Niet alle regels kon ik kwijt in de TT, maar je moet ook nog even een linkje in je laatste post doenquote:Op maandag 14 december 2009 14:48 schreef ursel het volgende:
En ik maar wachten tot Fer het deed vanaf zijn iFeun..
Kon Frankie toch ook doenquote:Op maandag 14 december 2009 17:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Niet alle regels kon ik kwijt in de TT, maar je moet ook nog even een linkje in je laatste post doen
Back to your 20squote:Op maandag 14 december 2009 13:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zojuist me spaargeld aan de bank gegeven
Het lijkt wel of ik me leven reset...
Geen auto meer en vanaf aankomend weekend weer thuis wonen
Bij mij staat de link er gewoonquote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Kon Frankie toch ook doen
Hmm, hij staat er wel, alleen wordt die niet getoond
Als ik op edit click zie ik het linkje wel, maar staat niet in de post.
Zo makkelijkquote:Op maandag 14 december 2009 17:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow ja sorry Frank je bent een poepie maar deze kan ik niet laten schieten; een groot verjaardagstopic voor Frank![]()
Ik ben niet koppig, ik heb gewoon vaak gelijkquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo makkelijkJe hebt wel gelijk
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Altijd wat te zeiken he, het zit in je genen he?quote:Op maandag 14 december 2009 20:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Goh valt me nog mee dat er vaak en niet altijd staat
Ik leer snelquote:Op maandag 14 december 2009 20:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Altijd wat te zeiken he, het zit in je genen he?
en ook niet van de minste moet ik zeggen.quote:
In verschillende broswers gechecked en nergens stond ut er.quote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bij mij staat de link er gewoon
CRTL+F5 of CTRL+SHIFT+F5quote:Op maandag 14 december 2009 20:56 schreef ursel het volgende:
[..]
In verschillende broswers gechecked en nergens stond ut er.
Nu wel zie ik. Al goed iig
quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Ook al gedaan, ben domme pietje niet.
Daarom slaap ik de laatste tijd dus niet goed.quote:
Kom je hier het huishouden doen? Ik moet wel gewoon werkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Koud zeg![]()
Vanaf morgen weekend als het goed is
Had ik ook, vervelend is dat...quote:Op dinsdag 15 december 2009 07:54 schreef staticdata het volgende:
Mogguh, me voorruit twee keer moeten krabben. 1x binnen, 1x buiten
Euhm... Neequote:Op dinsdag 15 december 2009 08:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je hier het huishouden doen? Ik moet wel gewoon werken
@Puni; Ik moet nog steeds achter lege DVDs aan, dan kunnen we L4D2 spelen.
Het wordt wel steeds eerder he?quote:Op dinsdag 15 december 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Koud zeg![]()
Vanaf morgen weekend als het goed is
ik bepaal me eigen werktijden kan je niet te laat komen ookquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds eerder he?Mogguh
Binnenkort wil ik een Triviant revenge!
Ik moest ook krabben, gevolg -> te laat op mn werk
Die kan ik ook wel gebruikenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Graag gedaan..quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:25 schreef Incolumis het volgende:
ik lees de topic morgen nog een keer en dan zeg ik "dank u"
Jij hebt toch een focus? Die hebben voorruit verwarming???quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
Idd, denk je dat je buiten klaar bent....
Al anderhalve jaar niet meer hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jij hebt toch een focus? Die hebben voorruit verwarming???
Ah, vandaar. Met een beetje geluk mag je vanmiddag weer krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
Al anderhalve jaar niet meer hoor. Ben geen consultant meer. rij nu in een gele seat ibiza
Jep, de echte ambtenaren instelling begint door te komenquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds eerder he?Mogguh
Ik moest ook krabben, gevolg -> te laat op mn werk
quote:
Agh gut...quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef FJD het volgende:
Ik heb een machinist die dat voor me doet
It is, what it isquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Met een beetje geluk mag je vanmiddag weer krabben
Precies, ik heb alleen maar een zadel welke ik ijsvrij moet makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |