Ik heb ze een keer live gezien en het was gewoon echt een goede show.De muziek was wel een beetje jammer natuurlijkquote:
Natuurlijk suiker en plak koek erbijquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:05 schreef Dichterbijer het volgende:
*Brrrrrrrr* iemand een kopje thee voor mij?
Ow nee heeft ze daar ook al onder het bureau gelegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
Slecht nieuws: ik luister Q Music en ook daar isMiss
Montreal's kerstbellenvehikel opgepikt.
Maar, desondanks, toch een gans goede morgen gewenscht.
Is ze blijkbaar toch nog ergens goed inquote:Ow nee heeft ze daar ook al onder het bureau gelegen
Ah mèn, tijdens het Kwekfestijn (iets met carnaval enz..) waren we ook live met verschillende camera's. Toen waren er veel kabels. Ik vraag me af hoeveel km kabel er daar ligtquote:
Vraag hetzelf op Twitter aan @kleinevisquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah mèn, tijdens het Kwekfestijn (iets met carnaval enz..) waren we ook live met verschillende camera's. Toen waren er veel kabels. Ik vraag me af hoeveel km kabel er daar ligtKan iemand dat vragen via Twitter ofzo
Hallo andere kant van Groningenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef -Hans- het volgende:
Hallo nederland !
lekker wakker worden met Close 2 You. iets met vroeger.. leuke dames, geinig liedje
Maaaiquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hallo andere kant van Groningen
Ik zit hier op mijn werk naar het lokale sufferdje te luisteren, die noemde het al een van de beste kerstplaten van de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 15 december 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
Ze wordt het anthem... en ze zal vast langs komen... ik merk ook trouwens dat ik er nog niet veel zin in heb, in SR... de aanwezigheid van Giel is daar met name debet aan.... ik kan dat misbaksel echt niet meer aanhorenquote:
Koud en wit was het, maar dat kwam door de mist en vorst tegelijk, hoe het nu buiten is kan ik hier niet zien helaasquote:
Jij werkt bij Boschtion?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah mèn, tijdens het Kwekfestijn (iets met carnaval enz..) waren we ook live met verschillende camera's. Toen waren er veel kabels. Ik vraag me af hoeveel km kabel er daar ligtKan iemand dat vragen via Twitter ofzo
![]()
De zon begint te schijnen en het ziet er nu best wel aardig uitquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Koud en wit was het, maar dat kwam door de mist en vorst tegelijk, hoe het nu buiten is kan ik hier niet zien helaas
damn, we zijn dus echt nergens meer veilig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:42 schreef Cee het volgende:
Jij hoeft niet voor 12 uur wegquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:28 schreef themauster het volgende:
Gelukkig, hopelijk komt de temperatuur ook weer boven de o graden vandaag, geen zin om mijn ruiten weer te gaan krabben
nee dat niet maar wel naar onze andere vestiging om 1 uur en het is nu hier -7.2 volgens buienradar brrrquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij hoeft niet voor 12 uur weg
Hij kan beter een zak aantrekken... die dichtgeknoopt kan wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijke trui heeft Giel aan trouwens.
het pas wel bij zijn uiterlijk van sinds afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan beter een zak aantrekken... die dichtgeknoopt kan worden
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij kan beter een zak aantrekken... die dichtgeknoopt kan worden
Blij dat ik pas om 10:00 begin met luisterenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een verschrikkelijke trui heeft Giel aan trouwens.
Ik dacht niet dat ik het ooit nog zou gaan zeggen na de laatste paar baggerplaten maar dit is een goeie singlequote:
Da's ook het enige wat is gemorderniseerd het afgelopen jaar... zijn presentatiekunsten en uitzendingen zijn al sinds 1996 hetzelfde geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het pas wel bij zijn uiterlijk van sinds afgelopen jaar.
die zijn nagenoeg niet veranderd en daarmee slecht geworden.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's ook het enige wat is gemorderniseerd het afgelopen jaar... zijn presentatiekunsten en uitzendingen zijn al sinds 1996 hetzelfde geloof ik
Nu dusquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Blij dat ik pas om 10:00 begin met luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |