Donderdag?quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:46 schreef Greys het volgende:
En wist je al dat het donderdag SS is?[afbeelding]
In principe de hele dag hoor, als je maar ff wat foto's post van je cadeautjesquote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Donderdag?Ik dacht vrijdag
![]()
Hoe laat is dat festijn dan? (Ik moet werken 's avonds)
Regenwater vindt ie echt veul lekkerderder hoor Morquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
kraanwater, meestal wel water wat al langer staat in de gieter.
Ooooh, ok dan komt het goed!quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In principe de hele dag hoor, als je maar ff wat foto's post van je cadeautjes![]()
Wanneer horen we eiks wie wie had?
Ik moet 's ochtends werken. Ik ga het dus 's middags uitpakken en posten.quote:Op maandag 14 december 2009 12:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Donderdag?Ik dacht vrijdag
![]()
Hoe laat is dat festijn dan? (Ik moet werken 's avonds)
Gedverquote:Op maandag 14 december 2009 12:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ok dan komt het goed!
We moeten raden toch?
Graag de zelfde avond; ik moet ook nog slapen he?quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst raden, de dag er na bekend maken wie wie had ofzo?
Ja he, dus dat was afgelopen voorjaar inderdaad!quote:Op maandag 14 december 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
Greys je hebt de visjes gelijk genomen nadat je de vijver hebt gemaakt
Misschien is het wel leuk om het in een apart topic te doen? Dat als je niet de hele dag aanwezig bent dat je alle foto's enzo makkelijk terug kan vinden? Anders moet je er 4 topics voor doorlezen ofzo... Maar misschien vinden Senes en Elies dat niet echt een tof idee...quote:Op maandag 14 december 2009 @ 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends werken. Ik ga het dus 's middags uitpakken en posten.
Dus gewoon wanneer het jou uitkomt
Het gedicht er bij typen zou leuk zijn en een foto van het uitgepakte pakje.
En dan je gok van wie het zou kunnen zijn
dat zal toch wel meevallen?quote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om het in een apart topic te doen? Dat als je niet de hele dag aanwezig bent dat je alle foto's enzo makkelijk terug kan vinden? Anders moet je er 4 topics voor doorlezen ofzo... Maar misschien vinden Senes en Elies dat niet echt een tof idee...
Oh ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2009 @ 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat zal toch wel meevallen?
en anders maken we eenlijstje
met links naar de foto's
Weet je wat ik doe? Ik hou er wel een lijstje van bij (ik weer met mijn lijstjesquote:Op maandag 14 december 2009 13:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien is het wel leuk om het in een apart topic te doen? Dat als je niet de hele dag aanwezig bent dat je alle foto's enzo makkelijk terug kan vinden? Anders moet je er 4 topics voor doorlezen ofzo... Maar misschien vinden Senes en Elies dat niet echt een tof idee...
quote:Op maandag 14 december 2009 13:01 schreef nieslief het volgende:
Oh over gezinsuitbreiding gesproken. M'n guppen blijven maar bezig.......
bwehehehehequote:Op maandag 14 december 2009 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wat ik doe? Ik hou er wel een lijstje van bij
360 modenaquote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]Deel condoompjes uit nies!
Dus je autootje bevalt goed?
Welke is het nou geworden, daar heb ik klaarblijkelijk overheen gelezen
Goed ideequote:Op maandag 14 december 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
[..]Deel condoompjes uit nies!
Dus je autootje bevalt goed?
Welke is het nou geworden, daar heb ik klaarblijkelijk overheen gelezen
| Forum Opties | |