Niet alle regels kon ik kwijt in de TT, maar je moet ook nog even een linkje in je laatste post doenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef ursel het volgende:
En ik maar wachten tot Fer het deed vanaf zijn iFeun..
Kon Frankie toch ook doenquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alle regels kon ik kwijt in de TT, maar je moet ook nog even een linkje in je laatste post doen
Back to your 20squote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist me spaargeld aan de bank gegeven
Het lijkt wel of ik me leven reset...
Geen auto meer en vanaf aankomend weekend weer thuis wonen
Bij mij staat de link er gewoonquote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Kon Frankie toch ook doen
Hmm, hij staat er wel, alleen wordt die niet getoond
Als ik op edit click zie ik het linkje wel, maar staat niet in de post.
Zo makkelijkquote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja sorry Frank je bent een poepie maar deze kan ik niet laten schieten; een groot verjaardagstopic voor Frank![]()
Ik ben niet koppig, ik heb gewoon vaak gelijkquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo makkelijkJe hebt wel gelijk
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Altijd wat te zeiken he, het zit in je genen he?quote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goh valt me nog mee dat er vaak en niet altijd staat
Ik leer snelquote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken he, het zit in je genen he?
en ook niet van de minste moet ik zeggen.quote:
In verschillende broswers gechecked en nergens stond ut er.quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij staat de link er gewoon
CRTL+F5 of CTRL+SHIFT+F5quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef ursel het volgende:
[..]
In verschillende broswers gechecked en nergens stond ut er.
Nu wel zie ik. Al goed iig
quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook al gedaan, ben domme pietje niet.
Daarom slaap ik de laatste tijd dus niet goed.quote:
Kom je hier het huishouden doen? Ik moet wel gewoon werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Koud zeg![]()
Vanaf morgen weekend als het goed is
Had ik ook, vervelend is dat...quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:54 schreef staticdata het volgende:
Mogguh, me voorruit twee keer moeten krabben. 1x binnen, 1x buiten
Euhm... Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je hier het huishouden doen? Ik moet wel gewoon werken
@Puni; Ik moet nog steeds achter lege DVDs aan, dan kunnen we L4D2 spelen.
Het wordt wel steeds eerder he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Koud zeg![]()
Vanaf morgen weekend als het goed is
ik bepaal me eigen werktijden kan je niet te laat komen ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds eerder he?Mogguh
Binnenkort wil ik een Triviant revenge!
Ik moest ook krabben, gevolg -> te laat op mn werk
Die kan ik ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Graag gedaan..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:25 schreef Incolumis het volgende:
ik lees de topic morgen nog een keer en dan zeg ik "dank u"
Jij hebt toch een focus? Die hebben voorruit verwarming???quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Idd, denk je dat je buiten klaar bent....
Al anderhalve jaar niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt toch een focus? Die hebben voorruit verwarming???
Ah, vandaar. Met een beetje geluk mag je vanmiddag weer krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
Al anderhalve jaar niet meer hoor. Ben geen consultant meer. rij nu in een gele seat ibiza
Jep, de echte ambtenaren instelling begint door te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
Agh gut...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef FJD het volgende:
Ik heb een machinist die dat voor me doet
It is, what it isquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Met een beetje geluk mag je vanmiddag weer krabben
Precies, ik heb alleen maar een zadel welke ik ijsvrij moet makenquote:
Bij ons in het bedrijf is iedereen nog steeds een kwartier te vroeg zoals altijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel cool dat hij alleen maar auto's die echt fout geparkeerd stonden paktquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
Frankie vond alleen mod-rechten niet genoeg..![]()
'Bonnenmysterie' Dordrecht opgelost
En vervolgens gaan die mensen zelf bij de politie klagen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel cool dat hij alleen maar auto's die echt fout geparkeerd stonden pakt
Ik woon al ruim een jaar niet meer in Sterrenburgquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
Frankie vond alleen mod-rechten niet genoeg..![]()
'Bonnenmysterie' Dordrecht opgelost
Een hond schijt ook niet waar hij eet, dus ik zou ook niet in mijn wijk gaan schrijvenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik woon al ruim een jaar niet meer in Sterrenburg
primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, iemand zin in een potje Fifa of MW2 straks?
Prima! FIFA met z'n vieren? Keltie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, iemand zin in een potje Fifa of MW2 straks?
Het lijkt me echt weer super, maar ik zit een beetje kak met alle weekenden, aangezien ik praktisch elk weekend moet volleyballen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef jpjedi het volgende:
LAN 8-9-10 Januari in een studio in Hilversum.![]()
De vaste deelnemers en BoF leden hebben als het goed is een uitnodiging via datumprikker. Mocht je niets hebben ontvangen en er zit ook niets in je spambox, laat het dan weten en dan stuur ik je een apart mailtje.
Lan -> 24/7 achter de pc ?-> FOUT
Dit is een BoF style lan met relaxen, gamen, fun, eten, drinken, ouwehoeren etc...
Door sommige nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
Wordt er uberhaupt nog wel BF2 gespeeld?
door mij welquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
Nee. Oud lelijk spelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja eerst wat anders (hint: kijk op de kalender)
En dat stond er gisteren ook al..quote:Jarigen vandaag
Er zijn geen jarigen vandaag
nee vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
En dat stond er gisteren ook al..
En hier ben je jarig op 00-00-0000
Maar begrijp er uit dat je gisteren jarig was??
Feli kerel..
Inclusief of exclusief die flessen whisky die ik toen heb gekocht?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef Bart het volgende:
Gefeli aan alle jarigen van 2009!
Maar die kosten van de vorige lanparty, wat waren die?
Idemquote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar een LAN vind ik niet boeiend. Vind het met de vaste BoF!'ers natuurlijk wel altijd erg gezellig maar dan liever bij iemand thuis en niet in de vorm van een LAN party.
Mag ik meerijdenquote:
Wanneer is het?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar een LAN vind ik niet boeiend. Vind het met de vaste BoF!'ers natuurlijk wel altijd erg gezellig maar dan liever bij iemand thuis en niet in de vorm van een LAN party.
Verder geen berichten. Afdeling plat, productie draait op backup. Verder geen info, ik ben naar huis gegaan. Alles wat ik kan doen kan ik vanuit huis doen en als ik dan toch moet wachten tot Citrix weer werkt dan liever met een Xbox controller in m'n klauwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef staticdata het volgende:
Hopelijk alleen de Greenery, anders moet ik mijn wekker weer goed gaan zetten
Waar zit je?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo die beugel zal nooit meer iemand kwaad doen!
[ link | afbeelding ]
Nu alleen nog bedenken hoe ik dat gat ga uitleggen
[ link | afbeelding ]
Dan moet ik me wekker dus wel opnieuw instellenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Barendrecht. Stroom is weer hersteld dus werk nu vanuit huis
Op kantoor was de stroom uitgevallen, ik zat in Barendrecht. Betekent niet automatisch dat heel of zelfs ook maar een deel van Barendrecht zonder stroom zat. Misschien hebben we een kast opgeblazen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef staticdata het volgende:
Dan moet ik me wekker dus wel opnieuw instellen
Oh das geen Liander-gebied, anders had ik je up-to-date kunnen houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Barendrecht. Stroom is weer hersteld dus werk nu vanuit huis
Het was idd een kast denk ik. Hier alles nog ok.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Op kantoor was de stroom uitgevallen, ik zat in Barendrecht. Betekent niet automatisch dat heel of zelfs ook maar een deel van Barendrecht zonder stroom zat. Misschien hebben we een kast opgeblazen ofzo
*plof*
Daar gaan we weer. Hoop dat ik nu iets beter had opgeslagen
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Mogguh. 1 vlokje sneeuw en heel Nederland ligt plat
Lekker thuiswerken, had vandaag richting Utrecht gemoeten
KAK! Ik moet om 9:50 bij het UMC Utrecht zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Succesquote:Op donderdag 17 december 2009 07:52 schreef ursel het volgende:
Ik had al een 20 minuten in utrecht moeten zijn en ben pas bij reeuwijk en al anderhalf uur onderweg.
Ga vanmiddag gewoon om 2 uur naar huis. Met een beetje geluk heb ik dan net mijn eerste bakkie koffie op.
Als je 's ochtends naar buiten kijkt en je ziet sneeuw liggen dan moet je eerste reactie zijn "ah, thuiswerken".quote:Op donderdag 17 december 2009 07:52 schreef ursel het volgende:
Ik had al een 20 minuten in utrecht moeten zijn en ben pas bij reeuwijk en al anderhalf uur onderweg.
Ga vanmiddag gewoon om 2 uur naar huis. Met een beetje geluk heb ik dan net mijn eerste bakkie koffie op.
Je hebt het idee dat je het met de auto wel gaat redden?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK! Ik moet om 9:50 bij het UMC Utrecht zijn
Kreeg al een smsje van me zus dat ik beter met de trein kan gaan, tja dat haal ik ook niet meer aangezien ik dan al weg had moeten zijn
Een van de weinige dingen waar we echt goed in zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef staticdata het volgende:
Geniaal 650 KM file, wat een land![]()
Duh! Wees blij met dit land, we hebben prima wegen hier i.t.t. bijv. België.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef staticdata het volgende:
Geniaal 650 KM file, wat een land![]()
Kutlandquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Duh! Wees blij met dit land, we hebben prima wegen hier i.t.t. bijv. België.
Ga dan wegquote:
Nouquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga dan wegJe moet blij zijn dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont met een erg goede infrastructuur. Klagers
Ik klaag ook niet over het land of de infrastructuur. Ik klaag over de mensen die gebruik van de infrastructuur makenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al die mongolen verhuizenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef staticdata het volgende:
Ik klaag ook niet over het land of de infrastructuur. Ik klaag over de mensen die gebruik van de infrastructuur maken
inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al die mongolen verhuizen
En in Nederland lopen we allemaal op klompen toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daarquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En in Nederland lopen we allemaal op klompen toch?![]()
Belgische wegen zijn tot derde beste verkozen door de Europese autobond en Nederland was tweede. Belgie heeft in de laatste 10 jaar een enorme slag gemaakt onder druk van de EU. Ik
Maar in Belgie is het niet minder met de files.![]()
[ afbeelding ]
Nederland heeft het zeer goed voor elkaar inderdaad. Vooral met wegwerkzaamheden want dat is een drama in Belgie. (Niet `s nachts)quote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daar
Menseb die de kwaliteit van het asfalt als goede infrastructuur zienquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan wegJe moet blij zijn dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont met een erg goede infrastructuur. Klagers
Jij trekt hier gelijk de conclusie dat ik vind dat asfalt automatisch een goede infrastructuur betekent. Had je hoger ingeschat IJsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Menseb die de kwaliteit van het asfalt als goede infrastructuur zien
Jij denkt echt niet verder dan je stokje lang is he...?!
Nou het kan aan mij liggen maar toen ik in de zomer van 2008 een maatje van me af moest afzetten bij het vliegveld van Brussel reed ik toch over betonwegen, althans het was in ieder geval geen asfaltquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nederland heeft het zeer goed voor elkaar inderdaad. Vooral met wegwerkzaamheden want dat is een drama in Belgie. (Niet `s nachts)
In België zijn er geen beton snelwegen meer sinds een jaar of 10 en dus ook niet richting Brussel. (E19 of A12)Echter de afritten zijn inderdaad soms absurd scherp afdraaiend.
tjappie, ik werk er... Enige betonbaan naar het vliegveld is het laatste stukje flyover naar departures. En dat is nu ook allemaal asfalt.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou het kan aan mij liggen maar toen ik in de zomer van 2008 een maatje van me af moest afzetten bij het vliegveld van Brussel reed ik toch over betonwegen, althans het was in ieder geval geen asfalt
Ja ik geloof je ook wel alleen ik weet nog dat ik toen daar echt over de weg stuiterdequote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tjappie, ik werk er... Enige betonbaan naar het vliegveld is het laatste stukje flyover naar departures. En dat is nu ook allemaal asfalt.
Brussel heeft zelfs een wegen netwerk onder de stad! En buiten wegwerkzaamheden en ongevallen sta ik er zelden echt vast. De Antwerpse ring is jaar of drie terug ook helemaal vernieuwd en vergroot.
Dat is wat je tot 2x toe zelf eerder schrijft.., dus eerst zelf onthouden (of teruglezen) wat voor een onzin je hier neerblaft ipv conclusies trekken en indirect zeggen dat ik de stomkop ben.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij trekt hier gelijk de conclusie dat ik vind dat asfalt automatisch een goede infrastructuur betekent. Had je hoger ingeschat IJs
Ik zei dat Nederland een goede infrastructuur heeft maar niet dat dat alleen door de (snel)wegen komt. Daar ging het op dat moment over. Je trekt veel te snel conclusies en bent dan inderdaad de stomkopquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Dat is wat je tot 2x toe zelf eerder schrijft.., dus eerst zelf onthouden (of teruglezen) wat voor een onzin je hier neerblaft ipv conclusies trekken en indirect zeggen dat ik de stomkop ben.
Uit deze quote moet ik EYPN wel gelijk geven hoor....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daar
Finy by me. Maar ik zeg niet dat een goede infrastructuur alleen aan het wegennet ligt hoor. Maar wat jullie willenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uit deze quote moet ik EYPN wel gelijk geven hoor....
Zeelandquote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi hoor
Duidelijk een betere doe-het-zelf-er.
Oh het is officieel ik woon weer bij mijn ouders. Ik lig weer in mijn oude bedje![]()
Nu moet ik alleen nog een televisie hier hebben en dan vind ik het hier wel even prima.
Trusten
Ga jij nog over het beton volgend jaar naar Werchter toe?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Finy by me. Maar ik zeg niet dat een goede infrastructuur alleen aan het wegennet ligt hoor. Maar wat jullie willen
Nee. Wel erg goede line-up tot nu toe maar ik wil nog 1x met al mijn vrienden naar Lowlands en voor meer festivals heb ik geen geld. Waarschijnlijk komt Metallica ook nog naar Nederland en daar wil ik sowieso naar toequote:Op donderdag 17 december 2009 12:51 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ga jij nog over het beton volgend jaar naar Werchter toe?
Eigen concertquote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef staticdata het volgende:
Metallica op een festival of een eigen concert?
Wel me eigen bed, maar in een andere kamer. De enige waar ik nog niet in heb geslapenquote:
Precies!quote:Tv/Pc/Xbox/ps3 en je houd het wel vol
Koken deed ik weinig, maar ik zal nu af en toe eens voor mijn ouders gaan koken, vinden zij leuk, maar vind ikzelf ook wel leukquote:je hoef iig niet te koken? of deed je dat toch al niet
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kan je niet tegen sneeuw? Ben je geen Noordpool
gaat er niet om hoeveel jij verdient, maar voor hoeveel je bedrijf je wegzet. Als ze bijvoorbeeld 100 euro per uur vragen kan het hard gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Incolumis het volgende:
pfff wat een gezeik weer op werk, ik zou gedetacheerd worden bij een bedrijf, gesprek daar was goed gegaan, ze waren zeer tevreden over me, maar ik ben blijkbaar te duur voor ze. ik? te duur? nou ik zie er anders niks van terug hoor, kan nog maar net rondkomen met dit geld.
En wat zijn de gevolgen voor jou?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Incolumis het volgende:
pfff wat een gezeik weer op werk, ik zou gedetacheerd worden bij een bedrijf, gesprek daar was goed gegaan, ze waren zeer tevreden over me, maar ik ben blijkbaar te duur voor ze. ik? te duur? nou ik zie er anders niks van terug hoor, kan nog maar net rondkomen met dit geld.
In die sporthal ist waarschijnlijk warmer dan buitenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet tegen sneeuw? Ben je geen Noordpool
Beterschap![]()
ze gaan me nog aanbieden bij een ander bedrijf waarschijnlijk, kijken wat dat wordt. morgen maar eens effe een cursusje aanvragen bij hun zodat ze me beter kunnen aanbieden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen voor jou?
quote:
ze noemen het niet voor niets hondenweerquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef jpjedi het volgende:
Indy vindt het fantastisch![]()
Ligt ondertussen al 30cm hier en counting... Volgens mij moet ik de auto morgen uitgraven.![]()
[ afbeelding ]
Kijk dat zijn de betere films, verstand op nul en wegkijken. Heerlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Was dus toch niet zo ziek, naar Avatar geweest Imax Rotterdam! Kicke man, verhaal is simpel, special effects zijn superb.
Wanneer hou je de housewarming party?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Me laatste post uit me eigen woning
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef FJD het volgende:
Wanneer is de housewarming int huis van je moeder?
Wat? Die spits die tegen ajax scoorde??quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:23 schreef jpjedi het volgende:
Wtf... -16
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat? Die spits die tegen ajax scoorde??
Dan hebben ze de marge te hoog staan op dit momentquote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
gaat er niet om hoeveel jij verdient, maar voor hoeveel je bedrijf je wegzet. Als ze bijvoorbeeld 100 euro per uur vragen kan het hard gaan
quote:Op zondag 20 december 2009 10:46 schreef FJD het volgende:
SneeuwDat wordt morgen weer dramatisch om op t werk te komen
en ik winterkampioenquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
Nu nog alleen bij utrecht en roda afgelasten en Frank is ik ben ronde winnaar..![]()
Valsspeler, beetje door het te laten sneeuwen ervoor zorgen dat je winterkampioen wordtquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
en ik winterkampioen
-edit-
Alles afgelast volgens Teletekst. WinterkampioenBloemen mag, bier is beter.
Bij 1-0 0-1 wordt Kevin boos en ik moest toch iets doenquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef staticdata het volgende:
Valsspeler, beetje door het te laten sneeuwen ervoor zorgen dat je winterkampioen wordt
sfeervolquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef RudyCarell het volgende:
Damn! Het heeft letterlijk denk ik mijn hele volwassen leven niet meer zo gesneeuwd in mijn buurt!
http://ultraxs.com/image-5D22_4B2E0E5B.jpg
Pardon?quote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
Nu nog alleen bij utrecht en roda afgelasten en ik ben ronde winnaar..![]()
Wordt er eentje wakker..quote:
Anders kom je naar Rotterdam, kun je hier thuiswerkenquote:Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef ursel het volgende:
Thuiswerken is overigens wel leuk, maar dan moet ik wel internet hebben..
quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Anders kom je naar Rotterdam, kun je hier thuiswerken
quote:Op zondag 20 december 2009 19:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Wordt er eentje wakker..
Had het er vanochtend met Fer al over, maar geen tijd meer om ut te rectificeren..
Thuiswerken is overigens wel leuk, maar dan moet ik wel internet hebben..
Den Haag blijft toch weleen mooie stad hoor, met hagelwitte stranden..![]()
![]()
Ik snap nu ook hoe ut komt dat mensen wel eens klagen dat ze ut gevoel hier hebben niet gehoord te hebben..quote:Op zondag 20 december 2009 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Gewoon beter opletten heet dat!
Jij ook al! Damn!quote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik snap nu ook hoe ut komt dat mensen wel eens klagen dat ze ut gevoel hier hebben niet gehoord te hebben..
Nee? Maakt mij niet uit dat jij er al met Fer over hebt gepraat. Ik reageer op jou eerste post.quote:Op zondag 20 december 2009 20:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Lees jij eerst de posts eens ff opnieuw einstein![]()
En toch werd er geadviseerd niet de trein te nemen..quote:Op maandag 21 december 2009 09:16 schreef FJD het volgende:
Trein
Prima op tijd, in half uurtje op kantoor
Mensen die denken dat ambtenaren ook maar een idee hebben waarover ze pratenquote:Op maandag 21 december 2009 09:20 schreef ursel het volgende:
En toch werd er geadviseerd niet de trein te nemen..
Je weet dat de NS geprivatiseerd is toch?quote:Op maandag 21 december 2009 09:23 schreef FJD het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ambtenaren ook maar een idee hebben waarover ze praten
Verkapte ambtenaren had ik er van moeten makenquote:Op maandag 21 december 2009 09:25 schreef ursel het volgende:
Je weet dat de NS geprivatiseerd is toch?
Humorquote:http://ad.nl/ad/nl/1425/A(...)ap-ADO-spelers.dhtml
Sjaak Polak trapt in grap ADO-spelers
ALKMAAR - Sjaak Polak is zaterdagavond het slachtoffer geworden van een grap van de spelers van ADO Den Haag. De voormalig prof van de Haagse club dacht dat hij was geboekt als analist door het programma Eredivisie Live. Hij werd echter uit de spelersbus van ADO gebeld door Ricky van den Bergh, die de stem van Eredivisie Live-presentator Jan-Joost van Gangelen nadeed.
Polak werd zaterdagmiddag om vijf uur gebeld met de vraag of hij in Alkmaar naast Jan-Joost van Gangelen langs het veld zijn visie op het duel van zijn oude ploeg bij AZ wilde geven. ,,Hé Sjaak, met Jan-Joost. Kan jij ons nog helpen en naar AZ komen?'' Polak: ,,Oh, wat leuk dat jullie aan me denken. Ik dacht dat ik een beetje uit beeld was. Maar natuurlijk, ik kom er meteen aan.''
Polak wilde, nadat hij de telefoon had neergelegd, nog wel weten wat de vergoeding was. Van den Bergh smste hem, nog steeds als Jan-Joost, dat Polak de standaardvergoeding van 275 euro zou krijgen. De spelers van ADO Den Haag gilden het onderweg in de bus uit.
De echte Van Gangelen wist zelf van niets, maar werd kort voor de wedstrijd geconfronteerd met een verbaasde Polak, die het stadion niet in kon omdat niemand bij Eredivisie Live van zijn komst af wist. Zonder de wedstrijd te bekijken, draaide Polak balend om en reed weer naar huis.
Het is niet voor het eerst dat Polak het slachtoffer is van een grap. Niet zo heel lang geleden werd zijn huis aan de voorzijde totaal groen/geel geschilderd en stond er in zijn voortuin een bord met de tekst: 'Groeten van schildersbedrijf Midden-Noord...'
Niet naar me werk betekent thuis inloggenquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef Sickert het volgende:
Wie van jullie heeft er een telefoontje van zijn baas gekregen dat hij niet hoeft te komen ivm gladheid?
Vanmorgen Vera naar haar werk gebracht en ik vond sommige stukken echt levensgevaarlijk..
en het schijnt in Zeeland niet eens het ergste te zijn?
M'n moeder hoefde vandaag de bus niet te starten van haar werk (bejaarden vervoer)
Ik was vanmorgen even op mn werk (dat van Vera ligt er praktisch naast)quote:Op maandag 21 december 2009 10:11 schreef ursel het volgende:
Ik heb gisteren een sms om 10 uur 's avonds gestuurd. Geen bericht gehad en dus ook niet gegaan..
hoef je iniedergeval niets te riskerenquote:Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
Niet naar me werk betekent thuis inloggen
Viel wel mee. De N en A wegen zijn goed begaanbaar. In de steden / dorpen is het wel glad en op het woonerf helemaal. Ik moest vanochtend sneeuw bij mijn wielen vandaan scheppen want ik zat vastquote:Op maandag 21 december 2009 10:08 schreef Sickert het volgende:
Wie van jullie heeft er een telefoontje van zijn baas gekregen dat hij niet hoeft te komen ivm gladheid?
Vanmorgen Vera naar haar werk gebracht en ik vond sommige stukken echt levensgevaarlijk..
en het schijnt in Zeeland niet eens het ergste te zijn?
M'n moeder hoefde vandaag de bus niet te starten van haar werk (bejaarden vervoer)
Winterbandenquote:Op maandag 21 december 2009 10:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Viel wel mee. De N en A wegen zijn goed begaanbaar. In de steden / dorpen is het wel glad en op het woonerf helemaal. Ik moest vanochtend sneeuw bij mijn wielen vandaan scheppen want ik zat vast
Tssss Gewoon werken hoor!quote:Op maandag 21 december 2009 10:30 schreef ursel het volgende:
KNMI: Vanmiddag enkele uren sneeuw:-Vanmiddag-enkele-uren-sneeuw.html
Maar goed dat we dus thuis zitten..
Nee man! kan je flink aantal maanden WoW voor spelenquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Keltie het volgende:
Heb net ¤75,- aan VVV bonnen gekregen op m'n werk.. Zijn er nog musthave titels op de X360?
Zit te denken aan Fallout 3?
Zo leuk vond ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 21 december 2009 10:41 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee man! kan je flink aantal maanden WoW voor spelen
In Scheveningen hadden ze ook geschoven. Alleen jammer voor de mensen die hun auto aan de kant van de weg geparkeerd hadden..quote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb geen verzoeken ontvangen om thuis te blijven en iedereen was tussen 8 en half 9 binnen. Ik was op mijn werk binnen 20 minuten (Breda) terwijl er toch 40cm sneeuw is gevallen. Gelukkig alle wegen netjes geschoven tot zelfs in onze straat.
Wel prachtig al die sneeuwduinen langs de weg!
Fallout 3 GOTY!quote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Keltie het volgende:
Heb net ¤75,- aan VVV bonnen gekregen op m'n werk.. Zijn er nog musthave titels op de X360?
Zit te denken aan Fallout 3?
Vind AC2 nog iets te prijzig, al is het wel een verbetering ten opzichte van deeel 1.. Maar tochquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
GOTY editie heeft alle DC erbij zitten
quote:This Game of the Year Edition includes the acclaimed Fallout 3 game as well as its five DLC packsThe Pitt Operation: Anchorage Broken Steel Point Lookout Mothership Zeta
Mja, hoeveel mensen ken jij die bij zo'n bericht later weggaan??quote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef staticdata het volgende:
Hoe ga je bepalen wie, wanneer vertrekt?
Vooral ambtenarenquote:Op maandag 21 december 2009 15:56 schreef ursel het volgende:
Mja, hoeveel mensen ken jij die bij zo'n bericht later weggaan??
Welk deel vanquote:
oh ja dat was Zuid-Hollandse sarcasmequote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Welk deel vansnappen ze int oosten nog niet?
quote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef Incolumis het volgende:
[..]
oh ja dat was Zuid-Hollandse sarcasme![]()
Wij Twentenaren zeggen gewoon waar het op staat, krijg je ook geen heibel dat een of andere mafkees verkeerd penetreerd
Wij Rotterdammers gaan er vanuit dat iedereen ons niveau heeft maar blijkbaar zijn er nog een zooi mafkezen die dat niet halen. Sorry daarvoorquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef Incolumis het volgende:
oh ja dat was Zuid-Hollandse sarcasme![]()
Wij Twentenaren zeggen gewoon waar het op staat, krijg je ook geen heibel dat een of andere mafkees het verkeerd interpreteert
ja sorry maar zo laag kan ik toch echt niet reikenquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Wij Rotterdammers gaan er vanuit dat iedereen ons niveau heeft maar blijkbaar zijn er nog een zooi mafkezen die dat niet halen. Sorry daarvoor
Voor mensen uit het oosten: Bovenstaande is natuurlijk overduidelijk grappig bedoeld.
Nou je grap is daar iig al welquote:Op maandag 21 december 2009 19:03 schreef Incolumis het volgende:
ja sorry maar zo laag kan ik toch echt niet reiken
Sterkte!quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Incolumis het volgende:
harde stijgers zijn ook harde dalers
en nu naar de voetbal!
14 maart 2010quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Incolumis het volgende:
en nu naar de voetbal!
quote:Op maandag 21 december 2009 19:18 schreef Incolumis het volgende:
en nu naar de voetbal!
zal er even over na denken, hoe snel kan ik 30.000 euro sparen om een wedstrijd te kopen?quote:Op maandag 21 december 2009 19:27 schreef FJD het volgende:
[..]
14 maart 2010
Feyenoord - Heracles
Interesse in zelfde opzetje als afgelopen keer?
Ga je mee naar het stadionquote:
Eerst het nieuws maar eens afwachten. Ga er nog altijd vanuit dat'ie afgelast word.quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga je mee naar het stadion
Naar de club van rood en wit
Dan eet ik tot 2010 elke avond spaghettiquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:09 schreef Keltie het volgende:
Eerst het nieuws maar eens afwachten. Ga er nog altijd vanuit dat'ie afgelast word.
Dat scheelt je dan ook 1 avondje brood smerenquote:Op dinsdag 22 december 2009 08:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Dan eet ik tot 2010 elke avond spaghetti
quote:Op maandag 21 december 2009 22:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag bij de notaris geweest. Huisje verkocht, schulden afgelost. Heerlijk.
Nu lekker slapen, morgen weer driftend naar het werk![]()
Zitten mooie tussen idd..quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kwam niet meer bij! http://sneezl.com/only-in-russia/
Ik ben er zo rond kwart voor vijf ongeveer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:31 schreef ursel het volgende:
Nou, ga proberen stukkie te rijden... regen is al voorbij hiero
Voelt goedquote:
Primaquote:
ff wachten tot schoonpapa terug is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er zo rond kwart voor vijf ongeveer.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:02 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kwam niet meer bij! http://sneezl.com/only-in-russia/
quote:'Als er reden is om te huilen, waarom dat dan verbergen?'
22/12/2009 14:15
Misschien komt het door de decembermaand, door de niets ontziende gezelligheid die langzaam onder je huid kruipt, maar de twee mooiste sportmomenten van vorige week kwamen op naam van huilende voetballers. Huilende sporters, dan kun je mij wegdragen. Weerloos ben ik.
Louis van Gaal, die in 2001 met een trillende lip afscheid nam van het Nederlands elftal; ik vergaf hem meteen alles. Dat hij de profs in een Deens hotel tot diep in de nacht slagroom had laten eten van een stel pornotieten, wat maakte het uit? Louis’ ogen vulden zich met tranen en dat was genoeg. Zand erover.
Ronald de Boer die jaren geleden, na een overwinning van Ajax, nauwelijks verstaanbaar en door een waas van tranen mompelde: ‘Dit hadden we zó nodig.' Een schat van een jongen, dat kan niet anders. Ikzelf jank een keer of 46 per week.
Gisteren nog, bij de afhaalsurinamer, die vroeg of ik wat extra zuur en sambal bij mijn eten wilde. Een half uur lang heb ik als een dweil in zijn armen gehangen. Iedere vertrekkende trein hol ik huilend achterna. Niet weggaan, mensen!
Voetballers zijn geen geoefende huilers. Er gaat ergens iets mis in de jeugdopleiding. Mijn zoon speelde twee jaar lang voor AZ, in de D2 en de D1, en daar werd nog volop gehuild. Bij elke overtreding lagen ze te janken. Op een of andere manier deed mij dat goed.
Een schop voor je poten krijgen, heel erge pijn voelen en dan die heerlijke dikke tranen. Al je teamgenoten om je heen en dan niet flink zijn. Nee, het juist laten gebeuren en hartverscheurend hard huilen. Het nasnikken is het mooist. Een natte spons in een van je liezen, tikje op je achterhoofd en doorspelen. Even oogcontact zoeken met je vader. Geen ontroerender mouw dan de mouw die tranen van een voetbalwang veegt.
Blijkbaar bereiken voetballers een leeftijd dat ze niet meer huilen, of dat ze niet meer mógen huilen. Ik vind dat heel jammer. Het zou veel toevoegen. Die rare film over Zinedine Zidane, een wedstrijd lang gevolgd door tientallen camera’s, wat had die veel mooier kunnen zijn. Zidane geconcentreerd in de rechterhoek van het veld en dan heel even oogcontact met een jongetje op de tribune.
Dat jongetje, verdomd, nu ziet hij het pas, dat is hij zelf. In Marseille, tussen rottende vis en schreeuwende vaders, dromend van een carrière als voetbalprof. We zien hem in slowmotion wellen, gevangen door twaalf camera’s, de traan en dan, als die te zwaar wordt voor het ooglid, het donkere spoor over de linkerwang. Zidane Huilt, zo had de film kunnen heten.
Voorhoedewerk had hij kunnen verrichten. Zinedine had een lans kunnen breken voor Het Nieuwe Huilen in de voetballerij. Na zijn rode kaart tijdens de laatste WK-finale had ik hem zo graag met schokkende schouders langs die beker zien lopen. Of, misschien nog mooier, schreeuwend met beide armen om zijn trainer geklemd, zoals kinderen zich aan moeders vastklemmen als zij voor het eerst naar school gaan. Als er alle reden is om te huilen, waarom dat dan verbergen? Laat het lopen!
Dat gebeurde twee weken terug. Er werd twee keer weergaloos mooi gehuild. Eerst door Sjaak Swart in De Wereld Draait Door. Er is een biografie verschenen over Sjaak. Mijn eerste gedachte toen ik dat hoorde: Fijn dat hij ’m niet zelf heeft geschreven.
Geef Sjaak Swart het woord over Sjaak Swart en je zit negentien weken naar hem te luisteren. Als vrienden met Sjaak Swart op vakantie gaan, staat hij dwars door de voordeur van hun slaapkamer om vier uur ’s nachts nóg te vertellen over zijn naar binnen draaiende voorzetten. Kennissen van Sjaak durven in een café geen ‘zwart’ te antwoorden als er wordt gevraagd hoe ze hun koffie drinken.
Staat Sjaak meteen weer naast ze, een middaglang te lullen over vroeger in De Meer. Het kan niet anders of Sjaak Swart is de vermoeiendste oud-prof van Nederland. Vraag aan Sjaak Swart of hij nog eens wil vertellen over die wedstrijd in de mist, ga vervolgens een marathon lopen, bouw een Ferrari uit losse onderdelen en kook alle recepten uit het Groot Indonesisch Kookboek van Beb Vuyk, je komt terug en Sjaak is nog maar net over de aftrap begonnen.
Toch ontroerde Sjaak mij, vorige week. Na een kort gesprekje lieten ze hem bij DWDD kijken naar de huldiging, vlak na zijn laatste wedstrijd voor Ajax. Daar zat Sjaak, op de schouders van zijn ploeggenoten. Ze droegen hem het veld rond. Hij deed een arm een beetje omhoog, zoals het hoort als je afscheid neemt. Waarschijnlijk heeft er nooit iemand met zó veel tegenzin afscheid genomen.
Terug in de studio wilde Sjaak er iets over zeggen. Hij brak. Er kwam nauwelijks geluid uit. Sjaak moest huilen. Het was magistraal huilen. Om alles wat was geweest. Om de herinnering aan de bewondering. Aan het geluid van stalen noppen op een stenen vloer. Het was huilen om het onomkeerbare. Daar zat hij, in zijn maatpak, te kijken naar Sjaak met blote benen. Het publiek in de studio klapte aarzelend.
Sjaak vond zijn stem terug. Hij legde uit dat vooral de beelden van Tante Leen en Johnnie Jordaan hem hadden ontroerd. Dat was erg lief van Sjaak. Wij wisten wel beter.
Afgelopen zaterdagavond huilde Kevin Hofland, nadat hij een doelpunt had gemaakt. Het was een mooi, volwassen, aangrijpend huilen. Van vreugde naar de traan. Als ik het had gewild, zou ik in alle kranten en alle voetbalprogramma’s hebben kunnen lezen of horen waarom Kevin huilde. Een verhaal over zijn zoon, de opoffering, de verlossing. Het eerbetoon. Ik heb dat niet gedaan.
Het was zo óók wel duidelijk. Veel belangrijker is het dat Kevin dúrfde te huilen. Dat hij niet – oh, de gruwel van de van tevoren bedachte uiting – zijn shirt uitdeed en wees op een foto van zijn zoon. Nee, het overkwam Kevin, hij holde en huilde.
Er was geen schaamte. Iedereen mocht het zien. Niemand vond het erg. Het was vernietigend mooi huilen van een groot sporter.
Nico Dijkshoorn
Vakkie T-experiencequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |