Goodmorningquote:Op maandag 14 december 2009 11:48 schreef Morretje het volgende:
![]()
Ik heb vandaag uitgeslapen, was weer ff nodig.
Heb het vorige topic niet bijgelezen, is dat nodig voor relevante info?
Nee, de bloemen zitten nog in de knoppenquote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je hem haar nou wel al bevrucht???
He bah!quote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, de bloemen zitten nog in de knoppen
je moet ook wel zorgen dat ze zich openstelt voor je he...quote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, de bloemen zitten nog in de knoppen
Waarom is dat bah????quote:
Aww! Cool!..quote:Op maandag 14 december 2009 12:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn vleesetend plantje (Happie) heeft een bloem
ongeveer alles gaat dood, behalve die van hem!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 12:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Aww! Cool!..
De mijne gaat dood...
De mijne begint ook allemaal zwarte happertjes te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Aww! Cool!..
De mijne gaat dood...
Thanks!quote:Op maandag 14 december 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, dit staat hier: bron
ligt dus een beetje aan hoe diep het is. Geen wak slaan dus, zogen dat het niet dichtvriest...![]()
[..]
Zitten er ook nog gewoon knalgroene happertjes in?quote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De mijne begint ook allemaal zwarte happertjes te krijgen.
dan had je het nodigquote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Bamba het volgende:
. Ik ging even een dutje doen op de bank en werd zowaar 2,5 uur later wakker
Jullie zijn allemaal te lief en voorzichtigquote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten er ook nog gewoon knalgroene happertjes in?
Want ik had ook zwarte happertjes, gewoon er voorzichtig uitgeknipt. Het is normaal dat de happertjes dood gaan na een tijdje en er komen als het goed is ook weer nieuwe kleintjes voor in de plaats!
Morrie en Bliss, staat ie wel constant in een laagje regenwater?
Ja, hij heeft nog wel groene happertjes! Oh, kan je die gewoon eruit knippen?quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten er ook nog gewoon knalgroene happertjes in?
Want ik had ook zwarte happertjes, gewoon er voorzichtig uitgeknipt. Het is normaal dat de happertjes dood gaan na een tijdje en er komen als het goed is ook weer nieuwe kleintjes voor in de plaats!
Morrie en Bliss, staat ie wel constant in een laagje regenwater?
SM plantjequote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal te lief en voorzichtig
Ik giet gewoon eens per week een flinke plens water in de pot, zodat de aarde helemaal onder water staat, niks laagje / schoteltje / crapen zwarte happers trek ik er gewoon uit
ik trok laatst de hele plant met wortels en al uit de grond, weer snel teruggeduwd en hij doet het nog prima
Bink. Was jij niet degene die een stuk zeil op de grond legede omdat happie anders water tekort kwam?quote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik giet gewoon eens per week een flinke plens water in de pot, zodat de aarde helemaal onder water staat, niks laagje / schoteltje / crapen zwarte happers trek ik er gewoon uit
ik trok laatst de hele plant met wortels en al uit de grond, weer snel teruggeduwd en hij doet het nog prima
A-HEM!quote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Overige foto's + filmpje hier.
Ik ben niet te lief en te voorzichtig, want ik verwaarloos die planten. Daarom vind ik ze saaiquote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bink. Was jij niet degene die een stuk zeil op de grond legede omdat happie anders water tekort kwam?
Ik ging net in het andere topic kijken!quote:
Mijn orchidee floreert ook altijd als ik 'm gewoon voor kapot laat staanquote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet te lief en te voorzichtig, want ik verwaarloos die planten. Daarom vind ik ze saai
Ze staan bij mij in een potje waar dus gewoon eens per week een kwak regenwater bij gaat, zodat ze altijd 'onder' water staan met de voetjes. En verder knip ik de zwarte happertttts er uit, voorzichtig dat wel want anders raak ik de andere happertjes enzo![]()
Maar zowel de orchidee als de twee happerts vinden het leuk om verwaarloosd te worden, zo blijkt
Ja hoe kwam ik anders aan regenwater?quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bink. Was jij niet degene die een stuk zeil op de grond legede omdat happie anders water tekort kwam?
quote:
quote:
Hoe vaak giet je regen(?)water in het schoteltje? Want hij moet gewoon eigenlijk altijd natte voetjes hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Morretje het volgende:
Plantje staat bij mij in een potje wat een schoteltje eraan vast heeft, daar giet ik water in. Groene happertjes heeft ie nog wel, maar 1 of 2 geloof ik. Maar de dooie kunnen er uit dus? Zal es kieke.
Ik heb die van mij gewoon in orchideeën grond en van bovenaf geef ik ze water. Gaat kei goed.quote:Op maandag 14 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak giet je regen(?)water in het schoteltje? Want hij moet gewoon eigenlijk altijd natte voetjes hebben.
De mijne staat in 3 cm. regenwater en krijgt nooit water 'van bovenaf', alleen via de voetjes dus. Misschien moet je dat proberen om hem wat vaker water te geven?
Oh nou dan ligt het gewoon aan Morrie en Bliss denk ik!quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gewoon in orchideeën grond en van bovenaf geef ik ze water. Gaat kei goed.
Tssssk. Nou dan ben ik wel uitgepraat eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoest hier?![]()
Ben niet bijgelezen heur, maar heb ik wat spannends gemist (ter info: vissen en planten vind ik niet spannend)
Wisselend. In de zomer en herfst kregen alle planten 2 keer per week water, behalve de vetplanten. Alles is nu op winterrantsoen gezet, de helft daarvan. Maar happert doet het daar duidelijk niet goed op, dus tegenwoordig is het als ik er aan denk. En das niet zo vaak..quote:Op maandag 14 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak giet je regen(?)water in het schoteltje? Want hij moet gewoon eigenlijk altijd natte voetjes hebben.
De mijne staat in 3 cm. regenwater en krijgt nooit water 'van bovenaf', alleen via de voetjes dus. Misschien moet je dat proberen om hem wat vaker water te geven?
Probeer Happert maar eens een tijdje gewoon elke dag een plensje water in zijn schotel te gevenquote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wisselend. In de zomer en herfst kregen alle planten 2 keer per week water, behalve de vetplanten. Alles is nu op winterrantsoen gezet, de helft daarvan. Maar happert doet het daar duidelijk niet goed op, dus tegenwoordig is het als ik er aan denk. En das niet zo vaak..
Ik heb nog maar 2 levende planten in huis en die krijgen als ik het niet vergeet zo'n 1 tot 2 keer per maand water.quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wisselend. In de zomer en herfst kregen alle planten 2 keer per week water, behalve de vetplanten. Alles is nu op winterrantsoen gezet, de helft daarvan. Maar happert doet het daar duidelijk niet goed op, dus tegenwoordig is het als ik er aan denk. En das niet zo vaak..
Het zou ook nog kunnen dat de mijne te koud staat.. Staat in de keuken en daar is het standaard 17 graden denk ik..quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan ligt het gewoon aan Morrie en Bliss denk ik!
Grapjuh ladies!![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer Happert maar eens een tijdje gewoon elke dag een plensje water in zijn schotel te geven
En krijgt ie regenwater of kraanwater?
Jij bruut!quote:Op maandag 14 december 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 levende planten in huis en die krijgen als ik het niet vergeet zo'n 1 tot 2 keer per maand water.
Meestal als ik zie dat de blaadjes wat gaan hangen en de aarde kurkdroog is.
Vervolgens verzuip ik ze en zo kunnen we weer een maand vooruit
Klinkt iig als een productieve en ook wel positieve ochtendquote:Op maandag 14 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Helloooooooooo!!!!!!!
Ik ben heerlijk uitgeslapen (not)
Twee zieke niesjes in huis.....
En de hele agenda vol afspraken voor vanmorgen,,,,, lekker handig.
Maar het is allemaal gelukt. De rug is gekraakt, de likdoorn verwijderd, de nieuwe auto getest die rijdt lekker, en de boodschappen zijn bijna allemaal binnen
is echt de flora equivalent van waterboardenquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bruut!
Ik heb geen planten, behalve de orchidee - en die moet je juist verwaarlozen - en de twee vleesch-etertjes en die staan juist weer altijd in water. De rest gaat bij mij allemaal dood.
Donderdag?quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:46 schreef Greys het volgende:
En wist je al dat het donderdag SS is?[afbeelding]
In principe de hele dag hoor, als je maar ff wat foto's post van je cadeautjesquote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Donderdag?Ik dacht vrijdag
![]()
Hoe laat is dat festijn dan? (Ik moet werken 's avonds)
Regenwater vindt ie echt veul lekkerderder hoor Morquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
kraanwater, meestal wel water wat al langer staat in de gieter.
Ooooh, ok dan komt het goed!quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In principe de hele dag hoor, als je maar ff wat foto's post van je cadeautjes![]()
Wanneer horen we eiks wie wie had?
Ik moet 's ochtends werken. Ik ga het dus 's middags uitpakken en posten.quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Donderdag?Ik dacht vrijdag
![]()
Hoe laat is dat festijn dan? (Ik moet werken 's avonds)
Gedverquote:Op maandag 14 december 2009 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ok dan komt het goed!
We moeten raden toch?
Graag de zelfde avond; ik moet ook nog slapen he?quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst raden, de dag er na bekend maken wie wie had ofzo?
Ja he, dus dat was afgelopen voorjaar inderdaad!quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
Greys je hebt de visjes gelijk genomen nadat je de vijver hebt gemaakt
Misschien is het wel leuk om het in een apart topic te doen? Dat als je niet de hele dag aanwezig bent dat je alle foto's enzo makkelijk terug kan vinden? Anders moet je er 4 topics voor doorlezen ofzo... Maar misschien vinden Senes en Elies dat niet echt een tof idee...quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends werken. Ik ga het dus 's middags uitpakken en posten.
Dus gewoon wanneer het jou uitkomt
Het gedicht er bij typen zou leuk zijn en een foto van het uitgepakte pakje.
En dan je gok van wie het zou kunnen zijn
dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om het in een apart topic te doen? Dat als je niet de hele dag aanwezig bent dat je alle foto's enzo makkelijk terug kan vinden? Anders moet je er 4 topics voor doorlezen ofzo... Maar misschien vinden Senes en Elies dat niet echt een tof idee...
Oh ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 @ 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal toch wel meevallen?
en anders maken we eenlijstje
met links naar de foto's
Weet je wat ik doe? Ik hou er wel een lijstje van bij (ik weer met mijn lijstjesquote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om het in een apart topic te doen? Dat als je niet de hele dag aanwezig bent dat je alle foto's enzo makkelijk terug kan vinden? Anders moet je er 4 topics voor doorlezen ofzo... Maar misschien vinden Senes en Elies dat niet echt een tof idee...
quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef nieslief het volgende:
Oh over gezinsuitbreiding gesproken. M'n guppen blijven maar bezig.......
bwehehehehequote:Op maandag 14 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe? Ik hou er wel een lijstje van bij
360 modenaquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]Deel condoompjes uit nies!
Dus je autootje bevalt goed?
Welke is het nou geworden, daar heb ik klaarblijkelijk overheen gelezen
Goed ideequote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]Deel condoompjes uit nies!
Dus je autootje bevalt goed?
Welke is het nou geworden, daar heb ik klaarblijkelijk overheen gelezen
Ik heb morgen een telefonische afspraak met de arboarts, tussen m'n cursus in. Wat was de reden dat jouw meneer in het ziekenhuis moest liggen?quote:Op maandag 14 december 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Apart topic wordt ook binnen 3 uur volgeluld ben ik bang![]()
@ Bamba: je kunt je gewoon ziekmelden idd, instellen had je ook icm zieknhuisopname kunnen doen en dan had je dus ook niet kunnen werken.
Meneer I. heeft bijna een week in het zkh gelegen om ingesteld te worden.
viltjes onder de poten plakken, scheelt een stukquote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ben m'n bankzaken aan het doen en ik word er niet blij van.
Hij heeft type 1 en had een nuchtere glucose van tegen de 30 en niet nuchter was onmeetbaar.quote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb morgen een telefonische afspraak met de arboarts, tussen m'n cursus in. Wat was de reden dat jouw meneer in het ziekenhuis moest liggen?
quote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
viltjes onder de poten plakken, scheelt een stuk
quote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij heeft type 1 en had een nuchtere glucose van tegen de 30 en niet nuchter was onmeetbaar.
Hij moest direct naar de SEH en vervolgens opname om zichzelf te leren spuiten.
En dat moest geleidelijk, aangezien z'n lichaam gewend was aan een hoge bloedsuikerspiegel; dan kun je iemand niet ineens terugspuiten naar 5.
Maar neem het aub serieus; wij hebben hier vanochtend de huisarts al op bed gehad, omdat meneer I. niet meer aanspreekbaar was (hypo) en ik hem er niet uitkreeg.
Hij heeft 1 glucagoninjectie gehad en 2 spuiten glucose intraveneus.
En nu ligt ie voor pampus op bed.
Meis, wat een schrik!quote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij heeft type 1 en had een nuchtere glucose van tegen de 30 en niet nuchter was onmeetbaar.
En dat moest geleidelijk, aangezien z'n lichaam gewend was aan een hoge bloedsuikerspiegel; dan kun je iemand niet ineens terugspuiten naar 5.
Maar neem het aub serieus; wij hebben hier vanochtend de huisarts al op bed gehad, omdat meneer I. niet meer aanspreekbaar was (hypo) en ik hem er niet uitkreeg.
Jeutjequote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel es vaker gebeurd, maar ik red mezelf dan wel met dextro en vervolgens een broodje.quote:Op maandag 14 december 2009 13:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jeetje, das ook heftig zeg. Ook niet makkelijk voor jou
. Ik heb nog nooit een echte hypo gehad, wel verschijnselen, maar nog nooit echt "weg" geweest zeg maar. Doe je rustig aan? Je zult wel geschrokken zijn
quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel es vaker gebeurd, maar ik red mezelf dan wel met dextro en vervolgens een broodje.
Nu was ie echt weg, zag niets meer en was erg wild.
Was idd niet leuk nee![]()
Vooral de gedachte dat als ik vandaag had moeten werken, dat ik hem dan in coma of nog erger had aangetroffen als ik thuiskwam
Nogal jaquote:
Eerst kalm, toen boos, toen opgelucht en vol adrenaline en toen het besef dat het heel anders had kunnen aflopen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeutjewat lijkt me dat eng! brrr ... bleef je er kalm onder?
Nou, tis niet iets waar ik het graag over heb, ook niet ivm privacy van meneer I. enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef Morretje het volgende:
MrS
Non
Ll
Ing, en dat vertel je ff tussen neus en lippen door. Jeutje, wat een schrik! Gaat het nu wel weer goed met meneer I, en met jou?
en mosselsquote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, tis niet iets waar ik het graag over heb, ook niet ivm privacy van meneer I. enzo.
Dus we houden er over op en lullen deze vol over vissies en plantjes
Ik zal er verder niks over zeggen danquote:Op maandag 14 december 2009 @ 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, tis niet iets waar ik het graag over heb, ook niet ivm privacy van meneer I. enzo.
Dus we houden er over op en lullen deze vol over vissies en plantjes
Dat dus.quote:
En mossels...jij je zinquote:Op maandag 14 december 2009 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en mossels![]()
McMossel krijgt veel te weinig airtime hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |