quote:Op maandag 14 december 2009 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
...Waar iedere zin in het lied zo voorspelbaar en banaal is als flatspoep bij diarree.
hul niequote:Op maandag 14 december 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Destine mag ook langzaam afgevoerd worden
De stemming is te vroeg begonnen, het duurt te lang voor dat we mogen beginnen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:00 schreef -Hans- het volgende:
Stemming zit er geloof ik wel aardig in... Nog een paar dagen tot SR !
Hul wel, zo zijn er meer 3fm serious talent die de kantjes er vanaf lopen. Als je de kans krijgt moet je hem ook volledig nemen.quote:
Poesje krijgt goed te etenquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kerstfoto met poes try #1.
quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft zij/hij er zin inquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Kreeg vroegah goed te etenquote:Op maandag 14 december 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Poesje krijgt goed te eten
Die gasten werken zich 3 slagen in de rondte! Wekenlang in Amerika geweest om album op te nemen, nu op tour door Europa met Blackout en vanaf januari albumlaunch en eigen headliner-tour.quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hul wel, zo zijn er meer 3fm serious talent die de kantjes er vanaf lopen. Als je de kans krijgt moet je hem ook volledig nemen.
Dan zal het aan mij liggen dat ik het afgeraffelde muziek vind, gelukkig dat jij er anders over denkt.quote:Op maandag 14 december 2009 21:09 schreef MichielV het volgende:
[..]
Die gasten werken zich 3 slagen in de rondte! Wekenlang in Amerika geweest om album op te nemen, nu op tour door Europa met Blackout en vanaf januari albumlaunch en eigen headliner-tour.
Wat nou kantjes er van af lopen?
Nog een paar dagen !quote:Op maandag 14 december 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De stemming is te vroeg begonnen, het duurt te lang voor dat we mogen beginnen.
Even een tegengeluid laten horen dan. Ik vind het best goed klinken. En er zijn niet veel Serious Talent acts die dat stempel van mij krijgenquote:Op maandag 14 december 2009 21:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zal het aan mij liggen dat ik het afgeraffelde muziek vind, gelukkig dat jij er anders over denkt.
De DSB is er inderdaad niet meer en andere banken doen/deden dit sowieso niet volgens mij.quote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
alsof we daarvoor kiezen om op 1 inkomen te leven
en dan nog, alleen maar omdat banken geen hypotheken (sinds dit jaar) meer aan mensen willen geven die een uitkering hebben, hebben we nog minder keuze qua wonen
quote:
zo, die is relaxtquote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dierenmishandeling!quote:Op maandag 14 december 2009 21:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne Thieme gaat al kamervragen stellen naar het schijntquote:
Die ligt overdag rond het vriespunt (volgende de NOS), dus dan is er niet veel te zienquote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog een paar dagen !echt wel heel kud dat het gaat sneeuwen en zo koud lijk te worden.. Naja, sowieso vrijdag rond een uur of 15:00 richting Grote Markt en dan maar even kijken hoelang ik daar blijf hangen. Wil Maxima wel zien
Volgens RTV Noord blijft het onder 0 en die zitten meestal wel goed qua voorspelling ( http://www.rtvnoord.nl/home/home_weer.asp ). Wat betreft het aantal bezoekers zou het wel klote zijn als het erg onder 0 komt.. Naja, er zullen ongetwijfeld toch een boel mensen gaan kijken. Verbinding is wegquote:Op maandag 14 december 2009 21:26 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die ligt overdag rond het vriespunt (volgende de NOS), dus dan is er niet veel te zien
Waarom draaien ze trouwens platen die ik wil horen altijd als ik niet kan luisteren en dan komen er nummers langs als ik kan luisteren waarvan ik denk: "ehhh, laat maar"?
*slikquote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens RTV Noord blijft het onder 0 en die zitten meestal wel goed qua voorspelling (http://www.rtvnoord.nl/home/home_weer.asp). Verbinding is weg![]()
.
Je snapt hem dus niet, de NOS heeft het bij het weer altijd over: "Het maxima ligt rond de 0 graden. Dit was het NOS-journaal."quote:Op maandag 14 december 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens RTV Noord blijft het onder 0 en die zitten meestal wel goed qua voorspelling ( http://www.rtvnoord.nl/home/home_weer.asp ). Wat betreft het aantal bezoekers zou het wel klote zijn als het erg onder 0 komt.. Naja, er zullen ongetwijfeld toch een boel mensen gaan kijken. Verbinding is weg![]()
.
Ah, okayquote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je snapt hem dus niet, de NOS heeft het bij het weer altijd over: "Het maxima ligt rond de 0 graden. Dit was het NOS-journaal."
Over de wincode: Empire state of mind dus, maar zitten Coldplay en Destine er ook in?
Olla !quote:Op maandag 14 december 2009 21:31 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedenavond, weer een college Loonbelasting overleefd.
Groningen Geeft zit op 160.000 ,maar dat zal wel op de laatste dag er bij komenquote:Op maandag 14 december 2009 21:34 schreef TheArt het volgende:
Die Zwitsers van DRS hebben best een aardige tussenstand op dag 1 van de eerste editie: 218.748 Zwitserse franken, kortom zo'n dikke 140.000 euro. Dat heeft 3FM nog nooit gehad op de eerste dag. Maar goed, je weet natuurlijk niet wat meegerekend is.
Eens! ik zeg: broodje bakpao en lekker springuuuh !quote:Op maandag 14 december 2009 21:40 schreef Cee het volgende:
Jongens jongens, niet zo zeuren over de kou, gewoon naar dat plein gaan en lekker meespringen dan word je vanzelf wel warm.
Ja hoor, toptrack! Maar er zijn zoveel goede dingen uit nu...quote:Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! ik zeg: broodje bakpao en lekker springuuuh !
Geloof dat Michiel nog niet echt overtuigd is van Little Lion Man ?
Mee eens, maar zo goed als Little Lion man toch niet?! Naja, Want Want is daar natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, toptrack! Maar er zijn zoveel goede dingen uit nu...
Heeft Jordy van Loon een nieuwe plaat uit?quote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Kortom: alle ingredienten voor een geslaagde SR2009 zijn aanwezigquote:Op maandag 14 december 2009 21:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |