezondheidssituatie van een van zijn zoontjes.

Wij hebben Kevin gesproken en hij geeft aan zijn thuissituatie privé te willen houden. Hij heeft ons wel gevraagd om namens hem dank uit te spreken richting alle supporters die met hem en zijn gezin meeleven, maar verzocht nogmaals er geen extra aandacht aan te geven door middel van uitingen tijdens wedstrijden. Hij wil zich tijdens wedstrijddagen volledig kunnen richten op het voetbal.

De FSV wenst Kevin en zijn gezin veel sterkte in de tijd die komen gaat en respecteert zijn keuze.
pi_75681747
quote:
'Alemannia Aachen wil kopje koffie drinken met Hofland'
Uitgegeven: 16 december 2009 10:44
Laatst gewijzigd: 16 december 2009 10:52
AMSTERDAM - Mochten de wegen van Feyenoord en Kevin Hofland de komende winterstop scheiden dan kan de verdediger een telefoontje van het Duitse Alemannia Aalchen verwachten.

Erik Meijer, sinds maandag technisch directeur van Alemannia Aachen, laat woensdag tegenover AD Sportwereld weten dat de club, uitkomend in de Tweede Bundesliga, bij een eventueel vertrek van Hofland uit Rotterdam-Zuid geïnteresseerd is in zijn diensten.

"Kevin is een fantastische voetballer, die oorspronkelijk hier uit de buurt komt en ooit drie prima jaren in de Bundesliga (bij VfL Wolfsburg, red.) had", vertelt Meijer, oud-speler van onder meer Hamburger SV en Liverpool.

Kopje koffie

"Mocht Feyenoord straks zeggen: ‘Kevin, het is een mooie tijd geweest. Je mag je oriënteren op een andere club', dan zijn wij geïnteresseerd. Veel hangt in dat geval echter af van het financiële plaatje. Daar willen we dan best eens een kopje koffie over drinken met Kevin."

Hofland begon afgelopen weekeinde in het competitieduel tegen SC Heerenveen (2-0 winst) voor het eerst dit seizoen in de basis bij Feyenoord.

Voor dat duel tegen de Friezen gaf de verdediger al eens aan over zijn toekomst na te denken. "In de winter wil ik graag weten wat Feyenoord wil en moet ik beoordelen wat mijn positie bij de club is."
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 16 december 2009 @ 12:59:09 #83
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_75684539
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Krijg altijd wel een goed gevoel als ik Gudde zo zie praten.
Als je dit leest lijkt het alsof hij wel weet waar hij mee bezig is. Ik hoop dan maar dat het ook daadwerkelijk zo is...
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
pi_75687092
quote:
Op woensdag 16 december 2009 09:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kezman is ook te huur.
-
  woensdag 16 december 2009 @ 14:08:34 #85
97868 Krullehoofd
pi_75687360
Luca Toni mag ook weg bij Bayern.
pi_75689850
Dat idee van mij van Arnautovic is opeens ook op andere forums opgedoken. Misschien was het idee nog niet eens zo gek
pi_75693887
quote:
Op woensdag 16 december 2009 14:08 schreef Krullehoofd het volgende:
Luca Toni mag ook weg bij Bayern.
Dat is natuurlijk wel even van een andere orde dan Kezman of Arnoutovic.
-
  woensdag 16 december 2009 @ 16:57:34 #88
97868 Krullehoofd
pi_75694253
quote:
Op woensdag 16 december 2009 16:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk wel even van een andere orde dan Kezman of Arnoutovic.
Ik denk wel dat het een versterking is voor Feyenoord
pi_75694436
Messi ook.

Nu nog alleen een versterking die eventueel haalbaar is.
-
pi_75718921
quote:
'Feyenoord spreekt intentie uit om optie Slory te lichten'

Feyenoord heeft tegenover Andwélé Slory de intentie uitgesproken na dit seizoen met hem door te gaan, zo meldt De Telegraaf. Het contract van de aanvaller loopt komende zomer af en Feyenoord heeft een optie tot verlenging.
pi_75719081
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

welke dorpsdebiel heeft dit bedacht? Die man is van suiker en heeft de Discipline van een zeemus.

Mooi stuk in het AD btw: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Feyenoorders.dhtml
quote:
[LEZERSBIJDRAGE] Voetbal is een mannensport en mannen huilen niet. Als je de laatste penalty uit de reeks mist en je team verliest de finale, ja dan mag het. Maar midden in de wedstrijd staat het wel een beetje raar.

Wat moet een jongetje van amper acht denken? Kreeg die ochtend bij de E'tjes een schop, er biggelde een traantje over zijn wang en de begeleider had met de fluisterende woorden 'Kom op, je bent een bikkel en die huilen niet' een arm om hem heen geslagen. Manmoedig had het jongetje zijn traan doorgeslikt en met een opgezette keel en enkel de wedstrijd hervat. Ja, wat gaat er om in het bolletje van dat ventje die 's avonds naast zijn vader in het Abe Lenstra-stadion zit.

Hij denkt: 'Verrek, dit is nu al de tweede keer dat ik een speler van Feyenoord zie huilen'. Op een mooie voorjaarsdag had hij het - het hetzelfde stadion van Heerenveen- ook zien gebeuren. De thuisclub stond met 4-1 voor en kreeg nog een vrije trap.

In de muurtje met Feyenoordspelers stond een grote meneer onbedaarlijk hard te grienen. De 550 competitiewedstrijden die hij had gespeeld flitsten door zijn hoofd. En terwijl hij daaraan dacht had hij spijt dat hij op deze plek zijn mooie carrière onwaardig stond af te sluiten. Hij keek naar de bal, die dadelijk niet dankzij hem, maar door de geflipte Braziliaan van de tegenpartij, in het kruis ging vliegen.

En inderdaad, luttele seconden later zou Alfonso Alves zijn vierde goal van de middag onbedaarlijk hard binnenknallen. Arme Pierre van Hooijdonk.

Afgelopen zaterdagavond gingen bij Kevin Hofland alle sluizen open. Nadat hij had gescoord rende hij met natte ogen richting Bas van Noortwijk, de teambegeleider die hij de afgelopen weken wellicht meerdere malen in vertrouwen nam. De tranen van Kevin waren de ontlading van een emotionele week, waarin zijn zieke zoontje centraal stond. Tel daarbij de belabberde situatie bij zijn werkgever op en dan wil het wel. Arme (hoewel?) Kevin Hofland.

Toch: het went niet, tranen van stoere Feyenoorders. Zeker nu het team inmiddels als trendzettend mag worden bestempeld als het gaat om het tonen van (vloeibare)emoties. En wat moet dat Friese jongetje wel niet denken ('Wat een mietjes daar in Rotterdam')?

En Theo de Tank, hij draait zich nog maar eens om in zijn graf. (PHILIP DE LIAGRE BÖHL, clubreporter Feyenoord)
pi_75719313
Echt een ongeloof klote artikel uit het AD. Dat mannetje irriteert me sowieso al mateloos.

Goede zaak om de optie op Slory te lichten. Brengt toch altijd wel dat extra's, wanneer hij er zin in heeft.
Elite
Tegen TTIP
pi_75719498
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:09 schreef Happel het volgende:
Echt een ongeloof klote artikel uit het AD. Dat mannetje irriteert me sowieso al mateloos.
Ben het wel met hem eens dat het geen wijvensport is. Al snap ik het van zowel Pi-Air als Hofland wel maar janken doe je maar binnen, in de kleedruimte
quote:
Goede zaak om de optie op Slory te lichten. Brengt toch altijd wel dat extra's, wanneer hij er zin in heeft.
Als die heel blijft is het een toevoeging, maar je kan hem bijna Arjen gaan noemen. En zijn gedrag is soms ook verwerpelijk.
pi_75719760
Verlengen en verkopen
pi_75729002
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Mooi stuk in het AD btw: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)e-Feyenoorders.dhtml
Wat een kut-stuk.
-
pi_75735668
Honda stiekem toch naar Feyenoord? Zal wel niet, maar zou wel een stunt zijn!
Helaas, CSKA heeft als enige club een bod uitgebracht volgens een of andere VVV kerel

[ Bericht 20% gewijzigd door Jorwol op 17-12-2009 17:32:56 ]
pi_75746895
quote:
'Makaay begint in basis tegen Willem II'

Uitgegeven: 17 december 2009 18:21

AMSTERDAM - Roy Makaay begint komende zaterdag in de basis bij Feyenoord. Na invalbeurten tegen FC Groningen en sc Heerenveen laat trainer Mario Been de spits thuis tegen Willem II weer eens vanaf het begin meedoen.

Volgens RTV Rijnmond wordt Makaay op de vleugels geassisteerd door Sekou Cissé en Georginio Wijnaldum.

Jon Dahl Tomasson krijgt waarschijnlijk een plaats op het middenveld.

Makaay speelde dit seizoen tien competitiewedstrijden voor Feyenoord en begon slechts vier keer in de basis. De 34-jarige aanvaller maakte twee doelpunten, waarvan de laatste twee weken terug in het thuisduel tegen Groningen.
Goeie zet.
Elite
Tegen TTIP
pi_75753349
Hiddinks favoriete voetbalmoment ooit is de EC-winst van Feyenoord.
-
  vrijdag 18 december 2009 @ 08:18:12 #99
63192 ursel
pi_75756969
Weet niet of iemand er interesse in heeft, maar kwam ut toevallig tegen..
Staat te kopen op deze veiling.

vrijdag 18 december 2009 @ 14:46:08 #100
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75769691
quote:
Been neemt Bruins niet op in wedstrijdselectie, Castaignos op de bank

Nadat Luigi Bruins de afgelopen weken wel aan speeltijd kwam, kwam er vandaag voor hem slecht nieuws. Been heeft hem niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor het duel tegen Willem II. Omdat Roy Makaay in de basis staat, zit Luc Castaignos op de bank als reserve voor de aanvaller.
Elite
Tegen TTIP
pi_75769943
Dat is wel onverwachts zeg.

Maar ik ben het er wel mee eens, Bruins heeft z'n kans nu wel gehad voorlopig.
-
pi_75771090
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:51 schreef Ritmo het volgende:
Dat is wel onverwachts zeg.

Maar ik ben het er wel mee eens, Bruins heeft z'n kans nu wel gehad voorlopig.
en toch leek die de laatste weken beter te gaan dan onder Verbeek bijv.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:23:20 #103
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75771297
Oei. Spijtig. Uitlenen aan Utrecht ofzo?
pi_75772167
Einde Bruins lijkt het. Het beste lijkt me om hem te verhuren. Volgend jaar heb je hem waarschijnlijk weer nodig als bijvoorbeeld Babovic en de Guzman vertrekken.
pi_75772745
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
Oei. Spijtig. Uitlenen aan Utrecht ofzo?
Vooral spijtig dat het gewoon terecht is. Bruins heeft zoveel kwaliteit, maar zolang je gewoon niets aan hem hebt op het veld, kun je daar beter iemand anders de kans geven.

Verhuren zou idd een goede optie zijn.
-
pi_75773590
Vreemd , vond zelf dat ie het de laatste keren een stuk beter deed !
zag hem zelfs slidings nemen
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:23:15 #107
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_75784318
Been
Klasse dat hij Makaay gewoon in de basis laat beginnen, en de jeugd perspectief biedt

Grappig, dat men het hier over Arnautovic had. Ik las van de week die berichten dat Inter hem in de winter kwijt wil, maar Twente hem niet meer terug wil, en hij niet meer terug wil naar Twente, en dacht er ook aan of dat een optie zou zijn. Huren lijkt me geen goed idee, en voor kopen is geen geld, maar stel dat we hem voor 4 miljoen kunnen halen, extern gefinancierd met een wazige constructie ofzo, wat zouden jullie er dan vinden? Ik denk dat hij wel potentie heeft, maar denk dat we hem er met zo'n instelling niet bij moeten willen...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_75798504
quote:
Stefan Babovic hoopt zich bij Feyenoord zodanig te ontwikkelen dat hij komend jaar met de nationale ploeg van Servië naar het WK in Zuid-Afrika mag. In Rotterdam heeft hij echter geen basisplaats.
Babovic wil via Rotterdam naar Zuid Afrika
pi_75798971
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef Chewbalhaar het volgende:
Been
Klasse dat hij Makaay gewoon in de basis laat beginnen, en de jeugd perspectief biedt

Grappig, dat men het hier over Arnautovic had. Ik las van de week die berichten dat Inter hem in de winter kwijt wil, maar Twente hem niet meer terug wil, en hij niet meer terug wil naar Twente, en dacht er ook aan of dat een optie zou zijn. Huren lijkt me geen goed idee, en voor kopen is geen geld, maar stel dat we hem voor 4 miljoen kunnen halen, extern gefinancierd met een wazige constructie ofzo, wat zouden jullie er dan vinden? Ik denk dat hij wel potentie heeft, maar denk dat we hem er met zo'n instelling niet bij moeten willen...
Nou ik denk dat niemand echt twijfelt over zijn voetballende vermogen. Maar zoals je zelf zegt, hij kan wel eens voor gezeik binnen de selectie zorgen. En ik denk dat je dat nu niet kan gebruiken, juist nu iedereen(naar buiten toe) goed met elkaar door 1 deur kan.
pi_75805654
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Nou ik denk dat niemand echt twijfelt over zijn voetballende vermogen. Maar zoals je zelf zegt, hij kan wel eens voor gezeik binnen de selectie zorgen. En ik denk dat je dat nu niet kan gebruiken, juist nu iedereen(naar buiten toe) goed met elkaar door 1 deur kan.
Een heel groot talent idd. Als Feyenoord een beetje geld had, hadden ze het moeten proberen. Maar ik vind het een te groot risico, zowel mentaal als fysiek, om het vertrouwen van je geldschieters te gebruiken. Laat Castaignos maar lekker veel invallen dit seizoen.
-
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:00:33 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75805980
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Een heel groot talent idd. Als Feyenoord een beetje geld had, hadden ze het moeten proberen. Maar ik vind het een te groot risico, zowel mentaal als fysiek, om het vertrouwen van je geldschieters te gebruiken. Laat Castaignos maar lekker veel invallen dit seizoen.
Wat ben jij behoudend .
pi_75808822
Iemand toevallig al een live streampje gevonden
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:15:40 #113
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75809864
Koop gewoon EL .
pi_75809894
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

we zijn het eens!
pi_75810608
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef F.M.D. het volgende:
ik zoek er ook een
EL werkt niet in het buitenland
pi_75810654
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef F_PT het volgende:

[..]

ik zoek er ook een
kun je ze daar niet kopen in voordeel?
pi_75813675
Ik hoop dat Feyenoord snel op 3-0 komt, ik denk dat dan Castaignos mag invallen.
Lekker!
Een kopkaasplankje, voor na het diner. Met een heerlijk glaasje port erbij.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:10:47 #118
63192 ursel
pi_75813783
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef F_PT het volgende:

[..]

ik zoek er ook een
Zie PM
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:11:08 #119
63192 ursel
pi_75813797
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:41 schreef F.M.D. het volgende:
Gooi je pm eens aan..
pi_75814042
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:11 schreef ursel het volgende:

[..]

Gooi je pm eens aan..
Check je pm
doei
pi_75816899
goede eerste helft en beroerde tweede. Maar weer de 0 en drie punten dus gewoon goed.
pi_75817026
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:41 schreef TJDoornbos het volgende:
goede eerste helft en beroerde tweede. Maar weer de 0 en drie punten dus gewoon goed.
En naar het uitziet geen blessures, ondanks de omstandigheden. Dat is ook erg fijn.

Als het een beetje meezit morgen lopen we in op Ajax.
Lekker!
pi_75817311
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef kopkaasplankje het volgende:

[..]

En naar het uitziet geen blessures, ondanks de omstandigheden. Dat is ook erg fijn.

Als het een beetje meezit morgen lopen we in op Ajax.
afwachten hoe het met Fer is.

Alle ballen op Amoah
pi_75817914
3 punten
pi_75819303
Godverdomme, wat was het koud zeg. En ook nog eens kutvoetbal gezien.
pi_75819421
ik vond de 1e nog wel aardig, maar de 2de was zeer slecht en ook slechte wissels van been. Biseswar heeft laten zien waarom Cisse veel verder is dan hem.
pi_75819500
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef F.M.D. het volgende:
ik vond de 1e nog wel aardig, maar de 2de was zeer slecht en ook slechte wissels van been. Biseswar heeft laten zien waarom Cisse veel verder is dan hem.
Cissé vind ik ook niet overtuigen. Maar idd Biseswar kreeg als opdracht naar voren te spelen (duidelijk hoorbaar op EL) en liep nog achter zijn eigen linksback geloof ik.
  zondag 20 december 2009 @ 01:49:51 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_75824623
Ik vond Cissé goed hoor. Was een goed aanspeelpunt en had zeer weinig balverlies en heeft ook nog gescoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_75829250
Normaliter sta je met die puntenaantal eerste of tweede.
-
pi_75829898
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

afwachten hoe het met Fer is.

Alle ballen op Amoah
Die moest dus heel nodig naar de wc (buikkrampen). Vandaar dat'ie gewisseld werd
pi_75832917
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef Irritatie100 het volgende:
En ook nog eens kutvoetbal gezien.
Vond het nog wel meevallen, maar ik was dan ook niet helemaal nuchter
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef Irrem het volgende:

[..]

Die moest dus heel nodig naar de wc (buikkrampen). Vandaar dat'ie gewisseld werd

Ik vroeg mij al af waarom hij niet bleef kijken.
  zondag 20 december 2009 @ 14:13:17 #132
53267 TC03
pi_75836170
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Ritmo het volgende:
Normaliter sta je met die puntenaantal eerste of tweede.
Mwuah, geëxtrapoleerd naar een heel seizoen hebben we 68 punten. Dat is gewoon een derde of vierde plek.
pi_75836999
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Mwuah, geëxtrapoleerd naar een heel seizoen hebben we 68 punten. Dat is gewoon een derde of vierde plek.
Je hebt gelijk idd, ik had het idee dat PSV en Twente het uitzonderlijk goed deden qua punten maar dat valt mee.
-
pi_75837080
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Voor 65 tot 70 punten moeten we het gewoon doen dit seizoen. Dat zou erg goed zijn denk ik.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_75842341
Cissé is sterk aan de bal en hij beweegt veel, maar hij speelt niet efficiënt en moet aan zijn traptechniek werken. Dan scoort hij tenminste 10-12 goals per jaar in plaats van 6.
Lekker!
  zondag 20 december 2009 @ 16:54:40 #136
53267 TC03
pi_75842616
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:48 schreef kopkaasplankje het volgende:
Cissé is sterk aan de bal en hij beweegt veel, maar hij speelt niet efficiënt en moet aan zijn traptechniek werken. Dan scoort hij tenminste 10-12 goals per jaar in plaats van 6.
Inderdaad, maar gisteren vond ik het ruim voldoende.
pi_75842785
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

Inderdaad, maar gisteren vond ik het ruim voldoende.
Ja, hij verraste me. Ik vond het dan ook wel vreemd dat hij eraf gehaald werd.
Lekker!
  zondag 20 december 2009 @ 21:24:44 #138
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75854055
Ben gisteren geweest, maar heb als ik eerlijk moet zijn geen minuut aan het veld gestaan/gezeten. Vond het veel te koud, dus maar 90 minuten lang koffie gedronken in de kantine.
quote:
Landzaat blij met nieuwe rol

Uitgegeven: 20 december 2009 09:21

AMSTERDAM - Denny Landzaat is aangenaam verrast over zijn nieuwe rol binnen de selectie van Feyenoord. De middenvelder zat aan het begin van het seizoen vooral op de bank of op de tribune, maar de laatste weken mag hij bijna altijd rekenen op een basisplaats.

"Ik ben altijd blijven knokken en heb mijn kop nooit laten hangen", vertelde hij na de 1-0 zege op Willem II tegen Eredivisie Live.

Vertrek
Landzaat paste aanvankelijk niet in de plannen van trainer Mario Been en kreeg in augustus zelfs te horen dat hij transfervrij mocht vertrekken. Momenteel is de 38-voudig international helemaal niet meer bezig met een vertrek uit Rotterdam.

"Ik heb het gevoel dat ik van waarde ben en bovendien heb ik momenteel helemaal niets te mopperen", zegt hij beslist.

Leiding
Het contract van Landzaat bij Feyenoord loopt deze zomer af. Waar zijn toekomst ligt, weet de 33-jarige middenvelder niet.

"Ik ben blij dat ik de trainer heb kunnen overtuigen en dat ik weer gewoon aan spelen toe kom. Met de clubleiding heb ik verder nog helemaal niet gesproken."
© Novum
Elite
Tegen TTIP
pi_75854168
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:24 schreef Happel het volgende:
Ben gisteren geweest, maar heb als ik eerlijk moet zijn geen minuut aan het veld gestaan/gezeten. Vond het veel te koud, dus maar 90 minuten lang koffie gedronken in de kantine.
[..]

Ze mogen zijn contract best verlengen als hij minder gaat verdienen. Gewoon een passend salaris, niet dat van een sterspeler. Zelfde geldt voor Hofland en De Cler.
Lekker!
pi_75859080
k vind dat de Cler weg mag. Hij wordt wat ouder, en hij is niet meer ''de 5e middenvelder'' zoals hij onder Bert van Marwijk was. Kevin Hofland mag blijven, ik vind hem een aardige vervanger voor Bahia/ Vlaar. Verder moet de Guzman opzouten, niet om het feit dat hij een slechte speler is, maar omdat hij gewoon weg moet, anders gaat hij transfervrij weg. Makaay MOET blijven vind ik, toch een HELE aardige pinchhitter. Ik vind hem zoiezo al beter dan Tomasson, maar omdat Tomasson meer scoort, en meer beweegt, kiest Been voor hem.

Cissé vind ik een miskoop...Zet Biseswar daar, die doet voor mij niet veel onder voor Cissé. En WIjnaldum moet veel meer speelminuten krijgen, want die jongen heeft talent! Alleen moet hij zijn talent doorontwikkelen. Luigi Bruins, hem zie ik nog altijd als een groot talent, alleen moet hij het wel laten blijken. En nouja, el Ahmadi...Miskoop, 5 miljoen is teveel voor een speler die in 100 wedstrijden (volgens mij) 4 doelpunten en 4 assists gaf...Maar hij kan het wel .

Feyenoord staat 4e, heeft 12 wedstrijden (!) de nul gehouden, Daar kwam wat geluk bij kijken, maar toch is dat heel aardig vind ik . Veel beter dan het rampseizoen van vorig jaar. En ik ben zo verrast van Heracles :|! 5e! Ik had toch wel Heerenveen/Nac/ of Groningen daar verwacht, en NEC die achtervolgt. Maar gelukkig presteren die ploegen ondermaats :$.

Fijne Kerst nog xD.

En sinds wanneer ben ik TS o.O?
pi_75859195
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Voor 65 tot 70 punten moeten we het gewoon doen dit seizoen. Dat zou erg goed zijn denk ik.
Wat zonde dat Tomasson het dan verkloot tegen Sparta. Dan had je boven Ajax gestaan.
-
  zondag 20 december 2009 @ 22:58:00 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75859252
Ajax heeft het ook verkloot tegen Sparta en Roda JC. Er gebeurt altijd wel wat waardoor je sommige wedstrijden die je zou moeten winnen niet wint.
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef Lauwemens het volgende:
k vind dat de Cler weg mag. Hij wordt wat ouder, en hij is niet meer ''de 5e middenvelder'' zoals hij onder Bert van Marwijk was. Kevin Hofland mag blijven, ik vind hem een aardige vervanger voor Bahia/ Vlaar. Verder moet de Guzman opzouten, niet om het feit dat hij een slechte speler is, maar omdat hij gewoon weg moet, anders gaat hij transfervrij weg. Makaay MOET blijven vind ik, toch een HELE aardige pinchhitter. Ik vind hem zoiezo al beter dan Tomasson, maar omdat Tomasson meer scoort, en meer beweegt, kiest Been voor hem.
Ik vind Tomasson echt veel beter dan Makaay hoor. Zonder Tomasson zijn de aanvallende intenties van Feyenoord niet meer dan speldenprikjes. Gisteren was hij ook weer betrokken bij 3 100%-kansen. Geweldige speler die m.i. een onbetwiste basisspeler is.
pi_75859323
Wooooooooooooooow alles gaat hier snel o.O.
pi_75859831
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:58 schreef Merkie het volgende:
Ajax heeft het ook verkloot tegen Sparta en Roda JC. Er gebeurt altijd wel wat waardoor je sommige wedstrijden die je zou moeten winnen niet wint.
Is ook waar, maar je moet altijd naar jezelf kijken natuurlijk.
-
  zondag 20 december 2009 @ 23:10:39 #145
63192 ursel
pi_75859903
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:59 schreef Lauwemens het volgende:
Wooooooooooooooow alles gaat hier snel o.O.
Wat heb jij gezopen??
  zondag 20 december 2009 @ 23:57:50 #146
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75862184
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Is ook waar, maar je moet altijd naar jezelf kijken natuurlijk.
Ja, maar dat is de enige wedstrijd waar we écht ondermaats gepresteerd hebben (hoewel Ajax-uit ook een blamage was, maar verlies daar is niet zo erg), in 18 wedstrijden. Dat valt nog wel te overzien.
pi_75865483
Hopelijk gaat het dinsdag door!

pi_75867251
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Hahahaha geweldig!
  maandag 21 december 2009 @ 08:43:31 #149
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75867432
quote:
Op maandag 21 december 2009 02:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

Mooie dag was dat.

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1... jaaaaa, sneeuw-bal hoo-li-gans.
quote:
'Sneeuw-bal hoo-li-gans, sneeuw-bal hoo-li-gans'

[LEZERSBIJDRAGE] De weersverwachting voor komende zaterdagavond: koud winterweer (tussen de -4 en -10 graden) met af en toe sneeuw. Dan zit er maar één ding op: van tevoren veel, heel veel bier drinken. En je warm kleden, dat helpt ook. Of sneeuwballen gooien in De Kuip. Krijg je het ook warm van.
Dat brengt me automatisch bij een van de meest legendarische wedstrijden die ik ooit in De Kuip mocht aanschouwen: het bekertreffen Feyenoord-NAC van donderdag 3 maart 2005. In een steenkoude Kuip namen koukleumende Feyenoord-supporters deel aan een fantastisch sneeuwballengevecht.

Vakgenoten, in de hoek schuilende agenten en stewards, andere vakken, bobo's, pers en het op het ereterras zittende Feyenoord-bestuur, iedereen werd bestookt en kreeg de volle laag. Dit alles onder de steeds luider klinkende strijdkreet 'Sneeuw-bal hoo-li-gans, Sneeuw-bal hoo-li-gans'.

Niemand, ook de NAC-aanhang niet, had nog oog voor de verrichtingen op het veld. Alle aandacht ging naar het massale sneeuwballengevecht, waardoor stadionspeaker Peter Houtman zich gedwongen voelde de mededeling 'Dames en heren, er is ook nog zoiets als een voetbalwedstrijd bezig' door De Kuip te laten galmen.

Een hartverwarmende avond om nooit te vergeten. Oh ja, Feyenoord won gemakkelijk met 4-0. En toevallig of niet, maar laat 4-0 nou net ongeveer precies mijn voorspelling van Feyenoord-Willem II zijn.

Leve Feyenoord één!
(EUS ROOVERS, Clubreporter Feyenoord)
(met dank aan: OK, lunaticnews.nl)
Elite
Tegen TTIP
pi_75875446
quote:
Feyenoord kan niet trainen in aanloop naar duel met AZ

Feyenoord kan daags voor de bekerwedstrijd tegen landskampioen AZ niet trainen. Het trainingsveld op Varkenoord is vanwege de winterse omstandigheden onbespeelbaar, omdat het niet voorzien is van veldverwarming. De spelersgroep moet op maandag daarom genoegen nemen met het bekijken van videobeelden.

“Ideaal is anders, maar de situatie is zoals-ie is”, zei trainer Mario Been tegen Voetbal International. Feyenoord heeft de noodzakelijke installatie klaar liggen om het trainingsveld te kunnen verwarmen, maar de club heeft op het momenteel simpelweg geen geld om deze installatie aan te leggen. Daarom kon er maandag en wellicht ook dinsdag niet getraind worden.

“Als het slechte weer aanhoudt tot in februari, hebben we toch een groot probleem”, aldus Been. “Ik geloof dat de directie wel wil meewerken. Er is inderdaad geen geld, maar soms moeten dingen gewoon gebeuren. Het kan niet zo zijn dat een club als Feyenoord niet kan trainen.”
Wat is dat voor een onzin? Waarom trainen ze dan niet gewoon in de Kuip?
  maandag 21 december 2009 @ 13:25:46 #151
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_75876695
Feijenoord
pi_75887387
quote:
Feyenoord - Az gaat vooralsnog door

Het duel Feyenoord – Az gaat morgenavond vooralsnog gewoon door. Aangezien het veld in stadion De Kuip thans bespeelbaar is, ziet de KNVB als organisator van de bekercompetitie geen aanleiding de wedstrijd af te gelasten. Mede uit naam van het stadion en de lokale overheid wees Feyenoord de KNVB er maandag op dat zeker niet uitgesloten kan worden dat er voor bezoekers in en vooral rondom het stadion gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Momenteel wordt er met man en macht aan gewerkt om behalve het veld ook de tribunes, parkeerplaatsen en wegen van sneeuw en ijs te ontdoen.
De club heeft aan de KNVB aangegeven direct contact op te nemen wanneer de omstandigheden bijvoorbeeld door nieuwe sneeuwval drastisch veranderen. Feyenoord adviseert alle bezoekers zeer vroeg van huis te vertrekken, voorzichtig te zijn en vooral warm gekleed te gaan.
pi_75888431
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
quote:
Mede uit naam van het stadion en de lokale overheid wees Feyenoord de KNVB er maandag op dat zeker niet uitgesloten kan worden dat er voor bezoekers in en vooral rondom het stadion gevaarlijke situaties kunnen ontstaan.
Ja, ik ging zaterdag al op mijn bek
pi_75888479
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:43 schreef Happel het volgende:

[..]

Mooie dag was dat.

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1... jaaaaa, sneeuw-bal hoo-li-gans.
[..]
Dat was prachtig ja
Die opmerking van Houtman
pi_75893753
zou t doorgaan morgen?
zal wel weer laatste moment horen worden
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 21 december 2009 @ 20:37:48 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75895272
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef Cara het volgende:
zou t doorgaan morgen?
Zou het niet eens zo erg vinden als het niet doorgaat. Verwacht sowieso problemen met het openbaar vervoer morgen en daar ben ik, net als vele anderen, van afhankelijk. Aan de andere kant wordt het ook live uitgezonden, dus je moet niet gek opkijken als ze besluiten het gewoon door te laten gaan.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 december 2009 @ 23:04:33 #157
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75903796
quote:
De Guzman niet meer in actie voor Feyenoord?

21 december 2009 K

Begin oktober raakte Jonathan de Guzman opnieuw geblesseerd en moest de middenvelder een meniscusoperatie ondergaan. Toen al meldden enkele media dat Feyenoord de middenvelder eigenlijk niet meer wilde laten spelen om geen risico te nemen in verband met een verkoop van de speler in de winterstop. Dat werd toen echter direct door Feyenoord ontkend.

Ondanks dat de middenvelder veel sneller dan verwacht herstelde, kwam de Canadees tot nu toe niet in actie. Volgens de technische staf, die hem al een paar weken geleden dacht in te kunnen zetten, werd steeds een dag voor de wedstrijd besloten dat De Guzman er toch niet klaar voor was. Ook voor het duel tegen AZ blijkt dat weer het geval.

Feyenoord hoopt De Guzman in de winterstop nog te kunnen verkopen om nog een transfersom te verkrijgen. Dat zou betekenen dat de middenvelder inmiddels zijn laatste duel al begin oktober afwerkte.
http://twitter.com/jdeguz/status/6899431229
Elite
Tegen TTIP
  maandag 21 december 2009 @ 23:08:42 #158
9926 Jenga
maar dan anders
pi_75904010
http://www.rtvnh.nl/nieuws/
quote:
Voor de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en AZ, die dinsdagavond wordt gespeeld in Rotterdam, rijden geen extra treinen naar/van station Rotterdam Stadion.
Ga er dan maar uit dat het afgelast wordt. Je kunt onmogelijk tigduizend man met bussen of trams naar het stadion vervoeren, laat staan dat je ze na afloop op tijd weer terug hebt bij Rotterdam CS. AL helemaal niet met zo'n debiel laat aanvangstijdstip.
Deze sjors is niet de enige eikel
pi_75914202
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:08 schreef Cara het volgende:

Wanneer ik in de tram zit oid
Ik hoop dat er vanmiddag uitsluitsel is, dan weet ik of ik thuis kan blijven
  dinsdag 22 december 2009 @ 09:54:00 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75914502
quote:
AD: Feyenoord wil dat Feyenoord-AZ wordt afgelast

22 december 2009 K

Volgens het Algemeen Dagblad wordt het bekerduel tussen Feyenoord en AZ afgelast als het aan de clubleiding van Feyenoord ligt afgelast. Mede uit naam van de stadion-directie wees Feyenoord de KNVB er gisteren op dat er voor bezoekers in en vooral rondom de Kuip levensgevaarlijke situaties kunnen ontstaan.

Feyenoord is echter geen partij. De bekerwedstrijd wordt georganiseerd door de KNVB en die bepaalt in deze. een woordvoerder van de KNVB liet al weten dat de clubs zondag nog overvallen werden, maar nu voldoende tijd hebben om een en ander speelklaar te maken. Los van nieuwe extreme weersomstandigheden zou de KNVB niet meer tot afgelasting over willen gaan.
Voeg toe aan Nu.nl
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:03:40 #161
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_75914775
Ik hoop zo dat het wordt afgelast. Zou vanavond heen gaan, maar heb toch besloten om met dit weer niet de weg op te gaan
pi_75914925
quote:
Excelsior denkt aan seizoenkaart voor Feyenoord/Excelsior

Algemeen directeur Simon Kelder van Excelsior oppert tegenover Radio Rijnmond de lancering van een gecombineerde seizoenskaart voor Feyenoord en Excelsior. Een eventuele combinatie zou ervoor kunnen zorgen dat er meer publiek naar Woudestein komt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:41:25 #163
63192 ursel
pi_75922895
quote:
Het bekerduel Feyenoord – AZ gaat dinsdagavond gewoon door. Dat heeft de KNVB besloten.
© ANP

De Rotterdammers hadden de bond gevraagd het duel niet door te laten gaan vanwege de winterse omstandigheden in en om De Kuip. Het veld is dinsdagmiddag goedgekeurd.

De thuisclub waarschuwt bezoekers voor gevaarlijke situaties op de weg en rondom het stadion in verband met het winterweer.

Ook vraagt de club haar aanhangers om niet met sneeuwballen te gooien in het stadion. Fans die zich hier toch aan wagen kunnen een tuchtzaak met kans op een hoge boete tegemoet zien.
Die laatste alinea
  dinsdag 22 december 2009 @ 13:47:07 #164
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75923148
Gewoon een SV voor sneeuwballen gooien, ja.

Triest...
Elite
Tegen TTIP
pi_75924696
quote:
'Terugkeer El Ahmadi gaat ten koste van Makaay'
Karim El Ahmadi mag zich voor het bekerduel met AZ weer gaan opmaken voor een basisplaats. Zijn terugkeer gaat ten koste van Roy Makaay, die afgelopen weekend nog bij de aftrap aan de start stond.

El Ahmadi, die na blessureleed zijn basisplaats was kwijtgeraakt, moet tegen AZ het middenveld defensief versterken. Volgens het Algemeen Dagblad schuift Jon Dahl Tomasson door naar de voorhoede, waardoor Makaay weer op de bank plaats mag nemen.

Luigi Bruins behoort in tegenstelling tot zaterdag, toen Feyenoord met 1-0 won van Willem II, wel weer tot de wedstrijdselectie. De 22-jarige rechtspoot neemt de plaats over van jeugdspeler Luc Castaignos.

Trainer Mario Been kan dinsdagavond nog niet beschikken over Kevin Hofland, Dani Fernandez, Tim de Cler, Bart Schenkeveld, Aleksander Ignjatovic en Darley. Jonathan de Guzman moest op het laatste moment eveneens afhaken
Bron: voetbalprimeur.nl

Wat vind ik dit een ontzettende misser zeg... Makay speelde erg goed en was gevaarlijk, maar nee, meneer de postbode mag het weer eens proberen... Mag ie er verdomme wel 2 inschoppen!
pi_75924751
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:47 schreef Happel het volgende:
Gewoon een SV voor sneeuwballen gooien, ja.

Triest...
Logisch dat ze die waarschuwing opnemen als disclaimer, straks breekt er iemand z'n nek en kan Feyenoord weer een paar ton extra gaan afschrijven.
-
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 december 2009 @ 14:35:01 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_75925218
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Logisch dat ze die waarschuwing opnemen als disclaimer, straks breekt er iemand z'n nek en kan Feyenoord weer een paar ton extra gaan afschrijven.
je nek breken omdat je een sneeuwbal gooit?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_75925313
quote:

[..]

Ben ik het wel eens, zolang ze er alleen wat aan doen als er écht iets gebeurd... Hopelijk laten ze de rest lekker met rust.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:39:23 #169
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75925397
quote:

[..]

Sneeuwballen gooien naar elkaar, niet naar de spelers hè.

Vooral lekker alle uitbundige uitspattingen inperken, bioscooppubliek kweken.
Elite
Tegen TTIP
pi_75925642
Als jullie Karim maar raken
pi_75925657
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je nek breken omdat je een sneeuwbal gooit?
Nee, omdat het nu al glad is en ze ongelukken willen voorkomen.
-
pi_75925688
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:37 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ben ik het wel eens, zolang ze er alleen wat aan doen als er écht iets gebeurd... Hopelijk laten ze de rest lekker met rust.
Idd, als er nu iets gebeurd kunnen zij zeggen dat ze maatregelen genomen hadden.
-
pi_75926836
Waar kan je vanavond het beste parkeren?
pi_75926912
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75928886
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef mrbombastic het volgende:
Waar kan je vanavond het beste parkeren?
Onder de brienenoord
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:35:38 #176
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75945761
Kwartfinale .
  Moderator dinsdag 22 december 2009 @ 22:41:27 #177
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75946127

Zwaar bevochten, mooie pot!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75946310
Echt zo'n wedstrijd waarbij ik vanaf de eerste minuut wist dat we zouden winnen. Heerlijk.
Lekker!
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:45:02 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75946377
Tweede helft was weer billen knijpen.
Elite
Tegen TTIP
pi_75946619
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef Happel het volgende:
Tweede helft was weer billen knijpen.
absoluut. Begreep ook niet waarom Makaay niet mocht invallen om zo de bal op alkmaarse kant te houden.
pi_75946684
Die Leerdam doet het toch wel erg goed. Voor zo'n klein ventje doet hij het nog prima in de lucht ook.
Lekker!
pi_75946751
Klasse! Prima uitgespeeld.
-
pi_75947302
Die frusti verslaggevers ook weer "Feyenoord heeft gezwijnd". Gelukkig werd Been terecht boos.
-
pi_75947330
Humberto Tan met die muts. Dat is echt geen gezicht joh. Hij lijkt wel een stripfiguur.
Lekker!
pi_75949140
Eerste helft was mooi, om te zien maar ook de spanning en ontlading bij de goal. De tweede helft was inderdaad billen knijpen.
Cisse vond ik wéér erg sterk. Leerdam ook. El Ahmani vond ik niet overtuigend, maar ook niet echt dramatisch. Toch vind ik m niet geweldig.
Van Dijk ook weer goed bezig, maar ondanks dat moet Darley denk ik wel na de winter(wat geloof ik ook de bedoeling was)op goal moet. Het is toch de toekomst.
pi_75949494
Ik snap overigens Been's wissels weer echt niet. Waarom Biseswar erin ipv Makaay? Cissé eruit voor Makaay en Tomasson naar achter was toch veel logischer geweest dan Tomasson eruit voor Biseswar?

Maar goed, een winnende coach heeft altijd gelijk.
-
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:50:09 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75949940
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Ritmo het volgende:
Die frusti verslaggevers ook weer "Feyenoord heeft gezwijnd". Gelukkig werd Been terecht boos.
Ja, het begint wel op te vallen inderdaad . Als ze Twente op dezelfde manier zouden benaderen zouden zij ook elke week zwijnen.
pi_75950030
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:50 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, het begint wel op te vallen inderdaad . Als ze Twente op dezelfde manier zouden benaderen zouden zij ook elke week zwijnen.
Nee, Twente speelt zakelijk en volwassen en Ajax speelt elke week gewoon werelds.
-
pi_75950272

2e helft gelukkig overleefd
Lekker sfeertje wel
pi_75950538
Toch wel de laatste 5 wedstrijden gewonnen van prima tegenstanders. En zonder dat ik persoonlijk nou echt het idee heb dat Feyenoord op volle kracht draait. Dat is toch wel iets wat we de laatste jaren niet gezien hebben.
Lekker!
pi_75951511
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:04 schreef kopkaasplankje het volgende:
Toch wel de laatste 5 wedstrijden gewonnen van prima tegenstanders.
Ado, Willem II?
-
pi_75951701
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ado, Willem II?
Okee, niet allemaal natuurlijk hè? Maar ADO-uit is lastig en de andere drie zijn toch goede ploegen.
Lekker!
pi_75951860
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef kopkaasplankje het volgende:

[..]

Okee, niet allemaal natuurlijk hè? Maar ADO-uit is lastig en de andere drie zijn toch goede ploegen.
Mee eens.

Ik hoop echt dat Ajax er snel uitvliegt of we ze desnoods in de kwartfinale zelf uitschakelen.
Finale Feyenoord - Ajax zonder publiek kun je net zo goed niet spelen.
-
  woensdag 23 december 2009 @ 00:37:18 #194
63192 ursel
pi_75952097
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mee eens.

Ik hoop echt dat Ajax er snel uitvliegt of we ze desnoods in de kwartfinale zelf uitschakelen.
Finale Feyenoord - Ajax zonder publiek kun je net zo goed niet spelen.
Als het goed is wordt er dan geloot wie er "thuis" speelt.
Alles Ajax dan "thuis" speelt zijn alleen ajaxieden welkom in de kuip..
pi_75952552
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef ursel het volgende:

[..]

Als het goed is wordt er dan geloot wie er "thuis" speelt.
Alles Ajax dan "thuis" speelt zijn alleen ajaxieden welkom in de kuip..
Lijkt me niet echt een oplossing. Zal wel naar de Arena verplaatst worden in dat geval.
-
pi_75952770
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ebben-gezwijnd.dhtml

Media wederom, ditmaal het AD zelfs. Die kop. Been kon het er niet meer mee oneens zijn.
-
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 00:53:30 #197
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75952781
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef Ritmo het volgende:
We hebben ook wel een beetje gezwijnd.
Alleen door de overwinning als meer geluk dan wijsheid af te doen, doe je Feyenoord absoluut weer tekort. Verdedigen is ook een kunst.

En Makaay had in het veld moeten komen. De manier waarop er met de zeeën van ruimte werd omgegaan in de laatste 25 minuten, was weinig vernuftig. Om de wedstrijd af te maken was wat vastheid aan de bal nodig voorin en intelligentie. Geen Biseswar dus.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_75953061
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Gert het volgende:

[..]

We hebben ook wel een beetje gezwijnd.
Alleen door de overwinning als meer geluk dan wijsheid af te doen, doe je Feyenoord absoluut weer tekort. Verdedigen is ook een kunst.
Dus PSV is 4 jaar lang kampioen geworden door te zwijnen en Duitsers en Italianen mazzelen zich van de ene na de andere WK-finale? Van mij mag Feyenoord het hele seizoen 'zwijnen' als de uitslagen zo zijn als die van vanavond.

Nederland moet eens wat meer respect krijgen voor goed verdedigen. Niet alleen het voetbal dat Cruijff predikt is 'goed voetbal'.
quote:
En Makaay had in het veld moeten komen. De manier waarop er met de zeeën van ruimte werd omgegaan in de laatste 25 minuten, was weinig vernuftig. Om de wedstrijd af te maken was wat vastheid aan de bal nodig voorin en intelligentie. Geen Biseswar dus.
Dat dus.
-
  woensdag 23 december 2009 @ 01:00:15 #199
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75953078
Ik vind het best meevallen dat we gezwijnd hebben. In het eerste kwartier na rust zette AZ even aan, maar daarna viel het wel mee op de vrije trap van Elm na. Prima overwinning. En wéér de 0.
pi_75953992
Net terug
De sfeer was weer goed! Cissé vond ik erg tegenvallen. Volgende keer Babovic er voor hem in aub.
pi_75954114
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dus PSV is 4 jaar lang kampioen geworden door te zwijnen en Duitsers en Italianen mazzelen zich van de ene na de andere WK-finale? Van mij mag Feyenoord het hele seizoen 'zwijnen' als de uitslagen zo zijn als die van vanavond.

Nederland moet eens wat meer respect krijgen voor goed verdedigen. Niet alleen het voetbal dat Cruijff predikt is 'goed voetbal'.
[..]

Dat dus.
Helemaal 100% mee eens.
Lekker!
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 01:32:06 #202
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75954152
quote:

[..]

Van mij ook, alleen het was niet geflatteerd geweest als AZ een tegentreffer had gemaakt.
Overigens plaatst ook Been die nuance wel hoor: "Been: we hebben gezwijnd"

Alleen, we hoeven daar niet op te focussen. Er is ook gewoon heel goed verdedigd, er was zo te horen een lekkere sfeer in De Kuip, de ontlading na afloop bij spelers en trainer was mooi om te zien: alle vertrouwen in de tweede seizoenshelft. Het gaat alleen maar beter worden.
pi_75954278
Is er nog ergens een samenvatting te zien?
pi_75954294
quote:
Op woensdag 23 december 2009 01:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Van mij ook, alleen het was niet geflatteerd geweest als AZ een tegentreffer had gemaakt.
Overigens plaatst ook Been die nuance wel hoor: "Been: we hebben gezwijnd"
Die titel slaat echt nergens op, Been werd iets in de mond gelegd waar hij het NIET mee eens was, en vervolgens wordt het omgetoverd naar een citaat van hemzelf.
quote:
Alleen, we hoeven daar niet op te focussen. Er is ook gewoon heel goed verdedigd, er was zo te horen een lekkere sfeer in De Kuip, de ontlading na afloop bij spelers en trainer was mooi om te zien: alle vertrouwen in de tweede seizoenshelft. Het gaat alleen maar beter worden.
Dat hoop ik maar.
-
  woensdag 23 december 2009 @ 01:50:10 #205
53267 TC03
pi_75954605
Naar mijn mening moet Cissé altijd in de basis starten, eigenlijk.
pi_75955544
quote:

[..]

[..]

Dat dus.
Mwoah ...
Al sinds DH uit speelt Feyenoord uiterst matig hoor .
Ok ze houden de nul .
Maar niet omdat ze zo geweldig spelen.
Laatste 20 minuten tegen DH was het wachten op een goal van DH.
Heerenveen .. Wat 3 x een bal van de lijn en 21 schoten op doel ? 19 hoekschoppen weggegeven?

Waar jij op doelt (en daar is idd niets mis mee) , is snel een goal maken en vervolgens de boel achter dichttimmeren.

Waarvan bij Feyenoord gezien de wedstrijdstatistieken geen sprake is. Eerder geluk.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_75956962
Het was leuk gisteren, de sterretjes waren grappig om te zien.
Ik zat op VV met mijn schoonvader, maar de volgende keer ga ik gewoon weer terug naar S of R.
Ik mis toch wel de sfeer
  woensdag 23 december 2009 @ 08:06:59 #208
53267 TC03
pi_75957215
quote:
Op woensdag 23 december 2009 02:29 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Mwoah ...
Al sinds DH uit speelt Feyenoord uiterst matig hoor .
Ok ze houden de nul .
Maar niet omdat ze zo geweldig spelen.
Laatste 20 minuten tegen DH was het wachten op een goal van DH.
Heerenveen .. Wat 3 x een bal van de lijn en 21 schoten op doel ? 19 hoekschoppen weggegeven?

Waar jij op doelt (en daar is idd niets mis mee) , is snel een goal maken en vervolgens de boel achter dichttimmeren.

Waarvan bij Feyenoord gezien de wedstrijdstatistieken geen sprake is. Eerder geluk.
Het is geen structureel geluk als je net zoveel tegendoelpunten hebt als Twente en Ajax terwijl je minder punten hebt. Verdedigend staat het het beste sinds jaren. Heeft ook met de tactiek te maken, maar dan nog.

Dat Feyenoord matig speelt zal niemand ontkennen, maar als je door matig spelen steeds met 1-0 of 2-0 wint vind ik het niet erg.
pi_75957298
Ach we hebben de tweede helft best mazzel gehad, de eerste helft kunnen we er in principe ook gewoon 2 of 3 maken dan hoor je niemand over die tweede helft...

Het isook wel nog onze tekortkoming, dat we niet een volledige wedstrijd goed kunnen spelen. Snapte ook niet goed waarom Makaay nou weer ten koste van El Ahmadi op de bank zat, het bracht geen extra rust op het middenveld en voorin miste we gewoon een aanspeelpunt wat Makaay de laatste weken wel was.

Maar goed rondetje verder! Dat telt. Hopelijk heb Feijenoord nou ook gewoon geleerd dat je met de beker gewoon lekker de prijzen omlaag moet mikken. Heerlijk gewoon zo'n volle Kuip, komt de wedstrijd alleen maar ten goede. En de sfeer zat ook wel aardig in
#12 is not for sale!
pi_75957527
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het is geen structureel geluk als je net zoveel tegendoelpunten hebt als Twente en Ajax terwijl je minder punten hebt. Verdedigend staat het het beste sinds jaren. Heeft ook met de tactiek te maken, maar dan nog.

Dat Feyenoord matig speelt zal niemand ontkennen, maar als je door matig spelen steeds met 1-0 of 2-0 wint vind ik het niet erg.
Matig spel en winnen is prima . Maar doe niet alsof de verdediging als een huis staat en niets weg geeft
Maargoed we hebben nog wat karma te goed van afgelopen seizoen toen de sterren van de hemel werden gespeeld maar aan het eindje we wel weer met lege handen stonden.
En Vlaar is natuurlijk +
Niet verwacht dat die zich zo zou ontwikkelen als een killer. Vond hem altijd een beetje een doetje maar dr staat nu een echte vent .
pi_75957574
O en alle toppers werden bovendien verloren met klinkende cijfers .
Twente thuis was ook een verloren zaak maar met een gelukje gelijk door die late pingel.
  woensdag 23 december 2009 @ 08:53:35 #212
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_75957782
twente verloren zaak? volgens mij speelde Feyenoord de eerste helft tegen twente het beste voetbal van het hele seizoen
ga eens koffie halen
  woensdag 23 december 2009 @ 09:01:36 #213
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75957900
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Maargoed we hebben nog wat karma te goed van afgelopen seizoen toen de sterren van de hemel werden gespeeld maar aan het eindje we wel weer met lege handen stonden.

Volgens mij stonden we vorig seizoen bij de winterstop 14de of 15de in de Eredivisie. Snap dan ook niet dat er dan nog mensen zijn die wat te zeiken hebben.

[ Bericht 4% gewijzigd door Happel op 23-12-2009 09:02:11 ( ) ]
Elite
Tegen TTIP
pi_75957962
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:53 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
twente verloren zaak? volgens mij speelde Feyenoord de eerste helft tegen twente het beste voetbal van het hele seizoen
Na de O-1 waren er in de 80e en 84e minuut zeker twee uitgespeelde kansen. Dank aan vriend Perez die zelfzuchtig was dat Ruiz de bal er niet in kon schieten want de verdediging was gezien.
Kijk naar DH uit dan . Laatste 20 minuten stonden ze echt zwaar onder druk gewoon .

Mja zal niet zeiken verder . Zolang we winnen is het allemaal best
  woensdag 23 december 2009 @ 09:15:33 #215
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_75958140
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:05 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Na de O-1 waren er in de 80e en 84e minuut zeker twee uitgespeelde kansen. Dank aan vriend Perez die zelfzuchtig was dat Ruiz de bal er niet in kon schieten want de verdediging was gezien.
Kijk naar DH uit dan . Laatste 20 minuten stonden ze echt zwaar onder druk gewoon .

Mja zal niet zeiken verder . Zolang we winnen is het allemaal best
Feyenoord had de eerste helft al met 4-0 voor moeten staan
ga eens koffie halen
pi_75958248
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

Feyenoord had de eerste helft al met 4-0 voor moeten staan
Precies, wat speelden we toen goed zeg... Jammer dat Twente (lees: Tioté, Rajkovic) de wedstrijd dood maakte door alleen maar te tackelen.
pi_75969767

bron: http://www.everywhereanywhere.nl
Prachtig plaatje
pi_75970195
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij stonden we vorig seizoen bij de winterstop 14de of 15de in de Eredivisie. Snap dan ook niet dat er dan nog mensen zijn die wat te zeiken hebben.
Hij zal de jaren onder BvM bedoelen.
  woensdag 23 december 2009 @ 14:41:50 #219
53267 TC03
pi_75970399
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Hij zal de jaren onder BvM bedoelen.
Dat is ook bullshit. Jorien heeft hier tot in den treure toe herhaald dat op 6 december 2007 de laatste goede wedstrijd werd gespeeld tegen Heracles (6-1), en dat was helemaal waar. De wedstrijden daarna waren net zo slecht als vorig seizoen. Feyenoord heeft één seizoenshelft redelijk gespeeld, maar de jaren daarna én daarvoor was het huilen met de pet op. Winner_Taco heeft een erg selectief geheugen.
  woensdag 23 december 2009 @ 14:43:41 #220
53267 TC03
pi_75970479
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:34 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Matig spel en winnen is prima . Maar doe niet alsof de verdediging als een huis staat en niets weg geeft
En Vlaar is natuurlijk +
Niet verwacht dat die zich zo zou ontwikkelen als een killer. Vond hem altijd een beetje een doetje maar dr staat nu een echte vent .
Als een huis is een groot woord. Wel veel beter dan vorig jaar, toen Greene, Lucius, De Cler, Van Bronckhorst en Bahía wekelijks blunderden.
pi_75970734
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat is ook bullshit. Jorien heeft hier tot in den treure toe herhaald dat op 6 december 2007 de laatste goede wedstrijd werd gespeeld tegen Heracles (6-1), en dat was helemaal waar. De wedstrijden daarna waren net zo slecht als vorig seizoen. Feyenoord heeft één seizoenshelft redelijk gespeeld, maar de jaren daarna én daarvoor was het huilen met de pet op. Winner_Taco heeft een erg selectief geheugen.
de eerste 4 onder BvM toch 2x winterkampioen en ook onder Gullit begonnen we leuk dacht ik. Neem aan dat WT dat bedoelde.
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 14:49:37 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75970752
quote:
Op woensdag 23 december 2009 08:37 schreef Winner_Taco het volgende:
O en alle toppers werden bovendien verloren met klinkende cijfers .
Twente thuis was ook een verloren zaak maar met een gelukje gelijk door die late pingel.
Tegen de neuzen ja. Verder niet. Psv 0-1. Twente 1-1 (en pas na de 0-1 van Twente kwamen die kansen waar jij verderop op doelt). En tegen landskampioen AZ uit 1-1 en nu winnen in de beker.

Dus "alle topper werden met kleinkende cijfers verloren" is gewoon gelul.
En dat Feyenoord voortdurend zoveel geluk heeft en op die manier de punten bij elkaar sprokkelt, is ook niet realistisch.
Er moet nog veel gebeuren, het is nog lang geen top 3, maar er groeit wél wat, heb ik het gevoel.
pi_75971262
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Tegen de neuzen ja. Verder niet. Psv 0-1. Twente 1-1 (en pas na de 0-1 van Twente kwamen die kansen waar jij verderop op doelt). En tegen landskampioen AZ uit 1-1 en nu winnen in de beker.

En dat Feyenoord voortdurend zoveel geluk heeft en op die manier de punten bij elkaar sprokkelt, is ook niet realistisch.
Er moet nog veel gebeuren, het is nog lang geen top 3, maar er groeit wél wat, heb ik het gevoel.
PSV verloren we toch met 3-1?

Ik denk wel dat we naar boven moeten blijven kijken ja, Ajax nog inhalen zou heerlijk zijn.
-
pi_75971455
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Ik denk wel dat we naar boven moeten blijven kijken ja, Ajax nog inhalen zou heerlijk zijn.
Daar gaan de jongens ook vast wel alles aan doen. En anders maakt Mario Been de spelers het er wel van bewust.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:08:13 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75971549
Lekker boeiend lijkt me dat. Europees voetbal halen is belangrijker dan die eeuwige strijd tussen Ajax en Feijenoord in ons voordeel te beslechten.
Elite
Tegen TTIP
pi_75971599
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Happel het volgende:
Lekker boeiend lijkt me dat. Europees voetbal halen is belangrijker dan die eeuwige strijd tussen Ajax en Feijenoord in ons voordeel te beslechten.
we moeten sowieso Europees halen. Dat is prioriteit 1. Ajax verslaan is een leuk extraatje.
pi_75972564
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Happel het volgende:
Als je Ajax inhaalt en 3e wordt heb je sowieso ook Europees voetbal.
-
  woensdag 23 december 2009 @ 15:58:37 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_75973826
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik en het is ook leuk om ze in te halen, maar prioriteit heeft het niet.
Elite
Tegen TTIP
pi_75973921
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik en het is ook leuk om ze in te halen, maar prioriteit heeft het niet.
Natuurlijk heeft dat geen prioriteit maar het is een heerlijke bijkomstigheid.
-
  Moderator woensdag 23 december 2009 @ 16:06:05 #230
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75974133
ajax inhalen gaat niet lukken, of de pleuris moet daar uitbreken en suarez worden verkocht in de winterstop.

Ineens Europees voetbal halen is een mooi streven voor dit seizoen. Misschien als bonus nog de beker?
pi_75977702
gisteren een feestje hier in frankrijk na de winst
vlaar
pi_75977891
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:31 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Je hebt toch sowieso Europees voetbal tot en met de vierde plaats? Of ben ik in de war nu?
Lekker!
pi_75978019
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef Gert het volgende:
ajax inhalen gaat niet lukken, of de pleuris moet daar uitbreken en suarez worden verkocht in de winterstop.
Als wij blijven winnen is alles mogelijk lijkt me. Waarom zo stellig dat het niet kan.
quote:
Ineens Europees voetbal halen is een mooi streven voor dit seizoen. Misschien als bonus nog de beker?
De beker zou een goed begin zijn voor lange termijn.
pi_75993377
Tyfus tegen PSV
  woensdag 23 december 2009 @ 23:16:16 #235
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75993633
Feyenoord mag de beker niet winnen denk ik.
pi_75993715
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Merkie het volgende:
PSV mag de beker niet winnen denk ik.
Lekker!
  woensdag 23 december 2009 @ 23:37:56 #237
63192 ursel
pi_75994801
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef Merkie het volgende:
Heerenveen mag de beker niet winnen denk ik.
pi_75995097
Lucky Ajax weer tegen NEC, wij eruit tegen PSV.
-
  woensdag 23 december 2009 @ 23:56:29 #239
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_75995726
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als wij blijven winnen is alles mogelijk lijkt me. Waarom zo stellig dat het niet kan.
[..]
Als we alles (zouden) winnen, dan staan we eind april met 85 punten gegarandeerd op de Coolsingel!
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_76002181
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee 1-3 tegen PSV thuis , 1-1 tegen Twente en 5-1 bij FC Duivendrecht ? Daar wil je je met deze begroting en dit materiaal toch aan meten ?
Of is degradatiekandidaat DH opeens de graadmeter waar we staan?

Denhaag
quote:
Feyenoord kreeg in de tweede helft te maken met een heel ander ADO dan voor de rust. De thuisploeg ging hartstochtelijk op zoek naar de gelijkmaker en drong de Rotterdammers ver terug. De rust was nog maar net voorbij toen Darley voor het eerst handelend op moest treden.

De doelman kreeg in het tweede bedrijf alle kans zich te onderscheiden, want het Haagse offensief leidde tot de nodige kansen voor de thuisploeg. Zo redde Darley onder meer na een uur spelen op een kopbal van Derijck, terwijl schoten van Piqué en Pascal Bosschaart net naast gingen.
Heerenveen
quote:
Michal Papadopulos werd voor de rust meerdere keren gevonden vanaf de flanken, maar zijn inzetten via zijn hoofd en voet misten steeds kracht of precisie. Oussama Aissaidi kreeg na ruim een half uur de grootste kans van de eerste helft. Gelukkig voor Feyenoord raakte de aanvaller de bal volledig verkeerd nadat de mee opgekomen Goran Popov goed had teruggelegd vanaf de achterlijn.

Na de rust was het meeste balbezit voor Heerenveen, maar er moesten voor de Friezen dode spelmomenten aan te pas komen om gevaarlijk te worden. Na ruim een uur spelen kon Rob van Dijk een kopbal van Viktor Elm na een vrije trap van Michael Dingsdag voor de voeten van de instormende Kristian Bak Nielsen pakken. Even later was het Goran Popov die een corner van Roy Beerens op de lat kopte.
Bron: www.feyenoord.nl
Niets weggegeven

3 wedstrijden tegen matige tegenstanders aardig presteren en dan de vergelijking met PSV in goede doen en zelfs Italiaanse ploegen trekken

PSV werd 3 jaar kampioen met idd matige wedstrijden en een degelijke verdediging.
3 seizoenen , geen 3 wedstrijden

Maar ga lekker door met overdreven opportunistisch doen en kromme vergelijkingen trekken . Waarschijnlijk ben je de eerste die straks weer loopt te janken dat het zo kut is gesteld met de verdediging als het geluk een keer niet aan onze zijde is
pi_76003198
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:43 schreef Ritmo het volgende:
Lucky Ajax weer tegen NEC, wij eruit tegen PSV.
pi_76003727
quote:
Op donderdag 24 december 2009 03:09 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nee 1-3 tegen PSV thuis , 1-1 tegen Twente en 5-1 bij FC Duivendrecht ? Daar wil je je met deze begroting en dit materiaal toch aan meten ?

Denhaag
[..]

Heerenveen
[..]

Niets weggegeven

3 wedstrijden tegen matige tegenstanders aardig presteren en dan de vergelijking met PSV in goede doen en zelfs Italiaanse ploegen trekken

PSV werd 3 jaar kampioen met idd matige wedstrijden en een degelijke verdediging.

Maar ga lekker door met overdreven opportunistisch doen en kromme vergelijkingen trekken . Waarschijnlijk ben je de eerste die straks weer loopt te janken dat het zo kut is gesteld met de verdediging als het geluk een keer niet aan onze zijde is
Pfff, wat ben jij een zure zeikerd zeg. Heb ook nog geen reactie gehad op hetgeen wat ik zei.

Maar jij bent er dus zo een, waarbij het nooit goed is, toch?
Elite
Tegen TTIP
pi_76003772
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:46 schreef Happel het volgende:

[..]

Pfff, wat ben jij een zure zeikerd zeg. Heb ook nog geen reactie gehad op hetgeen wat ik zei.

Maar jij bent er dus zo een, waarbij het nooit goed is, toch?
Dat gelul van "We stonden vorig seizoen 14e dus we mogen dankbaar zijn" ?
Rot een eind op met je onzin zeg.
pi_76003903
quote:
Op donderdag 24 december 2009 08:50 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat gelul van "We stonden vorig seizoen 14e dus we mogen dankbaar zijn" ?
Rot een eind op met je onzin zeg.
Je bent er dus zo een.
Elite
Tegen TTIP
pi_76004033
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Tyfus tegen PSV
en de zondag erop komt FC arrogant op bezoek.
pi_76004058
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Je bent er dus zo een.
3 competitie wedstrijden op rij gewonnen en we mogen alleen nog maar de polonaise lopen met zn allen?
Ga die wedstrijden via EDL nou eerst maar terug kijken op je gemak en bekijk vooral het aantal kansen dat de (zwakkere) tegenstander wist te creeeren

En ja ik ben blij met de resultaten . Maar het waren geen zekerheidjes .
pi_76004089
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:12 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

3 competitie wedstrijden op rij gewonnen en we mogen alleen nog maar de polonaise lopen met zn allen?
Ga die wedstrijden via EDL nou eerst maar terug kijken op je gemak en bekijk vooral het aantal kansen dat de (zwakkere) tegenstander wist te creeeren

En ja ik ben blij met de resultaten . Maar het waren geen zekerheidjes .
jezus man doe niet zo zeikerig. Vorig jaar werden we vernederd tijdens zulke potjes (Heracles uit 3-1 ofzo) dus wees blij. Mooi voetbal komt, maar eerst de resultaten want die hebben we financieel gewoon te hard nodig.
pi_76004196
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:14 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

jezus man doe niet zo zeikerig. Vorig jaar werden we vernederd tijdens zulke potjes (Heracles uit 3-1 ofzo) dus wees blij. Mooi voetbal komt, maar eerst de resultaten want die hebben we financieel gewoon te hard nodig.
Wat een verliezersmentaliteit zeg.

Afgelopen seizoen was een SCHANDE . Feyenoord onwaardig. Nu gaat het redelijk ja.
Echter in de ontmoetingen met toppers nog steeds drama .
Jaar daarvoor stonden we onder Bvmw 2e ja.
Zonder Vlaar.

Hoop dat de spelers het anders zien.
pi_76004226
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen was een SCHANDE . Feyenoord onwaardig. Nu gaat het redelijk ja.
Echter in de ontmoetingen met toppers nog steeds drama .
Jaar daarvoor stonden we onder Bvmw 2e ja.
Zonder Vlaar.

Hoop dat de spelers het anders zien.
2de? Je bent knettergek

http://nl.wikipedia.org/wiki/Feyenoord

zesde is geen tweede!
pi_76004254
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

2de? Je bent knettergek

zesde is geen tweede!
tweede ja
  donderdag 24 december 2009 @ 09:23:19 #251
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76004264
quote:

[..]

2de? Je bent knettergek

zesde is geen tweede!
http://www.volkskrant.nl/(...)ampioen_op_doelsaldo
pi_76004287
quote:

[..]

2de? Je bent knettergek

zesde is geen tweede!
In de winterstop hadden we het over. Opletten
pi_76004314
quote:
telt dat tegenwoordig ook? Dan i8s Feyenoord onder BvM 5x kampioen geworden geloof ik. De competitie gaat over 34 wedstrijden niet over 17. Maargoed als jullie daar blij van worden, ga in december dan voortaan lekker naar de coolsingel, vieren dat je nog helemaal NIKS hebt.
pi_76004327
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:24 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

In de winterstop hadden we het over. Opletten
Dat telt niet. Daar krijg je niks voor, behalve hoge verwachtingen die we al jaren niet waarmaken.
pi_76004391
Dat je nog geen aambeien hebt van al dat draaikonten
pi_76004421
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:29 schreef Winner_Taco het volgende:
Dat je nog geen aambeien hebt van al dat draaikonten
Niks draaikonten. We moeten bij de basis beginnen. Onder BvM de eerste jaren ging het aardig maar hadden we ook alleen de UEFA-cup maar. Telkens stonden we hoog maar we wonnen geen fluit. Nu staan we niet bovenaan maar er is ook geen geld dus snap niet dat jullie zeiken. We winnen. Dat telt. Tuurlijk ik baal ook als El Ahmadi of Slory een bal over 2,5 meter al verneukt maargoed we winnen.

De interesse van Alemannia Aachen in Kevin Hofland is zeer serieus. De club uit de tweede Bundesliga gaat in de persoon van technisch directeur Erik Meijer om tafel met de verdediger van Feyenoord.
Alemannia Aachen en Hofland gaan in gesprek
pi_76004450
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:20 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja, joh.

We zijn nagenoeg failliet, doen het al jaren kut en staan nu 4de en hebben 14 wedstrijden de nul gehouden. En dan ga je mij vertellen dat je nog niet tevreden bent. Zeiken om het zeiken.

Lekker boeiend dat er matig gespeeld wordt. Resultaat telt, interesseert mij het nou hoe dat bereikt wordt. En ja, ik ben tevreden met de positie die we nu innemen.

Ik snap het echt niet dat er dan nog mensen zitten te kankeren op het feit dat we nog niet op ons best zijn tegen de huidige toppers. Verwachten meteen weer wonderen. Supporters zoals die zijn funest voor de langere termijn van een club. Dom gedrag vind ik het.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 december 2009 @ 09:37:33 #258
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76004525
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef Happel het volgende:
We zijn nagenoeg failliet, doen het al jaren kut en staan nu 4de en hebben 14 wedstrijden de nul gehouden. En dan ga je mij vertellen dat je nog niet tevreden bent. Zeiken om het zeiken.

[...]

Ik snap het echt niet dat er dan nog mensen zitten te kankeren op het feit dat we nog niet op ons best zijn tegen de huidige toppers. Verwachten meteen weer wonderen. Supporters zoals die zijn funest voor de langere termijn van een club. Dom gedrag vind ik het.
Dat is gewoon typisch Rotterdams
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_76004662
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Niks draaikonten. We moeten bij de basis beginnen. Onder BvM de eerste jaren ging het aardig maar hadden we ook alleen de UEFA-cup maar. Telkens stonden we hoog maar we wonnen geen fluit. Nu staan we niet bovenaan maar er is ook geen geld dus snap niet dat jullie zeiken. We winnen. Dat telt. Tuurlijk ik baal ook als El Ahmadi of Slory een bal over 2,5 meter al verneukt maargoed we winnen.

De interesse van Alemannia Aachen in Kevin Hofland is zeer serieus. De club uit de tweede Bundesliga gaat in de persoon van technisch directeur Erik Meijer om tafel met de verdediger van Feyenoord.
Alemannia Aachen en Hofland gaan in gesprek
Ambitie vriend.
14e afgelopen seizoen was een schande (14e was ook bij de winterstop dus lul niet opeens dom dat dat de winterstop niet telt want je kwam er zelf met de cijfers van afgelopen seizoen aankakken )
We staan 4e.
Onder van Marwijk stonden we 2e.
Met minder materiaal.
Dus mogen we best kritiek leveren ja.
pi_76004751
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Ja, joh.

Lekker boeiend dat er matig gespeeld wordt. Resultaat telt, interesseert mij het nou hoe dat bereikt wordt. En ja, ik ben tevreden met de positie die we nu innemen.

Om te verbeteren moet je je richten op je zwakkere punten ????
Of mogen de spelers denken : Ach , 3 wedstrijden op wij gewonnen ... Uit bij VVV , zo ver rijden en koud man daar ! En die Honda kan best voetballen.
T gaat nu zoooooooo goed....
Kennen we best weer een keer verliezen !
who cares

Nee dan wordt de spelersbus weer tegengehouden omdat er geen passie is
pi_76004849
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:44 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ambitie vriend.
14e afgelopen seizoen was een schande (14e was ook bij de winterstop dus lul niet opeens dom dat dat de winterstop niet telt want je kwam er zelf met de cijfers van afgelopen seizoen aankakken )
We staan 4e.
Met minder materiaal.
vorig jaar wil ik het niet eens over hebben. Ik zeg alleen dat we met bijna dezelfde spelers toen x op x kansloos verloren. Dus een winstpunt
pi_76004867
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:53 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

vorig jaar wil ik het niet eens over hebben.
Begin dr dan niet steeds over
pi_76005105
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Om te verbeteren moet je je richten op je zwakkere punten ????
Doen ze toch ook?
quote:
Of mogen de spelers denken : Ach , 3 wedstrijden op wij gewonnen ... Uit bij VVV , zo ver rijden en koud man daar ! En die Honda kan best voetballen.
T gaat nu zoooooooo goed....
Kennen we best weer een keer verliezen !
who cares

Nee dan wordt de spelersbus weer tegengehouden omdat er geen passie is
Ik volg je niet meer. Resultaat telt zeg ik, dus ze moeten altijd winnen. Hoe ze dat doen interesseert me verder niet, maar dat zei ik hierboven ook al.
Elite
Tegen TTIP
pi_76005405
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:06 schreef Happel het volgende:

[..]

Doen ze toch ook?
[..]

Ik volg je niet meer. Resultaat telt zeg ik, dus ze moeten altijd winnen. Hoe ze dat doen interesseert me verder niet, maar dat zei ik hierboven ook al.
*Zucht*

Nog een keer.

De statistieken Feyenoord uit bij DH dit seizoen

ADO Den Haag Feyenoord
0 Paal geraakt 1
0 Lat geraakt 0
9 Schoten op doel 4
10 Schoten naast 3
2 Reddingen keeper 7
0 Lijnreddingen speler 0
7 Hoekschoppen 3
1 Buitenspel 5
20 Vrije trappen 10
9 Overtredingen begaan 15
15 Overtredingen tegen 9
0 Strafschoppen 0
2 Gele kaarten 4
0 Rode kaarten 0
52% Balbezit (Eerste helft) 48%
57% Balbezit (Tweede helft) 43%
54% Balbezit (Einde wedstrijd)

Zowel in doelpogingen als schoten en balbezit was DH superieur . 7 reddingen waren er nodig van Darley tegen 2 van Diteweg.
Nu verliep het goed 1-0 DH moest gaan aanvallen , er ontstaat ruimte en Feyenoord profiteert .
Het is dus niet zo dat een superieur Feyenoord rustig de punten heeft gepakt en naar huis is gegaan maar billenknijpen tot de laatste 3 minuten toen het 0-2 werd.

Volgende keer zit het niet mee en krijg je de 1-1 tegen en was het weer 3x niks ...
pi_76005469
Oftewel als je 10 schoten op doel moet weggeven waarvan de keeper 7 keer tot redding moet overgaan beschik je NIET over een degelijke verdediging maar heb je gewoon mazzel dat er geen bal invliegt
  donderdag 24 december 2009 @ 10:38:07 #266
63192 ursel
pi_76005867
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:18 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

*Zucht*

Nog een keer.

De statistieken Feyenoord uit bij DH dit seizoen

ADO Den Haag Feyenoord
0 Paal geraakt 1
0 Lat geraakt 0
9 Schoten op doel 4
10 Schoten naast 3
2 Reddingen keeper 7
0 Lijnreddingen speler 0
7 Hoekschoppen 3
1 Buitenspel 5
20 Vrije trappen 10
9 Overtredingen begaan 15
15 Overtredingen tegen 9
0 Strafschoppen 0
2 Gele kaarten 4
0 Rode kaarten 0
52% Balbezit (Eerste helft) 48%
57% Balbezit (Tweede helft) 43%
54% Balbezit (Einde wedstrijd)

Zowel in doelpogingen als schoten en balbezit was DH superieur . 7 reddingen waren er nodig van Darley tegen 2 van Diteweg.
Nu verliep het goed 1-0 DH moest gaan aanvallen , er ontstaat ruimte en Feyenoord profiteert .
Het is dus niet zo dat een superieur Feyenoord rustig de punten heeft gepakt en naar huis is gegaan maar billenknijpen tot de laatste 3 minuten toen het 0-2 werd.

Volgende keer zit het niet mee en krijg je de 1-1 tegen en was het weer 3x niks ...
Dat zegt happel toch ook.
al hebben ze maar 10% balbezit en 1 schot op doel. Zoalng dta ene schot erin zit en je 0 tegen hebt is het resultaat er
pi_76005941
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef ursel het volgende:

[..]

al hebben ze maar 10% balbezit en 1 schot op doel. Zoalng dta ene schot erin zit en je 0 tegen hebt is het resultaat er
amen
pi_76005980
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:38 schreef ursel het volgende:

[..]

Ja... Alleen geven dit soort statistieken geen enkele garantie voor de toekomst. Het kan dus zomaar zijn dat de komende 3 wedstrijden wél verloren gaan.
Het staat dus nog niet als een huis. Het zit alleen (3 wedstrijden) mee voor de verandering.
  donderdag 24 december 2009 @ 11:03:48 #269
97868 Krullehoofd
pi_76006590
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:42 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ja... Alleen geven dit soort statistieken geen enkele garantie voor de toekomst. Het kan dus zomaar zijn dat de komende 3 wedstrijden wél verloren gaan.
Het staat dus nog niet als een huis. Het zit alleen (3 wedstrijden) mee voor de verandering.
Ik ben het hier mee eens. Het is nou niet zo dat we domineren tegen de zwakkere broeders. Iedere keer zit ik met het zweet tussen m'n bilspleet te kijken hoe de "zwakkere" tegenstander Feyenoord vast zet op eigen helft. Ze kunnen gvd niet eens de bal normaal rondspelen en in de ploeg houden. Het positiespel klopt voor geen kant. En ja, we hebben het geluk mee nu.

10 schoten op doel, waarvan 7 keer de keeper een reddende handeling moet verrichten, 4 gele kaarten, 20 vrije trappen tegen, 10 corners tegen. Dat zijn niet de statistieken van een goede verdediging.
pi_76011035
Dachten er maar mensen zo over:
quote:
Feyenoord: geen reden voor grijze haren

[LEZERSBIJDRAGE] Ik moest rondom de bekerwedstrijd Feyenoord-AZ veel aan haar denken. En dan bestond mijn avondeten nog niet eens uit een kapsalon van een lokale dönerdealer.
Het kwam in eerste instantie door de technische staf van de tegenstander, met uiteraard een hoofdrol voor de nieuwe trainer van de Alkmaarders. 'Dick Advocaat hep schaamhaarimplantaat,' zongen we in vroeger tijden. Zou tegenwoordig niet meer mogen, want da's in strijd met de tolerantielijst spreekkoren van de KNVB, maar dat terzijde.

Ook René van der Gijp - zelf op een paar sprieten na kaal - deed afgelopen maandag een duit in het zakje bij het tv-programma Voetbal International. Hij wist te melden dat AZ-keeper Romero drie kwartier nodig heeft om z'n haar in model te krijgen. Tja.

Man van de wedstrijd was voor mij Ron Vlaar. En Ron Vlaar, da's rechttoe rechtaan. Geen poespas. Nee, gewoon een bebob kapsel, ik vermoed standje 2 van de tondeuse. En zo hoort het bij een voetballer van een volksclub. Bijkomende voordelen: geen last van haar voor je ogen als je kopt. En je hoeft ook je diadeempje niet telkens recht te zetten.

Verder zag ik deze week een foto van een zwaaiende Mario Been. Wat me meteen opviel, was zijn haardos. Vol, van achter wat langer en weinig tot geen grijze haren.

Daar is ook geen enkele reden voor. Vierde plek, solide verdediging die veelvuldig de nul weet te houden, talentvolle jeugd en in de laatste wedstrijd van dit jaar de regerend landskampioen weten uit te schakelen in de nationale bekerstrijd.

Ik zeg: een prima afsluiting van de eerste seizoenshelft. Dat geeft de Feyenoord-supporter moed voor wat er komen gaat!

Leve Feyenoord één! (EUS ROOVERS, clubreporter Feyenoord)
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 24 december 2009 @ 13:20:44 #271
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_76011329
Eensch..
pi_76011387
Ik denk dat de meeste mensen er wel zo over denken. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je tevreden achterover mag gaan zitten nu.
-
  donderdag 24 december 2009 @ 13:22:49 #273
97868 Krullehoofd
pi_76011420
Op basis van de resultaten wel, op basis van het vertoonde spel niet.
pi_76011495
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:22 schreef Krullehoofd het volgende:
Op basis van de resultaten wel, op basis van het vertoonde spel niet.
Die resulaten moeten natuurlijk wel zo blijven.
-
  donderdag 24 december 2009 @ 13:32:38 #275
97868 Krullehoofd
pi_76011833
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die resulaten moeten natuurlijk wel zo blijven.
Uiteraard.

Alleen lijkt het mij zoveel makkelijker voetballen, als je door middel van goed positiespel en een opschuivende verdediging, in plaats van op je eigen 16 te blijven hangen, niet zo onder druk komt te staan op eigen helft.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 13:35:24 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76011966
quote:
Op donderdag 24 december 2009 03:09 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Denhaag
[..]

Heerenveen
[..]

Niets weggegeven

Wie loopt er hier nu als een kneus te janken.
En waar plaats ik "vergelijkingen met Italiaanse ploegen" dan?

Ik stel juist dat ajax inhalen m.i niet gaat lukken, en dat dit seizoen rechtstreeks Europees voetbal halen een reëele doelstelling is. M.a.w: top 3 is (nog) niet bereikbaar, maar vlak eronder wel.
Jij slaat door naar de andere kant vind ik, met dat het allemaal kut is en dat de gewonnen wedstrijden allemaal maar mazzel waren.
pi_76012678
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:32 schreef Krullehoofd het volgende:
Alleen lijkt het mij zoveel makkelijker voetballen, als je door middel van goed positiespel en een opschuivende verdediging, in plaats van op je eigen 16 te blijven hangen, niet zo onder druk komt te staan op eigen helft.
Work in progress. Gaat echt wel goed komen als Been gewoon de tijd krijgt.
Elite
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 december 2009 @ 14:12:26 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76013557
mooie bekerloting
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76014125
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:32 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Uiteraard.

Dat snap ik ook totaal niet aan Been's tactiek. Met Vlaar hebben we denk ik de snelste centrale verdediger van Nederland, dus daar hoef je niet zo bang voor te zijn. Bahia is ook echt niet traag en hetzelfde geldt voor Leerdam en Fernandez.

Toch blijf ik het zeggen, het ligt bij Feyenoord niet zozeer aan de verdediging of de aanval, maar aan het middenveld. We zouden een 4-4-2 moeten spelen met 2 buitenspelers. De omschakeling ligt 9 van de 10 keer bij ons gewoon veel te laag en moeten we aanvallen terwijl alle elf de spelers van de tegenstander voor je staan, vind je het gek dat de aanvallers dan geen kansen krijgen?
  donderdag 24 december 2009 @ 14:34:51 #280
97868 Krullehoofd
pi_76014701
Tegen AZ speelden we gewoon ordinair 4-5-1, normaal gesproken speelt Been het o zo populaire 4-2-3-1

Probleem met beide systemen is dat je maar met 1 spits speelt met aansluitende middenvelders. De spits moet in deze systemen heel balvast zijn (voorbeeld Drogba van Chelsea) of heel snel zijn (voorbeeld Torres van Liverpool). Beide types zie ik nu niet bij Feyenoord rondlopen. Been probeert het wel met Cisse als sterke balvaste spits of Biseswar als snelle spits. Maar beide zijn toch meer creatieve flankspelers. In Been zijn geval zou ik dan ook kiezen voor Tomasson ipv Makaay. Maar beide renderen beter in een 2 spitsen systeem imo.
  donderdag 24 december 2009 @ 18:52:13 #281
63192 ursel
  donderdag 24 december 2009 @ 19:12:14 #282
53267 TC03
pi_76026855
quote:
Op donderdag 24 december 2009 09:44 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ambitie vriend.
We staan 4e.
Met minder materiaal.
Ambitie is leuk maar niet altijd reëel als je ¤16 miljoen verlies leidt. Europees voetbal halen is het enige wat telt. Als dat lukt doet Feyenoord het prima. Voorlopig gaat het dus prima want we staan op de cruciale vierde plek en doen nog mee in de beker. Punt.
pi_76027162
quote:
Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef rubbereend het volgende:
mooie bekerloting
Hoerenfeen uit moet te doen zijn voor Feyenoord.
pi_76041207
quote:
Op donderdag 24 december 2009 13:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie loopt er hier nu als een kneus te janken.

Jij

Ik zeg toch dat ik blij ben met de resultaten alleen dat DE MANIER WAAROP niet voortkomt uit suprematie op het veld en een sterke verdediging .
Ga eens inhoudelijk reageren ofzo .
pi_76043151
quote:
Beenhakker klopt ook bij Man Utd aan voor versterkingen

Leo Beenhakker blijft de top van Europa afspeuren op een mogelijke versterking. De technisch directeur van Feyenoord is van plan een flinke kwaliteitsinjectie toe te dienen bij de Rotterdammers. Nadat hij eerder al bij Barcelona, Real Madrid en diverse Italiaanse clubs heeft aangeklopt, is ook Manchester United nu op de hoogte van de zoektocht van Beenhakker.

Beenhakker hoopt zo snel mogelijk een speler, die op het tweede plan is geraakt bij een topclub in Europa, (tijdelijk) binnen te kunnen halen. "Ik heb veel contact met allerlei clubs. Maar of er wat tussen zit, ligt ook aan de spelers zelf. De club kan willen, wij als Feyenoord kunnen willen, maar als de speler niet wilt, houdt alles op", aldus de technisch directeur van Feyenoord tegenover Voetbal International.

Ook Manchester United is nu aan de beurt geweest. "Laatst belde ik Alex Ferguson over een speler die wij eventueel wilden huren en dan zit ik zo een half uur op een hele fijne, respectvolle manier met die man te praten. Het is fijn te weten dat de professionals mij respecteren. Dat wat ik gedaan heb, iets heeft voorgesteld."

De zoektocht van Beenhakker heeft vooralsnog geen nieuwe spelers opgeleverd. Toch blijft hij hopen op een versterking, het liefst nog deze winter. "Ik ben veel in Spanje bezig, omdat daar bij de grote clubs lopen die voor dat niveau eigenlijk goed genoeg zijn, maar de Kaká's, Ronaldo's en weet ik veel wie nog meer voor zich hebben. Daar komen ze niet aan de beurt. Bij ons wel."
  Moderator vrijdag 25 december 2009 @ 10:54:04 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76044093
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 02:12 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Jij

Ik zeg toch dat ik blij ben met de resultaten alleen dat DE MANIER WAAROP niet voortkomt uit suprematie op het veld en een sterke verdediging .
Ga eens inhoudelijk reageren ofzo .
Nee jij zegt dat het allemaal mazzel was en dat alle wedstrijden tegen de topploegen met klinkende cijfers werden verloren. Daar reageerde ik inhoudelijk op, huilie.
pi_76044660
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 09:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Leuk hoor, die verhaaltjes. Maar of er ooit iets uit komt...
pi_76046149
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 11:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

Leuk hoor, die verhaaltjes. Maar of er ooit iets uit komt...
Hij doet het goed in elk geval, ik zag Bosz al bellen naar Sir Alex. "Peter who..?"
-
pi_76047629
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hij doet het goed in elk geval, ik zag Bosz al bellen naar Sir Alex. "Peter who..?"
Precies, en ook al haal je uiteindelijk maar 1 a 2 spelers op deze manier dan nog doe je het goed. Je haalt meer dan je voor 0 euros had kunnen kopen

Hopelijk gaat Wijnaldum weer vlammen na de winterstop. Hij lijkt wat rust nodig te hebben, misschien gaat hetzelfde ook wel op voor Fer.
pi_76063905
en tevens ben ik blij dat makaay en hofland niet weg lijken te gaan in de winterstop, voor europees voetbal halen is het van belang dat we een brede selectie houden.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 26 december 2009 @ 03:08:27 #291
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_76067835
Inderdaad, de contracten lopen over een half jaar af. Houd ze dan nog even voor dat halfjaar, nu kunnen ze nog van waarde zijn.
  zaterdag 26 december 2009 @ 10:14:51 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_76069797
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 12:25 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Peter Forezt
  zondag 27 december 2009 @ 14:27:14 #293
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_76102880
Waarom komt Royston Drenthe dan niet ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_76103181
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef Merkie het volgende:
Inderdaad, de contracten lopen over een half jaar af. Houd ze dan nog even voor dat halfjaar, nu kunnen ze nog van waarde zijn.
Mee eens, je kunt nu niet 4 of 5 spelers weg gaan doen aangezien je er niets voor terug kan halen.
-
  zondag 27 december 2009 @ 15:35:44 #295
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_76105599
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mee eens, je kunt nu niet 4 of 5 spelers weg gaan doen aangezien je er niets voor terug kan halen.
Dat kunnen we ook niet als de contracten aflopen.
Elite
Tegen TTIP
pi_76105911
Klopt, maar daarom kun je ze ook beter nog tot de zomer behouden (al mag De Cler weg) zodat je 4e wordt en in de tussentijd proberen om voor volgend seizoen 1 of 2 spelers van een Europese topclub te huren. Twente staat nu 1e grotendeels door zo'n gehuurde speler.
-
pi_76110904
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom komt Royston Drenthe dan niet ?
Omdat die voor Real Madrid blijkbaar een toegevoegde waarde voor het basiselftal is.
pi_76125657
quote:
Op zondag 27 december 2009 18:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Omdat die voor Real Madrid blijkbaar een toegevoegde waarde voor het basiselftal is.
Klopt, we moeten het niet van de Drenthe's hebben...
pi_76130405
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 10:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee jij zegt dat het allemaal mazzel was en dat alle wedstrijden tegen de topploegen met klinkende cijfers werden verloren. Daar reageerde ik inhoudelijk op, huilie.
Zo kanker zeg
Heb je Ado - Feyenoord uberhaupt live gezien?
Ik wel en het was billenknijpen zowel bij Ado als bij Heerenveen .
Ga dan vragen aan mensen die er bij waren .
Staat trouwens ook gewoon letterlijk in het wedstrijdverslag op www.feyenoord.nl dat Feyenoord ver terug werd gedrongen

En tegen de toppers stond het idd als een huis ...
5-1 verlies bij de neuzen en 1-3 thuis tegen PSV

Droom maar lekker verder nerdje , ik spreek je wel weer over 2 weken als het een keer niet mee zat . Kijken wat er dan over is van je misplaatste enthousiasme
  maandag 28 december 2009 @ 07:46:16 #300
53267 TC03
pi_76130430
quote:
Op maandag 28 december 2009 07:39 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Zo kanker zeg
Heb je Ado - Feyenoord uberhaupt live gezien?
Ik wel en het was billenknijpen zowel bij Ado als bij Heerenveen .
Ga dan vragen aan mensen die er bij waren .
Staat trouwens ook gewoon letterlijk in het wedstrijdverslag op www.feyenoord.nl dat Feyenoord ver terug werd gedrongen

En tegen de toppers stond het idd als een huis ...
5-1 verlies bij de neuzen en 1-3 thuis tegen PSV

Droom maar lekker verder nerdje , ik spreek je wel weer over 2 weken als het een keer niet mee zat . Kijken wat er dan over is van je misplaatste enthousiasme
Wanneer ga je nou een keer stoppen met huilen over ADO - Feyenoord? Iedereen heeft gezien dat dat een brakke wedstrijd was hoor, sjongejonge. Klein kind.
pi_76130456
quote:
Op maandag 28 december 2009 07:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wanneer ga je nou een keer stoppen met huilen over ADO - Feyenoord? Iedereen heeft gezien dat dat een brakke wedstrijd was hoor, sjongejonge. Klein kind.
Klinkende overwinning man .

Vraag maar aan ons Gertje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')