Wel cool dat hij alleen maar auto's die echt fout geparkeerd stonden paktquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
Frankie vond alleen mod-rechten niet genoeg..![]()
'Bonnenmysterie' Dordrecht opgelost
En vervolgens gaan die mensen zelf bij de politie klagen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel cool dat hij alleen maar auto's die echt fout geparkeerd stonden pakt
Ik woon al ruim een jaar niet meer in Sterrenburgquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
Frankie vond alleen mod-rechten niet genoeg..![]()
'Bonnenmysterie' Dordrecht opgelost
Een hond schijt ook niet waar hij eet, dus ik zou ook niet in mijn wijk gaan schrijvenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik woon al ruim een jaar niet meer in Sterrenburg
primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, iemand zin in een potje Fifa of MW2 straks?
Prima! FIFA met z'n vieren? Keltie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, iemand zin in een potje Fifa of MW2 straks?
Het lijkt me echt weer super, maar ik zit een beetje kak met alle weekenden, aangezien ik praktisch elk weekend moet volleyballen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef jpjedi het volgende:
LAN 8-9-10 Januari in een studio in Hilversum.![]()
De vaste deelnemers en BoF leden hebben als het goed is een uitnodiging via datumprikker. Mocht je niets hebben ontvangen en er zit ook niets in je spambox, laat het dan weten en dan stuur ik je een apart mailtje.
Lan -> 24/7 achter de pc ?-> FOUT
Dit is een BoF style lan met relaxen, gamen, fun, eten, drinken, ouwehoeren etc...
Door sommige nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
Wordt er uberhaupt nog wel BF2 gespeeld?
door mij welquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
Nee. Oud lelijk spelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja eerst wat anders (hint: kijk op de kalender)
En dat stond er gisteren ook al..quote:Jarigen vandaag
Er zijn geen jarigen vandaag
nee vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
En dat stond er gisteren ook al..
En hier ben je jarig op 00-00-0000
Maar begrijp er uit dat je gisteren jarig was??
Feli kerel..
Inclusief of exclusief die flessen whisky die ik toen heb gekocht?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef Bart het volgende:
Gefeli aan alle jarigen van 2009!
Maar die kosten van de vorige lanparty, wat waren die?
Idemquote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar een LAN vind ik niet boeiend. Vind het met de vaste BoF!'ers natuurlijk wel altijd erg gezellig maar dan liever bij iemand thuis en niet in de vorm van een LAN party.
Mag ik meerijdenquote:
Wanneer is het?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar een LAN vind ik niet boeiend. Vind het met de vaste BoF!'ers natuurlijk wel altijd erg gezellig maar dan liever bij iemand thuis en niet in de vorm van een LAN party.
Verder geen berichten. Afdeling plat, productie draait op backup. Verder geen info, ik ben naar huis gegaan. Alles wat ik kan doen kan ik vanuit huis doen en als ik dan toch moet wachten tot Citrix weer werkt dan liever met een Xbox controller in m'n klauwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef staticdata het volgende:
Hopelijk alleen de Greenery, anders moet ik mijn wekker weer goed gaan zetten
Waar zit je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |