Niet alle regels kon ik kwijt in de TT, maar je moet ook nog even een linkje in je laatste post doenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef ursel het volgende:
En ik maar wachten tot Fer het deed vanaf zijn iFeun..
Kon Frankie toch ook doenquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alle regels kon ik kwijt in de TT, maar je moet ook nog even een linkje in je laatste post doen
Back to your 20squote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist me spaargeld aan de bank gegeven
Het lijkt wel of ik me leven reset...
Geen auto meer en vanaf aankomend weekend weer thuis wonen
Bij mij staat de link er gewoonquote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Kon Frankie toch ook doen
Hmm, hij staat er wel, alleen wordt die niet getoond
Als ik op edit click zie ik het linkje wel, maar staat niet in de post.
Zo makkelijkquote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja sorry Frank je bent een poepie maar deze kan ik niet laten schieten; een groot verjaardagstopic voor Frank![]()
Ik ben niet koppig, ik heb gewoon vaak gelijkquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo makkelijkJe hebt wel gelijk
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Altijd wat te zeiken he, het zit in je genen he?quote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goh valt me nog mee dat er vaak en niet altijd staat
Ik leer snelquote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken he, het zit in je genen he?
en ook niet van de minste moet ik zeggen.quote:
In verschillende broswers gechecked en nergens stond ut er.quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij staat de link er gewoon
CRTL+F5 of CTRL+SHIFT+F5quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef ursel het volgende:
[..]
In verschillende broswers gechecked en nergens stond ut er.
Nu wel zie ik. Al goed iig
quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook al gedaan, ben domme pietje niet.
Daarom slaap ik de laatste tijd dus niet goed.quote:
Kom je hier het huishouden doen? Ik moet wel gewoon werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Koud zeg![]()
Vanaf morgen weekend als het goed is
Had ik ook, vervelend is dat...quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:54 schreef staticdata het volgende:
Mogguh, me voorruit twee keer moeten krabben. 1x binnen, 1x buiten
Euhm... Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je hier het huishouden doen? Ik moet wel gewoon werken
@Puni; Ik moet nog steeds achter lege DVDs aan, dan kunnen we L4D2 spelen.
Het wordt wel steeds eerder he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Koud zeg![]()
Vanaf morgen weekend als het goed is
ik bepaal me eigen werktijden kan je niet te laat komen ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds eerder he?Mogguh
Binnenkort wil ik een Triviant revenge!
Ik moest ook krabben, gevolg -> te laat op mn werk
Die kan ik ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Graag gedaan..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:25 schreef Incolumis het volgende:
ik lees de topic morgen nog een keer en dan zeg ik "dank u"
Jij hebt toch een focus? Die hebben voorruit verwarming???quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Idd, denk je dat je buiten klaar bent....
Al anderhalve jaar niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt toch een focus? Die hebben voorruit verwarming???
Ah, vandaar. Met een beetje geluk mag je vanmiddag weer krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
Al anderhalve jaar niet meer hoor. Ben geen consultant meer. rij nu in een gele seat ibiza
Jep, de echte ambtenaren instelling begint door te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
quote:
Agh gut...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef FJD het volgende:
Ik heb een machinist die dat voor me doet
It is, what it isquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Met een beetje geluk mag je vanmiddag weer krabben
Precies, ik heb alleen maar een zadel welke ik ijsvrij moet makenquote:
Bij ons in het bedrijf is iedereen nog steeds een kwartier te vroeg zoals altijd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wel cool dat hij alleen maar auto's die echt fout geparkeerd stonden paktquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
Frankie vond alleen mod-rechten niet genoeg..![]()
'Bonnenmysterie' Dordrecht opgelost
En vervolgens gaan die mensen zelf bij de politie klagen..quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:17 schreef staticdata het volgende:
[..]
Wel cool dat hij alleen maar auto's die echt fout geparkeerd stonden pakt
Ik woon al ruim een jaar niet meer in Sterrenburgquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:47 schreef ursel het volgende:
Frankie vond alleen mod-rechten niet genoeg..![]()
'Bonnenmysterie' Dordrecht opgelost
Een hond schijt ook niet waar hij eet, dus ik zou ook niet in mijn wijk gaan schrijvenquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik woon al ruim een jaar niet meer in Sterrenburg
primaquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, iemand zin in een potje Fifa of MW2 straks?
Prima! FIFA met z'n vieren? Keltie?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:35 schreef FJD het volgende:
Tijd om naar huis te gaan, iemand zin in een potje Fifa of MW2 straks?
Het lijkt me echt weer super, maar ik zit een beetje kak met alle weekenden, aangezien ik praktisch elk weekend moet volleyballen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef jpjedi het volgende:
LAN 8-9-10 Januari in een studio in Hilversum.![]()
De vaste deelnemers en BoF leden hebben als het goed is een uitnodiging via datumprikker. Mocht je niets hebben ontvangen en er zit ook niets in je spambox, laat het dan weten en dan stuur ik je een apart mailtje.
Lan -> 24/7 achter de pc ?-> FOUT
Dit is een BoF style lan met relaxen, gamen, fun, eten, drinken, ouwehoeren etc...
Door sommige nog wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
Wordt er uberhaupt nog wel BF2 gespeeld?
door mij welquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
Nee. Oud lelijk spelquote:Op woensdag 16 december 2009 00:54 schreef Chen het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 08:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja eerst wat anders (hint: kijk op de kalender)
En dat stond er gisteren ook al..quote:Jarigen vandaag
Er zijn geen jarigen vandaag
nee vandaagquote:Op woensdag 16 december 2009 08:48 schreef ursel het volgende:
[..]
[..]
En dat stond er gisteren ook al..
En hier ben je jarig op 00-00-0000
Maar begrijp er uit dat je gisteren jarig was??
Feli kerel..
Inclusief of exclusief die flessen whisky die ik toen heb gekocht?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:10 schreef Bart het volgende:
Gefeli aan alle jarigen van 2009!
Maar die kosten van de vorige lanparty, wat waren die?
Idemquote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar een LAN vind ik niet boeiend. Vind het met de vaste BoF!'ers natuurlijk wel altijd erg gezellig maar dan liever bij iemand thuis en niet in de vorm van een LAN party.
Mag ik meerijdenquote:
Wanneer is het?quote:Op woensdag 16 december 2009 09:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom misschien wel langs maar een LAN vind ik niet boeiend. Vind het met de vaste BoF!'ers natuurlijk wel altijd erg gezellig maar dan liever bij iemand thuis en niet in de vorm van een LAN party.
Verder geen berichten. Afdeling plat, productie draait op backup. Verder geen info, ik ben naar huis gegaan. Alles wat ik kan doen kan ik vanuit huis doen en als ik dan toch moet wachten tot Citrix weer werkt dan liever met een Xbox controller in m'n klauwenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef staticdata het volgende:
Hopelijk alleen de Greenery, anders moet ik mijn wekker weer goed gaan zetten
Waar zit je?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo die beugel zal nooit meer iemand kwaad doen!
[ link | afbeelding ]
Nu alleen nog bedenken hoe ik dat gat ga uitleggen
[ link | afbeelding ]
Dan moet ik me wekker dus wel opnieuw instellenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Barendrecht. Stroom is weer hersteld dus werk nu vanuit huis
Op kantoor was de stroom uitgevallen, ik zat in Barendrecht. Betekent niet automatisch dat heel of zelfs ook maar een deel van Barendrecht zonder stroom zat. Misschien hebben we een kast opgeblazen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef staticdata het volgende:
Dan moet ik me wekker dus wel opnieuw instellen
Oh das geen Liander-gebied, anders had ik je up-to-date kunnen houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Barendrecht. Stroom is weer hersteld dus werk nu vanuit huis
Het was idd een kast denk ik. Hier alles nog ok.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Op kantoor was de stroom uitgevallen, ik zat in Barendrecht. Betekent niet automatisch dat heel of zelfs ook maar een deel van Barendrecht zonder stroom zat. Misschien hebben we een kast opgeblazen ofzo
*plof*
Daar gaan we weer. Hoop dat ik nu iets beter had opgeslagen
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Mogguh. 1 vlokje sneeuw en heel Nederland ligt plat
Lekker thuiswerken, had vandaag richting Utrecht gemoeten
KAK! Ik moet om 9:50 bij het UMC Utrecht zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Succesquote:Op donderdag 17 december 2009 07:52 schreef ursel het volgende:
Ik had al een 20 minuten in utrecht moeten zijn en ben pas bij reeuwijk en al anderhalf uur onderweg.
Ga vanmiddag gewoon om 2 uur naar huis. Met een beetje geluk heb ik dan net mijn eerste bakkie koffie op.
Als je 's ochtends naar buiten kijkt en je ziet sneeuw liggen dan moet je eerste reactie zijn "ah, thuiswerken".quote:Op donderdag 17 december 2009 07:52 schreef ursel het volgende:
Ik had al een 20 minuten in utrecht moeten zijn en ben pas bij reeuwijk en al anderhalf uur onderweg.
Ga vanmiddag gewoon om 2 uur naar huis. Met een beetje geluk heb ik dan net mijn eerste bakkie koffie op.
Je hebt het idee dat je het met de auto wel gaat redden?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK! Ik moet om 9:50 bij het UMC Utrecht zijn
Kreeg al een smsje van me zus dat ik beter met de trein kan gaan, tja dat haal ik ook niet meer aangezien ik dan al weg had moeten zijn
Een van de weinige dingen waar we echt goed in zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef staticdata het volgende:
Geniaal 650 KM file, wat een land![]()
Duh! Wees blij met dit land, we hebben prima wegen hier i.t.t. bijv. België.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef staticdata het volgende:
Geniaal 650 KM file, wat een land![]()
Kutlandquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Duh! Wees blij met dit land, we hebben prima wegen hier i.t.t. bijv. België.
Ga dan wegquote:
Nouquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga dan wegJe moet blij zijn dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont met een erg goede infrastructuur. Klagers
Ik klaag ook niet over het land of de infrastructuur. Ik klaag over de mensen die gebruik van de infrastructuur makenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al die mongolen verhuizenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef staticdata het volgende:
Ik klaag ook niet over het land of de infrastructuur. Ik klaag over de mensen die gebruik van de infrastructuur maken
inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al die mongolen verhuizen
En in Nederland lopen we allemaal op klompen toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daarquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En in Nederland lopen we allemaal op klompen toch?![]()
Belgische wegen zijn tot derde beste verkozen door de Europese autobond en Nederland was tweede. Belgie heeft in de laatste 10 jaar een enorme slag gemaakt onder druk van de EU. Ik
Maar in Belgie is het niet minder met de files.![]()
[ afbeelding ]
Nederland heeft het zeer goed voor elkaar inderdaad. Vooral met wegwerkzaamheden want dat is een drama in Belgie. (Niet `s nachts)quote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daar
Menseb die de kwaliteit van het asfalt als goede infrastructuur zienquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan wegJe moet blij zijn dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont met een erg goede infrastructuur. Klagers
Jij trekt hier gelijk de conclusie dat ik vind dat asfalt automatisch een goede infrastructuur betekent. Had je hoger ingeschat IJsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Menseb die de kwaliteit van het asfalt als goede infrastructuur zien
Jij denkt echt niet verder dan je stokje lang is he...?!
Nou het kan aan mij liggen maar toen ik in de zomer van 2008 een maatje van me af moest afzetten bij het vliegveld van Brussel reed ik toch over betonwegen, althans het was in ieder geval geen asfaltquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nederland heeft het zeer goed voor elkaar inderdaad. Vooral met wegwerkzaamheden want dat is een drama in Belgie. (Niet `s nachts)
In België zijn er geen beton snelwegen meer sinds een jaar of 10 en dus ook niet richting Brussel. (E19 of A12)Echter de afritten zijn inderdaad soms absurd scherp afdraaiend.
tjappie, ik werk er... Enige betonbaan naar het vliegveld is het laatste stukje flyover naar departures. En dat is nu ook allemaal asfalt.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou het kan aan mij liggen maar toen ik in de zomer van 2008 een maatje van me af moest afzetten bij het vliegveld van Brussel reed ik toch over betonwegen, althans het was in ieder geval geen asfalt
Ja ik geloof je ook wel alleen ik weet nog dat ik toen daar echt over de weg stuiterdequote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tjappie, ik werk er... Enige betonbaan naar het vliegveld is het laatste stukje flyover naar departures. En dat is nu ook allemaal asfalt.
Brussel heeft zelfs een wegen netwerk onder de stad! En buiten wegwerkzaamheden en ongevallen sta ik er zelden echt vast. De Antwerpse ring is jaar of drie terug ook helemaal vernieuwd en vergroot.
Dat is wat je tot 2x toe zelf eerder schrijft.., dus eerst zelf onthouden (of teruglezen) wat voor een onzin je hier neerblaft ipv conclusies trekken en indirect zeggen dat ik de stomkop ben.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij trekt hier gelijk de conclusie dat ik vind dat asfalt automatisch een goede infrastructuur betekent. Had je hoger ingeschat IJs
Ik zei dat Nederland een goede infrastructuur heeft maar niet dat dat alleen door de (snel)wegen komt. Daar ging het op dat moment over. Je trekt veel te snel conclusies en bent dan inderdaad de stomkopquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Dat is wat je tot 2x toe zelf eerder schrijft.., dus eerst zelf onthouden (of teruglezen) wat voor een onzin je hier neerblaft ipv conclusies trekken en indirect zeggen dat ik de stomkop ben.
Uit deze quote moet ik EYPN wel gelijk geven hoor....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daar
Finy by me. Maar ik zeg niet dat een goede infrastructuur alleen aan het wegennet ligt hoor. Maar wat jullie willenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uit deze quote moet ik EYPN wel gelijk geven hoor....
Zeelandquote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi hoor
Duidelijk een betere doe-het-zelf-er.
Oh het is officieel ik woon weer bij mijn ouders. Ik lig weer in mijn oude bedje![]()
Nu moet ik alleen nog een televisie hier hebben en dan vind ik het hier wel even prima.
Trusten
Ga jij nog over het beton volgend jaar naar Werchter toe?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Finy by me. Maar ik zeg niet dat een goede infrastructuur alleen aan het wegennet ligt hoor. Maar wat jullie willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |