quote:
Please let the hurting stopquote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zette um vanmiddag per ongeluk aan in iTunes![]()
![]()
Ik kwam ook nog 2x keer Nick & Simon tegenquote:Op maandag 14 december 2009 19:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Please let the hurting stop
heb je niet meegelezen op twitterquote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hoe is je huizenjacht gegaan.
even gespiekt , damn ik zou mij claustrofobisch gaan voelen op zo'n oppervlakte , zou dan eerder voor die 3 kamer gegaan zijn.quote:Op maandag 14 december 2009 19:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
heb je niet meegelezen op twitter![]()
ik heb n huisje per 1-1 in gouda![]()
![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 19:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even gespiekt , damn ik zou mij claustrofobisch gaan voelen op zo'n oppervlakte , zou dan eerder voor die 3 kamer gegaan zijn.
maar gefeliciteerd
Baby get shakyquote:Op maandag 14 december 2009 19:42 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dansen !![]()
![]()
Wat een track !!!
oh wat spannendquote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !. Van harte Eliza !!!!!
Morgen zit ik bij de notaris![]()
Tja dan moet je niet op 1 inkomen willen leven, dan kom je nooit verder.quote:Op maandag 14 december 2009 19:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat kan ik echt niet betalen...dit is al best duur voor ons
Van harte Hans, heb je al plaatje van je stekkie waar in je in gaat kruipen.quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai !. Van harte Eliza !!!!!
Morgen zit ik bij de notaris![]()
Absoluutquote:
Thanksquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte Hans, heb je al plaatje van je stekkie waar in je in gaat kruipen.
quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tja dan moet je niet op 1 inkomen willen leven, dan kom je nooit verder.
aan uitkering hebben ze al bijna nooit een hypotheek gegeven, zou mooi wordenquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alsof we daarvoor kiezen om op 1 inkomen te leven
en dan nog, alleen maar omdat banken geen hypotheken (sinds dit jaar) meer aan mensen willen geven die een uitkering hebben, hebben we nog minder keuze qua wonen
nou dat is toch vreemd dat we vorig jaar met de uitkering van manlief nog een hypotheek mochten nemen bij de Rabo en nu sinds dit jaar nergens meerquote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
aan uitkering hebben ze al bijna nooit een hypotheek gegeven, zou mooi worden. kreeg je alleen bij de DSB
Jullie kiezen er zeker bewust voor, als je vent te lui is om hulp te zoeken en een normaal dag en nachtritme te ontwikkelen en hele dag thuis te zitten.quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alsof we daarvoor kiezen om op 1 inkomen te leven
en dan nog, alleen maar omdat banken geen hypotheken (sinds dit jaar) meer aan mensen willen geven die een uitkering hebben, hebben we nog minder keuze qua wonen
Uitkering is een onzekere factor , gedrag van uitkeringstrekkers is vaak dat ze in de schulden komen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou dat is toch vreemd dat we vorig jaar met de uitkering van manlief nog een hypotheek mochten nemen bij de Rabo en nu sinds dit jaar nergens meerEn wat is er is met een uitkering, is toch ook inkomen? alsof je nog minder zou krijgen als je een uitkering heb en daarom de kosten niet meer zou kunnen betalen.
Ik vind het zowiezo erg krom allemaal, mensen met een uitkering moeten huren, wat eigenlijk veel duurder is in kosten dan een huisje kopen en maandelijks aflossen
quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Jullie kiezen er zeker bewust voor, als je vent te lui is om hulp te zoeken en een normaal dag en nachtritme te ontwikkelen en hele dag thuis te zitten.
Het mag wel zo zijn, maar dan hoef je het niet te zeggen.quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Tegendeel is niet bewezen dus het blijft een feit.
Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is..quote:Op maandag 14 december 2009 20:08 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Tegendeel is niet bewezen dus het blijft een feit.
Mooie actie om te beginnen, nu hopen op een leuk bedrag van de NS.quote:Op maandag 14 december 2009 20:14 schreef themauster het volgende:
Giel, Annemieke en Gerard reizen vrijdag met een speciale trein van Hilversum naar Groningen. De DJ’s komen om 14.50 uur aan op het Centraal Station.
Ze kunnen plaats nemen in een speciale omgebouwde Serious Request coupe. Onderweg zullen ze gratis koffie uitdelen en een handje helpen met het NS personeel. Eenmaal in Groningen aangekomen zullen de DJ’s worden verblijd met een cheque van de NS.
De weg naar de Grote Markt zal per scooter gaan. Drie uur later zal Prinses Maxima de DJ’s opsluiten in het Glazen Huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |