Waar zit je?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo die beugel zal nooit meer iemand kwaad doen!
[ link | afbeelding ]
Nu alleen nog bedenken hoe ik dat gat ga uitleggen
[ link | afbeelding ]
Dan moet ik me wekker dus wel opnieuw instellenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Barendrecht. Stroom is weer hersteld dus werk nu vanuit huis
Op kantoor was de stroom uitgevallen, ik zat in Barendrecht. Betekent niet automatisch dat heel of zelfs ook maar een deel van Barendrecht zonder stroom zat. Misschien hebben we een kast opgeblazen ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 17:22 schreef staticdata het volgende:
Dan moet ik me wekker dus wel opnieuw instellen
Oh das geen Liander-gebied, anders had ik je up-to-date kunnen houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:41 schreef FJD het volgende:
Barendrecht. Stroom is weer hersteld dus werk nu vanuit huis
Het was idd een kast denk ik. Hier alles nog ok.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Op kantoor was de stroom uitgevallen, ik zat in Barendrecht. Betekent niet automatisch dat heel of zelfs ook maar een deel van Barendrecht zonder stroom zat. Misschien hebben we een kast opgeblazen ofzo
*plof*
Daar gaan we weer. Hoop dat ik nu iets beter had opgeslagen
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Mogguh. 1 vlokje sneeuw en heel Nederland ligt plat
Lekker thuiswerken, had vandaag richting Utrecht gemoeten
KAK! Ik moet om 9:50 bij het UMC Utrecht zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Succesquote:Op donderdag 17 december 2009 07:52 schreef ursel het volgende:
Ik had al een 20 minuten in utrecht moeten zijn en ben pas bij reeuwijk en al anderhalf uur onderweg.
Ga vanmiddag gewoon om 2 uur naar huis. Met een beetje geluk heb ik dan net mijn eerste bakkie koffie op.
Als je 's ochtends naar buiten kijkt en je ziet sneeuw liggen dan moet je eerste reactie zijn "ah, thuiswerken".quote:Op donderdag 17 december 2009 07:52 schreef ursel het volgende:
Ik had al een 20 minuten in utrecht moeten zijn en ben pas bij reeuwijk en al anderhalf uur onderweg.
Ga vanmiddag gewoon om 2 uur naar huis. Met een beetje geluk heb ik dan net mijn eerste bakkie koffie op.
Je hebt het idee dat je het met de auto wel gaat redden?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
KAK! Ik moet om 9:50 bij het UMC Utrecht zijn
Kreeg al een smsje van me zus dat ik beter met de trein kan gaan, tja dat haal ik ook niet meer aangezien ik dan al weg had moeten zijn
Een van de weinige dingen waar we echt goed in zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef staticdata het volgende:
Geniaal 650 KM file, wat een land![]()
Duh! Wees blij met dit land, we hebben prima wegen hier i.t.t. bijv. België.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:21 schreef staticdata het volgende:
Geniaal 650 KM file, wat een land![]()
Kutlandquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Duh! Wees blij met dit land, we hebben prima wegen hier i.t.t. bijv. België.
Ga dan wegquote:
Nouquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga dan wegJe moet blij zijn dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont met een erg goede infrastructuur. Klagers
Ik klaag ook niet over het land of de infrastructuur. Ik klaag over de mensen die gebruik van de infrastructuur makenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al die mongolen verhuizenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:49 schreef staticdata het volgende:
Ik klaag ook niet over het land of de infrastructuur. Ik klaag over de mensen die gebruik van de infrastructuur maken
inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 08:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten al die mongolen verhuizen
En in Nederland lopen we allemaal op klompen toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daarquote:Op donderdag 17 december 2009 09:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En in Nederland lopen we allemaal op klompen toch?![]()
Belgische wegen zijn tot derde beste verkozen door de Europese autobond en Nederland was tweede. Belgie heeft in de laatste 10 jaar een enorme slag gemaakt onder druk van de EU. Ik
Maar in Belgie is het niet minder met de files.![]()
[ afbeelding ]
Nederland heeft het zeer goed voor elkaar inderdaad. Vooral met wegwerkzaamheden want dat is een drama in Belgie. (Niet `s nachts)quote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daar
Menseb die de kwaliteit van het asfalt als goede infrastructuur zienquote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga dan wegJe moet blij zijn dat je in één van de rijkste landen ter wereld woont met een erg goede infrastructuur. Klagers
Jij trekt hier gelijk de conclusie dat ik vind dat asfalt automatisch een goede infrastructuur betekent. Had je hoger ingeschat IJsquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Menseb die de kwaliteit van het asfalt als goede infrastructuur zien
Jij denkt echt niet verder dan je stokje lang is he...?!
Nou het kan aan mij liggen maar toen ik in de zomer van 2008 een maatje van me af moest afzetten bij het vliegveld van Brussel reed ik toch over betonwegen, althans het was in ieder geval geen asfaltquote:Op donderdag 17 december 2009 09:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nederland heeft het zeer goed voor elkaar inderdaad. Vooral met wegwerkzaamheden want dat is een drama in Belgie. (Niet `s nachts)
In België zijn er geen beton snelwegen meer sinds een jaar of 10 en dus ook niet richting Brussel. (E19 of A12)Echter de afritten zijn inderdaad soms absurd scherp afdraaiend.
tjappie, ik werk er... Enige betonbaan naar het vliegveld is het laatste stukje flyover naar departures. En dat is nu ook allemaal asfalt.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou het kan aan mij liggen maar toen ik in de zomer van 2008 een maatje van me af moest afzetten bij het vliegveld van Brussel reed ik toch over betonwegen, althans het was in ieder geval geen asfalt
Ja ik geloof je ook wel alleen ik weet nog dat ik toen daar echt over de weg stuiterdequote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tjappie, ik werk er... Enige betonbaan naar het vliegveld is het laatste stukje flyover naar departures. En dat is nu ook allemaal asfalt.
Brussel heeft zelfs een wegen netwerk onder de stad! En buiten wegwerkzaamheden en ongevallen sta ik er zelden echt vast. De Antwerpse ring is jaar of drie terug ook helemaal vernieuwd en vergroot.
Dat is wat je tot 2x toe zelf eerder schrijft.., dus eerst zelf onthouden (of teruglezen) wat voor een onzin je hier neerblaft ipv conclusies trekken en indirect zeggen dat ik de stomkop ben.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij trekt hier gelijk de conclusie dat ik vind dat asfalt automatisch een goede infrastructuur betekent. Had je hoger ingeschat IJs
Ik zei dat Nederland een goede infrastructuur heeft maar niet dat dat alleen door de (snel)wegen komt. Daar ging het op dat moment over. Je trekt veel te snel conclusies en bent dan inderdaad de stomkopquote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
Dat is wat je tot 2x toe zelf eerder schrijft.., dus eerst zelf onthouden (of teruglezen) wat voor een onzin je hier neerblaft ipv conclusies trekken en indirect zeggen dat ik de stomkop ben.
Uit deze quote moet ik EYPN wel gelijk geven hoor....quote:Op donderdag 17 december 2009 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach je kan er niet omheen dat Nederland een land is met een meer dan goede infrastructuur. Ik merk altijd wel een verschil in wegdek als ik de grens over rijdt, En de wegen richting Brussel zijn betonwegen, vast niet allemaal maar in ieder geval één. En die leuke afslagen zoals bij jou daar
Finy by me. Maar ik zeg niet dat een goede infrastructuur alleen aan het wegennet ligt hoor. Maar wat jullie willenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:21 schreef staticdata het volgende:
[..]
Uit deze quote moet ik EYPN wel gelijk geven hoor....
Zeelandquote:Op donderdag 17 december 2009 07:36 schreef staticdata het volgende:
Thnxquote:Op donderdag 17 december 2009 00:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Mooi hoor
Duidelijk een betere doe-het-zelf-er.
Oh het is officieel ik woon weer bij mijn ouders. Ik lig weer in mijn oude bedje![]()
Nu moet ik alleen nog een televisie hier hebben en dan vind ik het hier wel even prima.
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |