Ja hoe kwam ik anders aan regenwater?quote:Op maandag 14 december 2009 12:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bink. Was jij niet degene die een stuk zeil op de grond legede omdat happie anders water tekort kwam?
quote:
quote:
Hoe vaak giet je regen(?)water in het schoteltje? Want hij moet gewoon eigenlijk altijd natte voetjes hebben.quote:Op maandag 14 december 2009 12:26 schreef Morretje het volgende:
Plantje staat bij mij in een potje wat een schoteltje eraan vast heeft, daar giet ik water in. Groene happertjes heeft ie nog wel, maar 1 of 2 geloof ik. Maar de dooie kunnen er uit dus? Zal es kieke.
Ik heb die van mij gewoon in orchideeėn grond en van bovenaf geef ik ze water. Gaat kei goed.quote:Op maandag 14 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak giet je regen(?)water in het schoteltje? Want hij moet gewoon eigenlijk altijd natte voetjes hebben.
De mijne staat in 3 cm. regenwater en krijgt nooit water 'van bovenaf', alleen via de voetjes dus. Misschien moet je dat proberen om hem wat vaker water te geven?
Oh nou dan ligt het gewoon aan Morrie en Bliss denk ik!quote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gewoon in orchideeėn grond en van bovenaf geef ik ze water. Gaat kei goed.
Tssssk. Nou dan ben ik wel uitgepraat eigenlijkquote:Op maandag 14 december 2009 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoest hier?![]()
Ben niet bijgelezen heur, maar heb ik wat spannends gemist (ter info: vissen en planten vind ik niet spannend)
Wisselend. In de zomer en herfst kregen alle planten 2 keer per week water, behalve de vetplanten. Alles is nu op winterrantsoen gezet, de helft daarvan. Maar happert doet het daar duidelijk niet goed op, dus tegenwoordig is het als ik er aan denk. En das niet zo vaak..quote:Op maandag 14 december 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe vaak giet je regen(?)water in het schoteltje? Want hij moet gewoon eigenlijk altijd natte voetjes hebben.
De mijne staat in 3 cm. regenwater en krijgt nooit water 'van bovenaf', alleen via de voetjes dus. Misschien moet je dat proberen om hem wat vaker water te geven?
Probeer Happert maar eens een tijdje gewoon elke dag een plensje water in zijn schotel te gevenquote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wisselend. In de zomer en herfst kregen alle planten 2 keer per week water, behalve de vetplanten. Alles is nu op winterrantsoen gezet, de helft daarvan. Maar happert doet het daar duidelijk niet goed op, dus tegenwoordig is het als ik er aan denk. En das niet zo vaak..
Ik heb nog maar 2 levende planten in huis en die krijgen als ik het niet vergeet zo'n 1 tot 2 keer per maand water.quote:Op maandag 14 december 2009 12:48 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wisselend. In de zomer en herfst kregen alle planten 2 keer per week water, behalve de vetplanten. Alles is nu op winterrantsoen gezet, de helft daarvan. Maar happert doet het daar duidelijk niet goed op, dus tegenwoordig is het als ik er aan denk. En das niet zo vaak..
Het zou ook nog kunnen dat de mijne te koud staat.. Staat in de keuken en daar is het standaard 17 graden denk ik..quote:Op maandag 14 december 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dan ligt het gewoon aan Morrie en Bliss denk ik!
Grapjuh ladies!![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Probeer Happert maar eens een tijdje gewoon elke dag een plensje water in zijn schotel te geven
En krijgt ie regenwater of kraanwater?
Jij bruut!quote:Op maandag 14 december 2009 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 2 levende planten in huis en die krijgen als ik het niet vergeet zo'n 1 tot 2 keer per maand water.
Meestal als ik zie dat de blaadjes wat gaan hangen en de aarde kurkdroog is.
Vervolgens verzuip ik ze en zo kunnen we weer een maand vooruit
Klinkt iig als een productieve en ook wel positieve ochtendquote:Op maandag 14 december 2009 12:45 schreef nieslief het volgende:
Helloooooooooo!!!!!!!
Ik ben heerlijk uitgeslapen (not)
Twee zieke niesjes in huis.....
En de hele agenda vol afspraken voor vanmorgen,,,,, lekker handig.
Maar het is allemaal gelukt. De rug is gekraakt, de likdoorn verwijderd, de nieuwe auto getest die rijdt lekker, en de boodschappen zijn bijna allemaal binnen
is echt de flora equivalent van waterboardenquote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bruut!
Ik heb geen planten, behalve de orchidee - en die moet je juist verwaarlozen - en de twee vleesch-etertjes en die staan juist weer altijd in water. De rest gaat bij mij allemaal dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |