Goodmorningquote:Op maandag 14 december 2009 11:48 schreef Morretje het volgende:
![]()
Ik heb vandaag uitgeslapen, was weer ff nodig.
Heb het vorige topic niet bijgelezen, is dat nodig voor relevante info?
Nee, de bloemen zitten nog in de knoppenquote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je hem haar nou wel al bevrucht???
He bah!quote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, de bloemen zitten nog in de knoppen
je moet ook wel zorgen dat ze zich openstelt voor je he...quote:Op maandag 14 december 2009 12:04 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee, de bloemen zitten nog in de knoppen
Waarom is dat bah????quote:
Aww! Cool!..quote:Op maandag 14 december 2009 12:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn vleesetend plantje (Happie) heeft een bloem
ongeveer alles gaat dood, behalve die van hem!!!!quote:Op maandag 14 december 2009 12:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Aww! Cool!..
De mijne gaat dood...
De mijne begint ook allemaal zwarte happertjes te krijgen.quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
Aww! Cool!..
De mijne gaat dood...
Thanks!quote:Op maandag 14 december 2009 12:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys, dit staat hier: bron
ligt dus een beetje aan hoe diep het is. Geen wak slaan dus, zogen dat het niet dichtvriest...![]()
[..]
Zitten er ook nog gewoon knalgroene happertjes in?quote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De mijne begint ook allemaal zwarte happertjes te krijgen.
dan had je het nodigquote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Bamba het volgende:
. Ik ging even een dutje doen op de bank en werd zowaar 2,5 uur later wakker
Jullie zijn allemaal te lief en voorzichtigquote:Op maandag 14 december 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten er ook nog gewoon knalgroene happertjes in?
Want ik had ook zwarte happertjes, gewoon er voorzichtig uitgeknipt. Het is normaal dat de happertjes dood gaan na een tijdje en er komen als het goed is ook weer nieuwe kleintjes voor in de plaats!
Morrie en Bliss, staat ie wel constant in een laagje regenwater?
Ja, hij heeft nog wel groene happertjes! Oh, kan je die gewoon eruit knippen?quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zitten er ook nog gewoon knalgroene happertjes in?
Want ik had ook zwarte happertjes, gewoon er voorzichtig uitgeknipt. Het is normaal dat de happertjes dood gaan na een tijdje en er komen als het goed is ook weer nieuwe kleintjes voor in de plaats!
Morrie en Bliss, staat ie wel constant in een laagje regenwater?
SM plantjequote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal te lief en voorzichtig
Ik giet gewoon eens per week een flinke plens water in de pot, zodat de aarde helemaal onder water staat, niks laagje / schoteltje / crapen zwarte happers trek ik er gewoon uit
ik trok laatst de hele plant met wortels en al uit de grond, weer snel teruggeduwd en hij doet het nog prima
Bink. Was jij niet degene die een stuk zeil op de grond legede omdat happie anders water tekort kwam?quote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik giet gewoon eens per week een flinke plens water in de pot, zodat de aarde helemaal onder water staat, niks laagje / schoteltje / crapen zwarte happers trek ik er gewoon uit
ik trok laatst de hele plant met wortels en al uit de grond, weer snel teruggeduwd en hij doet het nog prima
A-HEM!quote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Overige foto's + filmpje hier.
Ik ben niet te lief en te voorzichtig, want ik verwaarloos die planten. Daarom vind ik ze saaiquote:Op maandag 14 december 2009 12:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bink. Was jij niet degene die een stuk zeil op de grond legede omdat happie anders water tekort kwam?
Ik ging net in het andere topic kijken!quote:
Mijn orchidee floreert ook altijd als ik 'm gewoon voor kapot laat staanquote:Op maandag 14 december 2009 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet te lief en te voorzichtig, want ik verwaarloos die planten. Daarom vind ik ze saai
Ze staan bij mij in een potje waar dus gewoon eens per week een kwak regenwater bij gaat, zodat ze altijd 'onder' water staan met de voetjes. En verder knip ik de zwarte happertttts er uit, voorzichtig dat wel want anders raak ik de andere happertjes enzo![]()
Maar zowel de orchidee als de twee happerts vinden het leuk om verwaarloosd te worden, zo blijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |