Eigen concertquote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef staticdata het volgende:
Metallica op een festival of een eigen concert?
Wel me eigen bed, maar in een andere kamer. De enige waar ik nog niet in heb geslapenquote:
Precies!quote:Tv/Pc/Xbox/ps3 en je houd het wel vol
Koken deed ik weinig, maar ik zal nu af en toe eens voor mijn ouders gaan koken, vinden zij leuk, maar vind ikzelf ook wel leukquote:je hoef iig niet te koken? of deed je dat toch al niet
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kan je niet tegen sneeuw? Ben je geen Noordpool
gaat er niet om hoeveel jij verdient, maar voor hoeveel je bedrijf je wegzet. Als ze bijvoorbeeld 100 euro per uur vragen kan het hard gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Incolumis het volgende:
pfff wat een gezeik weer op werk, ik zou gedetacheerd worden bij een bedrijf, gesprek daar was goed gegaan, ze waren zeer tevreden over me, maar ik ben blijkbaar te duur voor ze. ik? te duur? nou ik zie er anders niks van terug hoor, kan nog maar net rondkomen met dit geld.
En wat zijn de gevolgen voor jou?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef Incolumis het volgende:
pfff wat een gezeik weer op werk, ik zou gedetacheerd worden bij een bedrijf, gesprek daar was goed gegaan, ze waren zeer tevreden over me, maar ik ben blijkbaar te duur voor ze. ik? te duur? nou ik zie er anders niks van terug hoor, kan nog maar net rondkomen met dit geld.
In die sporthal ist waarschijnlijk warmer dan buitenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
![]()
Kan je niet tegen sneeuw? Ben je geen Noordpool
Beterschap![]()
ze gaan me nog aanbieden bij een ander bedrijf waarschijnlijk, kijken wat dat wordt. morgen maar eens effe een cursusje aanvragen bij hun zodat ze me beter kunnen aanbieden.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen voor jou?
quote:
ze noemen het niet voor niets hondenweerquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef jpjedi het volgende:
Indy vindt het fantastisch![]()
Ligt ondertussen al 30cm hier en counting... Volgens mij moet ik de auto morgen uitgraven.![]()
[ afbeelding ]
Kijk dat zijn de betere films, verstand op nul en wegkijken. Heerlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 22:31 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Was dus toch niet zo ziek, naar Avatar geweest Imax Rotterdam! Kicke man, verhaal is simpel, special effects zijn superb.
Wanneer hou je de housewarming party?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Me laatste post uit me eigen woning
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef FJD het volgende:
Wanneer is de housewarming int huis van je moeder?
Wat? Die spits die tegen ajax scoorde??quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:23 schreef jpjedi het volgende:
Wtf... -16
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat? Die spits die tegen ajax scoorde??
Dan hebben ze de marge te hoog staan op dit momentquote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
gaat er niet om hoeveel jij verdient, maar voor hoeveel je bedrijf je wegzet. Als ze bijvoorbeeld 100 euro per uur vragen kan het hard gaan
quote:Op zondag 20 december 2009 10:46 schreef FJD het volgende:
SneeuwDat wordt morgen weer dramatisch om op t werk te komen
en ik winterkampioenquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef ursel het volgende:
Nu nog alleen bij utrecht en roda afgelasten en Frank is ik ben ronde winnaar..![]()
Valsspeler, beetje door het te laten sneeuwen ervoor zorgen dat je winterkampioen wordtquote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
en ik winterkampioen
-edit-
Alles afgelast volgens Teletekst. WinterkampioenBloemen mag, bier is beter.
Bij 1-0 0-1 wordt Kevin boos en ik moest toch iets doenquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef staticdata het volgende:
Valsspeler, beetje door het te laten sneeuwen ervoor zorgen dat je winterkampioen wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |