quote:@Broekie http://moby.to/ttzdgi - Leuk luisteraars/kijkers grafiekje van een klein testje van daarnet. Straks meer info. Hou 'm hier!
Je vergeet Tryquote:Op maandag 14 december 2009 14:20 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA de mooiste plaat van Furtado, imho!
Whaha die is goed jaquote:Op maandag 14 december 2009 14:27 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, op de site die in Hans' bericht staat, kun je een grote prijs winnen. Dagje Groningen, inclusief hotel, glaasje drinken in het SR huis, t-shirts etc. Wat moet je doen? Een filmpje maken over Groningen. MAAR DAT WERKT TOCH NIET ALS JE NIET IN GRONINGEN WOONT?!?!? Waarom geef je dan in godsnaam een hotelovernachting weg?
Groothoeklens? (tochquote:Op maandag 14 december 2009 14:26 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh...en nog wel op CrossRadioquote:Op maandag 14 december 2009 15:53 schreef themauster het volgende:
Ik luister DomienFM met nu Koop-Come to me
Ongeveer 99,9% van de Dj's zit onrustig achter de Micquote:Op maandag 14 december 2009 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister ook naar Domien. Word wel ontzettend zenuwachtig van hem op de webcam. Damn, blijf es stilzitten
.
Mwah, Domien net iets meer dan gemiddeldquote:Op maandag 14 december 2009 16:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ongeveer 99,9% van de Dj's zit onrustig achter de Mic
Jannes is een heldquote:
Dit weekend hebben we bij Radio E-FM een groot aantal van die Nederlandstalige ritueel verbrand... wat zaten daar slechte dingen tussen....quote:
Dan moet je die doppen van je oren af halen,Jannes is nog verstaanbaarder dan Frans Bauerquote:Op maandag 14 december 2009 16:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Voor de mensen die hem verstaan misschien
Dan geef je ook wel een goed voorbeeld zeg, tjonge jongequote:Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan moet je die doppen van je oren af halen,Jannes is nog verstaanbaarder dan Frans Bauer
handiger: http://www.opendirviewer.com/?url=http%3A%2F%2Fadonis.xepo.nl%2F3FMSR%2F&go.x=1&go.y=12&tn=on&pagecount=25quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
http://adonis.xepo.nl/3FMSR/
nog een zut plaatjes van t glazenhuis in opbouw
grote klasse, thanks!quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
gaaf ! thanks voor de tipquote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! http://www.metmichiel.nl/(...)uwjaarsreceptie-2010
quote:Op maandag 14 december 2009 16:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
kijk livequote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef LightLuke het volgende:
Glazen huis in zweden is op slot gegaan
Alice cooper deed daar de deur dicht
quote:
ADHD staat dan ook eigenlijk voor Alle Dagen Heel Domien.quote:Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, Domien net iets meer dan gemiddeld.
Die hoort in dat andere FM-topicquote:
Middagquote:Op maandag 14 december 2009 18:30 schreef Sj0rSz het volgende:
Zo, de kop is er weer af.
Goedenavond allen
Gelukkig hij is weer koortsloosquote:Op maandag 14 december 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Middag![]()
Zometeen Veenstra en Maricha. W00t !!!
YES ! Nu nog even checken of zijn stem ook weer helemaal in orde isquote:Op maandag 14 december 2009 18:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelukkig hij is weer koortsloos
Halloquote:
quote:
Lolquote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Collectieve zelfmoord hier na Wham
Ik zette um vanmiddag per ongeluk aan in iTunesquote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Collectieve zelfmoord hier na Wham
Dus wat is de les van vandaag?quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zette um vanmiddag per ongeluk aan in iTunes![]()
![]()
quote:
Please let the hurting stopquote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zette um vanmiddag per ongeluk aan in iTunes![]()
![]()
Ik kwam ook nog 2x keer Nick & Simon tegenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Please let the hurting stop
heb je niet meegelezen op twitterquote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hoe is je huizenjacht gegaan.
even gespiekt , damn ik zou mij claustrofobisch gaan voelen op zo'n oppervlakte , zou dan eerder voor die 3 kamer gegaan zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je niet meegelezen op twitter![]()
ik heb n huisje per 1-1 in gouda![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even gespiekt , damn ik zou mij claustrofobisch gaan voelen op zo'n oppervlakte , zou dan eerder voor die 3 kamer gegaan zijn.
maar gefeliciteerd
Baby get shakyquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dansen !![]()
![]()
Wat een track !!!
oh wat spannendquote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !. Van harte Eliza !!!!!
Morgen zit ik bij de notaris![]()
Tja dan moet je niet op 1 inkomen willen leven, dan kom je nooit verder.quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat kan ik echt niet betalen...dit is al best duur voor ons
Van harte Hans, heb je al plaatje van je stekkie waar in je in gaat kruipen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !. Van harte Eliza !!!!!
Morgen zit ik bij de notaris![]()
Absoluutquote:
Thanksquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte Hans, heb je al plaatje van je stekkie waar in je in gaat kruipen.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tja dan moet je niet op 1 inkomen willen leven, dan kom je nooit verder.
aan uitkering hebben ze al bijna nooit een hypotheek gegeven, zou mooi wordenquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alsof we daarvoor kiezen om op 1 inkomen te leven
en dan nog, alleen maar omdat banken geen hypotheken (sinds dit jaar) meer aan mensen willen geven die een uitkering hebben, hebben we nog minder keuze qua wonen
nou dat is toch vreemd dat we vorig jaar met de uitkering van manlief nog een hypotheek mochten nemen bij de Rabo en nu sinds dit jaar nergens meerquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aan uitkering hebben ze al bijna nooit een hypotheek gegeven, zou mooi worden. kreeg je alleen bij de DSB
Jullie kiezen er zeker bewust voor, als je vent te lui is om hulp te zoeken en een normaal dag en nachtritme te ontwikkelen en hele dag thuis te zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan nog, alleen maar omdat banken geen hypotheken (sinds dit jaar) meer aan mensen willen geven die een uitkering hebben, hebben we nog minder keuze qua wonen
Uitkering is een onzekere factor , gedrag van uitkeringstrekkers is vaak dat ze in de schulden komen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat is toch vreemd dat we vorig jaar met de uitkering van manlief nog een hypotheek mochten nemen bij de Rabo en nu sinds dit jaar nergens meerEn wat is er is met een uitkering, is toch ook inkomen? alsof je nog minder zou krijgen als je een uitkering heb en daarom de kosten niet meer zou kunnen betalen.
Ik vind het zowiezo erg krom allemaal, mensen met een uitkering moeten huren, wat eigenlijk veel duurder is in kosten dan een huisje kopen en maandelijks aflossen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Jullie kiezen er zeker bewust voor, als je vent te lui is om hulp te zoeken en een normaal dag en nachtritme te ontwikkelen en hele dag thuis te zitten.
Het mag wel zo zijn, maar dan hoef je het niet te zeggen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Tegendeel is niet bewezen dus het blijft een feit.
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is..quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Tegendeel is niet bewezen dus het blijft een feit.
Mooie actie om te beginnen, nu hopen op een leuk bedrag van de NS.quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Giel, Annemieke en Gerard reizen vrijdag met een speciale trein van Hilversum naar Groningen. De DJ’s komen om 14.50 uur aan op het Centraal Station.
Ze kunnen plaats nemen in een speciale omgebouwde Serious Request coupe. Onderweg zullen ze gratis koffie uitdelen en een handje helpen met het NS personeel. Eenmaal in Groningen aangekomen zullen de DJ’s worden verblijd met een cheque van de NS.
De weg naar de Grote Markt zal per scooter gaan. Drie uur later zal Prinses Maxima de DJ’s opsluiten in het Glazen Huis.
quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
...Waar iedere zin in het lied zo voorspelbaar en banaal is als flatspoep bij diarree.
hul niequote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Destine mag ook langzaam afgevoerd worden
De stemming is te vroeg begonnen, het duurt te lang voor dat we mogen beginnen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Stemming zit er geloof ik wel aardig in... Nog een paar dagen tot SR !
Hul wel, zo zijn er meer 3fm serious talent die de kantjes er vanaf lopen. Als je de kans krijgt moet je hem ook volledig nemen.quote:
Poesje krijgt goed te etenquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstfoto met poes try #1.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft zij/hij er zin inquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg vroegah goed te etenquote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Poesje krijgt goed te eten
Die gasten werken zich 3 slagen in de rondte! Wekenlang in Amerika geweest om album op te nemen, nu op tour door Europa met Blackout en vanaf januari albumlaunch en eigen headliner-tour.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hul wel, zo zijn er meer 3fm serious talent die de kantjes er vanaf lopen. Als je de kans krijgt moet je hem ook volledig nemen.
Dan zal het aan mij liggen dat ik het afgeraffelde muziek vind, gelukkig dat jij er anders over denkt.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die gasten werken zich 3 slagen in de rondte! Wekenlang in Amerika geweest om album op te nemen, nu op tour door Europa met Blackout en vanaf januari albumlaunch en eigen headliner-tour.
Wat nou kantjes er van af lopen?
Nog een paar dagen !quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De stemming is te vroeg begonnen, het duurt te lang voor dat we mogen beginnen.
Even een tegengeluid laten horen dan. Ik vind het best goed klinken. En er zijn niet veel Serious Talent acts die dat stempel van mij krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zal het aan mij liggen dat ik het afgeraffelde muziek vind, gelukkig dat jij er anders over denkt.
De DSB is er inderdaad niet meer en andere banken doen/deden dit sowieso niet volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:
zo, die is relaxtquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dierenmishandeling!quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne Thieme gaat al kamervragen stellen naar het schijntquote:
Die ligt overdag rond het vriespunt (volgende de NOS), dus dan is er niet veel te zienquote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een paar dagen !echt wel heel kud dat het gaat sneeuwen en zo koud lijk te worden.. Naja, sowieso vrijdag rond een uur of 15:00 richting Grote Markt en dan maar even kijken hoelang ik daar blijf hangen. Wil Maxima wel zien
Volgens RTV Noord blijft het onder 0 en die zitten meestal wel goed qua voorspelling ( http://www.rtvnoord.nl/home/home_weer.asp ). Wat betreft het aantal bezoekers zou het wel klote zijn als het erg onder 0 komt.. Naja, er zullen ongetwijfeld toch een boel mensen gaan kijken. Verbinding is wegquote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die ligt overdag rond het vriespunt (volgende de NOS), dus dan is er niet veel te zien
Waarom draaien ze trouwens platen die ik wil horen altijd als ik niet kan luisteren en dan komen er nummers langs als ik kan luisteren waarvan ik denk: "ehhh, laat maar"?
*slikquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens RTV Noord blijft het onder 0 en die zitten meestal wel goed qua voorspelling (http://www.rtvnoord.nl/home/home_weer.asp). Verbinding is weg![]()
.
Je snapt hem dus niet, de NOS heeft het bij het weer altijd over: "Het maxima ligt rond de 0 graden. Dit was het NOS-journaal."quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens RTV Noord blijft het onder 0 en die zitten meestal wel goed qua voorspelling ( http://www.rtvnoord.nl/home/home_weer.asp ). Wat betreft het aantal bezoekers zou het wel klote zijn als het erg onder 0 komt.. Naja, er zullen ongetwijfeld toch een boel mensen gaan kijken. Verbinding is weg![]()
.
Ah, okayquote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je snapt hem dus niet, de NOS heeft het bij het weer altijd over: "Het maxima ligt rond de 0 graden. Dit was het NOS-journaal."
Over de wincode: Empire state of mind dus, maar zitten Coldplay en Destine er ook in?
Olla !quote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond, weer een college Loonbelasting overleefd.
Groningen Geeft zit op 160.000 ,maar dat zal wel op de laatste dag er bij komenquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Die Zwitsers van DRS hebben best een aardige tussenstand op dag 1 van de eerste editie: 218.748 Zwitserse franken, kortom zo'n dikke 140.000 euro. Dat heeft 3FM nog nooit gehad op de eerste dag. Maar goed, je weet natuurlijk niet wat meegerekend is.
Eens! ik zeg: broodje bakpao en lekker springuuuh !quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Jongens jongens, niet zo zeuren over de kou, gewoon naar dat plein gaan en lekker meespringen dan word je vanzelf wel warm.
Ja hoor, toptrack! Maar er zijn zoveel goede dingen uit nu...quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! ik zeg: broodje bakpao en lekker springuuuh !
Geloof dat Michiel nog niet echt overtuigd is van Little Lion Man ?
Mee eens, maar zo goed als Little Lion man toch niet?! Naja, Want Want is daar natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, toptrack! Maar er zijn zoveel goede dingen uit nu...
Heeft Jordy van Loon een nieuwe plaat uit?quote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kortom: alle ingredienten voor een geslaagde SR2009 zijn aanwezigquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
WHOOOOOOOOOAAAHH!!quote:
pfoe, vast wel denk ik.... kan je het beste toch gewoon ff voor langsgaan en even vragen daar.quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef borisz het volgende:
AZ, hebben ze bij Ton Overmars ook starterssetjes whisky ? Aangezien jij daar vaste klant bent weet jij dat vast wel.
* duimt *quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Allemaal even mee duimen dat de baby er voor vrijdag uitschiet
quote:Op maandag 14 december 2009 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Allemaal even mee duimen dat de baby er voor vrijdag uitschiet
Dan ga ik voor die 66.000 Ethiopiërs.quote:Op maandag 14 december 2009 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
66.000 Ethiopiers of 300 Amerikanen
Wat een discussiequote:Op maandag 14 december 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
discussie : eenzaam zijn met kerst
Kom maar langs hoor , je bent welkomquote:Op maandag 14 december 2009 22:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat een discussie
Noem het dan tenminste alleen zijn met kerst
quote:Op maandag 14 december 2009 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar langs hoor , je bent welkom
Nou... dan ga ik welquote:Op maandag 14 december 2009 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Zo bedoelde ik het niet helemaal, maar bedankt voor de uitnodiging
Dat dusquote:
Tot vrijdagquote:Op maandag 14 december 2009 22:22 schreef Qunix het volgende:
Die SVT is echt geen drol aan
Ik tune vrijdag pas in... En inderdaad jammer van Giel... Maar goed.
Leuke foto's trouwens.
Chipmunks die lol is er toch allang af en als smurfenhouse.quote:Op maandag 14 december 2009 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Nog zo'n chipmunk erdoor.. wat een crap.
John Bakker modus: Achterhaalde bedoeling !!!!quote:Op maandag 14 december 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Chipmunks die lol is er toch allang af en als smurfenhouse.
Oh hell no!!quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
de vengaboys worden weer bij elkaar gebracht voor comeback
BOOM BOOM BOOM I WANT YOU IN MY ROOM!quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wessel heeft geld nodig?quote:Op maandag 14 december 2009 23:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik heb ze een keer live gezien en het was gewoon echt een goede show.De muziek was wel een beetje jammer natuurlijkquote:
Natuurlijk suiker en plak koek erbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:05 schreef Dichterbijer het volgende:
*Brrrrrrrr* iemand een kopje thee voor mij?
Ow nee heeft ze daar ook al onder het bureau gelegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
Slecht nieuws: ik luister Q Music en ook daar isMiss
Montreal's kerstbellenvehikel opgepikt.
Maar, desondanks, toch een gans goede morgen gewenscht.
Is ze blijkbaar toch nog ergens goed inquote:Ow nee heeft ze daar ook al onder het bureau gelegen
Ah mèn, tijdens het Kwekfestijn (iets met carnaval enz..) waren we ook live met verschillende camera's. Toen waren er veel kabels. Ik vraag me af hoeveel km kabel er daar ligtquote:
Vraag hetzelf op Twitter aan @kleinevisquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah mèn, tijdens het Kwekfestijn (iets met carnaval enz..) waren we ook live met verschillende camera's. Toen waren er veel kabels. Ik vraag me af hoeveel km kabel er daar ligtKan iemand dat vragen via Twitter ofzo
Hallo andere kant van Groningenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef -Hans- het volgende:
Hallo nederland !
lekker wakker worden met Close 2 You. iets met vroeger.. leuke dames, geinig liedje
Maaaiquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hallo andere kant van Groningen
Ik zit hier op mijn werk naar het lokale sufferdje te luisteren, die noemde het al een van de beste kerstplaten van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
Ze wordt het anthem... en ze zal vast langs komen... ik merk ook trouwens dat ik er nog niet veel zin in heb, in SR... de aanwezigheid van Giel is daar met name debet aan.... ik kan dat misbaksel echt niet meer aanhorenquote:
Koud en wit was het, maar dat kwam door de mist en vorst tegelijk, hoe het nu buiten is kan ik hier niet zien helaasquote:
Jij werkt bij Boschtion?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah mèn, tijdens het Kwekfestijn (iets met carnaval enz..) waren we ook live met verschillende camera's. Toen waren er veel kabels. Ik vraag me af hoeveel km kabel er daar ligtKan iemand dat vragen via Twitter ofzo
![]()
De zon begint te schijnen en het ziet er nu best wel aardig uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Koud en wit was het, maar dat kwam door de mist en vorst tegelijk, hoe het nu buiten is kan ik hier niet zien helaas
damn, we zijn dus echt nergens meer veilig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
Jij hoeft niet voor 12 uur wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:28 schreef themauster het volgende:
Gelukkig, hopelijk komt de temperatuur ook weer boven de o graden vandaag, geen zin om mijn ruiten weer te gaan krabben
nee dat niet maar wel naar onze andere vestiging om 1 uur en het is nu hier -7.2 volgens buienradar brrrquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hoeft niet voor 12 uur weg
Hij kan beter een zak aantrekken... die dichtgeknoopt kan wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijke trui heeft Giel aan trouwens.
het pas wel bij zijn uiterlijk van sinds afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan beter een zak aantrekken... die dichtgeknoopt kan worden
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan beter een zak aantrekken... die dichtgeknoopt kan worden
Blij dat ik pas om 10:00 begin met luisterenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijke trui heeft Giel aan trouwens.
Ik dacht niet dat ik het ooit nog zou gaan zeggen na de laatste paar baggerplaten maar dit is een goeie singlequote:
Da's ook het enige wat is gemorderniseerd het afgelopen jaar... zijn presentatiekunsten en uitzendingen zijn al sinds 1996 hetzelfde geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het pas wel bij zijn uiterlijk van sinds afgelopen jaar.
die zijn nagenoeg niet veranderd en daarmee slecht geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook het enige wat is gemorderniseerd het afgelopen jaar... zijn presentatiekunsten en uitzendingen zijn al sinds 1996 hetzelfde geloof ik
Nu dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blij dat ik pas om 10:00 begin met luisteren
Brrrrrquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef themauster het volgende:
[..]
nee dat niet maar wel naar onze andere vestiging om 1 uur en het is nu hier -7.2 volgens buienradar brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |