Ik heb morgen een telefonische afspraak met de arboarts, tussen m'n cursus in. Wat was de reden dat jouw meneer in het ziekenhuis moest liggen?quote:Op maandag 14 december 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Apart topic wordt ook binnen 3 uur volgeluld ben ik bang![]()
@ Bamba: je kunt je gewoon ziekmelden idd, instellen had je ook icm zieknhuisopname kunnen doen en dan had je dus ook niet kunnen werken.
Meneer I. heeft bijna een week in het zkh gelegen om ingesteld te worden.
viltjes onder de poten plakken, scheelt een stukquote:Op maandag 14 december 2009 13:18 schreef Bamba het volgende:
Ik ben m'n bankzaken aan het doen en ik word er niet blij van.
Hij heeft type 1 en had een nuchtere glucose van tegen de 30 en niet nuchter was onmeetbaar.quote:Op maandag 14 december 2009 13:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb morgen een telefonische afspraak met de arboarts, tussen m'n cursus in. Wat was de reden dat jouw meneer in het ziekenhuis moest liggen?
quote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
viltjes onder de poten plakken, scheelt een stuk
quote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij heeft type 1 en had een nuchtere glucose van tegen de 30 en niet nuchter was onmeetbaar.
Hij moest direct naar de SEH en vervolgens opname om zichzelf te leren spuiten.
En dat moest geleidelijk, aangezien z'n lichaam gewend was aan een hoge bloedsuikerspiegel; dan kun je iemand niet ineens terugspuiten naar 5.
Maar neem het aub serieus; wij hebben hier vanochtend de huisarts al op bed gehad, omdat meneer I. niet meer aanspreekbaar was (hypo) en ik hem er niet uitkreeg.
Hij heeft 1 glucagoninjectie gehad en 2 spuiten glucose intraveneus.
En nu ligt ie voor pampus op bed.
Meis, wat een schrik!quote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij heeft type 1 en had een nuchtere glucose van tegen de 30 en niet nuchter was onmeetbaar.
En dat moest geleidelijk, aangezien z'n lichaam gewend was aan een hoge bloedsuikerspiegel; dan kun je iemand niet ineens terugspuiten naar 5.
Maar neem het aub serieus; wij hebben hier vanochtend de huisarts al op bed gehad, omdat meneer I. niet meer aanspreekbaar was (hypo) en ik hem er niet uitkreeg.
Jeutjequote:Op maandag 14 december 2009 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel es vaker gebeurd, maar ik red mezelf dan wel met dextro en vervolgens een broodje.quote:Op maandag 14 december 2009 13:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Jeetje, das ook heftig zeg. Ook niet makkelijk voor jou
. Ik heb nog nooit een echte hypo gehad, wel verschijnselen, maar nog nooit echt "weg" geweest zeg maar. Doe je rustig aan? Je zult wel geschrokken zijn
quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is wel es vaker gebeurd, maar ik red mezelf dan wel met dextro en vervolgens een broodje.
Nu was ie echt weg, zag niets meer en was erg wild.
Was idd niet leuk nee![]()
Vooral de gedachte dat als ik vandaag had moeten werken, dat ik hem dan in coma of nog erger had aangetroffen als ik thuiskwam
Nogal jaquote:
Eerst kalm, toen boos, toen opgelucht en vol adrenaline en toen het besef dat het heel anders had kunnen aflopen.quote:Op maandag 14 december 2009 13:25 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeutjewat lijkt me dat eng! brrr ... bleef je er kalm onder?
Nou, tis niet iets waar ik het graag over heb, ook niet ivm privacy van meneer I. enzo.quote:Op maandag 14 december 2009 13:28 schreef Morretje het volgende:
MrS
Non
Ll
Ing, en dat vertel je ff tussen neus en lippen door. Jeutje, wat een schrik! Gaat het nu wel weer goed met meneer I, en met jou?
en mosselsquote:Op maandag 14 december 2009 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, tis niet iets waar ik het graag over heb, ook niet ivm privacy van meneer I. enzo.
Dus we houden er over op en lullen deze vol over vissies en plantjes
Ik zal er verder niks over zeggen danquote:Op maandag 14 december 2009 @ 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, tis niet iets waar ik het graag over heb, ook niet ivm privacy van meneer I. enzo.
Dus we houden er over op en lullen deze vol over vissies en plantjes
Dat dus.quote:
En mossels...jij je zinquote:Op maandag 14 december 2009 13:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en mossels![]()
McMossel krijgt veel te weinig airtime hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |